Connect with us
Hirdetés

Okoseszközök

Légbuborékos fóliával bevont kocsmával lepte meg a focirajongókat Barcelonában a HONOR

A világ első légbuborékos fóliával bevont kocsmája biztonságban tartja a szurkolókat és telefonjaikat, mivel a kutatások szerint a sportesemények kockázatos környezetet jelentenek a készülékek számára.

Barcelonában megdöbbenhettek a futballrajongók, amikor egy népszerű sportbárt pukkanós fóliába csomagoltak azért, hogy a jelenlévő szenvedélyes szurkolók nyugodtan nézhessék a Barcelona-Bayern München Bajnokok Ligája összecsapást anélkül, hogy attól kellett volna tartaniuk: a lelkes ünneplés közben tönkremegy a telefonjuk.

A kocsma átalakításának apropóját az adta, hogy a kocsmák és bárok a meccsnézések legnépszerűbb helyszínei közé tartoznak, egy új kutatás szerint a futballmeccsek alatti ünneplésnek sokszor komoly ára van.

A HONOR által 1000 felnőtt körében végzett felmérés szerint a futballfanok 70 százaléka szenvedélyes szurkolónak vallja magát, és 81 százalékuk elismerte, hogy elragadtatja magát az izgalomtól. És amikor az izgalom szintje az egekbe szökik, minden második megkérdezett eldobja vagy elejti a holmiját a pillanat hevében.

Mindez rengeteg futballal kapcsolatos gondhoz vezet már: a szurkolók bevallása szerint okoztak már kárt azzal, hogy italt öntöttek a telefonjukra, vagy egy-egy futballmeccs utáni ünneplés során elvesztették tárgyaikat, például a napszemüvegüket vagy akár a ruhájukat is.

De a telefonok összetörése sem ritka ilyenkor. Ezek a meccsek nézése során bekövetkező gyakori balesetek rávilágítanak a tartósabb technológia iránti igényre. Azok a szerencsés rajongók, akik ellátogattak a buborékba csomagolt Sonara Sports Bárba, megtapasztalhatták a tartós készülékek jövőjét miután bejutottak a Magic V3IP területére. Ebben az exkluzív zónában megismerhették az új HONOR Magic V3-at és annak rendkívüli tartósságát.

A HONOR Magic V3 strapabíró váza a repülőgépipari minőségű szálakkal akár 40-szeresére növeli az ütésállóságot, míg a HONOR Super Steel Hinge könnyű, mégis erős gerincet alkot. A készülék a teljes 90 percet és a hosszabbítást is kibírja a legizgalmasabb meccsek során.

Nem csoda persze, hogy a sportesemények alatt a telefonok sérüléseket szenvedhetnek el, ugyanis a szurkolóknak számos indoka van arra, hogy kézben tartsák eszközeiket: az eredmények megtekintésétől (49%) és a közösségi média állapotfrissítésein át (25%) egészen a barátoknak/családtagoknak szóló üzenetekig (41%) és a fényképezésig (33%).

Persze néha a meccs okozta érzelmek minden mást felülírnak – a megkérdezettek 60 százaléka elismerte, hogy nem is törődött az ünnepléssel kapcsolatos veszélyekkel és azok negatív következményeivel, mivel a csapat gólja miatti érzelmek felülírtak mindent.

„Úgy tűnik, hogy a szurkolók úgy gondolják, hogy a meccs ideje alatt minden kockázat megéri, hogy a kedvenc csapat gólt lőjön. Örömmel segítünk a szenvedélyes futballrajongóknak, hogy élvezhessék a nagy meccset, miközben biztonságban tarthatják telefonjukat, hiszen nem minden telefon egyforma”

– mondta Avikar Jolly, a HONOR EUROPE CMO-ja.

„A HONOR Magic V3 a kiváló tartósságot lenyűgöző vékonysággal és könnyedséggel ötvözi, az összecsukható kijelzővel pedig a telefon, a táblagép és a laptop helyettesítésére is tökéletes készüléket kapunk. Kezdődhet a játék!”


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Okoseszközök

HONOR Watch 5: Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új okosóra

Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete.

A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390×450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.

