Connect with us

Okoseszközök

A Samsung Bespoke készülékeiből épül fel a jövő konyhája

Samsung Bespoke

A Samsung a Bespoke Home 2021 online eseményen mutatta be vízióját a jövő háztartásáról. A bemutatón a vállalat Bespoke berendezései is bemutatkoztak, amelyek közül a Bespoke hűtőszekrény első alkalommal válik elérhetővé Magyarországon. Az új készülékek sokoldalúak, kialakításuk személyre szabható és hozzájárulnak a felhasználók csatlakoztatott életmódjához.

A Samsung Bespoke hűtőszekrények hazai bemutatásával a vállalat új termékkategóriát hoz el a háztartási berendezések piacára. Az konyhai készülékek mellett olyan otthoni szolgáltatások és IoT megoldások is érkeznek, amelyekkel a háztartás kényelmesebb, higiénikusabb és még inkább személyre szabott lehet. A Bespoke hűtők nem csak teljesítményükkel, hanem egyedi színvilágukkal is kitűnnek a konyhák átlagos berendezési tárgyai közül. A jellegzetes pasztellárnyalatokban érkező kiegészítőkkel a felhasználók maguk tervezhetik meg a hűtőt úgy, hogy az illeszkedjen a lakás belső teréhez.

„Nagy öröm számunkra, hogy idén végre Magyarországra is megérkeznek az otthoni lifestyle termékeink, így a hazai felhasználók is új szintre emelhetik a lakásuk kényelmét – mondta el Rózsa Márton, a Samsung Magyarország fogyasztói elektronikai üzletágának igazgatója. – A vállalat célja, hogy sokoldalúan használható termékeket alkosson, amelyek kialakítása a felhasználók életmódjához igazítható és így sokféle élethelyzetben lehetnek az emberek segítségére.”

 

Bespoke hűtő, csak neked

A Samsung Bespoke Konyhájának első darabja, a Bespoke hűtőszekrény Magyarországra is megérkezik. Az elegáns, letisztult kialakítású készülék cserélhető ajtólapjával és egyedileg alakítható belső rekeszeivel sokféleképpen használható és a legtöbb helyiség berendezéséhez hozzáigazítható a megjelenése.

A hazánkban is elérhető, alulfagyasztós Bespoke modellek kiemelkedő tárolókapacitást, hűtési teljesítményt és kényelmes használatot kínálnak, miközben kívül és belül egyaránt személyre szabhatók. Ha a felhasználók átrendeznék vagy átfestenék a lakást, esetleg költöznének, a Bespoke könnyedén az új környezethez alakítható a panelek cseréjével, legyen szó másik árnyalatról, vagy akár új anyagról és megmunkálásról. A hazai felhasználók az ajtók között hagyományos és modernebb, természetes hatású megoldások közül is választhatnak. A kínálatban szerepel az üvegből készült Tiszta fekete és Tiszta fehér, a terrakotta Krém bézs és Krém égszínkék, valamint az időtálló, rozsdamentes acélborítású Kifinomult inox szín is[1]. A panelek cseréjét a Samsung saját szakszervizei ingyenesen elvégzik, ehhez elég az elem megvásárlása után az ügyfélszolgálatnál bejelentést tenni.

A külső formavilág mellett a Bespoke modellek belső elrendezése is könnyedén átalakítható, hogy a felhasználóknak leginkább megfelelő legyen a kapacitás elosztása. Az olyan elemeknek köszönhetően, mint az átlagosnál szélesebb, többfunkciós Rack & ShelfTM tároló vagy a 2 Lépéses összehajtható polc, minden élelmiszernek megfelelő hely jut a hűtőben. A SpaceMaxTM technológiának köszönhetően a hagyományosnál több hely áll rendelkezésre a hűtőszekrényben, miközben a mérete remekül illeszkedik a legtöbb konyhabútoréhoz.

A Bespoke sorozat teljesítményét olyan technológiák segítik, amelyekkel a felhasználók szabadon alakíthatják az elrendezést és közben minden élelmiszert frissen tarthatnak. A hűtők No Frost technológiája megakadályozza jegesedést, így nem szükséges leolvasztani őket. Mindegyik készülékben elérhető a Humidity Fresh+ egység, amelynek páratartalma szabályozható, hogy optimális környezetet teremtsen a zöldségeknek és gyümölcsöknek. Az Optimal Fresh+ rekesz egy nagy fiókként is használható, de ketté is választható, ilyenkor a felhasználók két hőmérséklet közül választhatnak. Az egyikkel a hús és a halak akár egy hétig is frissen tarthatóak fagyasztás nélkül, a másik beállítás pedig ideális a zöldségekhez és gyümölcsökhöz.

