Tippek
Kiosztották a Kincentric Legjobb Munkahelyek díjat
A válság egyik hatása: megállt a munkavállalói elkötelezettség csökkenése Magyarországon
A járvány és a gazdasági válság hatása a munkavállalói elkötelezettségben is éreztette hatását: felértékelődött a munkahelyi biztonság érzése. Globálisan megugrott az elkötelezettség aránya, itthon pedig megállt a négy éve tartó csökkenő tendencia. A Kincentric Legjobb Munkahelyek Program kutatása itthon 130 000 munkavállaló véleménye alapján készült.
A válság hatására nemzetközi szinten sohasem látott magasságba, 68%-ra emelkedett a munkavállalói elkötelezettség aránya 2020-ban a világon. A globális Kincentric Legjobb Munkahelyek Program hároméves ciklusokban vizsgálja a trendeket, ez alapján összesen 15,7 millió munkavállaló élményét dolgozta fel. Az erősödő trend vélhetően a koronavírus okozta válságra adott kezdeti válasz, a cégeknél tapasztalt összefogás eredménye. Európában már óvatosabban nyilatkoztak a munkavállalók: itt három éve 60%-on stagnál az elkötelezettség.
Az elkötelezettség mérése sokkal több, mint egyszerű elégedettségmérés. Azt vizsgálja, hogy mennyire akarnak és képesek a vállalat munkatársai ténylegesen hozzájárulni az üzleti eredmények javításához. A Kincentric Legjobb Munkahelyek Program Magyarországon 20 éve nyújt adat alapon tükröt azoknak a vállalatoknak, akik tudatosan építik munkavállalóik elkötelezettségét az üzleti sikeresség érdekében.
A Legjobb Munkahelyek itthon szárnyalnak
Magyarországon megszakadt a 4 éve csökkenő munkavállalói elkötelezettség, és hasonlóan 2019-hez, 60%-on stagnált 2020-ban is. A szakadék azonban egyre nagyobb az átlagos és a legjobbak között, hiszen a Legjobb Munkahelyek továbbra is jelentősen magasabb, 82%-os elkötelezettséget mutatnak.
„Ez azt jelenti, hogy a Legjobb Munkahelyeknél a felső vezetés emberséges és törődő a kollégákkal, a tehetségek kiemelt szerepet kapnak, és rendelkezésre állnak azok az eszközök és technológiák, amelyek biztos alapot teremtenek a kimagasló teljesítményhez. A cégeknél az erősen elkötelezett munkatársak jelentik a húzóerőt, hiszen teljes erőbedobással és lelkesen, csapatként dolgoznak a közös célért, amitől a vállalat üzleti teljesítménye is kimutathatóan nő. A Kincentric Legjobb Munkahelyeknél 86%-kal magasabb a forgalomnövekedés az átlagos vállalatokhoz képest”
– mondta Köcse Bálint, a Kincentric magyarországi vezetője.
A Kincentric Legjobb Munkahely elismerést főleg olyan vállalatok kapták, akik már nem először értek el átlag feletti teljesítményt. Az EcoFamily például hatodszor lett Kincentric Legjobb Munkahely, a Szerencsejáték Zrt., a Numil Hungary Tápszerkereskedelmi Kft. és a Cisco Systems Magyarország Kft. pedig negyedszerre. Ez is mutatja, hogy ezek a vállalatok a válság alatt is tudatosan, a stratégiájuk részeként kezelték a dolgozói elkötelezettséget.
Kincentric Legjobb Munkahely 50–250 fő közötti kategóriában:
- Cisco Systems Magyarország Kft.
- HRP Europe Kft.
- Liferay Hungary Kft.
- NUMIL Hungary Tápszerkereskedelmi Kft.
- WHC
A 250 és 1 000 fő közötti cégek legjobbja:
EcoFamily
Az 1 000 főnél többet foglalkoztató cég kategóriában:
Szerencsejáték Zrt.
Nemzetközi mérések magyarországi díjazottja:
profession.hu Kft.
A sikeres vezető támogató és rugalmas
A koronavírus okozta válság időszakában felerősödik a felső vezetők szerepe, hiszen tőlük megerősítést, gyors és jó döntéseket, illetve hitelesen kommunikált, pozitív vállalati jövőképet várnak a munkavállalók. Ebben az időszakban és azt követően is azok a vezetők lehetnek sikeresek, akik rugalmasan tudják a változást kezelni, biztonságot nyújtanak a csapataik számára, és megtalálják a módját az emberi kapcsolódásnak.
