Connect with us

Tippek

Vállalati stratégiává vált a digitális munkahelyek kialakítása

Azok a vállalatok, akik képesek lemondani a klasszikus munkavégzési kontroll kereteiről és képesek a digitális világ adta lehetőségeket rugalmasan kihasználni, ennek köszönhetően a céges munkakörnyezetet át tudják helyezni otthoni környezetbe vagy ügyfeleiket sikerül az online térbe átterelni, tovább tudják működtetni munkafolyamataikat.

“A koronavírus okozta rendkívüli gazdasági helyzetben a digitális átalakulás új és szükséges módszerként jelenik meg az üzleti modellek átdolgozásában”

– fogalmazza meg Balogh Zsolt, a Liferay Hungary ügyvezetője.

A digitális világ kínálta eszközrendszereknek köszönhetően a klasszikus irodai munkavégzés folyamata kihelyezhető vagy áthelyezhető és ez az ügyfélszolgálatra épített szervezetek esetében is megoldható. Például bankok, biztosító társaságok, mobilszolgáltatók gyorsabban tudják a személyes ügyfélkezelést online platformokra irányítani, de a nem klasszikus irodai környezethez kötött feladatok is mozgathatóvá váltak.

Az egyre fejlettebb portálrendszereknek, a csoportmunkát támogató felületeknek, az egyéb intranetes megoldásoknak köszönhetően és az integrált rendszereknek köszönhetően egyszerűen létrehozhatóak a digitalizált munkahelyek”

magyarázza Balogh Zsolt.

Mozgó munkahelyek

Amióta megjelentek a mobileszközök a piacon és egyre több online megoldás került a privát életünkbe, mint például a Dropbox, a Gmail, a Facebook, Skype vagy az egyéb webkonferenciát támogató eszközök, amelyek komponensei a digitalizált munkakörnyezetnek, ezzel párhuzamosan, válaszképpen az üzleti környezet is adoptálta a technológiát és megjelentek a vállalati közösségi platformok és az integrált portál-keretrendszerek is.

“Tisztában voltunk vele, ha a vállalatoknál megindul a klasszikus munkakörnyezet modernizálása a digitalizálásnak köszönhetően, az már komoly paradigmaváltást eredményezhet. A járvány miatt kialakult helyzet, azonban átírta és felgyorsította ezt a folyamatot”

– emeli ki Balogh Zsolt.

Ahhoz, hogy a munkakörnyezet mobil szervezetté alakulhasson, az alábbi komponensekkel kell számolni:

  • Távoli elérésű munkaeszközök és mobil megoldások, s ugyanazok az üzleti szoftverek, amelyek az irodában is körbeveszi a munkatársakat.
  • Felhasználói élményekkel felruházott, virtualizált üzleti megoldások, amelyek alkalmazzák a közösségi médiát és a különböző üzleti alkalmazásokat.
  • Központosított kommunikációs eszközök, amelyek képesek szinkronizálni az online és az offline együttműködést, beleértve a levelezést és a vállalati közösségi média eszközöket is.
  • A háttérben futó üzleti intelligencia elemző eszközök, amelyek folyamatosan gyűjtik és elemzik a beérkező információkat.

“A digitális munkahely előnye az is, hogy beépíthetik a tanulásmenedzsment rendszereket (LMS) a folyamatokba, ezzel segítve, hogy közelebb hozzák a tanulást az alkalmazottakhoz, és megmérjék, hogy a szervezet milyen gyorsan szerez új készségeket és ismereteket. A digitális munkahely kialakításának célja, hogy a hatékony kommunikációra és a munkatevékenységek egyszerűsítésére koncentráljon”

– sorolja Balogh Zsolt.

Mi így csináltuk!