A kiemelkedő teljesítményért a Samsung egyedülálló Digitális Inverteres Kompresszora felel, amelynek köszönhetően a hűtő magasabb energiahatékonysággal és halkabban működik. A felhasználók otthona csendes marad, hiszen a Bespoke mindössze 35 dB hangot ad ki. A Digitális Inverter Technológiát felhasználó kompresszorra érvényes a Samsung 10 éves garanciája, így a berendezés kényelme hosszú évekig élvezhető.

 

Csatlakoztatott életmód a SmartThings segítségével

Az otthonok az utóbbi egy évben rengeteg új funkciót kaptak, sok felhasználó lakása vált irodává, edzőteremmé vagy tanórák helyszínévé. A Samsung több olyan Bespoke készüléket és okos megoldást tervezett, amelyek a felhasználók megváltozott életmódjához igazodva teszik kényelmesebbé a lakást és hatékonyabbá a hétköznapokat. A Bespoke és SmartThings alapokon működő megoldások közül több Magyarországon is elérhető lesz.

 

A Bespoke AirDresser számos ruházatápolási megoldást egyesít egy stílusos Bespoke készülékben, amellyel a felhasználók kedvenc öltözékei mindig a legjobb formájukban lehetnek. A praktikus öltözőszekrényben tartott ruhák tiszták és szárazok maradnak, a szagtalanító szűrőnek és a JetSteam gőzölős fertőtlenítőnek köszönhetően pedig minden reggel élmény lesz felvenni őket. A felhasználók akár minden nap úgy viselhetik kedvenc öltönyüket vagy kabátjukat, mintha frissen érkezett volna a tisztítóból.

A személyre szabható berendezések és a felhasználói igények szerint alakítható elrendezés mellett a Samsung víziójának részei a mesterséges intelligenciára épülő, automatizált megoldások is. A SmartThings rendszerén keresztül az egész háztartás könnyen irányítható, így a felhasználók hatékonyabbak lehetnek az otthon töltött mindennapokban és időt takaríthatnak meg.

 

A SmartThings Clothing Care[2] a Bespoke AirDresser-hez és a Samsung okos mosógépeihez is csatlakoztatható Wi-Fi-n keresztül és így segíthet a mosás és tisztítás hatékonyságának növelésében. Az alkalmazás a csatlakoztatott készülék és a ruhák anyaga alapján javasol programot és beállításokat, így biztosan a megfelelő, kíméletes eljárással tisztulnak meg az egyes darabok. A szolgáltatás a háztartás vezetését is képes segíteni, akár a fogyóban lévő mosószer automatikus utánrendelésével.

 

A SmartThings Air a Samsung légtisztítóival és légkondicionálóival együttműködve valós időben figyeli a lakásban és annak környezetében a levegő minőségét és ennek megfelelően állítja be a csatlakoztatott eszközök működését.

A Samsung alulfagyasztós Bespoke hűtői Magyarországon 2021. május 17-től lesznek elérhetők, 229.900 forintos ajánlott fogyasztói ártól. A külön megvásárolható panelek közül pedig 2021 szeptemberétől lehet majd válogatni. A Bespoke AirDresser várhatóan szeptemberben érkezik Magyarországra.

[1] Az egyes színek és anyagok elérhetősége változhat.

[2] A funkciók használatához a SmartThings alkalmazás szükséges.

Okoseszközök

Az LG OLED tévéinek legfontosabb AI és személyreszabhatósági innovációi mutatkoznak be az új QNED TV-modellekben

Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával.

A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel.  Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül. Az LG kettős stratégiájának részeként a piacvezető OLED mellett a QNED evo sorozatot helyezi előtérbe. Utóbbi egy prémium kategóriás LCD tévé termékcsalád, amely tartalmazza az OLED televíziókban megtalálható legmodernebb innovációkat, mint például a fejlett AI-képességek és a vezeték nélküli csatlakozás lehetősége.

A 2025-ös QNED evo tévészéria a korábbi modellekhez képest továbbfejlesztett színmegjelenítésre képes az LG új, szabadalmaztatott Dynamic QNED Color Solution technológiájának köszönhetően, amely a kvantumpontos megoldást váltja fel. Ez az egyedülálló technológia lehetővé teszi, hogy a háttérvilágításból származó fényekkel a készülék a korábbinál tisztább, valósághűbb színeket jelenítsen meg.

A Dynamic QNED Color Solution integrálásával a teljes 2025-ös QNED evo termékcsalád az Intertek for Color Volume globális tesztelő szervezet tanúsítványával rendelkezik, ami igazolja, hogy a képernyő képes torzítás nélkül megjeleníteni az eredeti képek színeit.

A 2025-ös QNED evo (QNED9M) True Wireless 4K technológiával érkezik. Ez a fejlesztés tavaly még kizárólag a csúcskategóriás OLED evo modellekhez (M sorozat) tartozott, mostantól viszont elérhető lesz a QNED evo esetében is. Az innovatív megoldás lehetővé teszi a nézők számára, hogy vezeték nélkül élvezhessék a nagyfelbontású, 4K tartalmakat anélkül, hogy a képminőségben vagy a válaszidőben kompromisszumot kellene kötniük. A vezeték nélküli megoldás a különálló Zero Connect Boxszal továbbítja a nagy felbontású, akár 4K-s és 144 Hz-es frissítési frekvenciájú videójelet, maga a tévé pedig csak egy tápkábelt igényel, ezzel pedig jelentős hely szabadítható fel.

A vállalat ezen felül tovább fejleszti QNED evo termékcsaládjának kép- és hangminőségét saját fejlesztésű mesterségesintelligencia-processzorainak erősebb kiadásaival. A széria 2025-ös modelljei α8 AI processzorral vannak felszerelve, amely közel 70 százalékos javulást kínál az előző évi AI teljesítményhez képest.

Ezek az AI-funkciók fejlettebb felskálázást, az arcok, tárgyak, szövegek és a hátterek valósághűbb megjelenítését eredményezik, valamint a filmek esetében az alkotói koncepció elemzése után, a szándéknak megfelelően módosítják a képi beállításokat. A Dynamic Tone Mapping Pro zónákra bontja az egyes jeleneteket, finomhangolja a HDR-hatásokat és a fényerőt. Ezen kívül a készülék mesterséges intelligencia segítségével a kétcsatornás hangforrásokat virtuális 9.1.2 csatornás hanggá alakítja a gazdagabb térbeli hangzást elérve. Ezenkívül megkülönbözteti a háttérhangokat és a beszédhangokat, tisztábbá és természetes hatásúvá téve azokat.

A 2025-ös QNED evo készülékek AI Magic Remote távirányítóján egy új mesterségesintelligencia-gomb kapott helyet: a tévénézési preferenciák hatékony elemzéséért, illetve annak érdekében, hogy az eszköz a felhasználók számára releváns tartalmakat és alkalmazásokat javasolhasson. A személyre szabhatóságot tovább fokozza a Generative AI Gallery, valamint a testreszabott TV kép- és hangminőségi módok. A gomb rövid megnyomásával megjelennek a felhasználók számára releváns kulcsszavak és funkciók, míg hosszan lenyomva személyre szabottan kereshetnek egy nagy nyelvi modell (LLM) segítségével. Például, ha egy felhasználó franciaországi utazást tervez, megkérdezheti a távirányítóján keresztül, hogy a rendszer milyen filmeket ajánl hozzá. Az AI megérti a kontextust, és a francia fővárosban játszódó filmeket javasol a felhasználó filmnézési szokásainak figyelembevételével.

Az LG saját fejlesztésű, szabadalmaztatott okostévéplatformja, a webOS25 magasabb szintre emeli a felhasználói élményt azáltal, hogy teljes mértékben személyre szabott szolgáltatásokat és tartalmakat kínál AI funkciói, valamint a webOS Re:New Program keretében nyújtott öt éven át tartó rendszeres webOS frissítések révén.

Az LG az ultranagy méretű, prémium kategóriás LCD tévék iránti vásárlói igényekre válaszolva egy 100 hüvelykes készülék bevezetésével bővíti QNED-kínálatát, így a 2025-ös QNED-termékcsalád modelljei 40-100 col közötti méretvariációkban lesznek elérhetőek.