A legfontosabb vezetői készségek tehát az aktív figyelem, a folyamatos párbeszéd, az empátia és a visszajelzés. „A kutatás arra is rámutat, hogy a vezetők fejlesztése vált a vállalatok első számú prioritásává a járvány utáni világban. Inspirálás, elkötelezés, felhatalmazás, és stresszkezelés azok a vezetői készségek, amelyek előtérbe kerülnek az „új világban”. Ugyanakkor a vállalatok mindössze 40%-a nyilatkozott úgy, hogy erre a vezetői készen állnak – monda Köcse Bálint, a Kincentric magyarországi vezetője.
Válság hatására rövid távon erősödik a munkavállalók elkötelezettsége
Az elmúlt 20 év elkötelezettség trendjét és a makrogazdasági mutatókat vizsgálva a Kincentric szakértőinek várakozása szerint amíg a recesszió tart, addig a munkahely biztonsága is kiemelkedően fontos marad. Majd a gazdaság növekedése várhatóan gyengülő elkötelezettséget hoz.
Iparági trendek
Termelés iparág
A munkavállalók elkötelezettsége (54%) a termelési szektorban elmarad a magyarországi átlagtól. A felső vezetők megítélése az egyik olyan minta, ami az alacsonyabb elkötelezettség mögött meghúzódik. A munkavállalók kevésbé látják nyíltnak a felső vezetők kommunikációját, és a vezetés által felvázolt jövőképet sem találják olyan lelkesítőnek. A kollégák véleménye szerint új ötleteik felkarolásában sem találnak igazán partnerre a termelési szektorban dolgozók. A másik meghatározó jelenség a tehetségek vonzásának és megtartásának a képessége, ami elmarad a magyar átlaghoz képest.
Autóipar
Az autóiparban dolgozók elkötelezettsége (51%) elmarad a magyarországi átlagtól. A munkavállalók mindössze 45%-a érzi úgy, hogy a vállalatuk teljesíti az alkalmazottaknak tett ígéretet. A kollégák közel fele a jó hírnév meglétét is inkább kritikusan éli meg, ahogy a büszkeségérzés is hasonló arányban van jelen az autóiparban működő vállalatoknál.
Ebben a szektorban a fizikai munkakörnyezettel való elégedettség is elmarad a magyar átlagtól.
Kiskereskedelem
A kiskereskedelemben dolgozók elkötelezettsége (67%) meghaladja a magyar átlagot. A felső vezetők megítélése, az általuk mutatott lelkesítő jövőkép és a hosszú távú szemlélet hozzájárulnak ehhez a pozitív eredményhez. Az adatokra támaszkodó döntések is jellemzőbbek a kiskereskedelemben, mint az átlagos magyar munkahelyeken. A munkavállalók úgy értékelik, hogy a teljesítményük hatással van a javadalmazásukra.
Pénzügyi szektor
A pénzügyi szektorban 4 százalékponttal marad el a munkavállalók elkötelezettsége (56%) a magyar átlagtól. A szektorban dolgozók kevésbé érzik azt, hogy az új ötleteket támogatja a környezet, vagy kipróbálhatnak új utakat még akkor is, ha az hibához vezet. A változó ügyféligényekre sem reagál olyan érzékenyen az iparág.
A munkavállalók ugyanakkor elégedettebbek a napi feladatokkal, és a munkamennyiséget is kezelhetőnek érzik, aminek a szükséges erőforrás rendelkezésre állása az előfeltétele.
Vendéglátóipar
A munkavállalók jelentősen előtétezettebbek (69%) a vendéglátóiparban, mint egy átlagos magyar munkahelyen. Az itt dolgozók elégedettebbek a döntéshozatal sebességével és minőségével is. Hatékonyabb munkafolyamatokról számolnak be, a jól teljesítők számára pedig adott az előmenetel lehetősége. A változó ügyféligényekre gyorsabban reagálnak a vezetők, és kevésbé tartanak az új ötletek kipróbálásától.
IT szektor
Az IT szektorban dolgozók elkötelezettebbek (64%) a magyar átlagnál. A sokszínűségre, véleménykülönbségre jobban építenek a szektor szereplői. Vonzóbbnak látják munkahelyüket a tehetségek számára. A munka és magánélet összeegyeztetésével, a stressz mértékével elégedettebbek az itt dolgozók.
