Connect with us
Hirdetés

Gazdaság

Mit hívunk ma call centernek?

Daktela Call Center

A jól szervezett ügyfélszolgálati rendszer egy vállalkozás alapja. A call center rendszer ma már nem csak kapcsolatfelvételi eszköz, hanem egy barátságos márkaimázs kialakításának módja is. Call center szolgáltatásaink támogatják vállalkozását magas szintű ügyfélkapcsolatok kialakításában.

A call center egy ügyfélszolgálati rendszer, amelyben a kapcsolatfelvétel nagyrészben telefonon történik. Ma a kis-, közép-, és nagyvállalatok számára tervezett legmodernebb eszközök kissé eltérnek ettől a szabványos meghatározástól.

A telefonhívás, bár nagyon fontos mind a cég, mind az ügyfél szempontjából, jelenleg nem az egyetlen lehetőség a kapcsolatfelvételre. A szervizzel való beszélgetés e-mailben, chaten, SMS-ben és egyéb kommunikációs eszközökön keresztül történhet.

Az internet fejlődése új lehetőségeket nyitott meg az ügyfelek és a vállalkozások alkalmazottai előtt. Több csatorna potenciálisan könnyebb kapcsolatfelvételt és gyorsabb problémamegoldást jelent. Megfelelő módon használva ez a helyzet a vállalat nagyobb hatékonyságát és a szolgáltatást igénybe vevők elégedettségének növekedését jelenti.

A megnövekedett lehetőségek felkeltették az igényt olyan eszközök létrehozására, amelyek javítják az alkalmazottak és az ügyfelek közötti kapcsolatokat a különféle forrásokból származó információk puszta mennyiségében. Így alakultak a call center rendszerek contact center rendszerekké.

Jelenleg az ügyfélszolgálat egy alternatív szervezési formája – a virtuális call center – is egyre népszerűbb. Ez a megoldás korlátozza a vállalatnak által megvásárolandó berendezések számát. A call center virtuális verziójának megfelelő működéséhez csak internet-hozzáféréssel rendelkező számítógépekre van szükség.

Contact center rendszer – miért éri meg?

A szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek növekvő tudatossága új kihívások elé állítja a vállalkozásokat. Egyre népszerűbbek a ügyfelekkel/felhasználókkal való kapcsolattartás minőségét támogató megoldások, a cégek pedig a legjobb eszközöket keresik ezen a területen.

Az átfogó call center szolgáltatás megvalósítása lehetővé teszi a vállalat számára, hogy lépést tudjon tartani a változó normákkal, és jelentősen befolyásolja a cég zavartalan működését. Csökkenti annak kockázatát, hogy az ügyfelek a versenyre váltanak át. Ez az ügyfélszolgálati részleg alkalmazottainak kényelmét is jelenti.

Daktela call center megoldás – hogyan működik?

A Daktela call center egy átfogó ügyfélszolgálati eszköz azoknak a cégeknek, amelyek maximalizálni kívánják a kapcsolattartást az ügyfelekkel és/vagy felhasználókkal. Rendszerünk az összes kommunikációs csatornát egy platformon egyesíti. A telefonhívásokkal, a chat-üzenetekkel, a közösségi médiával és az SMS-ekkel kapcsolatos információkat egyetlen rendszer küldi el, amely figyeli, hogy milyen lépések történtek az ügymenetekben, illetve, milyen előrelépések történtek.

Az alkalmazottak tevékenységéről szóló jelentések és statisztikák egy távoli szerverre kerülnek, amely ezeket az adatokat tárolja, és lehetővé teszi azok kezelését bárhonnan, ahol van internet-hozzáférés.

Ezen felül rendszerünk lehetővé teszi korlátlan számú interaktív hangmenü létrehozását (IVR), amelyet az ügyfél meghallgat, majd a telefon billentyűzetén a megfelelő szám kiválasztásával folytatja. Az általunk létrehozott Voicebot Call Center végigvezeti az ügyfeleket a teljes folyamaton. Szolgáltatásunk lehetővé teszi beszélgetéseinek rögzítését is.