„Megújult 2025-ös LG QNED evo termékcsaládunk az OLED modellektől megörökölt kiváló képminőséggel, valamint a valódi vezeték nélküli csatlakozási lehetőséggel büszkélkedhet, mindemellett pedig rendkívüli mértékben személyre szabott megoldásokat tartalmaz azért, hogy olyan kiemelkedő, vizuális élményt nyújthasson, amelyre egyetlen másik LCD tévé sem képes” – mondta Hyoung-sei Park, az LG Media Entertainment Solution Company vezetője.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Az LG will.i.am segítségével hangzás és dizájn szempontból is újragondolta az xboom hangszórómárkát

Új audio-termékcsaládot dob piacra az LG Electronics (LG) és a kreatív művészként, többszörös platinalemezes zenészként és technológiai vállalkozóként is jól ismert will.i.am.

Az xboom by will.i.am egy jövőt megidéző, urbánus márkává formálja az xboom-ot, ráadásul teljesen új hangzásélménnyel. 

Az együttműködés jegyében will.i.am lett az LG xboom ún. „élménytervezője”: kulcsfontosságú szerepe lesz abban, hogy az xboom márkanév új teret kapjon az audio eszközök piacán. Will.i.am a popkulturális és technológiai tapasztalataiból inspirációt merítve például stratégiai tanácsokkal látja el az LG xboom termékfejlesztőit, dizájnereit és marketingcsapatát. Az LG fejlett technológiai megoldásainak és a világhírű will.i.am egyedülálló meglátásainak ötvözésével ez a partnerség új kreatív értékkel ruházza fel az LG xboom termékeket.

„Az LG-vel való együttműködésben olyan úttörő, dinamikus élmények előtt nyitjuk meg az ajtót, amelyek a zenerajongók széles körét szólítják majd meg”

– mondta will.i.am.

„Azzal, hogy csúcstechnológiánkat és egyedülálló kreatív elképzeléseinket az xboom márkanévvel egyesítjük, egy olyan kultúra létrejöttét szeretnénk elősegíteni, amiben az emberek egy teljesen új módon, akár másokkal közösen is felfedezhetik a zene iránti szenvedélyüket.”

A 2025-ös xboom by will.i.am termékcsaládot, köztük Bluetooth-hangszórókat és vezeték nélküli fülhallgatókat a januári CES kiállításon mutatják be. A termékcsaládból a vezeték nélküli xboom Buds fülhallgató lesz az első, amely piacra kerül.

Minden xboom by will.i.am termék will.i.am védjegyét viseli, aki részt vett a termékek jellegzetes, erőteljes basszusú, kiegyensúlyozott és lágy hangzásának megalkotásában. A kínálat minden tagja két különböző módban hallgatható: az egyik mód erőteljes basszusaival mozgatja meg a hallgatót, míg a másik nyugtató, harmonikus hangzást nyújt. Az xboom termékek esetében még a formatervezés is a zene élvezetét fokozza: a hangszórók olyan okosan kitalált díszítőelemeket kaptak, mint a kényelmes hordozhatóságot szolgáló pántok, vagy a zene ritmusához alkalmazkodó interaktív, színes fények. A fülhallgatók esetében a kényelmes és pontos illeszkedést – és ezzel az ideális hangzást – az ergonomikus kialakítású füldugók és kampók biztosítják.

„Vezeték nélküli fülhallgatóink és Bluetooth-hangszóróink ezzel az együttműködéssel egyetlen márka, az xboom név alatt egyesülnek”

– mondta Lee Jeong-seok, az LG Média és szórakoztatóelektronika üzletágának audiotermékekért felelős vezetője.

„Nagy örömmel jelentjük be a will.i.ammel való partnerséget, amely döntő szerepet játszik majd az LG xboom új identitásának megszilárdításában.”

