Hamisítatlan újgenerációs játékélmény a BRAVIA XR televíziók vadonatúj, PlayStation®5 számára fejlesztett funkcióival.
A Sony elindítja „Perfect for PlayStation®5” kampányát azon BRAVIA XR tévékészülékeknél, amelyeket kifejezetten úgy terveztek, hogy tökéletesen működjenek a PlayStation 5 (PS5™) játékkonzol rendszerével, fantasztikus játékélményt nyújtsanak, magával ragadó képpel és hangzással.
A „Perfect for PlayStation 5” televíziók két vadonatúj, PS5-exkluzív funkciót tartalmaznak: az automatikus HDR Tone mapping, valamint az Auto Genre Picture Mode funkciót. A kompatibilis játékoknál a HDMI 2.1 szabványban meghatározott szuperéles 4K felbontásban akár 120fps képkockasebességet is támogatnak. Emellett a Z9J modelleknél a mindössze 6,0 ms Input Lag-nek köszönhetően rendkívüli egyenletesség és reakciókészség érhető el a harci, sport- és a nagy teljesítményű, pörgős akciójátékok esetében.
A Sony BRAVIA XR televíziók lenyűgözően valósághű, élénk színekkel és szemet gyönyörködtető kontraszttal teli képet kínálnak. Mindez kiegészül a képernyő egyedi hangtechnológiájával, amely az akció kellős közepébe helyezi a felhasználót, játék és film közben egyaránt.
„Perfect for PlayStation®5” BRAVIA XR-exkluzív funkciók
Automatikus HDR Tone Mapping
Az automatikus HDR Tone Mapping funkció azonnal optimalizálja a HDR-beállításokat a PS5 üzembe helyezése során. A konzol automatikusan felismeri az egyes BRAVIA TV-modelleket, és ennek megfelelően kiválasztja a televízió számára legmegfelelőbb HDR-beállítást. A BRAVIA kijelző specifikációjának megfelelő optimalizált HDR-Tone Mapping szintnek köszönhetően döntő fontosságú részletek és színek válnak láthatóvá még a nagy kontrasztú jelenetekben is. A Gran Turismo™ 7 esetében a pályán lévő objektumok sokkal kidolgozottabban jelennek meg, így a játékos könnyebben reagálhat a játékbeli történésekre.
A BRAVIA XR TV-k képesek felismerni, hogy a felhasználó éppen játékot játszik vagy filmet/sorozatot néz. Az Auto Genre Picture Mode funkcióval a készülék játék esetén automatikusan átvált játék üzemmódba, amely minimalizálja az Input Lag-et, lehetővé téve a gyors reagálást a képernyőn történő akcióra. A PS5 konzolon keresztül, streaming-szolgáltatókon vagy Ultra HD Blu-ray™ lemezen történő filmfogyasztás esetén a standard üzemmód a képfeldolgozásra helyezi át a hangsúlyt a kifejezőbb képi megjelenítés érdekében.
Az Auto Genre Picture Mode egy jövőbeli szoftverfrissítésen keresztül lesz elérhető a PS5 és a BRAVIA televíziókon 2021 végén.
A Sony termékei új szintre emelik a hangzás élményét
A Sony BRAVIA XR televíziók kiválóan illeszkednek a Sony több hangtechnikai termékhez, köztük a HT-A9 házimozi rendszerhez vagy a HT-A7000 és HT-A5000 hangfalakhoz. A közvetlenül a PS5 konzolhoz csatlakoztatható termékekkel megtapasztalhatók a BRAVIA XR készülékek automatikus HDR Tone Mapping és Auto Genre Picture Mode funkciói.
A Sony 30 ezer forint értékű PlayStation™Store ajándékkártyát biztosít a BRAVIA XR TV-t vásárlók számára
A Sony Europe B.V és a Sony Interactive Entertainment (SIE) közös vásárlói promóciójának keretein belül húsz országban (Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Olaszország, Spanyolország, Portugália, Hollandia, Belgium, Svájc, Ausztria, Lengyelország, Görögország, Románia, Csehország, Szlovákia, Magyarország, Dánia, Norvégia, Svédország és Finnország) a promócióban részt vevő BRAVIA XR televíziókat vásárlók számára 30 ezer forint értékű PlayStation™ Store ajándékkártyát biztosít. Az ajánlat minden, a résztvevő kiskereskedőknél a promóciós időszak alatt vásárolt vásárlásra vonatkozik.
Budapestre érkezett a világhírű Monet – The Immersive Experience kiállítás
Megérkezett Budapestre a világhírű Claude Monet immerzív kiállítás (Monet – The Immersive Experience), amely számtalan metropoliszban, többek között New Yorkban, Los Angelesben és Londonban is látogatók tízezreit nyűgözte már le. A 2000 négyzetméteres produkcióban egy gigantikus virtuális világ idézi meg Monet szellemét és varázslatos impresszionista művészetét.
A Van Gogh és a Dalí kiállítások megálmodói Magyarországra hozták a Claude Monet immerzív kiállítást, amely digitális és audiovizuális elemek segítségével kelti életre a francia festő képeit. A látogatók szórakoztató és edukatív formában tudhatnak meg mindent az impresszionista zseni életéről, múzsáiról, munkásságáról.
„A legmodernebb technikát hívjuk segítségül az egyedi történetmeséléshez, az élmény pedig teljesen új jelentést csatol a múzeum fogalmához. Hang és fényjátékok, látványos 360 fokos digitális megoldások, virtuális valóság fogadja a látogatókat. Büszkék vagyunk erre a produkcióra, amely műértők és laikusok, gyerekek és felnőttek számára is maradandó élményt nyújtott már szerte a világon” – mondta el Dudi Bercovici, a Hadran Events ügyvezetője, a kiállítás szervezője.
A kiállítás egyik leglátványosabb pontja a festmények inspirációjául szolgáló kerti híd valamint Monet szobájának hiteles, újraépített másolata. A világjáró turné során a látogatók többsége ezzel a háttérrel fotózkodott a legszívesebben. Az érdeklődők megismerhetik az ikonikus festmények háttértörténetét, valamint kipróbálhatják a VR-élményt és elkészíthetik saját alkotásaikat is.
Claude Monet (1840-1926) a legnagyobb festők egyike, az impresszionizmus mestere. Fényei, színei, a természet iránti vonzalma, életöröme mély hatással van a mai kor közönségére is. “Claude Monet remekművével, A felkelő nap impressziója című alkotással indult útjára 1872-ben az impresszionista mozgalom. A többi már történelem: a napfénytől átitatott, „en plein air”, azaz a szabad ég alatt megörökített, a 19. század mindennapjainak szépségét hirdető festmények mindenki számára ismerősek lehetnek. A jelen emberét is emlékeztetik arra, hogy fedezzük fel a varázslatot, hiszen akad bőven, csak körbe kell néznünk” – mondta el Bán Blanka művészettörténész a kiállítás megnyitóján.
A kiállítás helyszíne a BOK Sportcsarnok, amelyet autóval és tömegközlekedéssel is rendkívül egyszerű megközelíteni – parkolási lehetőséget a csarnok előtt biztosítanak. A kiállítás október 17-én nyílik meg és várhatóan februárig várja a látogatókat.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Ízorgia és új stílus a Candytől a Casa Pomo D’oróban
Gianni Annonival közös Pasta Workshopon indította el a Candy Hoover Hungary Kft. új kampányát. A jövőben az olasz gyökerű márka a cég új, az okos otthon terén megoldásokat nyújtó, innovatív termékeit helyezi fókuszba. Ezzel a Candy egyfajta keretet ad a workshopnak, hiszen a Pasta készítés évszázadós tradíciói együtt jelennek meg a jövő technológiai megoldásaival. Az olasz tészta nem csupán egy nagyszerű étel, hanem megfelelő odafigyeléssel elkészítve a kulináris művészet csúcsává tud válni, amelyet generációk óta tökéletesítették Olaszországban. Gianni Annoni Casa Pomo D’oroban tartott Pasta Workshopján a legjobb alapanyagokból, hagyományos receptek alapján készültek el a finomságok.
Az olasz konyha változatos tésztáiról és mennyei ízeiről híres. A hagyományos olasz receptúra alapján készült ételek lágy búzalisztből, búzadaralisztből és tojásból készülnek, amelyeket a tradíciók szerint kézzel gyúrnak. A különféle formákhoz szinte minden szósz passzol, ám azért akadnak olyan párosítások, amelyek kiemelik a felhasznált alapanyagok különlegességeit. A tradicionális receptek nevei gyakran utalnak a használt tésztafajtára, mint például a spaghetti all’assassina, a linguine pomodoro vagy a lasagne esetében, ahol a név már jelzi, melyik változat illik legjobban a szószhoz.
Bár az olasz tészták formájuktól függetlenül forrásban lévő vízben főnek, az ízüket meghatározó feltétek különböző hőmérsékleten készülnek. A bolognai spagetti raguját például hosszú ideig, alacsony lángon kell rotyogtatni, míg a spagetti aglio e olio esetében fontos, hogy a fokhagyma és a chili gyorsan, magas hőmérsékleten oldódjon ki az extraszűz olívaolajban. A Candy intuitív kezelőpanellel rendelkező főzőlap multisider funkciójának segítségével könnyen beállítható a fogás által kívánt tökéletes hőmérséklet, ráadásul az időzítő segítségével azt is beállíthatjuk, hogy a pasta tökéletes állagú legyen.
“Igazán nagy öröm számomra a Candyvel való együttműködés, hiszen eszközeiket a konyhában rendkívül sokoldalúan tudom alkalmazni. Legyen szó meleg étel, ital vagy akár desszert elkészítéséről és tárolásáról a készülékeik mindig nagy segítséget nyújtanak. A főzőlapokon található Booster funkció lehetővé teszi a kiválasztott főzőzóna teljesítményének ideiglenes növelését az előkészítési szakaszok felgyorsítása érdekében, mint például a vízforralás. Így még gyorsabbá és kényelmesebbé válik a tökéletes al dente pasta elkészítése” – mondta Gianni Annoni, a Candy márkanagykövete.
A Candy folyamatosan a fejlődésre törekszik
A Candy folyamatosan fejleszti termékeit, hogy vásárlóinak még magasabb szintű és modernebb felhasználói élményt biztosítson, ugyanakkor a cég saját magától is elvárja a naprakészséget. Idén a vállalat jelentős mérföldkőhöz érkezett, új arculattal jelenik meg a vásárlók előtt. Ennek része, hogy a márka idén új logóval jelenik meg a piacon.
„Hiszünk az innovációban, termékeink a legkorszerűbb technológiai fejlesztések alkalmazásával készülnek, hogy megkönnyítsük vásárlóink mindennapjait. Nemcsak háztartási eszközeink esetében tartjuk elengedhetetlennek a megújulást és a naprakészséget, hanem a brandünknél is. Bízom benne, hogy az új stílus kedvező fogadtatásra talál vásárlóinknál.” – emelte ki Filipova Brigitta, a Candy Hoover Hungary Kft. marketing vezetője.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Új egység megnyitásával, jótékonysági versennyel ünnepel az idén 10 éves Flippermúzeum
Több mint 100 000 látogató, világhír és néhány ezer ötcsillagos értékelés az elmúlt évtized mérlege
Magyarországon és világszerte egyaránt újra növekvő népszerűségnek örvendenek az elmúlt évtizedek játéktermi játékai. Ezek a gépek manapság elsősorban magángyűjteményekben vagy a Flippermúzeumhoz hasonló kiállításokon bukkannak fel. Látogatói értékelései és egyedülálló nemzetközi médiavisszhangja alapján mára egyértelműen Európa kedvenc “arcade”, azaz játéktermi játékokat bemutató múzeuma lett a Radnóti Miklós utcai kiállítás. A világhírű fővárosi interaktív látványosság most új mérföldkőhöz érkezett: tematikus rendezvényhelyszínnel bővül.
Az elmúlt évtizedben több, mint 100 000 látogatót fogadó Flippermúzeumra a hazai média mellett a világsajtó is felfigyelt. Forgatott itt többek közt a CNN ismert riportere, Richard Quest, a BBC, a francia közszolgálati televízió, az olasz MTV, az American Airlines és a Ryanair, a vezető horvát csatorna Nova TV, valamint David Guetta sztár DJ és Palvin Barbara modell, mint a brit Music Television európai díjátadójának műsorvezetői. Az újlipótvárosi gyűjteményről egyebek mellett a Guardian, a Telegraph, a Frankfurter Allgemeine Zeitung, a Sydney Morning Herald, a New York Times, a Washington Post és a világ különböző légitársaságainak fedélzeti magazinjai és számos nemzetközi utazási blogger is beszámolót közölt. Az interaktív kiállítást /az összes géppel játszani lehet/ a világ vezető utazási site-ján, a Tripadvisoron 5 csillagosra értékelik a látogatók, ugyanitt 1000 budapesti látványosság között stabilan az első 10-ben található a Flippermúzeum.
Néhány éve a Flippermúzeum – magyar és német nyelven – műfajában egyedülálló könyvet jelentetett meg a hazai játéktermek történetéről, valamint, összesen négy alkalommal, Közép-Európa egyik legnagyobb önálló játéktermi játék kiállítását rendezte meg külső helyszínen Arcadia néven, melyre többek között a sikerkönyveiről ismert brit Ian Livingstone írót is meghívta.
Nyílik a Game Galaxy
Nyitvatartási időn kívül sem pihen sokat az interaktív tárlat 163 válogatott masinája: nem ritkák az osztálykirándulások, valamint cégek és magánszemélyek is szívesen bérlik ki különböző eseményekre a múzeumot. A növekvő igényekre válaszul a kiállítóhely most egy második, teljesen önálló, kizárólag bérelhető helyet nyit a fővárosi Ráday utca 38. szám alatt ‘Game Galaxy’ néven. Az “anyaintézmény”, a Flippermúzeum természetesen ezután is változatlanul látogatható lesz majd, egy belépőjegyért továbbra is akár egész napos, korlátlan játékot kínálva. A nagyjából 500 négyzetméteres, retró hangulatú, de modern rendezvény technikával felszerelt Game Galaxy pedig 70 flipperrel és egyéb játéktermi játékkal, amerikai diner stílusú étkező résszel idén októbertől lesz bérelhető.
A Game Galaxy hivatalos nyitóeseménye egy jótékonysági flipperverseny lesz október közepén 80 fő részvételével, amelynek teljes bevételét rászoruló családok támogatására ajánlja fel a Flippermúzeum. A versenyen több korábbi csapat Európa bajnok flipperjátékos, például Solymosi Gábor is részt vesz majd (rendszeresen sor kerül országos, kontinens- és világbajnokságokra, utóbbira például 1991 óta). Az így befolyt összeg kiegészül azzal a 2.7 millió forinttal, amelyet eredetileg a Zen Studios, a világ vezető flipper játékszoftver gyártója adományozott a múzeum számára, gyűjteménye fenntartására. A múzeum az így összegyűlt pénzt is további összeggel egészíti ki, három különösen nehéz sorsú, többgyermekes családot havi rendszeres adomány keretében támogatva.
A Radnóti Miklós utcai Flippermúzeum gyűjtemény összesen több mint 160, kivétel nélkül kipróbálható géppel rendelkezik, az első hagyományos gépektől kezdve 1947-ből, valamint flipper elődökkel a XIX. századból, természetesen a modern flipperekig (valamint egyéb népszerű játéktermi masinákig, ideértve a videójáték kabineteket is.) Túlzás nélkül állítható, hogy Európa kedvenc flipper kiállításáról van szó: ezt támasztja alá az online felületeken (a már említett Tripadvisor mellett például a Google-ön) elérhető több ezer pozitív látogatói értékelés is.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!