Az eszköz szilícium-karbon akkumulátorral rendelkezik, amely 480mAh kapacitásával lenyűgöző, 15 napos üzemidőt biztosít. Turbo X AI Power Management képességével hatékony energiafelhasználást biztosít. Az okosóra nyomon követi az alapvető egészségügyi mérőszámokat is, beleértve a pulzusszámot és a SpO2-szintet, segítve a felhasználóknak, hogy valós időben követhessék nyomon egészségügyi állapotukat.

A használata kifejezetten élvezetes és szórakoztató, amiről a vadonatúj szolgáltatáskártyák gondoskodnak. Ezek hozzáférést biztosítanak az olyan alapvető funkciókhoz, mint az időjárás és a fitneszkövetés, és a nagyobb hatékonyság érdekében egyszerűsítik a napi feladatokat. Sőt, egyetlen kattintással azonnal lekérdezhetőek az egészségügyi adatok. Az egyedi, interaktív óralapok pedig játékossá és szórakoztatóvá teszik a hétköznapokat.

A HONOR Watch 5 vezérlését a 45 fogú, teljesen új kialakítású CNC gomb biztosítja, ami aprólékosan csiszolt részletekkel rendelkezik a könnyű kezelhetőség érdekében amellett, hogy intelligens rezgés-visszacsatolást biztosít. A HONOR Watch 5 a 22mm-es, univerzális szíjakat támogatja, így mindenki stílusához igazíthatja új készülékét.

További információk a HONOR hivatalos honlapján lesznek elérhetők: www.honor.com.

Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

A Samsung AI TV-k a televíziózás új korszakát hozzák el

A technológia rohamos fejlődése miatt egy-egy tévé beállításához néhány évvel ezelőtt még akár komolyabb szaktudásra volt szükség, hogy a felhasználók kiaknázhassák a készülékükben rejlő lehetőségeket, legyen szó filmekről, sorozatokról vagy videojátékokról.

A mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása azonban jelentős mértékben megkönnyítette a készülékek kezelését, beállítását, így a Samsung legújabb AI tévéi mindenkinek könnyed, zökkenőmentes élményt kínálhatnak.

Filmszerű élmény mindenkinek

A Samsung „Képernyők mindenkinek” filozófiájának jegyében a felhasználók kiváló minőségű vizuális élményt élhetnek át otthonukban, legyen szó a filmek, a sportmérkőzések vagy a videojátékok szerelmeseiről. Az AI segítségével a tévék még rugalmasabban igazodhatnak a felmerült igényekhez, az újgenerációs AI TV-k pedig nemcsak az elsőrangú kép- és hangminőséget biztosítják, hanem egy sokkal intuitívabb felhasználói élményt is kínálnak.

AI a képminőség javításában

A mesterséges intelligencia kulcsszerepet játszik abban, hogy a Samsung tévéi kiemelkedő képminőséget nyújthassanak. Az AI Felskálázás például a gyengébb minőségű, régebben készített felvételek minőségét javítja fel, így akár a VHS-ekről bedigitalizált videók vagy DVD-k képe is élesebbé és részletgazdagabbá válhat egy modern, 8K felbontású képernyőn. Az AI Mozgásjavító segít a mozgásokat simábbá tenni, legyen szó sportközvetítésekről vagy akciójelenetekről, míg a Real Depth Enhancer Pro és az Auto HDR Remastering a valósághűbb, mélyebb és élénkebb színek megjelenítését teszi lehetővé.

Kifogástalan kép és akadálymentesség

A nappali fényviszonyok folyamatosan változnak, de a Samsung AI tévéi az Adaptív kép technológiával – a szoba megvilágításához és a nézett tartalomhoz igazodva – automatikusan állítják be a fényerőt és a kontrasztot, hogy a kép optimális legyen, akár napfényben, akár esti félhomályban nézünk filmet. A vállalatnak emellett az is fontos, hogy a felhasználók minőségi élményben részesüljenek, függetlenül attól, hogy valamilyen látási vagy hallási nehézséggel élnek. Az AI-alapú Relumino mód a kontraszt és a fényerő növelésével a képernyő láthatóságán javít, míg az Audio Felirat technológia valós időben alakítja át hangzó szöveggé feliratokat a gyengénlátóknak.