“A Liferay Hungary humán stratégiájának egyik sarkalatos pontja volt, hogy bármilyen rendkívüli helyzet előállása esetén lehetősége legyen a munkatársainknak home office modellben végezni munkájukat. Ehhez már korábban nemcsak a szükséges infrastruktúrát biztosítottuk, hanem különböző HR-eszközöket is kapcsoltunk. A magyar leányvállalatnál már a koronavírus okozta rendkívüli helyzet előtt is készen álltunk az otthoni munkavégzésre, így a #Maradjotthon központi intézkedésre azonnal tudtunk reagálni. A munkatársaink megtartása nagyon fontos szempont számunkra, ezért a munkavállalói élményre is nagy hangsúlyt helyezünk. Kiemelten kezeljük a munkatársak folyamatos fejlesztését és képzését. Szem előtt tartjuk, hogy mindenki másképp szeret és tud tanulni, ezért megadjuk számukra a lehetőséget, hogy a leginkább megfelelő lehetőséget válasszák, azaz ugyanannyira támogatjuk a továbbképzéseken való részvételt, amelyet a mostani helyzetben online is el tudnak végezni”

magyarázza Balogh Zsolt.

„Az iskolák kényszerű digitális átállása miatt kialakult helyzet pedig kiprovokálta, hogy gyors megoldásokat keressünk, ezért együttműködést alakítunk ki a HRENKO Digital Agency-vel, amely vállalkozás hozzájárul a digitális munkahelyek kialakításához és a digitális oktatás támogatásához”

fűzi hozzá a Liferay Hungary ügyvezetője. Hozzáteszi, hogy a jelenleg kialakult helyzetre senki nem számított és a digitalizált munkahelyi modell nem lesz minden üzleti vállalkozás számára megoldás, de egy alternatív megoldásként azért érdemes lehet számolni vele.

Tippek

Fotópályázatot hirdet az LG és a Magyar Nemzeti Galéria

A tavalyi nagysikerű közös művészeti pályázatát követően idén is együttműködésre lép az LG Magyarország és a Magyar Nemzeti Galéria.

A felek Az élet szép! Keretezd újra! című fotópályázata arra hívja fel a figyelmet, hogy a hétköznapi pillanatok is lehetnek olyan szépek és értékesek, mint egy galériában kiállított műalkotás. A versenyt az LG Life’s Good szlogenje, valamint az otthonokban műalkotásként is helytálló, festményre emlékeztető LG ARTCOOL Gallery Special légkondicionáló koncepciója hívta életre.

Egy tavaszi piknik, egy tócsában tükröződő arc vagy egy gondosan megterített asztal – a mindennapok apró pillanatai, amelyek egy új nézőpontból nézve festői szépségűvé válhatnak. A szervezők olyan 18 éven felüli jelentkezők fényképeit várják, akik a hétköznapok legszebb pillanatait képesek egyedi látásmódban megörökíteni. A nevezőknek a Magyar Nemzeti Galéria gyűjteményéből kell egy olyan műalkotást  megnevezniük, amely az alkotásuk kiindulópontjául szolgál.

A pályázatra analóg és digitális fényképekkel is lehet nevezni. A művészettörténészekből és múzeumi szakemberekből álló zsűri a mesterséges intelligencia által generált vagy túlzott utómunkával ellátott képeket nem értékeli. A pályaművek leadási határideje 2025. június 10. A legjobb fotókat beküldő pályázókat a szervezők június 18-ig értesítik, a szerencsés nyertesek pedig 2025. június 26-án a Magyar Nemzeti Galériában, egy átadó ünnepség keretében vehetik át a díjakat.

Az első helyezett egy nagy értékű LG ARTCOOL Gallery Special légkondicionálóval térhet haza. Az LG hűtésre és fűtésre is alkalmas ARTCOOL Gallery légkondicionálójának különlegessége, hogy egyáltalán nem hasonlít egy hagyományos klímaberendezésre: négyzetes kialakítása és tetszőlegesen cserélhető előlapja miatt pontosan olyan, mintha egy képet akasztottunk volna a falra. A második helyezett egy LG DUALCOOL AI Air Premium Single Split légkondicionálóval, míg a harmadik legjobb pályamű beküldője egy LG DUALCOOL Special Single Split légkondicionálóval szerelheti fel otthonát.

A nyeremények speciális jellegére való tekintettel az LG Electronics a díjak telepítését országos lefedettségű, minősített partnerhálózatán keresztül biztosítja.

További részletek és a pályázati kiírás itt találhatóak.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Tippek

Országos összefogásra hív a SPAR

Idén immár ötödik alkalommal szervezi meg a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány közös, „Mancs a bajban!” névre hallgató állateledel-gyűjtő akcióját.

A kezdeményezés célja, hogy a menhelyeken élő, gazdára váró állatok jobb ellátásban részesüljenek, és az őket gondozó szervezetek anyagi terheit csökkentsék – mindezt a vásárlók önzetlen segítségével.

Az idei gyűjtés 2025. május 10–11-én, szombaton és vasárnap zajlik az ország valamennyi INTERSPAR áruházában, naponta 10 és 16 óra között. A kampányban több mint harminc civil állatvédő szervezet vesz részt, akik az áruházak előterében kialakított gyűjtőpontoknál várják az adományokat.

Az akció során az állatvédők száraztápot, konzervet, nedves eledelt, jutalomfalatokat, felszereléseket és tisztítószereket gyűjtenek a menhelyeken élő kutyák és macskák támogatására. A vásárlók a kasszazónák után adhatják át felajánlásaikat az önkénteseknek. Mivel minden szervezet saját igényei alapján határozza meg, mire van épp szüksége, ezért érdemes a helyszínen érdeklődni – ez segíti a célzott és igazán hasznos adományozást. A „Mancs a bajban!” kampány egyik legfontosabb üzenete, hogy a legkisebb adomány is számít. Egy csomag száraztáp vagy egy konzerv is sokat jelenthet egy menhelyi állat számára.

„A SPAR hosszú évek óta támogatja az Országos Állatvédőrség Alapítvány koordinációja mellett az állateledel-gyűjtéseket, mert hiszünk abban, hogy egy felelős kiskereskedelmi vállalatnak nemcsak a vásárlóit, hanem a közösség egészét, benne a legkiszolgáltatottabbakat – így az állatokat is – támogatnia kell. Összefogásra buzdítunk évről évre, s külön öröm, hogy vásárlóink jól érzékelhető elkötelezettséggel álltak és állnak mellénk ebben az ügyben is”

– mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A SPAR-ban gyűjtött adományok egy-egy állatvédő szervezet élelmezési költségeinek akár a felét is fedezhetik. Ez hatalmas könnyebbség számukra, hiszen az így megtakarított összegeket más, létfontosságú célokra – például kennelek építésére, orvosi kezelésekre vagy szállítóeszközök beszerzésére – tudják fordítani.

Az akcióban résztvevő szervezetek és áruházak listája a www.sparafenntarthatojovoert.hu/mancsabajban weboldalon érhető el.

A SPAR és INTERSPAR üzletek vásárlói a mostani akció mellett egész évben hónapról-hónapra találkozhatnak az állatvédő civil szervezetekkel és munkájukat állateledel-adománnyal támogathatják. A gyűjtések helyszínéről és időpontjáról a SPAR erre a célra létrehozott online felületén júniustól ismét lehet tájékozódni: www.sparafenntarthatojovoert.hu/mancsabajban

A közleményhez csatolt képeket gyors regisztráció után nagyobb felbontásban is elérheti a SPAR Médiatárban, a https://mediatar.spar.hu/ oldalon. A felületen lehetősége nyílik a SPAR további publikus képeit is letölteni. A képek felhasználásakor kérjük, hogy a spar.hu fotókreditet használja.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Tippek

Itt a SPAR QUICK & EASY: konténerbolt, ami megváltoztatja, amit a vásárlásról gondoltál

Van élet a stadionbüfén túl! A SPAR idén tavasszal nemcsak szurkol, hanem jelen is van a sporteseményeken  – ezúttal egy modern, innovatív konténerbolt formájában.

A Red Bull Four 2 Score mini-foci bajnokságon debütál a SPAR QUICK & EASY üzletkoncepció, ami nem más, mint egy „plug & play” konténerüzlet: leemeli a daru a szállító járműről, és áramra csatlakoztatva már működik is.

Magyarországon is útjára indul a Red Bull Four 2 Score bajnokság, amely egyedülálló, gyors tempójú szabályrendszerével forradalmasítja a kispályás labdarúgást. A rendezvénysorozat különlegessége, hogy a hazai fordulók során egy Szoboszlai Dominik által kiválasztott csapat is pályára lép, miközben a SPAR vadonatúj, SPAR QUICK & EASY mobilüzletével gondoskodik a döntőre látogatók ellátásáról.

A tavaszi tornán a nézők és játékosok öt helyszínen – Győrben, Szegeden, Debrecenben, Székesfehérváron és Budapesten – élhetik át a bajnokság pulzáló hangulatát. A SPAR QUICK & EASY mobilüzlet például a 2025. május 31-én megrendezésre kerülő budapesti döntőn is jelen lesz: a 16 négyzetméteres üzlettér és a hozzá tartozó helyszíni raktárkonténer igazi kis miniszupermarketet alkot, amelyet darus trailer szállít egyik helyszínről a másikra. Ez a „plug & play” rendszer lehetővé teszi, hogy a SPAR üzlet leemelés után, áramra csatlakoztatva azonnal működésbe is lépjen.

A vásárlók egy kasszával és kiszolgáló kollégával találkoznak majd. A választék kifejezetten az esemény jellegéhez igazodik: a gyorsan fogyasztható, ready-to-go termékek – mint a friss szendvicsek, kész saláták, kávék – mellett snackek, üdítők is megtalálhatóak lesznek. A látogatók 80–100 féle termék közül válogathatnak majd, amelyek között egészségtudatos alternatívák – például magas fehérjetartalmú élelmiszerek, bio és mentes snackek – is helyet kapnak.

„A SPAR számára kiemelten fontos, hogy aktív szerepet vállaljon a sport és az egészséges életmód népszerűsítésében. A Red Bull Four 2 Score bajnokság egyszerre inspirálja a fiatalokat mozgásra, közösségi élményekre és kitartásra. Ezért örömmel csatlakoztunk partnerként a rendezvénysorozathoz, és támogatjuk a szurkolókat vadonatúj üzletkoncepciónkkal” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A SPAR nem csupán mobilüzletével lesz jelen az eseményen: saját márkás sátorral is készül, ahol a kilátogatók a szerencsekerékkel SPAR termékeket és menő márkás ajándékokat nyerhetnek. Ráadásul a házi selejtezők után két SPAR-os csapat is indul a székesfehérvári és a budapesti fordulókon, így a pályán is képviselik az aktív, közösségi szemléletet.

A döntőt – melyen a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik is ott lesz – 2025. május 31-én rendezik meg Budapesten, ahol eldől, ki képviseli Magyarországot a világdöntőn.

A selejtezők időpontjai:

  • 2025. május 3. – Szeged
  • 2025. május 10. – Debrecen
  • 2025. május 17. – Székesfehérvár
  • 2025. május 24. – Budapest

További információk a Red Bull Four 2 Score bajnokságáról a következő linken érhetőek el: https://www.redbull.com/hu-hu/events/four-2-score-hungary

A SPAR QUICK & EASY mobilüzlet nemcsak a sportesemények világában bizonyítja sokoldalúságát. 2025. május 2. és 3. között a konténerüzlet kitelepül a Magyar Streamer Bajnokságra is, amely a legnagyobb hazai szervezésű, tartalomgyártók és CS2 játékosok részvételével zajló meghívásos e-sport esemény. A közel 3.000 látogatót vonzó rendezvényen való részvétellel a SPAR innovatív módon kapcsolódik a digitális generációkhoz, és bizonyítja, hogy a SPAR a QUICK & EASY mobilüzlet megoldással képes követni az aktuális fogyasztói trendeket. Az egységben minden adott lesz a feltöltődéshez – friss szendvicsek, hűsítő italok és egészséges harapnivalók várják a játékosokat és a látogatókat.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement Hirdetés
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss