Ipar
Százezreket spórolhat a működésén egy cég, ha betartja ezeket a tanácsokat
A vállalkozások informatikai rendszere akár már egy 5 pontos átvilágító audittal felmérhető és fejleszthető.
Míg korábban egyértelműen az innováció egyik meghatározó lépése volt, ha egy cég az informatikai rendszerét felhőalapúra helyezte, a jelenlegi gazdasági helyzetben ez már költségcsökkentés szempontjából kerül előtérbe. Az informatikai rendszer és működési háttér újragondolásával, hatékonyabbá tételével ugyanis akár milliókat is spórolhat éves szinte egy vállalkozás.
„Ha a hatékonyságról van szó, elsőre nem biztos, hogy a IT rendszer és a működéshez szükséges informatikai háttér felülvizsgálata eszébe jut egy cégvezetőnek, pedig akár már egy öt pontos, egyszerű felmérés során rengeteg fejlesztendő terület és felesleges költés feltárható”
– mondta Juhász Viktor, a felhőmegoldásokat szállító iSolutions Kft. ügyvezetője.
Pontos eszközleltár – folyamatosan frissítve!
Az első és egyik legfontosabb pontja a folyamatnak, hogy készüljön egy pontos eszközleltár és ez a lista folyamatosan karban legyen tartva. Amint kap a vállalkozás egy egységes képet az eszközparkról, a költségek jóval tervezhetőbbé válnak: pontosan látni fogja a vezetés, hogy az adott évre mekkora kiadást jelent az eszközök karbantartása, javítása, újak vásárlása.
„Elsőre talán furcsának tűnhet, hogy az informatikai menedzsmentben az eszközparkkal foglalkozzunk. Az informatika azonban egy eszközalapú ágazat és valójában a költségek nagy hányadát ezek beszerzése, karbantartása, javítása teszi ki. Ezen futnak a szoftverek, és ha nincs egy biztos alap, akkor akadozik a működés és többletköltségekkel is számolni kell”
– hangsúlyozza Juhász Viktor.
Általánosan elmondható, hogy egy számítógépet például 3 évente biztosan át kell vizsgálni. Sokan 5-6 évig is húzzák ezt a folyamatot, ilyenkor azonban a legtöbb gép már cserére szorul. Nem mindegy, hogy egyszerre lecserél egy cég 20 számítógépet, gépenként 300 ezer forintért, vagy folyamatosan ellenőrzi, szinten tartja a gépek állapotát, elvégi a szükséges frissítéseket. Ebben az esetben erre évente el tud különíteni egy összeget, amit rászán a karbantartásra, az esetleges gépcserékre. Ugyanígy a céges mobiletelefonokról is érdemes listát vezetni és ellenőrizni az állapotukat.
Valóban annyi felhasználóm van, mint e-mail címem?
A következő lépés egy általános felhasználói menedzsment ellenőrzés. Ez elsősorban biztonsági szempontból fontos, de költségek tekintetében is érhetik meglepetések a cégeket. Elsőként meg kell nézni, hogy azoknak a korábbi munkatársaknak, akik már elmentek a cégtől, töröltük-e minden hozzáférésüket. Az iSolutions szakértője kiemeli: gyakran tapasztalható egy ilyen átvilágításnál, hogy egy 25 fős cégnél akár 35-40 embernek van céges e-mail címe, belépési engedélye a rendszerbe. Ez rendkívül veszélyes lehet adatvédelmi szempontból. Emellett gyakori, hogy a már kilépett dolgozó után is fizeti a cég a felhőalapú szolgáltatásokat, vagy bizonyos szoftvereket, kibervédelmi programokat, vírusirtókat. Sok cégvezető nem nézi meg az erről szóló számlákat, hanem automatikusan fizet. Ez pedig éves szinten akár több százezer forint kidobott pénzt is jelenthet a vállalkozás számára.
A rendszeres költségek átvizsgálása, optimalizálása kulcskérdés
Az informatikára fordított büdzsével szorosan összefüggő rendszeres kiadások például az internet, a mobiltelefon, az irodai telefonálás költsége, a nyomtatóbérlet- és szerviz, de a rendszergazda díjazása is vagy a programlicencek is.
„Ezeknek a díja évről-évre változik és változhat, érdemes felülvizsgálni, hogy ugyanaz a szolgáltatást esetleg hűségidő módosítással, vagy régi ügyfélkedvezménnyel olcsóbban elérhető-e. Vagy ugyanazért a költségért kaphat-e a vállalkozás jobb, bővített szolgáltatást.”
– tette hozzá Juhász Viktor. Ehhez persze végig kell nézni a bejövő számlákat, a szakértői tanácsokat érdemes meghallgatni, átvizsgálni a karbantartási és előfizetési szerződéseket. Időigényes munka, de megéri a hatékonyságnövelés és költségcsökkentés érdekében.
Szoftverkörkép és felhőkérdés
A negyedik lépés átnézni, hogy milyen szoftverekkel dolgozik a vállalkozás. Milyen például a számlázóprogram, vagy milyen egyéb szoftverek érhetőek el a piacon, amik hatékonyabbá, olcsóbbá tehetik a működést. Ehhez javasolt külső tanácsadó igénybevétele, aki abban is segít dönteni, hogy érdemes-e például „felhőbe költözni” a saját szerverfenntartás helyett.
„Ez a kérdés most különösen aktuális az energiaárak növekedése miatt. Míg eddig elsősorban azért került fókuszba a felhőbe költözés, mert valóban egy innovatív megoldás és bárhonnan elérhető, így kényelmes a munkatársaknak. Mára ez a lépés költségszempontból válik egyre fontosabb kérdéssé. A saját szerver valójában egy nagyon drága megoldás. A gép költsége csak a kezdet, ehhez jönnek az üzemeltetéshez kapcsolódó díjak és az áramfogyasztás. Utóbbi a jelenlegi gazdasági helyzetben szinte megjósolhatatlan mennyibe fog kerülni”
– hangsúlyozza Juhász Viktor.
A hosszútávú hatékonyság és költségcsökkentés érdekében meg kell nézni a vállalkozás működésének azon pontjait, folyamatait is, amit meg lehetne támogatni egy informatikai fejlesztéssel. Például van egy webshopja egy cégnek és bizonyos folyamatokat, amelyeket már szoftveres támogatással egyszerűbbé lehetne tenni, még mindig kézzel kezelik. Ez kapcsolódhat akár az értékesítéshez, akár a raktározáshoz, logisztikához. Egy jó informatikai partner ebben is nagyon sokat segíthet.
A jó rendszergazda fontosabb, mint eddig bármikor
A jó rendszergazda mindig kincset ér egy vállalkozásnak, de a jelenlegi gazdasági helyzetben különösen fontos, hogy megfelelő partneri viszony jöjjön létre a két fél között.
„Nagyon fontos, hogy lehessen a rendszergazdával, IT-partnerrel is beszélgetni az üzleti folyamatokról, elvárásokról. Értse, hogy mi a vállalkozás célja, arra javasoljon hatékony informatikai megoldásokat. Nagyon lényeges továbbá, hogy a vállalkozás számára világossá váljon, hogy a rendszergazda hogyan dolgozik, engedjen betekintést a munkájába, munkafolyamataiba. Tudja alátámasztani a döntéseit, javaslatait. Ha mindent a legolcsóbban akar megoldani, de ezt nem tudja megindokolni, csak az árral, akkor az gyanús kell, hogy legyen”
– véli Juhász Viktor. Hozzáteszi: a hangsúly a hatékonyságon van és nem a legolcsóbb megoldáson. Természetesen ez nem az jelenti, hogy a legdrágább a legjobb, de a legolcsóbbat kezelje mindenki fenntartásokkal. Az elérhetőség és rendelkezésre állás kérdése szintén kiemelten fontos, hiszen egy nem elérhető rendszergazda hatalmas károkat tud okozni a vállalkozás számára. Képzeljük csak el, ha mondjuk 3 napig nem elérhető/nem száll ki a helyszínre és azalatt a cég nem működik, az mekkora üzleti kárt jelenthet.