Magával ragadó hang

A Samsung AI tévék nemcsak a képminőség, hanem a hangzás terén is kiválóbb élményeket nyújthatnak. Az Adaptív hangzás a hangzást automatikusan a tartalomhoz igazítja, így egy mélyebb filmdráma csendes párbeszédei éppoly jól hallhatóvá válnak, mint egy akciófilm feszültebb jelenetei. Az AI emellett a környezethez is alkalmazkodik, mivel az Active Voice Amplifier a háttérzaj felismerésével párhuzamosan automatikusan felerősíti a párbeszédeket, így egy forgalmas utca vagy a háztartási gépek zaja sem zavarják meg a tévénézést.

AI a videojátékok szerelmeseinek

Az AI TV-k nemcsak a filmek és sorozatok kedvelőinek nyújtanak élményt, hanem a gamerek számára is előnyöket kínálnak. Az AI automatikus játékmód a játék során lép működésbe, és a játék típusához alkalmazkodva automatikusan optimalizálja a teljesítményt, hogy zökkenőmentesebb játékélményt biztosítson, csökkentve a késleltetés és a mozgáselmosódás jelenségét.

Okosabb otthon, egyszerűbb vezérlés

Az AI segítségével a Samsung tévéi a SmartThings platformon keresztül intelligens otthoni irányítófelületté válhatnak, így a felhasználók egy helyről vezérelhetik összes okoseszközüket. Az AI figyelmeztetheti a felhasználókat, ha nyitva maradt a hűtő ajtaja, vagy segít beállítani a világítást és a hőmérsékletet anélkül, hogy fel kellene állnunk a kanapéról. A Samsung Knox technológia pedig a biztonságért felel, így a vállalat tévéi többrétegű védelmet nyújtanak a kiberfenyegetések ellen.

A Samsung új AI tévéi nemcsak kivételes minőségű képi és hangélményt nyújtanak, hanem egyedülállóan könnyítik meg a készülék kezelését. Az AI a háttérben dolgozik, hogy a felhasználók minőségi élményben részesülhetnek anélkül, hogy folyamatosan a beállításokkal foglalkoznának. Az AI TV-k egy új korszakot hozhatnak el a televíziózásban: egyszerűbbé, élvezetesebbé tehetik a mindennapi pillanatokat, azáltal, hogy otthoni prémium moziélményt kínálhatnak.

A Samsung legújabb készülékeiről további információ érhető el a Samsung weboldalán.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Trump a TikTok-kal győzött – ez volt a titka a szakértő szerint

Miért hagyjuk, hogy a TikTok vásárlásra csábítson minket? A kulcs a tömegintimitás.

A TikTok nemcsak a fiatalok kedvence, hanem egyre nagyobb hatással van a politikára és az üzleti életre is. Kasza Tamás lezárási specialista szerint Donald Trump választási sikerét is nagyrészt a TikTokon elért tömeges eléréseknek köszönheti. A közösségi platformon kialakuló „tömegintimitás” révén az emberek könnyebben kötődnek a tartalomgyártókhoz, ez pedig vásárlásra ösztönzi őket. Ennek ellenére sokan még mindig ódzkodnak belevágni, és elrettenti őket a videós megjelenés gondolata, amihez az előítéleteik és technikai félelmeik is hozzájárulnak.

Noha a TikTokot leginkább a táncolós, vicces videók felületeként azonosítjuk, egyre több üzletember, cég, sőt politikus fedezi fel ezt a felületet megjelenési lehetőségként. Kasza Tamás lezárási specialista a platform megdöbbentő jelentőségére is felhívta a figyelmet: szerinte ugyanis az USA elnökválasztását is gyakorlatilag a TikTok döntötte el a Z generáció miatt.

„Donald Trump a TikTok révén ért el hatalmas sikert, rendkívüli elérést tudott generálni a választási kampány során. Mellette olyan üzleti influenszerek is szerepet kaptak, mint Elon Musk és Grant Cardone. Érdekes adat, hogy még Rihanna, Taylor Swift vagy Beyoncé sem tudta befolyásolni a választások kimenetelét. Ez is arra utal, hogy a »táncos videóknak« nincs valódi gazdasági vagy politikai befolyása. Mindhárman a demokrata elnökjelölt mellett kampányoltak, és több százmilliós követőtáborral rendelkeznek, mégis hiába értek el rengeteg embert, ez nem tükröződött a választások eredményeiben” – mondta Kasza Tamás.

2025-ben a tömegintimitás lesz a trend

Az értékesítési szakértő és tréner szerint a magyar vállalkozások számára is nagy tanulság lehet a TikTok térhódítása, nem mindegy azonban, hogyan kezdenek el tartalmakat gyártani erre a felületre.

„A nagy eléréshez nem kell feltétlenül influenszerekkel együttműködnie egy vállalkozásnak. Elég annyi, hogy elkezdenek olyan videókat gyártani, mintha egy ügyfelüknek magyaráznák a termékeik vagy a szolgáltatásaik lényegét. A lényeg, hogy kezdjenek el magukról beszélni. Az érzelmi kapcsolódás ugyanis fontosabb, mint az, hogy a cég  hány éve van a piacon, a követőszám pedig az algoritmus működése miatt gyorsan növekedhet” – ecsetelte a szakértő.

Kasza Tamás egy új, 2025-ös trendre is rávilágított, amelyet tömegintimitásnak hívnak, a lényege pedig az, hogy a nehézségeinket és a problémáinkat is közhírré tehetjük.

„Ez egyébként Taylor Swift sikerének is a titka a zenében, hisz a saját életét énekli meg, míg a többi énekes csak dalokat ad elő. Az ő követői azonban végig tudják mondani az egész életét. A közösségi médiában úgy kell beszélni, mintha egy barátnak vallanánk meg a nehézségeinket. A közösségi médiában ez ugyanolyan fordulat, mint ami a szuperhősfilmekben is volt a hetvenes években, amikor a szuperhősök gyengeségeit helyezték előtérbe a filmekben, hisz addig tökéletesek voltak. De volt egy pont, ahol emberivé váltak”- magyaráza a szakértő.

Friss adat: A TikTok felé fordulnak a magyar kisvállalkozások

A szakértő szerint a magyar üzletemberek egyre inkább felismerik a TikTok lehetőségeit, amely nemcsak Trump sikere miatt lett vonzó, hanem azért is, mert a kisebb vállalkozások számára jelenleg ez az egyetlen megfizethető platform, ahol szélesebb körben láthatóvá válhatnak.

„Ma már a Facebookot és a Google-t csak havi 700-800 ezer forintnál nagyobb hirdetési költséggel érdemes használni. Ennél kevesebb összeg kidobott pénznek számít, mivel nem hoz megfelelő eredményt, ami a magyar kisvállalkozások többségét kirekeszti ebből a körből. Számukra most a TikTok a legelérhetőbb platform, amely egyelőre még nem hirdetési felület, mint a Facebook, de nem tudni, meddig marad ez így” – fogalmazott Kasza Tamás, aki felmérést is végzett a magyar mikro- és kisvállalkozások körében az idei üzleti problémákról.

A felmérésben a válaszadók 41%-a az ügyfélszerzést jelölte meg fő kihívásként, amely gyakran összefügg a nehéz gazdasági helyzettel és az élesedő piaci versennyel. Ezenkívül a válaszadók 32%-a az alacsony bevételt vagy a bevételnövelés szükségességét említette, ami szoros összefüggésben van az ügyfélszerzéssel, és rámutat a profitabilitás fenntartásának nehézségeire.

Bárki sztárrá válhat

A szakértő szerint nehéz előre megjósolni, hogy a TikTokon kik és milyen tartalommal futnak be.

„Sokan lettek sikeresek, akikről nem is gondolta volna senki, hogy a TikTokkal fog befutni. Ezen a platformon egy teljesen más közönség és nézőpont van jelen, mint az egyéb felületeken, előre pedig szinte lehetetlen megmondani, hogy valaki tízezer vagy 250 ezer főt fog-e elérni. A Megasztáros Pál Péter például a TikToknak köszönhetően került be Netflix-sorozatokba, a stúdiók ugyanis már nézik azt is, hogy olyan statisztákat szerepeltessenek, akiknek sok követője van, hogy minél többen nézzék meg a filmeket” – hívja fel a figyelmet Kasza Tamás.

Kasza példaként említette a Bitang Burger ügyvezetőjét, Radnóti Máriát is, a cég ugyanis elnyerte Magyarország legjobb hamburgere díjat, és egy kis hamburgerezővel akkora forgalmat bonyolítottak, hogy egy étterem is megirigyelné. Kasza Tamás rendezvényén, a Kasza napon nemcsak Radnóti Mária segít rávilágítani arra, hogyan kell láthatóvá válni a digitális térben, de számos influenszer és vállalkozó is segíti az érdeklődőket az előadásaival.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss