Tippek
Huawei: sokszor banális hibák miatt nem működnek megfelelően az okoseszközök
A Huawei Technologies Hungary szervizcsapata öt esetben tanácsol megoldást a problémára
Nincs letöltve a megfelelő applikáció, nincs bekapcsolva a Bluetooth, tetoválás van a csuklón – ilyen és ehhez hasonló, sokszor banális okok miatt nem működnek megfelelően a magyarok körében is egyre népszerűbb viselhető okoseszközök.
Miközben a felhasználók kifejezetten az alapján vásárolnak ilyen eszközöket, hogy az könnyen összekapcsolható legyen már meglévő okostelefonjukkal, a legtöbb probléma éppen az eszközök párosítása kapcsán jelentkezik. A Huawei Technologies Hungary szervizcsapata összegyűjtötte azokat a leggyakoribb hibákat és panaszokat, amivel felkeresik őket a felhasználók, ha elakadnak okostelefonjuk és viselhető okoseszközeik használata során.
Az elmúlt másfél évben ugrásszerűen nőtt a viselhető okoseszközök piaca, a felhasználók körében rendkívül népszerűek lettek az okosórák, az okoskarkötők és a vezeték nélküli fülhallgatók. A trendet jól mutatja, hogy csak a Huawei Technologies több mint 50 százalékkal több viselhető okoseszközt szállított le világszerte 2020-ban az egy évvel korábbihoz képest. A vállalat Magyarországon a viselhető okoseszközök piacán megduplázta, a vezeték nélküli fülhallgatók területén pedig megháromszorozta eladásait tavaly. A Huawei Technologies Hungary februári felmérése szerint a magyar válaszadók kétharmada visel okosórát vagy okoskarkötőt, 54 százalékuknak pedig van vezeték nélküli fülhallgatója is. Az is kiderült, hogy a vásárlók elsősorban azokat az okoseszközöket keresik, amelyek egyszerűen összekapcsolhatók meglévő okostelefonjukkal, vagy notebookjukkal – a probléma pedig sokszor éppen itt jelentkezik.
Banális problémák
„A hozzánk eljutó esetek túlnyomó többségénél nem az eszközzel van a probléma, hanem valamilyen egyéb, banális dolog miatt nem működnek és kapcsolódnak megfelelően az okoseszközök egymással. Legtipikusabb ilyen, amikor nincs bekapcsolva a Bluetooth, vagy a párosítani kívánt eszköz éppen egy másik eszközhöz kapcsolódik”
– vázolta fel a leggyakoribb okokat Nagy Ivett, a Huawei Technologies Hungary Fogyasztói Üzletágának marketing igazgatója.
Hogy segítse a vásárlókat, a vállalat szervízcsapata összegyűjtötte azt az öt leggyakoribb okot és élethelyzetet, amelyekkel kapcsolatban visszajelzések érkeznek hozzájuk. Szerencsére ezekben az esetben néhány apró beállítást kell csak elvégezni ahhoz, hogy minden tökéletes legyen.
- Nincs Bluetooth kapcsolat, vagy más eszközhöz kapcsolódik az okoseszköz/fülhallgató/okostelefon
A leggyakoribb eset, ha a párosítani kívánt eszközök nem látják egymást. Szerencsére a mai alkalmazások elég részletesen, lépésről lépésre magyarázzák el a szinte elronthatatlan folyamatot. Viszonylag ritka, hogy azért nem sikerül a párosítás, mert a Bluetooth nincs bekapcsolva, de az gyakran előfordul, hogy más eszközhöz kapcsolódik éppen a füles vagy az okoskarkötő, ezért nem sikerül a folyamat.
Ahhoz, hogy az óra és a fülhallgató mindenképp párosítható legyen, bontsuk a kapcsolatot a fülhallgató és más eszközök közt, vagy esetleg indítsuk újra a fülhallgatót! A fülhallgatót tegyük párosítás üzemmódba, majd az órán nyomjuk meg a felfele gombot, belépve a Beállítások – Fülhallgatók menübe. Majd itt válasszuk ki a fülhallgatót!
- Nincs letöltve a megfelelő applikáció, iOS és egyéb Androidos telefonhoz csatlakozás
A Huawei viselhető okoseszközei könnyen csatlakoznak az összes okostelefonhoz, az Android rendszer mellett iOS és Windows készülékekkel is kompatibilisek. Így biztosítva, hogy a felhasználók könnyedén válthassak az eszközök között anélkül, hogy egyetlen márkához lennének kötve. Ehhez a Huawei Health alkalmazás letöltése szükséges.
IOS eszközökhöz párosítás során elsőként töltsük le a Huawei Health alkalmazást az AppStore-ból, majd a telefon Bluetooth Beállításain belül párosítsuk az eszközöket. Ez után nyissuk meg a Huawei Health alkalmazást, és kövessük a képernyőn megjelenő instrukciókat!
Hogy még teljesebb módon kihasználhassuk a vezeték nélküli (TWS), aktív zajszűréssel rendelkező fülhallgatók (FreeBuds 3, Pro és 4i) adta élményt és elvégezhessük finomhangolását, iOS eszközökön elengedhetetlen a Huawei AI Life alkalmazás letöltése.
Egyéb, Android rendszerű okostelefonhoz elsőként az alábbi linkről töltsük le a Huawei AppGallery-t: https://consumer.huawei.com/hu/mobileservices/appgallery/. Ezután az AppGallery-ből töltsük le a Health alkalmazást, majd telepítés után indítsuk el, és kövessük a képernyőn megjelenő instrukciókat!
- Nem méri megfelelően a véroxigénszintet, vagy a pulzust
A véroxigénszint- és pulzusmérést az óra, vagy okoskarkötő hátlapján levő optikai szenzor végzi, melynek megfelelő működését bizonyos külső tényezők befolyásolhatják. A mérés nem tud meglelően folyni tetovált bőrfelületen, vagy dús szőrzetben. Emellett ha a szenzor szennyeződött, érdemes azt megtörölni, mivel a rárakódott por, vagy izzadtság is blokkolhatja azt. Szintén érdemes ellenőrizni, hogy a szíj megfelelően szoros-e a méréshez, mivel ha az túl laza, nem illeszkedik megfelelően a csuklóra, az eszköz nem képes mérni.
- Eltérő lépésszám eredmények az okoseszközök és az okostelefonon
A viselhető okoseszközök és okostelefonok gyorsulásmérő segítségével követik a lépéseket, a mozgás és a gyorsulás iránya alapján határozzák meg, hogy lépés történt-e. Mivel általában zsebben tartjuk telefonunkat, ezért az észlelés jellemzően függőleges állású gyorsulásmérésen alapszik. Vizsgálatok kimutatták, hogy a viselhető eszközök pontosabb lépésszámadatokat közölnek, mert a felhasználó karjainak mozgását mérik, figyelembe véve az X, az Y és a Z tengely irányában bekövetkező gyorsulás változásait is. A viselhető okoseszközben alkalmazott, az elméleti és kísérleti adatokon alapuló mozgásészlelési módszer tudományosabb és megbízhatóbb is, ma már pontosabban mér olyan nehezebben értelmezhető helyzetekben, mint a karlendítés egy helyben állva vagy ülve, az étkezés és a fogmosás. Ha az ilyen mozgás sokáig tart, az érzékelők által begyűjtött adatok hasonlíthatnak a séta közben gyűjtött adatokra. Ez okozhat némi eltérést.
- Nem méri pontosan az alvásunkat
A pontatlan mérés egyik oka lehet, hogy a csukló, vagy kar alvás közben mozog, ezért az eszköz nem alvásként érzékeli az adott időszakot. Elképzelhető, hogy pontosabb adatokat kaphatunk, ha nem az erősebb kezünkön viseljük az eszközt (tehát a jobbkezesek viseljék bal kézen). Szintén zavaros adatok keletkezhetnek, ha túl laza az eszköz szíja és akkor is, ha az eszköz nagyon kevés csuklómozgást észlel. Így tévesen alvást azonosíthat, mert a kevés mozgás az alvás egyik fő ismérve.
A karkötő a viselés észleléséhez beépített érzékelőt használ, melynek működése a bőrről visszaverődő fényen alapul. Ez több hullámhosszon is észleli a visszaverődő fényt, ám ha eszközünket bizonyos felületekre (pl. asztalra, kanapéra, lepedőre) helyezzük érzékelővel lefelé, akkor a felületről visszaverődő fény hasonló lehet a bőrről visszaverődőhöz, ebben az esetben tévesen viselést észlelhet és alvásadatokat rögzíthet.
Tippek
Meleg időben több a baleset – ezek a legveszélyesebb hónapok a magyar utakon
A járműtörténet-ellenőrző szolgáltatások terjedésével ma már egyre több autós számára magától értetődő, hogy vásárlás előtt megvizsgálja a kiválasztott jármű előéletét.
A tudatos vásárlás célja nem más, mint elkerülni az olyan autókat, amelyeknek a múltja kockázatokat hordoz. Akár elhanyagolt állapotról, akár korábbi balesetről vagy rejtett hibákról van szó, a biztonságos közlekedés szempontjából ezek a járművek aggályosak lehetnek, és gyakrabban hibásodhatnak meg.
Érdemes azonban tudni, hogy nem minden sérülés jelent valós veszélyt. Egy felületi karcolás vagy apró horpadás nem veszélyezteti az autó biztonságos használatát. A szakértők szerint sokkal beszédesebb a kár összege – ez árulkodhat arról, hogy történt-e komolyabb ütközés a jármű múltjában.
A carVertical autóipari adatelemző cég friss tanulmánya szerint az év bizonyos hónapjaiban rendre magasabb a balesetek aránya. De mikor nő igazán a kockázat?
Nem a rossz útviszonyok okozzák a legtöbb balesetet
Sokan úgy gondolják, hogy a kemény téli időjárás ugrásszerűen megnöveli a balesetek számát. A statisztikák azonban mást mutatnak: a téli ütközések többsége kisebb koccanás, amelyet leggyakrabban gyorshajtás, nem megfelelő követési távolság vagy rossz látási viszonyok okoznak. A közlekedésbiztonsági szakértők egyetértenek abban, hogy a téli hónapokban az autósok rendszerint óvatosabban vezetnek – ennek köszönhetően kevesebb a súlyos baleset.
Magyarországon a legtöbb kárbejegyzést májusban (9,3%), januárban (9,2%) és júniusban (9,2%) rögzítették, míg a legkevesebbet decemberben (6,4%), novemberben (7,5%) és áprilisban (8%) jegyezték fel.
„Ezeket a kiugró értékeket részben a januári kedvezőtlen útviszonyok, valamint a tavasszal és a nyár elején megnövekedett forgalom magyarázhatja. Ahogy emelkedik a hőmérséklet, az autósok magabiztosabban vezetnek – a sűrűbb forgalommal együtt ez azonban gyakran növeli a balesetek kockázatát”
– magyarázza Matas Buzelis, a carVertical autópiaci szakértője.
Használtautó-vásárláskor döntő lehet a kárelőzmény ellenőrzése
A legmagasabb átlagos kárértéket – 2267 eurót (mintegy 913 600[B1] forintot) – októberben rögzítették. A legalacsonyabb értéket ezzel szemben májusban mérték, amely 12%-kal maradt el az őszi csúcsértéktől.
Az októberi magasabb átlagos kárérték összefüggésben állhat a változó időjárási viszonyokkal, a sötétben vezetett órák számának növekedésével, illetve az őszi ünnepek miatt megnövekedett forgalommal. Ezek a tényezők növelhetik a balesetek valószínűségét és súlyosságát, ami magasabb javítási költségeket eredményezhet.
Buzelis szerint használtautó-vásárlás előtt elengedhetetlen a jármű előéletének ellenőrzése.
„Ha a jelentés több ezer eurós korábbi kárról árulkodik, érdemes komolyan mérlegelni a vásárlást. A rejtett szerkezeti sérülések ugyanis csökkenthetik az ütközésbiztonságot, és baleset esetén súlyos következményekkel járhatnak.”
„Nagyon fontos, hogy alaposan átnézzük a járműtörténeti jelentésben szereplő kárbejegyzéseket. Vigyük el az autót hivatalos szervizbe, és kérjük meg a szerelőt, hogy ellenőrizze: szakszerűen javították-e ki a korábbi sérüléseket. Enélkül az autóvásárlás túlságosan kockázatossá válhat, és csak a szerencsénkben bízhatunk”
– teszi hozzá Buzelis
Módszertan
A carVertical tanulmánya a vállalat felhasználói által 2018 és 2024 között vásárolt járműtörténeti jelentéseit elemezte. A jelentésekben szereplő kárbejegyzéseket havi bontás szerint százalékos arányokká alakították, majd ezeket rangsorolták.