Az általunk kínált eszköz hibajegy-rendszeren (ticketing) alapul. Egy adott ügyféllel az összes kommunikációs csatornáról összegyűjtött információk átkerülnek a rendszerbe, és egyben jelennek meg. Szolgáltatásunk minden közösen kezelt ügyről átfogó jelentéseket, elemzéseket és adatvizualizációkat is készít.

Mik a rendszerünk előnyei?

Rendszerünket úgy hoztuk létre, hogy ügyfeleink zavartalan működése mindig biztosított legyen. A Daktela Call Center lehetőségek széles skáláját és egyedi eszközöket kínál, amelyek egyértelműen elkülönítik a beérkező információkat. A rendszerünket megkülönböztető jellemzők a következők:

  • intuitív felhasználói felület
  • jelentések és elemzések automatikus létrehozásának képessége
  • alkalmazottak jogainak testreszabásának képessége (jogosultság kiosztás)
  • a tárolt adatok biztonsága
  • az értesítések ellenőrzése átlátható jegyrendszerben
  • 14 napos ingyenes próbaidőszak

Milyen előnyökkel jár az Ön számára?

A magas színvonalú telemarketing szolgáltatások a vállalatnál nem csak az ügyfélszolgálati osztály jobb megszervezését jelentik. A hatékony call center rendszer megvalósítása számos előnnyel jár, amelyek közvetlen hatással vannak az Ön cégének széles körben értelmezett működésére.

Daktela Call Center

Ügyfél elégedettsége

A Call Center Daktelának köszönhetően növelheti cége First Contact Resolution (FCR) indexét. Ez annak az eredménye, hogy az ügyfélszolgálattal való első kapcsolatfelvételkor hány ügyet oldanak meg. Minél magasabb az FCR index, annál elégedettebbek a szolgáltatásait használó emberek. Ez a tényező stabil pozíciót és pozitív imázst épít ki a márkáról a piacon.

Szervezet és idő

A Daktela Call Center intuitív kezelőfelülete felgyorsítja az új munkatársak munkarendbe való bevezetésének folyamatát. Ennek eredményeként a kezdők gyorsabban válthatnak normál üzemmódba. Csökkenti a működés közbeni hibák kockázatát és növeli a cég hatékony működését. A Daktela Call Center riportokat és elemzéseket is készít, amelyek azonnal felhasználhatók.

Bevétel

Az egyszerűsített ügyfélszolgálati rendszer növeli a termékek és szolgáltatások értékesítését. Ez nagyobb nyereséget jelent vállalkozása számára. Emellett nem kell időt és pénzt vesztegetnie azzal, hogy további megoldásokat keressen a cég számára, mert a Daktela Call Center rendszeren belül minden szükséges szolgáltatás elérhető.

Amennyiben call center megoldást keres, vagy többet szeretne megtudni arról, hogy a Daktela hogyan támogatja vállalkozását, látogassa meg weboldalunkat vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.

Elérhetőségeink:

Értékesítés: +36 1 800 15 85

Technikai támogatás: +36 1 800 15 84

Email: daktela@daktela.hu


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Gazdaság

A Pekingi Vegyipari Műszaki Egyetemmel írt alá együttműködési megállapodást a Széchenyi István Egyetem

Az együttműködési megállapodást a Pekingi Vegyipari Műszaki Egyetem részéről dr. Su Haijia elnökhelyettes, a Széchenyi István Egyetem részéről pedig dr. Lukács Eszter nemzetközi és stratégiai kapcsolatokért felelős elnökhelyettes írta alá. (Fotó: Adorján András/Széchenyi István Egyetem)

Informatikai, villamosmérnöki és technológiai téren működhet együtt a Széchenyi István Egyetem és Kína egyik leginnovatívabb felsőoktatási intézménye, a Pekingi Vegyipari Műszaki Egyetem.

Az ázsiai delegáció nemrég Győrbe látogatott, hogy az erről szóló dokumentum aláírása mellett mélyebben is megismerjék a győri oktatási és kutatás-fejlesztési tevékenységet.

A kínai együttműködések fejlesztése stratégiai jelentőségű a Széchenyi István Egyetem nemzetköziesítési törekvéseiben, hiszen amellett, hogy népszerű kulturális programokkal ápolja a két ország közti kapcsolatot, már számos felsőoktatási intézménnyel is partnerségre lépett. Legutóbb a Pekingi Vegyipari Műszaki Egyetem delegációja látogatott a győri campusra, megerősítve a jövőbeni közös munka iránti elkötelezettséget. A küldöttség tagjai megismerték a Győri Innovációs Park tevékenységét, valamint a Széchenyi-egyetem képviselőivel is találkoztak.

Az együttműködési megállapodást megelőző megbeszélésen Telek Marcella, a Nemzetközi Kommunikáció és Alumni Központ vezetője bemutatta az intézmény nemzetköziesítési törekvéseit, kiemelve a felsőoktatási ranglistákon elfoglalt előkelő helyezéseket és a hallgatói közösség bővülését.

„2016-ban először Stipendium Hungaricum ösztöndíjjal érkeztek hozzánk nemzetközi hallgatók, két évvel később pedig már önköltséges finanszírozású fiatalokat is fogadtunk. Az idei tanévben közel 17 ezer – köztük ezer nemzetközi – hallgató tanul a Széchenyi-egyetemen a világ csaknem kilencven országából, akiknek már 54 angol nyelvű képzési programot biztosítunk”

– részletezte. Kiemelte: az egyetem számára az oktatáson és a kutatás-fejlesztésen kívül a vállalatokkal kialakított kapcsolatok is ugyanolyan fontosak, amelynek egyik legjelentősebb helyszíne a Győri Innovációs Park.

A látogatás során elhangzott, hogy a győri intézmény öt kettős diplomát nyújtó képzéssel rendelkezik amerikai, olasz, kínai, portugál, indiai és olasz egyetemekkel, ezek mellett pedig mindig nyitott a hallgatók számára nyújtott, nemzetközi tapasztalatszerzési lehetőségek bővítését célzó partnerségekre. Telek Marcella a sportolási lehetőségek és az egyetem égisze alatt működő szolgáltatások mellett a hallgatói versenycsapatokról és az intézmény innovációs ökoszisztémájáról is beszélt. A vendégek utóbbit még jobban megismerhették Vadász-Kalocsai Szilvia révén, aki az egyetem Digitális Fejlesztési Központját mutatta be. A Pekingi Vegyipari Műszaki Egyetem tevékenységéhez illeszkedő Informatikai és Villamosmérnöki Kar képzéseit és kutatási profilját dr. Lilik Ferenc kutatási és nemzetközi ügyekért felelős dékánhelyettes ismertette, a kettős képzések kialakításához szükséges lépésekről pedig Csiba Krisztina, a Nemzetközi Igazgatóság Hallgatói Toborzás Központjának vezetője számolt be.

A Széchenyi István Egyetem és a Pekingi Vegyipari Műszaki Egyetem képviselői a győri központi campuson. (Fotó: Adorján András/Széchenyi István Egyetem)

A kínai delegáció részéről dr. Su Haijia elnökhelyettes kifejezte örömét a megállapodás aláírása miatt, és leszögezte, hogy intézményük elkötelezett az együttműködés mellett. Mint mondta: a megismert képzési, kutatási és innovációs tevékenységek kiváló alapot adnak a jövőbemutató partnerséghez. Dr. Zhang Fan, az Informatikai és Technológiai Kar dékánhelyettese részletesen is ismertette az ázsiai intézmény fókuszterületeit. A csaknem 29 ezer hallgatóval és három pekingi campussal rendelkező egyetem központjában a mérnöki tudományok állnak, amelyet bölcsészet-, gazdaság- és menedzsmenttudományi, valamint jogi képzések egészítenek ki. Az intézmény a Quacquarelli Symonds felsőoktatási világranglista 701–750. kategóriájában kapott helyet, míg a Times Higher Education globális rangsorának 401–500. helyén szerepel. Mindemellett nemzetközi kapcsolatrendszerére is nagy hangsúlyt fektet: 64 ország 170 intézményével működik együtt, például a brit Oxfordi és a Cambridge-i Egyetemmel, az egyesült államokbeli Kaliforniai Egyetemmel vagy épp a japán Tokiói Egyetemmel.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Gazdaság

Kulcsszerepet játszanak a szoftverek az újgenerációs adatközpontok létrehozásában

A mesterséges intelligencia-forradalom mélyreható változásokat indított el az adatközpontok területén is, minden eddiginél nagyobb számítási kapacitás mellett nagyobb energiahatékonyságot és folyamatos működést várnak el az üzemeltetők.

A tervezéstől a hűtés vezérlésén át a prediktív karbantartásig a különböző vezérlő és tervező szoftverek kulcsszerepet játszanak a jövőálló adatközpontok létrehozásában és működtetésében. 

 Az üzleti világban és a mindennapi életben is robbanásszerűen nő az igény a mesterséges intelligencia (MI) által támogatott fejlett automatizálás iránt, aminek hatására egyre nagyobb ütemben épülnek ki az új adatközponti kapacitások. Az ügynöki MI-alapú automatizálás megvalósításához ugyanis minden eddiginél nagyobb számítási kapacitásra, rendelkezésre állásra és rugalmasságra van szükség. Mivel ezek az autonóm MI-ügynökök az üzleti és a magánélet szerves részeivé válnak, az azokat támogató adatközpontok szerepe egyre kritikusabb fontosságú, ezért hiba nélkül és folyamatosan kell működniük.

Ezekre az elvárásokra reagálva az újgenerációs adatközpontok, az úgynevezett MI-gyárak tervezése, építése és üzemeltetése is mélyreható átalakuláson megy keresztül.

„A hagyományos, manuális „analóg” folyamatokat fokozatosan felváltják a fejlett, átfogó, szoftverekkel megvalósított folyamatok. Ez a változás pedig véget vet annak a korszaknak, amikor a mérnökök, kivitelezők, projektmenedzserek és üzemeltetők primitív és zárt eszközökkel, egymástól elszigetelten dolgoztak”

– mutatott rá Steven Carlini, a Schneider Electric „AI and Data Center” részlegének alelnöke.

Okosabb tervezés digitális ikrekkel

A számítógépes tervezőprogramok (CAD) már régóta alapvető eszközöknek számítanak az elektromos tervezés területén. Ma már a CAD-be integrált, csúcstechnológiás szoftverek segítségével részletes digitális ikermodellek hozhatók létre. Ezek a modellek lehetővé teszik az adatközpontok teljes elektromos infrastruktúrájának átfogó elemzését és szimulációját.

Server racks in modern server room data center. 3d illustration

Ezenkívül az eszköz- és tervezőszoftverek racionalizálják a kapacitástervezést, a belső terek elrendezését, valamint lehetővé teszik szimulációk futtatását a lehető leghatékonyabb IT infrastruktúra kialakítása érdekében. A hűtési tervek esetében a digitális iker szoftver elemzi a levegő- és vízáramlást, a nyomást és a hőmérsékletet, lehetővé téve az energiafogyasztás optimalizálását, kiegészítve az adatközponti infrastruktúra hibatűrését tesztelő meghibásodási szimulációkkal.