Tippek
A hatékony a karácsonyi készülődés alapja – Hogyan készülhet el a karácsonyi vacsora a konyhai főzőlapon?
Az európai háztartásokban a főzőlap alapeszköz a konyhában, amelyet a felhasználók 64 százaléka[i] rendszeresen használ. Ugyanakkor ezeknél is előfordulhatnak nehézségek.
A kutatások[ii] azt mutatják, hogy a felhasználók harmada (36%) számára a tisztán tartás jelenti a legfőbb kihívást, 35 százalékuk pedig aggódik a magas energiafogyasztás miatt. Ezen kívül a felhasználók 31 százaléka nehezen talál helyet a főzőlapon a nagyobb edényeknek és serpenyőknek, így kevésbé tudnak sokoldalúan főzni, például az ünnepi fogások elkészítése is tovább tarthat.
A karácsonyi készülődésnek mindig is része volt a család kedvenc fogásainak elkészítése. Ez azonban kellemetlen pillanatokkal is járhat, amikor egyszerre készítenénk minden finomságot, vagy amikor a takarításra kerül a sor. A Samsung ezeket a kihívásokat felismerve fejlesztette ki a FlexZone technológiát is tartalmazó indukciós főzőlapjait, amelyeket úgy terveztek, hogy innovatív funkcióikkal és élvonalbeli kialakításukkal megoldást hozzanak ezekre a nehézségekre.
Sima felületek, könnyebb tisztítás
A Samsung indukciós főzőlapjainak egyik legfontosabb előnye a könnyű tisztíthatóság. A hagyományos főzőlapokon, különösen a gázégős vagy elektromos típusokon, gyakran kis réseket és egyenetlen felületeket találunk, amelyeken megragad az ételmaradék és a zsír, ezzel időigényessé és bosszantóvá téve a tisztításukat. A Samsung indukciós főzőlapjai ezzel szemben elegáns, sima üvegfelülettel érkeznek, amely minimalizálhatja a szennyeződés felhalmozódását és egyszerűsítheti a takarítását.
A sima felületről a felhasználók könnyedén letörölhetik a fröccsenéseket és az ételmaradékot, így a tisztítás gyors és könnyű lehet. Ráadásul az indukciós technológia biztosítja, hogy csak az edény melegedjen fel, a környező felület pedig hideg maradjon. Ez nemcsak a biztonságot növelheti, hanem megakadályozhatja, hogy az étel ráégjen a főzőlapra, tovább egyszerűsítve a tisztítási folyamatot. Az ünnepi rohanásban, amikor az idő nagy érték, ez a megoldás kellemes megkönnyebbülést jelenthet a folyamatos takarításhoz képest.
Energiahatékonyság
A magas energiafogyasztás szintén gyakori probléma lehet a főzőlapot használók körében. A Samsung indukciós főzőlapjai energiahatékony melegítési technológiával a serpenyőkben keletkező mágneses súrlódást használják fel a hő közvetlen átvitelére, ahelyett, hogy a környező levegőt melegítenék. Ez a célzott megközelítés rövidebb főzési időt és hatékonyabb energiafelhasználást eredményezhet.
A gyors felmelegedés és a pontos hőmérséklet-szabályozás fokozhatja a főzés hatékonyságát is, így a felhasználók gyorsabban készíthetik el az ételeiket és pontosabban követhetik a recepteket.
FlexZone technológia a sokoldalú főzéshez
A nagy edények és serpenyők elhelyezésére kevésbé alkalmas kialakítás könnyen okozhat frusztrációt a felhasználóknak, különösen akkor, amikor nagy adagokat szeretnének főzni, például a karácsonyi vacsorára. A Samsung FlexZone technológiával ellátott indukciós főzőlapjai megoldhatják ezt a problémát, mivel nagyobb rugalmasságot biztosíthatnak a főzőedények elhelyezésében. A FlexZone funkció automatikusan az edény tényleges méretéhez igazítja az indukciós fűtési zónát, így mindenféle edénytípus elhelyezhető rajta, a kis serpenyőktől a nagyobb, ovális alakú, tűzálló edényekig, vagy akár a téglalap alakú sütőedényekig.