A 30 országban működő carVertical több mint 900 nemzetközi adatbázisból, köztük rendvédelmi szervek, kormányzati és állami nyilvántartások, pénzügyi intézmények, valamint apróhirdetési portálok információiból gyűjt adatokat. A vállalat évente több millió járműtörténeti jelentést dolgoz fel, amelyek alapján friss, egyedi információkkal szolgál a használtautó-piacról, beszámol a legújabb trendekről és átfogó előrejelzéseket készít.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Tippek
A Google már válaszol helyetted – de vajon hivatkozik rád?
GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez már nem sci-fi, ez a jelen.
A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések egyre inkább integrálódnak ezekbe az AI-alapú válaszokba, miközben a kampánykezelés szinte teljesen automatizálttá válik.
A hangsúly a jövőben az adatvezérelt stratégiaalkotásra helyeződik át. A legnagyobb változás a Generative Engine Optimization (GEO) térnyerése lesz, amely az AI keresőkre való optimalizálást célozza. A Google AI Mode hazai bevezetése, az Agent 2 Agent protocol és a Model context protocol megjelenése tovább növeli a márkajelenlét és az említések fontosságát a linkekkel szemben.
Tartalomkészítés az AI-nak is: új elvárások, új lehetőségek
A tartalomkészítés és kulcsszókutatás terén is paradigmaváltás zajlik. Varjú János az INTREN analitika és CRO, SEO, valamint fejlesztés üzletágainak vezetője kiemeli: az AI keresők – különösen a Google AI Overview és AI Mode – már nem csupán a beírt szavakat, hanem a mögöttes felhasználói szándékot is értelmezik. „A tartalmaknak rövid, önállóan értelmezhető bekezdésekből kell állniuk, amelyek egy-egy gondolatot fejeznek ki, maximum 20 szavas mondatokkal. A query-fan-out mechanizmus miatt nem elég a konkrét kulcsszavakra válaszolni – a látens kérdésekre is reagálni kell. Mostantól nem csak a felhasználónak és a Google-nek, hanem az AI-nak is tartalmat kell készítenünk” – hangsúlyozza a szakértő. Az AI-generált tartalmak használata nem tiltott, sőt segíthet a folyamatok gyorsításában, de a végső minőségért továbbra is emberi kontroll szükséges.
Új SEO korszak: a GEO megjelenése
Az AI-alapú keresőalgoritmusok térnyerésével új optimalizálási szemlélet vált szükségessé: ez a Generative Engine Optimization (GEO). Varjú János elmondta: a GEO a klasszikus SEO alapjaira épül, de kiegészül azokkal a technikákkal, amelyek lehetővé teszik, hogy a tartalmak megjelenjenek az AI által generált keresési válaszokban. „Technikai szempontból elengedhetetlen a Semantic HTML és a strukturált adatok alkalmazása, míg tartalmi oldalon az AI standardek – rövid bekezdések, kérdés-válasz párok, tartalmi mélység és hitelesség – kerülnek előtérbe. A topical clustering, vagyis a tartalmi központok kialakítása kulcsfontosságú lett a témák teljes lefedéséhez” – emeli ki a szakértő.
PPC kampányok új motorja: az AI és automatizált siker
A mesterséges intelligencia mára a PPC platformok szíveként működik. Az AI nemcsak az organikus kereséseket, hanem a fizetett kampányokat is új szintre emelte. Bakóczy Bence, az INTREN Ad Operations üzletág vezetője szerint a PPC kampányok teljesítménye négy kulcsterületen javult: hatékonyabb licitálás és költségkezelés, prediktív célzás, dinamikus hirdetési kreatívok és teljesen automatizált kampánytípusok. „Kevesebb erőforrásból nagyobb valószínűséggel lehet sikeres kampányokat futtatni az AI segítségével” – fogalmaz. A szakértő szerint az AI az automatizált licitstratégiáktól kezdve a hirdetési kreatívok és szövegek generálásán át a célközönségek prediktív elemzéséig minden szinten jelen van. „Az algoritmusok folyamatosan tanulnak a kampányadatokból, hogy egyre hatékonyabban találják meg azokat a felhasználókat, akik a legnagyobb valószínűséggel konvertálnak” – hangsúlyozta. Ez a fejlődés lehetővé teszi, hogy a kampányok gyorsabban, pontosabban és kevesebb emberi beavatkozással érjenek el eredményeket.
Stratégia előtérben, kontroll kézben
Az AI eszközök megjelenésével a kampányoptimalizálás fókusza jelentősen átalakult. A napi szintű operatív feladatok helyett ma már a stratégiai tervezés került előtérbe. „A szakember feladata az AI számára a megfelelő üzleti célokat és kereteket meghatározni, a rendszerek által generált javaslatokat felügyelni, és a mélyebb, stratégiai elemzésekre koncentrálni” – emelik ki az INTREN szakértői. Ugyanakkor figyelmeztetnek: a túlzott AI-függőség „fekete doboz” effektust eredményezhet, ahol a hirdető elveszíti az átláthatóságot. Az algoritmusok nem mindig képesek reagálni a hirtelen piaci változásokra vagy a márkaépítési szempontokra, ezért a szakértői kontroll továbbra is elengedhetetlen lesz.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Tippek
Újra startol a Megoldások a holnapért kihívás
A jövő formálói ismét színre lépnek.
A Samsung és az EdisonKids elismert kezdeményezése nemzetközi lehetőségekkel és 6 millió forintos összdíjazással várja a jelentkezőket. A Megoldások a holnapért idén hatodik alkalommal hívja kreatív kihívásra a 7–12. osztályos diákokat és tanáraikat. A program célja, hogy a fiatalok saját ötleteikkel, közösségi szemléletükkel és technológiai kreativitásukkal formálják a jövőt – most három izgalmas irányban: az egészség, a fenntarthatóság és a sport területén. A kihívás 6. évadára idén november 27-ig lehet jelentkezni.
A Megoldások a holnapért kihívás a Samsung nemzetközi Solve for Tomorrow programján alapszik, amely mára 68 országban több mint 2,8 millió diákot ért el. A hazai kihívás 2021 óta minden évben több száz fiatalnak ad lehetőséget arra, hogy professzionális, szakmai támogatással, inspiráló közösségben fejlessze ötleteit, és megtapasztalja, hogy mindez hogyan válhat a társadalom hasznára. Az ötletek ráadásul igazán nagyot is szólhatnak! A nyertesek akár nemzetközi szinten is megmérethetik magukat, az idei összeurópai döntőn is szerepelt magyar csapat, akik nemzetközi zsűri előtt mutathatták be a projektjüket.
A mostani évadban a résztvevők új tematikus irányokat kapnak inspirációnak, ugyanakkor bármilyen megoldási javaslatot kidolgozhatnak, amely valóban jobbá teheti a mindennapokat és a helyi közösségük életét. „Az idei kiemelt témák a nemzetközi program irányát tükrözik, egyúttal olyan területek, amelyekről tudjuk, hogy fontosak a fiatalok számára. Az egészséges, sportos életvitel és a fenntartható gondolkodás számukra tényleg nem csak buzzword-ök, hanem a mindennapjaik fontos része – mondta el Witsch Gerda, a Samsung Magyarország marketingvezetője és a verseny egyik zsűritagja. – A fiatalok ötletei gyakran sokkal előremutatóbbak, mint azt gondolnánk. Fontos célunk, hogy segítsünk nekik kibontakoztatni ezt a kreativitást, és megmutassuk, hogyan lehet a technológia a pozitív társadalmi változás kiindulópontja.” A kihívásra jelentkezők Az egészség jövője téma kapcsán a tudatos kütyühasználattól az egészségesebb alváson és táplálkozáson át egészen a mentális egészség megóvásáig hozhatnak ötleteket. A Fenntartható megoldások között az újrahasznosítással, szennyezés csökkentésével, zöld projektekkel foglalkozhatnak a diákok. A Változás a sport erejével az a témakör, ahol a csapatok – akár sportegyesületekben együtt mozgó fiatalok – megoldásai az aktív életmód és a csapatsport pozitív hatásait felhasználva érnek el társadalmi változást.
A verseny célja ugyanakkor nem csupán a kreatív ötlet megszületése, hanem annak a megértése is, hogyan épül fel egy megvalósítható projekt – a tervezéstől a kommunikáción és a bemutatáson át egészen a megvalósításig. Pontosan ebben különleges a Megoldások a holnapért. Olyan szakmai támogatást és mentorációt kínál a résztvevőknek – mind a diákoknak, mind tanáraiknak – amely segítheti őket a közös munkában és a kreatív problémamegoldásban, a versenyen túl pedig a továbbtanulásban és később a munkában is.
A TOP 50-be jutó csapatok egy személyes eseményen és a magyar Blue Colibri startup által fejlesztett online platformon tanulhatnak, ahol lépésről lépésre ismerkednek meg a tervezői gondolkodás szemléletével és ennek eszköztárával. A folyamat során a diákok nemcsak jövőformáló ötleteket dolgoznak ki, hanem ezzel párhuzamosan egyszerre fejlesztik kommunikációs és együttműködési készségeiket, tanulhatnak az AI tudatos használatáról és beleláthatnak a jövőkutatás izgalmas területébe is. A legjobb nyolc csapat személyes workshopokon, tréningeken és mentorálásokon vehet részt, ahol szakmai támogatást kapnak a döntőre.
„A mai diákoknak a 21. században komplex kihívásokkal kell szembenézniük, és éppen ezért fontos, hogy már fiatalon gyakorolják a kritikai gondolkodást, a kreatív problémamegoldást és az együttműködést – nyilatkozta Borsos Dorottya, az Edisonplatform és az EdisonKids program vezetője a kihívás kapcsán. – A Megoldások a holnapért ötletverseny pontosan erre készíti fel őket: tudatosan végiggondolják, mi zavarja őket a környezetükben, és megtapasztalják, hogy az ötletük, a véleményük számít. A program során olyan szuperkompetenciákat sajátítanak el, amelyek a tanuláson túl a közösségépítésben, a társadalmi felelősségvállalásban és a jövő munkaerőpiacán is kulcsfontosságúak.
A Megoldások a holnapért minden évadban külön figyelmet fordít a csapatokat segítő tanárokra is, hiszen ők azok, akik nap mint nap inspirálják a fiatalokat. A pedagógusok mentorációs és médiatudatossági képzéseken vehetnek részt, amelyek segítenek, hogy hatékonyabban tudják támogatni a diákjaik fejlődését, motiválni tudják őket és otthonosan mozogjanak azokon az online felületeken, amelyek meghatározzák a fiatalok mindennapi kommunikációját. A program így nemcsak verseny, hanem közösségi alkotóműhely is, ahol diákok és tanárok együtt fejlődnek.
A jelentkezés folyamata és nyeremények
A nevezéshez a csapatoknak egy 2 perces bemutatkozó videót kell beküldeniük 2025. november 27-ig, amelyben röviden ismertetik a választott problémát és megoldási javaslatukat. A szervezők még az év vége előtt, december 16-án kihirdetik a legjobb 50 csapatot, akik továbbjutnak a kihívás következő fordulójába. Nekik 2026. január 10-től egészen február 13-ig lesz lehetőségük jövőálló készségeket elsajátítására. Ezen időszak alatt, január 31-én személyesen is lehetőségük lesz találkozni a szakértőkkel. Arról, hogy kik kerültek be a legjobb 8 közé, 2026. március 4-én értesítik a résztvevőket. Március 6-tól április 14-ig tovább folytatódik a mentorálás, és a csapatokra szabott támogatás a zsűri szakértőinek bevonásával. Végül 2026. április 17-én a TOP 8-ba jutott csapatok a már elsajátított tudásukkal bemutatják a már végleges ötletet és annak lehetséges megvalósítását. A döntőben kiválasztott legjobb 3 csapat tagjai és az őket nevező intézmények a szakmai elismerés mellett összesen 6 millió forint értékben választhatnak Samsung eszközöket.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
-
Gazdaság2 hét ago
Budapest az újrahasználható csomagolás éllovasa lehetne
-
Okoseszközök2 hét ago
Szabályozta az ELTE a mesterséges intelligencia használatát az oktatásban
-
Mozgásban2 hét ago
A fáradtság és a figyelemzavar kockázata: maradj éber a téli utakon
-
Gazdaság1 hét ago
SE Advisory Services néven új globális márkát indít a Schneider Electric
-
Szórakozás2 hét ago
A Mattel pályára állítja az UNO Elite-et: megérkezett a Formula–1 hivatalos kiadása
-
Szórakozás2 hét ago
A Varázslatos Magyarország átadta Az év természetfotósa díjat
-
Szórakozás2 hét ago
Hollywoodi együttműködés emeli tovább a magyar filmipart
-
Szórakozás2 hét ago
Ezek a Black Friday sztárjai Magyarországon