 Szintet lép az építési folyamat

Az adatközpontok építése során a szoftveres támogatás fejlett pályázati és beszerzési lehetőségeket, valamint pontos ütemterv- és költségvetés-kezelést biztosít. Az építkezéshez használt anyagok és termékek kiválasztása során lehetőség nyílik arra, hogy a költségek és az elérhetőség mellett például a benne foglalt szén-dioxid-kibocsátás alapján döntsenek a megrendelők és a kivitelezők. A megfelelő szoftver alkalmazása révén pedig egyetlen felületen nyomon követhető a projekt alakulása, és a változások ellenőrzése.

Az üzemeltetés automatizálása

A kulcsfontosságú automatizációs megoldásokat kiszolgáló adatközpontok esetében elengedhetetlen a kritikus energiaellátó rendszerek valós idejű ellenőrzése és koordinálása.

„A napjainkban elérhető szoftverek fejlett elemzési és mesterséges intelligencia modelleket használnak az energiaellátás optimalizálására a felhasználók rendelkezésre állással, költségekkel vagy szén-dioxid-kibocsátással kapcsolatos preferenciái alapján. Ahogy az elsődleges és tartalék energiaellátó rendszerek egyre összetettebbé válnak, a szoftverek szerepe exponenciálisan növekszik

– tette hozzá Steven Carlini.

A Schneider Electric a DCIM (Data Center Infrastructure Management – Adatközponti Infrastruktúra-menedzsment) szoftverek széles portfólióját kínálja a tervezés és modellezés, valamint a felügyelet és menedzsment támogatására. Ezek közé tartozik az EcoStruxure IT Expert, ami egy felhőalapú, gyártófüggetlen, biztonságos megoldás, amely bárhonnan elérhető felügyeletet és átláthatóságot biztosít a fizikai informatikai infrastruktúrához. Az EcoStruxure IT Data Center Expert révén az adatközpontok üzemeltetői átfogó képet alkothatnak a berendezések állapotáról, mivel a felügyeleti szoftver összegyűjti, rendszerezi és szétosztja a kritikus eszközinformációkat. A tervezést támogatja az EcoStruxe IT Advisor felhőalapú szoftver, ami lehetővé teszi az adatközpontok vezetői számára az üzemeltetési költségek csökkentését és az üzemidő tervezését, valamint elemzésekkel segíti a kapacitástervezési döntéseket.

 Megbízható működés a prediktív karbantartás révén

Az energiaellátó rendszerek esetében a karbantartási fázis nagymértékben támaszkodik a valós idejű és korábbi adatokon alapuló prediktív elemzésekre, amelyek segítségével előre jelezhetőek a lehetséges meghibásodások, optimalizálhatók a karbantartási ütemtervek és csökkenthető a leállás kockázata. A szoftver például elemezheti egy transzformátor hőmérsékletének emelkedését, és ütemezheti a cseréjét, zökkenőmentesen koordinálva a szállítást, a leállást és a telepítést.

Egy adatközpontban talán a hűtés igényli a legnagyobb figyelmet a karbantartók részéről. Az MI-val támogatott szoftvert ma már a szűrőcsere és a tekercstisztítás ütemezésének meghatározására is használják, a hosszabb távú ventilátor- és motorcsere-ütemtervek mellett. A folyadékhűtéses rendszerek és a nagy sűrűségű hűtés terjedésével az intelligens szoftverek elengedhetetlenekké válnak a vízminőség értékeléséhez és a folyadékkezelések ajánlásához.

A szoftverek alkalmazásával a naptár alapú karbantartásról át lehet állni az állapot alapúra, ami csökkenti a költségeket és javítja a rendelkezésre állást.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Gazdaság

Megbízhatósági válságban a magyar munkaerőpiac– miért tűnnek el a kékgalléros munkavállalók?

A fizikai munkavállalók megbízhatósága ma a magyar munkaerőpiac egyik legégetőbb kérdése – derül ki a Jobtain kutatásából, amely több mint száz HR-szakember és vezető részvételével készült.

A válaszadók 88%-a a megbízhatóságot nevezte meg a legfontosabb kiválasztási szempontként, megelőzve a fizikai állóképességet (60%) és a szakmai tapasztalatot (54%).

Nem lehet megtartani azt, akiben nem hiszünk – és aki nem hisz bennünk

A felmérés szerint a vállalatok közel fele (48%) napi szinten küzd a jelöltek megbízhatatlanságával – sokan már az interjún sem jelennek meg, vagy rövid időn belül elhagyják a munkahelyet. Ez a jelenség nemcsak HR-probléma, hanem üzleti kockázat is, hiszen a toborzás és a fluktuáció is időt, energiát és komoly költségeket emészt fel. A bizalom nemcsak emberi, hanem gazdasági érték is: a megbízható munkavállalók ritkábban váltanak, hatékonyabban dolgoznak, és erősebb közösséget építenek. A fluktuáció csökkenésével pedig nemcsak a költségek mérséklődnek, hanem nő a teljesítmény és a munkamorál is.

„A megbízhatóság nem tanítható, de építhető, amelyben hatalmas szerep jut a vállalati kultúrának. Ahol valódi emberi kapcsolatokra, odafigyelésre és stabil vezetői jelenlétre épül a munkahelyi közeg, ott alacsonyabb a fluktuáció és erősebb az elköteleződés. A Jobtain-nél hiszünk abban, hogy a jó munkavállalói kapcsolat nem a szerződés aláírásával kezdődik, hanem azzal, hogy partnerként kezeljük az embereket”

– mondta Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője.

Az emberi kapcsolat, mint üzleti stratégia

A kutatás rámutat, hogy a cégek egyre tudatosabban keresik a hosszú távra tervező, stabil munkavállalókat. Ugyanakkor 36%-uknál mégsincs rendszer a toborzás minőségének mérésére, és sok helyen hiányzik a dolgozók fejlődési potenciáljának feltérképezése is.

A megbízható munkaerő megtalálása mellett a kapcsolatok minősége is döntő fontosságú. A belső ajánlási rendszerek a leghatékonyabb toborzási csatornák (87%), ami azt mutatja, hogy a személyes kapcsolatok, a munkatársi bizalom és az ajánlások szerepe kulcsszerepet játszik a sikeres kiválasztásban.

„A jó munkahely nemcsak stabil fizetést, hanem stabil kapcsolatokat is kínál. Ha a dolgozó érzi, hogy számít, ha van kihez fordulnia, az biztonságot ad – és ez az igazi lojalitás alapja. A megbízhatóság tehát nemcsak elvárás, hanem kölcsönös viszony: a munkavállaló akkor lesz megbízható, ha a munkáltató is az”

– tette hozzá Mihályi Magdolna.

A bizalomépítés a legjobb befektetés

A Jobtain tapasztalatai szerint a megbízható, hosszú távon elkötelezett munkaerő a legnagyobb versenyelőny a mai gazdasági környezetben.

„A bizalomépítés nem egyszeri feladat, folyamatos jelenlétet, odafigyelést és következetességet igényel. A toborzás során ma már nemcsak munkaerőt kell keresni és közvetíteni, hanem kapcsolatokat kell építeni. Meg kell ismerni a munkavállalók élethelyzetét, igényeit és motivációit, és ezt figyelembe kell venni a kiválasztás és a beillesztés során is. A bizalom tettekben mérhető – abban, hogy a munkavállaló számíthat ránk, mi pedig számíthatunk rá. Ez az a partnerség, ami valóban megtartja az embereket, és ami hosszú távon az üzleti siker alapja”

– összegez Mihályi Magdolna.

Háttér a kutatásról

A Jobtain benchmark kutatása 116 vállalat HR-szakemberének bevonásával készült online kérdőív és 14 fős fókuszcsoportos interjúk segítségével. A felmérés célja az volt, hogy feltérképezze a fizikai munkavállalók toborzásának legnagyobb kihívásait és a bevált gyakorlatokat.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement Hirdetés
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Advertisement

Friss