Az összes xboom by will.i.am termékbe integrálni fogják will.i.am RAiDiO.FYI nevű, mesterséges intelligencia alapú interaktív audioélményét, amellyel egyúttal a hallgatók egy új generációja ismeri majd meg az infotainment előnyeit. A RAiDiO.FYI egyedülálló opciókat ad a hallgatóknak: személyre szabhatják és kétirányú, valós idejű beszélgetést folytathatnak kedvenc, témaalapú csatornáikkal. A beszélgetés alapú médiaplatform az eddig ismert formátumokhoz képest teljesen új dimenzióba helyezi a hangalapú tartalomstreaminget, és mélyebb kapcsolatot teremt a hallgatók, illetve kedvenc zenéik, rádióműsoraik és kulturális tartalmaik között.

Az LG és will.i.am a 2025-ös, január 6-10. között megrendezésre kerülő CES kiállításon termékbemutatókkal és kreatív demonstrációkkal ünnepli az új partnerséget. Az xboom by will.i.am márkáról további információ az új termékcsalád weboldalán érhető el.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

A Huawei vezeti a globális okosórapiacot az IDC adatai szerint

A Huawei szállította a legtöbb okosórát világszerte az idei első három negyedévben az IDC friss jelentése szerint. A Huawei az egy évvel korábbi eladásaihoz képest 44,3 százalékkal több okosórát adott el, és 16,9 százalékos részesedéssel tartja piacvezető pozícióját az okosórák piacán. A gyártó idén több újdonsággal is megragadta a vásárlók figyelmét, köztük a HUAWEI WATCH FIT 3, a HUAWEI WATCH GT 5 és a HUAWEI WATCH D2 modellekkel.

Az információs technológia, a távközlés és a fogyasztói technológia piacának egyik vezető globális piacelemző, adat- és eseményszolgáltatója, az IDC közzétette legfrissebb összesítését az okosórák globális piacáról. Eszerint a Huawei rendelkezett 2024 első három negyedévében a legnagyobb szállítói részesedéssel világszerte. Az innovatív egészségfigyelő- és fitneszfunkciókat divatos kialakítással ötvöző csúcstechnológiás termékeiről ismert Huawei számára az egymást követő három negyedévben megszerzett piacvezető pozíció azt bizonyítja, hogy az iparág egyik legmeghatározóbb szereplője.

Több mint negyven százalékos növekedést ért el a Huawei

A Huawei figyelemre méltó, a tavalyi évhez képest 44,3 százalékos éves növekedést ért el a globális szállítások terén, 16,9 százalékos piaci részesedéssel. A vállalat 2024 első háromnegyed évében rendre az első helyen szerepelt a szállítási volumen alapján, ezzel tovább erősítve meghatározó szerepét és szakértelmét az okos viselhető eszközök szegmensében.

2024 kiemelt viselhető eszközei

Idén a Huawei több úttörő termékkel is magára irányította a vásárlók figyelmét, köztük a HUAWEI WATCH FIT 3, a HUAWEI WATCH GT 5 és a HUAWEI WATCH D2 modellekkel, amelyek új mércét állítanak a technológiai innováció terén.

A HUAWEI WATCH D2 24 órás dinamikus vérnyomásmérést biztosíthat, a HUAWEI WATCH FIT 3 az általános egészségfejlesztést szolgálhatja kalóriafigyeléssel és táplálkozási elemzéssel[1]. A HUAWEI WATCH GT 5 pedig a korszerű HUAWEI TruSense rendszerét ötvözi fejlett sportfunkciókkal és elegáns dizájnnal, a készülék így világszerte sikert aratott és a vezető szaklapok is elismerően nyilatkoztak róla.

A helyi igényekhez igazítják a stratégiát

A Huawei hatalmas előrelépést tett a nemzetközi piacokon, különösen Európában, Latin-Amerikában, az ázsiai-csendes-óceáni térségben, valamint a Közel-Keleten és Afrikában. A helyi igényekhez igazított stratégiáival és hatékony marketingkampányaival még közelebb tudott kerülni a fogyasztókhoz.

A Huawei olyan ismert nagykövetekkel, mint Sir Mo Farah és Pamela Reif, valamint nagyszabású termékbemutató eseményekkel – például Dubajban, Barcelonában és Brazíliában – erősítette meg globális jelenlétét, és hatalmas figyelmet keltett legújabb okosóráival.

A stratégiai lépések révén a Huawei megerősítette vezető szerepét a viselhető eszközök piacán, amellett, hogy továbbra is egyedülálló felhasználói élményt kínál, amely újra és újra elnyeri a fogyasztók bizalmát.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss