Szórakozás

A Sony új funkciókkal bővíti a BRAVIA XR okostelevíziókat

bravia xr

Hamisítatlan újgenerációs játékélmény a BRAVIA XR televíziók vadonatúj, PlayStation®5 számára fejlesztett funkcióival.

A Sony elindítja „Perfect for PlayStation®5” kampányát azon BRAVIA XR tévékészülékeknél, amelyeket kifejezetten úgy terveztek, hogy tökéletesen működjenek a PlayStation 5 (PS5™) játékkonzol rendszerével, fantasztikus játékélményt nyújtsanak, magával ragadó képpel és hangzással.

A „Perfect for PlayStation 5” televíziók két vadonatúj, PS5-exkluzív funkciót tartalmaznak: az automatikus HDR Tone mapping, valamint az Auto Genre Picture Mode funkciót. A kompatibilis játékoknál a HDMI 2.1 szabványban meghatározott szuperéles 4K felbontásban akár 120fps képkockasebességet is támogatnak. Emellett a Z9J modelleknél a mindössze 6,0 ms Input Lag-nek köszönhetően rendkívüli egyenletesség és reakciókészség érhető el a harci, sport- és a nagy teljesítményű, pörgős akciójátékok esetében.

A Sony BRAVIA XR televíziók lenyűgözően valósághű, élénk színekkel és szemet gyönyörködtető kontraszttal teli képet kínálnak. Mindez kiegészül a képernyő egyedi hangtechnológiájával, amely az akció kellős közepébe helyezi a felhasználót, játék és film közben egyaránt.

„Perfect for PlayStation®5” BRAVIA XR-exkluzív funkciók

Automatikus HDR Tone Mapping

Az automatikus HDR Tone Mapping funkció azonnal optimalizálja a HDR-beállításokat a PS5 üzembe helyezése során. A konzol automatikusan felismeri az egyes BRAVIA TV-modelleket, és ennek megfelelően kiválasztja a televízió számára legmegfelelőbb HDR-beállítást. A BRAVIA kijelző specifikációjának megfelelő optimalizált HDR-Tone Mapping szintnek köszönhetően döntő fontosságú részletek és színek válnak láthatóvá még a nagy kontrasztú jelenetekben is. A Gran Turismo™ 7 esetében a pályán lévő objektumok sokkal kidolgozottabban jelennek meg, így a játékos könnyebben reagálhat a játékbeli történésekre.

Gran Turismo 7: TM & © Sony Interactive Entertainment Inc. Developed by Polyphony Digital Inc.

Auto Genre Picture Mode

A BRAVIA XR TV-k képesek felismerni, hogy a felhasználó éppen játékot játszik vagy filmet/sorozatot néz. Az Auto Genre Picture Mode funkcióval a készülék játék esetén automatikusan átvált játék üzemmódba, amely minimalizálja az Input Lag-et, lehetővé téve a gyors reagálást a képernyőn történő akcióra. A PS5 konzolon keresztül, streaming-szolgáltatókon vagy Ultra HD Blu-ray™ lemezen történő filmfogyasztás esetén a standard üzemmód a képfeldolgozásra helyezi át a hangsúlyt a kifejezőbb képi megjelenítés érdekében.

Az Auto Genre Picture Mode egy jövőbeli szoftverfrissítésen keresztül lesz elérhető a PS5 és a BRAVIA televíziókon 2021 végén.

A Sony termékei új szintre emelik a hangzás élményét

A Sony BRAVIA XR televíziók kiválóan illeszkednek a Sony több hangtechnikai termékhez, köztük a HT-A9 házimozi rendszerhez vagy a HT-A7000 és HT-A5000 hangfalakhoz. A közvetlenül a PS5 konzolhoz csatlakoztatható termékekkel megtapasztalhatók a BRAVIA XR készülékek automatikus HDR Tone Mapping és Auto Genre Picture Mode funkciói.

További, a „Perfect for PlayStation 5” BRAVIA XR televíziókkal kapcsolatos információk elérhetők az alábbi oldalon: https://www.sony.hu/electronics/tevek-jatekokhoz-teremtve

A Sony 30 ezer forint értékű PlayStation™Store ajándékkártyát biztosít a BRAVIA XR TV-t vásárlók számára

A Sony Europe B.V és a Sony Interactive Entertainment (SIE) közös vásárlói promóciójának keretein belül húsz országban (Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Olaszország, Spanyolország, Portugália, Hollandia, Belgium, Svájc, Ausztria, Lengyelország, Görögország, Románia, Csehország, Szlovákia, Magyarország, Dánia, Norvégia, Svédország és Finnország) a promócióban részt vevő BRAVIA XR televíziókat vásárlók számára 30 ezer forint értékű PlayStation™ Store ajándékkártyát biztosít. Az ajánlat minden, a résztvevő kiskereskedőknél a promóciós időszak alatt vásárolt vásárlásra vonatkozik.

Szórakozás

A Spotify letaszíthatatlan trónjáról

spotify

Távoli második a szektorban az Apple Music, a nyakában az Amazonnal.

A MIDIA Research jelentése szerint tovább nőtt a zenei streaming piaca, amelyet továbbra is toronymagasan vezet a Spotify, 31 százalékos piaci részesedéssel. Ez az adat egyébként még a tavalyi második negyedévre vonatkozik, de a jelentést csak most engedték nyilvánosságra hozni.

A második helyen áll 15 százalékos piaci részesedéssel az Apple Music, amelyet 13 százalékkal követ az Amazon Music. Ez holtversenyben áll a Tencent Music szolgáltatással, míg a Google alá tartozó YouTube Music 8 százalékon áll. Ez utóbbi mutatja ugyanakkor a leggyorsabb növekedést az elemzők szerint.

A teljes piac 26,4 százalékkal nőtt éves szinten, és már 523,9 millió előfizetőt jelent világszerte.

Forrás: ORIGO

Tovább

Szórakozás

Idén összesen 2091 évet töltöttek a nézők a V4 Future Sports Festivalon

v4 future sports

Több, mint 50 országból, közel 2000 játékossal és 386 csapattal tért vissza egy év kihagyás után Budapestre a régió legnagyobb esport eseménye, a V4 Future Sports Festival. A mérkőzéseket rekordot jelentő, 4,4 millió néző követte figyelemmel, több mint 1 milliárd megtekintett percen keresztül. A hazai rendezésű tornán a magyar csapat is kiemelt eredményt ért el és a dobogó második fokára állhatott.

Az eseményen a világsztár csapatokat felvonultató Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) versenyjáték mellett a régió legjobb FIFA22 párosai mérhették össze tudásukat, utóbbiban magyar ezüstéremnek is örülhettünk. Idén is a legismertebb nemzetközi és hazai kommentátorok közvetítették a mérkőzéseket, a V4FSF 2021 közel 166 órányi élő műsora pedig 12 nyelven volt elérhető.

A budapesti küzdelmek idén a járványügyi helyzetre való tekintettel online térbe költöztek, 4,4 millió összesített egyedi nézőszámmal, több mint 1 milliárd megtekintett perccel rekordnézettséget értek el.

Az online rendezvénnyel az Egymillióan a Magyar Esportért Egyesület céljai között az szerepelt, hogy a járványhelyzettől függetlenül elmélyítse a visegrádi négyek szociokulturális kapcsolatait, erősítse a V4 identitást a videójátékos közönség körében, valamint, hogy sikeresen bevonja a V4-en túli országokat. Ezúton köszönjük minden támogatónknak, partnerünknek és a lelkes szurkolóknak, hogy velünk tartottak a 11 napos rendezvény során”

– nyilatkozta Biró Balázs György, a V4FSF főszervezője, az Egymillióan a Magyar Esportért Egyesület elnöke.

A kiemelkedő nézőszámhoz és érdeklődéshez az esemény előkommunikációs és közösségimédia-aktivitásai is jelentősen hozzájárultak: ezek a fesztiválhoz köthető közösségi csatornákon közel 9 millió megtekintést, míg az eseményhez köthető online felületeken 2,1 millió látogatást generáltak. A közösségimédia-megjelenések támogatásaként az offline aktivitások köre egy különleges bevásárlóközponti kitelepüléssel is kiegészült, amely keretein belül Molnár „molnargabo” Gábor – aki később a dobogó második fokára állhatott – Hajdú B. István kommentálása és a régi korok hangulata mellett küzdhetett meg a bátor kihívókkal egy-egy FIFA22 meccsen.

Nemzetközi CS:GO verseny sztárcsapatokkal

A V4 Future Sports Festival CS:GO versenye 2021-ben online selejtezőből és az őszi helyszíni döntőből állt. Ez 37 mérkőzést, 117 egyedi pályát és összesen 2235 kört jelent. A selejtező díjazása 25 000 euró, míg a helyszíni verseny nyereményalapja 300 000 euró volt. A november 21-i döntőből hatalmas, ötórás küzdelem után a 2021-es év egyik legeredményesebb csapata, a GAMBIT ESPORTS került ki győztesként, aki hazavihette a 150 000 eurós fődíjat is. A verseny második helyezettje az idény nagy felfedezettje, az Entropiq csapata lett, amelynek jelenlegi játékosai az év elején még szervezet nélkül, a világranglista TOP50-en kívül álltak, de mára a V4FSF dobogójának is köszönhetőn bejutottak a világ 10 legjobbja közé. A Magyar E-sport Válogatott CS:GO csapata a 9-10. helyen zárta a tornát.

Nemzetközi FIFA22 páros verseny V4 és V4 baráti régiós csapatokkal

A FIFA22 versenyzői meghívásos alapon érkeztek, a korábbi eredmények és a követői/szurkolói bázis figyelembevételével. A V4 országok és V4 baráti országok résztvevői 1-1 játékost, egy profit és egy influencert delegáltak a helyszíni döntőkre. A Playstation 5 platformon vívott küzdelem 2-2 ellen zajlott, a versenyszám összdíjazása 25 000 euró volt.

A rendkívül izgalmas meccsekből bravúros góljainak köszönhetően végül a szerb BRSTIMIR – KRUNALEX páros került ki győztesen. A dobogó második fokára a népszerű hazai FIFA véleményvezér, Molnár Gábor és társa, Majorosi ‘chris_maj’ Krisztián e-sportoló állhatott fel, míg a bronzérmet a BEJOTT – LISEKHD lengyel párosa vitte el.

További hírek és érdekességek a V4 Future Sports Hivatalos honlapján érhetők el.

Tovább

Szórakozás

A Sony megelégelte a Microsoft Game Pass szolgáltatását

sony

Tavasszal mutatkozhat be a PlayStation játékbérlő szolgáltatása.

Jelen pillanatban a Sony erőfeszítés nélkül adja el az összes legyártott PlayStation 5-öt, azonban a törzsközönség kiszolgálását követően kénytelen lesz érvekkel előállni az újonc videójátékozók és a tanácstalan szülők meggyőzése érdekében, hogy miért is válasszák a termékét valamelyik Xbox Series helyett. Ezen a ponton fognak veszélyessé válni az Xboxok, hiszen a melléjük kedvező havidíjért elérhető, remek játékokkal megpakolt Xbox Game Pass játékbérlő gigantikus vonzerővel bír majd.

A mindig jól értesült Jason Schreier szerint a Sony jövő tavasszal orvosolni kívánja ezt a problémát, a jelenleg Spartacus kódnéven futó előfizetésével riválist fog állítani az Xbox Game Pass számára. A Bloombergnél dolgozó játékújságíró forrásai azt állítják, hogy a Spartacus kiváltja majd a jelenleg elérhető PlayStation Plus és PlayStation Now előfizetéseket, PS5 és PS4 konzolokra egyaránt érkezik.

Ha minden igaz, akkor a Spartacus háromféle csomagban lesz elérhető. A legolcsóbb előfizetési szintje a jelenlegi PlayStation Plusznak felelhet meg, a közepes árfekvésű csomagban már benne lesz a Game Pass stílusú játékbérlés, a legdrágább előfizetés pedig a PlayStation Now felhős játékfuttatót is tartalmazhatja. A legutóbbival a modern címek mellett PS1/PS2/PS3/PSP játékok is játszhatóak.

SCHREIER NEM SZÁMÍT RÁ, HOGY A MICROSOFTHOZ HASONLÓAN A SONY HAJLANDÓ LESZ BETENNI A LEGÚJABB PLAYSTATION-EXKLUZÍVJAIT A SPARTACUS JÁTÉKBÉRLŐJÉBE.

Végül a források szerint a Sony jelentős erőforrásokat fordít a felhős játékfuttatási üzletének bővítésébe, ami alatt feltehetően azt kell érteni, hogy szeretné jelentősen bővíteni a jelenleg PlayStation Now néven ismert szolgáltatása által támogatott országok körét.

Forrás: ORIGO

Tovább
Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Friss