Fél év alatt rendbe szedhető egy vállalkozás informatikai háttér rendszere
A bemutatott öt pontból álló audit egyes részei viszonylag rövid, míg más részei hosszabb idő alatt valósíthatók meg. A kulcs a tudatos tervezésben rejlik, amihez javasolt egy ütemterv készítése.
„Míg egy víruskereső program akár egy nap alatt lecserélhető, addig például az internet-előfizetés módosítása vagy a nyomtató bérleti és szerviz feltételeinek megváltoztatása akár hónapokat is igénybe vehet. A lényeg, ha egyszer megtörténik a hatékonyság és költségoptimalizálás, akkor folyamatosan foglalkozni kell vele. Ezzel időt és pénzt takaríthatnak meg a vállalkozások és ebben jelentenek hatalmas segítséget a profi tanácsadó szolgáltatók”
– összegez az iSolutions szakértője.
Ipar
20 éves a Huawei Magyarország
A Huawei Technologies Hungary idén is megrendezte kiemelt iparági eseményét, a Tech4Value – ICT Day konferenciát, amelynek középpontjában ezúttal az ipari digitalizáció, a mesterséges intelligencia, ezek felhőalapú és oktatási alkalmazásai álltak.
Az eseményt Solymár Károly Balázs, az Energiaügyi Minisztérium infokommunikációért felelős államtitkára nyitotta meg. Köszöntőt mondott Kovács Levente, az Óbudai Egyetem rektora és Palkovics László, a mesterséges intelligencia fejlesztéséért felelős kormánybiztos is.
A rendezvény célja, hogy az ipari és társadalmi digitalizáció előtt álló lehetőségeket közösen gondolják tovább a szakpolitikai, ipari és akadémiai szereplők. A Huawei – mint a világ egyik vezető infokommunikációs technológiai szolgáltatója – számos olyan megoldást mutatott be, amelyek segítik a versenyképesség és az adatbiztonság erősítését a digitális korszakban.
„A digitalizáció nemcsak technológiai kérdés, hanem közös jövőkép. Célunk, hogy a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások révén együtt formáljuk Európa intelligens jövőjét – ipari, oktatási és társadalmi szinten egyaránt”
– hangsúlyozta köszöntő beszédében Gao Weijie, a Huawei Technologies Magyarország és Nyugat-Balkán vezérigazgatója.
Solymár Károly Balázs, az Energiaügyi Minisztérium infokommunikációért felelős államtitkára köszöntőjében kiemelte:
„Az állami szolgáltatások digitalizációjában teljes szemléletváltás történt a Digitális Állampolgárság Program bevezetésével. Az infokommunikációval már rövid távon jelentős előrelépést lehet elérni, azon dolgozunk, hogy Magyarország 2030-ra a régió digitális éllovasává váljon. De a digitalizáció nem kizárólag kormányzati feladat, kulcsszerepet játszanak benne a hazai és nemzetközi vállalatok, köztük az olyan világmárkák, mint amilyen a Huawei is.”
Palkovics László kormánybiztos elmondta:
„A készülő magyar MI stratégiában vázolt intézkedések célja a magyar gazdaság növekedési potenciáljának erősítése és az alkalmazott technológiák társadalmi hasznosítása a kiemelt fókuszterületek mentén. Ezek közül néhány: a közszolgálatok hatékonyabbá és elérhetőbbé tétele, a közigazgatás, személyi felhasználás – mint okos otthon és energiahatékonyság, fenntartható városok és közlekedés, egészségügy fejlesztés.”
„Az oktatásban a digitalizáció és a mesterséges intelligencia révén az „egyetem, mint intézmény” átalakul, „egyetem, mint platform” válik belőle”
– mondta el Kovács Levente, az Óbudai Egyetem rektora.
„ Az Óbudai Egyetem az első, amely a Huawei-jel WIFI7-es szabványú kampusz hálózatot épített ki az országban, emellett saját MI stratégiánk is van. Az MI-vel moduláris oktatást, valós idejű tanulási adatokat, személyre szabott tanulmányutat, megbízható, adatalapú egyetemvezetést fejlesztünk ki.”
A konferencián többek között szó esett a mesterséges intelligencia oktatásban és felhőalapú rendszerekben betöltött szerepéről, az ipari digitalizáció legújabb trendjeiről, valamint innovatív egészségügyi és ipari alkalmazásokról. Hazai példákon keresztül mutatták be az MI-stratégia felsőoktatási megvalósításának lehetőségeit, és részletesen tárgyalták a NIS2 irányelv által támasztott kiberbiztonsági követelményeket is. A délelőtti programot plenáris előadások és panelbeszélgetések színesítették, délután pedig tematikus szekciók – az Engineer Club és az Education Circle – várták a szakmai érdeklődőket.
20 éve Magyarországon a Huawei – stabil partner a digitális jövőben
A Huawei Technologies Hungary idén ünnepli hazai működésének 20. évfordulóját. Ez alatt az idő alatt a vállalat aktív szerepet vállalt az ország digitális fejlődésének támogatásában, különös tekintettel az oktatás és a tehetséggondozás területére.
„A vállalat 2005-ben mindössze néhány fővel kezdte meg működését Budapesten, mára pedig több mint 2000 embernek biztosít megélhetést”
– kezdte köszöntő beszédét Gao Weijie, a Huawei Technologies Magyarország és Nyugat-Balkán vezérigazgatója.
„A Huawei az elmúlt két évtizedben nemcsak technológiai, hanem gazdasági és társadalmi értelemben is meghatározó partnerévé vált a régiónak. Büszkék vagyunk, hogy termékeink és szolgáltatásaink révén jelenleg a magyar lakosság több mint 80 százalékát elérjük, mindez nem jött volna létre a kiegyensúlyozott magyar üzleti környezet nélkül”
– tette hozzá.
A magyarországi tevékenységek az innováció széles spektrumát lefedik. A vállalat 2009-ben hozta létre az európai ellátó központját, amely ma már több mint 50 országba szállít. A pátyi gyáregységben indult el az ország első élő ipari 5G magánhálózata. A Huawei kulcsszerepet játszott a fényeslitkei East-West Gate intermodális vasúti terminál vezeték nélküli, privát 5G infrastruktúrájának kiépítésében is.
A Huawei tevékenységei hozzájárulnak Magyarország digitális átalakulásához és karbonsemlegességi törekvéseihez is. Digitális energiamegoldásai – mint például a Fusionsolar rendszer – 2024-ben például akkora kibocsátáscsökkentést eredményeztek, mintha 1,6 millió fát ültettek volna.
Oktatás és társadalmi felelősségvállalás: a jövő szakembereiért
A vállalat elkötelezett a digitális készségek fejlesztése iránt. A Huawei ICT Academy program keretében egyetemekkel és szakképző intézményekkel együttműködve kínálnak képzéseket az 5G, Big Data, MI és hálózati technológiák területén. A program során a hallgatók a Huawei szakmai anyagaihoz, valamint nemzetközi szintű tréningekhez férhetnek hozzá.
Emellett a „Seeds for the Future” program keretében több száz magyar egyetemista kapott már lehetőséget arra, hogy online és személyes tréningeken keresztül bővítse technológiai ismereteit.
A jubileum alkalmából a vállalat két új együttműködési megállapodást írt alá magyar felsőoktatási intézményekkel. Az Óbudai Egyetemmel kötött megállapodás célja egy Smart Solution labor és bemutatóterem létrehozása, valamint az infokommunikációs tehetséggondozás további erősítése. A másik együttműködés a Pécsi Tudományegyetemhez kapcsolódik, ahol a felek a Huawei ICT Academy tananyagainak távoktatását támogató központ létrehozásáról és digitalizált egészségügyi kooperációról állapodtak meg. A megállapodások célja, hogy a technológiai innováció és a felsőoktatás még szorosabb kapcsolatba kerüljön, így segítve a hazai digitális ökoszisztéma fejlődését.
Huawei Enterprise Roadshow 2025: a digitális intelligencia testközelből
A korábbi évekhez hasonlóan a konferencia egyik kiemelkedő kísérőeseménye volt a Huawei nagyvállalati üzletágának mobil kiállítóterme is, amely idén Budapest mellett 17 ország 29 városába látogat el „Accelerate Industrial Digital Intelligence” mottóval. A bejárható kiállítótér lehetőséget nyújtott arra, hogy az érdeklődők testközelből ismerkedjenek meg a Huawei legújabb, iparágspecifikus IKT-megoldásaival – az MI-kompatibilis adattárolástól kezdve az intelligens egyetemi hálózatokon át egészen a rugalmas és skálázható Huawei Flex Cloud platformig.
A digitális intelligencia térnyerése Európában új korszakot nyit a közigazgatásban, az egészségügyben, az oktatásban és a kiskereskedelemben egyaránt. A bemutatón szerepet kaptak olyan úttörő megoldások is, mint a jövőbiztos adattárolási rendszerek, a mesterséges intelligenciával támogatott kampuszhálózatok, a teljesen optikai hálózatok, valamint a Flex Cloud, amely biztonságos és agilis felhőalapú működést kínál kifejezetten ipari, közigazgatási és oktatási igényekre szabva.
A Huawei célja, hogy ezekkel a technológiákkal ne csupán technológiai újításokat, hanem fenntartható társadalmi és ipari fejlődést is előmozdítson Európában. Az európai roadshow emellett a HUAWEI eKit platformot is bemutatja, amely a kis- és középvállalkozások számára kínál könnyen bevezethető megoldásokat.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Ipar
Egységes, fenntartható kapcsolatok Európában
A 2025-ös Transport logistic kiállításon a cargo-partner és a Nippon Express közösen mutatják be az egész Európát lefedő, egységes közúti szállítási hálózatukat, a „ONE Road” projektet.
A rendezvény egyik központi témája a fenntarthatóság lesz, ahol a látogatók konkrét megoldásokat ismerhetnek meg a légi, tengeri, közúti és vasúti szállítás környezeti terheinek csökkentésére.
A cargo-partner 2024 óta a NIPPON EXPRESS HOLDINGS, INC. cégcsoport tagja, így a 2025-ös kiállításon a Nippon Express-szel közösen, az A4-es csarnok 319/420-as standjánál képviselteti magát. 2025. június 2–5. között a látogatók első kézből ismerhetik meg a cargo-partner kibővített globális hálózatát, az európai közúti szállítást új alapokra helyező „ONE Road” projektet, valamint a különböző szállítási módokra kidolgozott fenntartható megoldásokat.
A kétévente megrendezésre kerülő müncheni Transport logistic 1978 óta a világ egyik legjelentősebb logisztikai, mobilitási, IT- és ellátásilánc-menedzsment szakkiállítása. A esemény a nemzetközi szállítmányozási szektor meghatározó döntéshozóit és szakértőit hozza össze, hogy közösen alakítsák a logisztika jövőjét.
Egységes közúti hálózat Európában: „ONE Road” projekt
A kiállítás egyik legjelentősebb újdonsága a „ONE Road” névre keresztelt közös projekt, amelyet a cargo-partner és a Nippon Express dolgozott ki. A kezdeményezés célja egy egész Európára kiterjedő, egységes közúti szállítási hálózat létrehozása. A projekt a cargo-partner erős közép- és kelet-európai jelenlétére, valamint a Nippon Express nyugat-európai tapasztalataira épül, így biztosítva a zökkenőmentes, határokon átívelő közúti szállításokat.
A hálózat minden igényt lefed – a gyűjtőfuvaroktól kezdve a részrakományos (LTL) és komplett (FTL) szállításokig – és már most is egységes működéssel van jelen Olaszországban. A tervek szerint hamarosan Belgiumban, Hollandiában és az Egyesült Királyságban is elérhetővé válik. A szolgáltatások megbízhatóságát, gyorsaságát és rugalmasságát a cargo-partner kulcsfontosságú regionális központjai – Bécs, Żory, Ljubljana, Zágráb és Szófia – garantálják.
Fenntartható logisztika – közös felelősség
A fenntarthatóság a cargo-partner másik kiemelt fókuszpontja lesz a transport logistic 2025 kiállításon. A vállalat elkötelezetten dolgozik az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentésén, és aktívan támogatja ügyfeleit ESG-céljaik elérésében. Fenntartható szállítási megoldásaik között olyan korszerű alternatívák szerepelnek, mint a fenntartható repülőgép-üzemanyag (SAF), tengeri üzemanyag (SMF), hidrogénezett növényi olaj (HVO), elektromos tehergépjárművek, valamint vasúti és intermodális szállítási lehetőségek.
2025-ben a cargo-partner elnyerte az EcoVadis ezüst minősítését, amellyel a fenntarthatóság szempontjából a világ vállalatainak legjobb 8%-ába sorolták. A vállalat a „Mérni – Optimalizálni – Csökkenteni” elv alapján dolgozik, amely a GLEC- és ISO-szabványoknak megfelelő adatokra épül, és valódi, mérhető kibocsátáscsökkentést eredményez. Ügyfeleik számára hivatalos, hitelesített CO₂e-csökkentési tanúsítványokat biztosítanak – a teljes átláthatóság és elszámoltathatóság jegyében.
A cargo-partner emellett bemutatja az eseményen a teljes logisztikai szolgáltatási portfólióját is: légi, tengeri, közúti és vasúti szállítás, raktározás, valamint iparágra szabott megoldások az autóipar, high-tech, gyógyszeripar, élelmiszeripar, divat és kiskereskedelem területén.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Ipar
Jelentősen csökkenhet a nem tervezett áramszünetek száma a Schneider Electric új megoldásával
Akár 40 százalékkal is csökkenhet a nem tervezett áramszünetek száma a villamos hálózatokban a Schneider Electric új, mesterséges intelligenciát is használó digitális megoldása, a „One Digital Grid Platform” révén.
A platform valós idejű áttekintést, prediktív elemzést és automatizálást kínál, ami lehetővé teszi a hálózatok hatékonyságának, rugalmasságának és ellenállóképességének növelését.
A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat a Milánóban megrendezett „Digital Grid Innovation Days 2025” eseményen mutatta be a villamos hálózatok felügyeletét és üzemeltetését forradalmasító „One Digital Grid Platform” megoldást. Az integrált, mesterséges intelligenciával (MI) működő platform biztosítja a szükséges adatokat és műszaki alapot a független szoftvermegoldások integrálásához, lehetővé téve a közműszolgáltatók számára, hogy felgyorsítsák a hálózat modernizációját és megkönnyítsék a megújuló forrásból származó és megfizethetőbb energia szolgáltatását, miközben csökkentik a teljes üzemeltetési költséget.
Az egyszerűbb, ellenállóbb, rugalmasabb és biztonságosabb hálózat alapja
Sok közműszolgáltató olyan elavult hálózati rendszerekre támaszkodik, amelyek nem rendelkeznek a növekvő villamosenergia-igény, a szélsőségesebb időjárási események és az elosztott energiaforrások, mint például a tetőkön elhelyezett napelemek, az elektromos járművek töltése és az akkumulátortárolás gyors terjedése miatt szükséges skálázhatósággal, automatizációval és integrációval. A „One Digital Grid Platform” révén a közműszolgáltatók egy olyan eszközhöz jutnak, amivel nem csupán felgyorsíthatják a hálózataik korszerűsítését, de növelhetik azok megbízhatóságát és csökkenthetik költségeiket azáltal, hogy a kulcsfontosságú szoftvereket egy biztonságos és skálázható ökoszisztémába integrálják.
A platform valós idejű áttekintést, prediktív elemzést és automatizálást tesz lehetővé a hatékonyság és rugalmasság növelése érdekében a hálózaton belül. A Schneider Electric új megoldása révén akár 40 százalékkal csökkenthető a nem tervezett áramkimaradások száma, sokkal gyorsabban lehet integrálni a hálózatba az elosztott energiaforrásokat, illetve 60 százalékkal kevesebb időt vehet igénybe az új alkalmazások telepítése. A „One Digital Grid Platform” még idén elérhető lesz a közműszolgáltatók számára.
„A hálózatmenedzsment holisztikus, adatvezérelt megközelítést igényel, amely a rugalmasságot, a hatékonyságot és az ellenállóképességet helyezi előtérbe. A „One Digital Grid Platform” segítségével a közműszolgáltatók csökkenthetik a hálózat komplexitását, javíthatják a megbízhatóságot, mérsékelhetik az áramszünetek számát és integrálhatják az elosztott energiaforrásokat a megnövekedett energiaigény kiszolgálása érdekében. Azzal, hogy egy olyan nyílt, moduláris és MI-alapú architektúrát biztosítunk, amely összekapcsolja a megoldásokat a hálózat teljes életciklusa során a tervezéstől kezdve az üzemeltetésen át az ügyfelek bevonásáig, segítünk a közműszolgáltatóknak egy dinamikusabb, a saját és ügyfeleik folyamatosan változó igényeihez igazodó energetikai infrastruktúra kiépítésében”
– mutatott rá Ruben Llanes, a Schneider Electric „Digital Grid” részlegének vezérigazgatója.
Első helyen a hálózatok digitalizációjában
A Schneider Electric az első helyre került az ABI Research „2025 Competitive Ranking on Grid Digitalization Technologies” rangsorában. Az elemzés számos kritérium alapján értékeli a vezető megoldásszállítók innovációs készségét, illetve a rendszerek telepítése kapcsán nyújtott teljesítményét. A Schneider Electric az első helyet a szoftverei minőségével, valamint a fenntarthatóság, a rugalmasság és a működési kiválóság iránti elkötelezettségével érdemelte ki.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
-
Ipar1 hét ago
Energiaköltség-csökkentés pályázatok nélkül? – PPA, tárolók és innovatív finanszírozási megoldások cégek számára
-
Okoseszközök2 hét ago
A HONOR 6 éves Android-támogatást vállal a napokban megjelent HONOR 400 szériához
-
Okoseszközök1 hét ago
HONOR 400 vagy 400 Pro? Összehasonlítottuk
-
Gazdaság4 nap ago
Céges autók áfaügyei: rengeteg a buktató, súlyos lehet a büntetés
-
Ipar2 hét ago
30 éves hazánk legkomplexebb építőipari szolgáltatásokat nyújtó cégcsoportja, a DVM group
-
Zöld2 hét ago
Az év természetfotósa pályázat átigazolt a Varázslatos Magyarországhoz
-
Gazdaság2 hét ago
Rekord összegben tart devizát a magyar lakosság
-
Gazdaság2 hét ago
Újra gondolt informatikai szerepkör és motiváció a digitális korszakban