Ennek az alkalmazkodóképességnek köszönhetően a felhasználók maximálisan kihasználhatják a főzési teret, anélkül, hogy a teljesítmény közben romlana. Akár családi vacsorát készítünk, akár nagyobb vendégségre készülünk, a FlexZone technológia gondoskodhat róla, hogy megfelelően felkészüljünk a kedvenc fogásainkkal.
Az esztétikus kialakítás és a praktikus funkcionalitás találkozása
A Samsung indukciós főzőlapjainak tervezésében a funkcionalitás az első, de az esztétika sem marad figyelmen kívül. A főzőlapok letisztult, modern megjelenése a minimalista kialakításnak és a ferde élű kivitelnek köszönhetően bármilyen konyhai berendezéshez illeszkedhet. Akár a klasszikus, akár a kortárs stílust kedvelik a felhasználók.
A slim fit kialakítású indukciós főzőlapok zökkenőmentesen passzolhatnak a különböző konyhai munkalapokba, és nagyobb tárolóhelyet biztosíthatnak a készülék alatt. A praktikus funkcionalitás és az esztétikus megjelenés kombinációjának köszönhetően a Samsung indukciós főzőlapjai könnyen a magyar felhasználók kedvencei is lehetnek.
Jövőálló konyhai megoldás
Egy olyan korszakban, amikor a kényelem, a hatékonyság és a tudatosság is kiemelten fontos, a Samsung FlexZone technológiával ellátott indukciós főzőlapjai jelentős előrelépést jelenthetnek a konyhai fejlesztések terén. A sima felületek és a sokoldalú FlexZone technológia révén ezek az eszközök a konyhai fejlesztések új szintjét jelenthetik. Ezek nemcsak régóta fennálló kihívásokat oldhatnak meg, hanem szervezettebb, hatékonyabb és élvezetesebb főzési élményt is nyújthatnak. Ahogy a háztartások igényei is folyamatosan fejlődnek az intelligens otthoni megoldások terén, a Samsung indukciós főzőlapjai mind a funkcionalitás, mind a stílus terén teljesítik az elvárásokat.
[i] Forrás: A Samsung Digital appliances, 1500 fős mintán végzett kutatása a prémium szegmenshez tartozó felhasználók körében. Az adatfelvétel az Egyesült Királyságban, Németországban és Lengyelországban történt 2024 novemberében.
[ii] Forrás: A Samsung Digital appliances, 1500 fős mintán végzett kutatása a prémium szegmenshez tartozó felhasználók körében. Az adatfelvétel az Egyesült Királyságban, Németországban és Lengyelországban történt 2024 novemberében.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Tippek
Meleg időben több a baleset – ezek a legveszélyesebb hónapok a magyar utakon
A járműtörténet-ellenőrző szolgáltatások terjedésével ma már egyre több autós számára magától értetődő, hogy vásárlás előtt megvizsgálja a kiválasztott jármű előéletét.
A tudatos vásárlás célja nem más, mint elkerülni az olyan autókat, amelyeknek a múltja kockázatokat hordoz. Akár elhanyagolt állapotról, akár korábbi balesetről vagy rejtett hibákról van szó, a biztonságos közlekedés szempontjából ezek a járművek aggályosak lehetnek, és gyakrabban hibásodhatnak meg.
Érdemes azonban tudni, hogy nem minden sérülés jelent valós veszélyt. Egy felületi karcolás vagy apró horpadás nem veszélyezteti az autó biztonságos használatát. A szakértők szerint sokkal beszédesebb a kár összege – ez árulkodhat arról, hogy történt-e komolyabb ütközés a jármű múltjában.
A carVertical autóipari adatelemző cég friss tanulmánya szerint az év bizonyos hónapjaiban rendre magasabb a balesetek aránya. De mikor nő igazán a kockázat?
Nem a rossz útviszonyok okozzák a legtöbb balesetet
Sokan úgy gondolják, hogy a kemény téli időjárás ugrásszerűen megnöveli a balesetek számát. A statisztikák azonban mást mutatnak: a téli ütközések többsége kisebb koccanás, amelyet leggyakrabban gyorshajtás, nem megfelelő követési távolság vagy rossz látási viszonyok okoznak. A közlekedésbiztonsági szakértők egyetértenek abban, hogy a téli hónapokban az autósok rendszerint óvatosabban vezetnek – ennek köszönhetően kevesebb a súlyos baleset.
Magyarországon a legtöbb kárbejegyzést májusban (9,3%), januárban (9,2%) és júniusban (9,2%) rögzítették, míg a legkevesebbet decemberben (6,4%), novemberben (7,5%) és áprilisban (8%) jegyezték fel.
„Ezeket a kiugró értékeket részben a januári kedvezőtlen útviszonyok, valamint a tavasszal és a nyár elején megnövekedett forgalom magyarázhatja. Ahogy emelkedik a hőmérséklet, az autósok magabiztosabban vezetnek – a sűrűbb forgalommal együtt ez azonban gyakran növeli a balesetek kockázatát”
– magyarázza Matas Buzelis, a carVertical autópiaci szakértője.
Használtautó-vásárláskor döntő lehet a kárelőzmény ellenőrzése
A legmagasabb átlagos kárértéket – 2267 eurót (mintegy 913 600[B1] forintot) – októberben rögzítették. A legalacsonyabb értéket ezzel szemben májusban mérték, amely 12%-kal maradt el az őszi csúcsértéktől.
Az októberi magasabb átlagos kárérték összefüggésben állhat a változó időjárási viszonyokkal, a sötétben vezetett órák számának növekedésével, illetve az őszi ünnepek miatt megnövekedett forgalommal. Ezek a tényezők növelhetik a balesetek valószínűségét és súlyosságát, ami magasabb javítási költségeket eredményezhet.
Buzelis szerint használtautó-vásárlás előtt elengedhetetlen a jármű előéletének ellenőrzése.
„Ha a jelentés több ezer eurós korábbi kárról árulkodik, érdemes komolyan mérlegelni a vásárlást. A rejtett szerkezeti sérülések ugyanis csökkenthetik az ütközésbiztonságot, és baleset esetén súlyos következményekkel járhatnak.”
„Nagyon fontos, hogy alaposan átnézzük a járműtörténeti jelentésben szereplő kárbejegyzéseket. Vigyük el az autót hivatalos szervizbe, és kérjük meg a szerelőt, hogy ellenőrizze: szakszerűen javították-e ki a korábbi sérüléseket. Enélkül az autóvásárlás túlságosan kockázatossá válhat, és csak a szerencsénkben bízhatunk”
– teszi hozzá Buzelis
Módszertan
A carVertical tanulmánya a vállalat felhasználói által 2018 és 2024 között vásárolt járműtörténeti jelentéseit elemezte. A jelentésekben szereplő kárbejegyzéseket havi bontás szerint százalékos arányokká alakították, majd ezeket rangsorolták.
A 30 országban működő carVertical több mint 900 nemzetközi adatbázisból, köztük rendvédelmi szervek, kormányzati és állami nyilvántartások, pénzügyi intézmények, valamint apróhirdetési portálok információiból gyűjt adatokat. A vállalat évente több millió járműtörténeti jelentést dolgoz fel, amelyek alapján friss, egyedi információkkal szolgál a használtautó-piacról, beszámol a legújabb trendekről és átfogó előrejelzéseket készít.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Tippek
A Google már válaszol helyetted – de vajon hivatkozik rád?
GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez már nem sci-fi, ez a jelen.
A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések egyre inkább integrálódnak ezekbe az AI-alapú válaszokba, miközben a kampánykezelés szinte teljesen automatizálttá válik.
A hangsúly a jövőben az adatvezérelt stratégiaalkotásra helyeződik át. A legnagyobb változás a Generative Engine Optimization (GEO) térnyerése lesz, amely az AI keresőkre való optimalizálást célozza. A Google AI Mode hazai bevezetése, az Agent 2 Agent protocol és a Model context protocol megjelenése tovább növeli a márkajelenlét és az említések fontosságát a linkekkel szemben.
Tartalomkészítés az AI-nak is: új elvárások, új lehetőségek
A tartalomkészítés és kulcsszókutatás terén is paradigmaváltás zajlik. Varjú János az INTREN analitika és CRO, SEO, valamint fejlesztés üzletágainak vezetője kiemeli: az AI keresők – különösen a Google AI Overview és AI Mode – már nem csupán a beírt szavakat, hanem a mögöttes felhasználói szándékot is értelmezik. „A tartalmaknak rövid, önállóan értelmezhető bekezdésekből kell állniuk, amelyek egy-egy gondolatot fejeznek ki, maximum 20 szavas mondatokkal. A query-fan-out mechanizmus miatt nem elég a konkrét kulcsszavakra válaszolni – a látens kérdésekre is reagálni kell. Mostantól nem csak a felhasználónak és a Google-nek, hanem az AI-nak is tartalmat kell készítenünk” – hangsúlyozza a szakértő. Az AI-generált tartalmak használata nem tiltott, sőt segíthet a folyamatok gyorsításában, de a végső minőségért továbbra is emberi kontroll szükséges.
Új SEO korszak: a GEO megjelenése
Az AI-alapú keresőalgoritmusok térnyerésével új optimalizálási szemlélet vált szükségessé: ez a Generative Engine Optimization (GEO). Varjú János elmondta: a GEO a klasszikus SEO alapjaira épül, de kiegészül azokkal a technikákkal, amelyek lehetővé teszik, hogy a tartalmak megjelenjenek az AI által generált keresési válaszokban. „Technikai szempontból elengedhetetlen a Semantic HTML és a strukturált adatok alkalmazása, míg tartalmi oldalon az AI standardek – rövid bekezdések, kérdés-válasz párok, tartalmi mélység és hitelesség – kerülnek előtérbe. A topical clustering, vagyis a tartalmi központok kialakítása kulcsfontosságú lett a témák teljes lefedéséhez” – emeli ki a szakértő.
PPC kampányok új motorja: az AI és automatizált siker
A mesterséges intelligencia mára a PPC platformok szíveként működik. Az AI nemcsak az organikus kereséseket, hanem a fizetett kampányokat is új szintre emelte. Bakóczy Bence, az INTREN Ad Operations üzletág vezetője szerint a PPC kampányok teljesítménye négy kulcsterületen javult: hatékonyabb licitálás és költségkezelés, prediktív célzás, dinamikus hirdetési kreatívok és teljesen automatizált kampánytípusok. „Kevesebb erőforrásból nagyobb valószínűséggel lehet sikeres kampányokat futtatni az AI segítségével” – fogalmaz. A szakértő szerint az AI az automatizált licitstratégiáktól kezdve a hirdetési kreatívok és szövegek generálásán át a célközönségek prediktív elemzéséig minden szinten jelen van. „Az algoritmusok folyamatosan tanulnak a kampányadatokból, hogy egyre hatékonyabban találják meg azokat a felhasználókat, akik a legnagyobb valószínűséggel konvertálnak” – hangsúlyozta. Ez a fejlődés lehetővé teszi, hogy a kampányok gyorsabban, pontosabban és kevesebb emberi beavatkozással érjenek el eredményeket.
Stratégia előtérben, kontroll kézben
Az AI eszközök megjelenésével a kampányoptimalizálás fókusza jelentősen átalakult. A napi szintű operatív feladatok helyett ma már a stratégiai tervezés került előtérbe. „A szakember feladata az AI számára a megfelelő üzleti célokat és kereteket meghatározni, a rendszerek által generált javaslatokat felügyelni, és a mélyebb, stratégiai elemzésekre koncentrálni” – emelik ki az INTREN szakértői. Ugyanakkor figyelmeztetnek: a túlzott AI-függőség „fekete doboz” effektust eredményezhet, ahol a hirdető elveszíti az átláthatóságot. Az algoritmusok nem mindig képesek reagálni a hirtelen piaci változásokra vagy a márkaépítési szempontokra, ezért a szakértői kontroll továbbra is elengedhetetlen lesz.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
-
Gazdaság2 hét ago
SE Advisory Services néven új globális márkát indít a Schneider Electric
-
Gazdaság2 hét ago
Megbillentette az ingatlanpiac forgási sebességét az Otthon Start Program
-
Mozgásban2 hét ago
Amikor a forma találkozik a teljesítménnyel: bemutatkozik a Wilier Filante SLR ID2
-
Gazdaság2 hét ago
A vásárlók 160 000 forint felett is hajlandóak költeni a Black Friday alatt, a kedvezmény mértéke a fő motivátor
-
Tippek2 hét ago
Meleg időben több a baleset – ezek a legveszélyesebb hónapok a magyar utakon
-
Gazdaság2 hét ago
A magyarok figyelik az árfolyamokat, de az utalások rejtett díjai még mindig sokakat meglepnek
-
Szórakozás7 nap ago
Pamkutya könyv – Osbáth Norbert: Amiről nem készült fotó
-
Gazdaság2 hét ago
Nő a verseny, nőnek az elvárások: a technológiai felkészültség dönti el, ki marad talpon Black Friday alatt








