Gazdaság
Mit hívunk ma call centernek?
A jól szervezett ügyfélszolgálati rendszer egy vállalkozás alapja. A call center rendszer ma már nem csak kapcsolatfelvételi eszköz, hanem egy barátságos márkaimázs kialakításának módja is. Call center szolgáltatásaink támogatják vállalkozását magas szintű ügyfélkapcsolatok kialakításában.
A call center egy ügyfélszolgálati rendszer, amelyben a kapcsolatfelvétel nagyrészben telefonon történik. Ma a kis-, közép-, és nagyvállalatok számára tervezett legmodernebb eszközök kissé eltérnek ettől a szabványos meghatározástól.
A telefonhívás, bár nagyon fontos mind a cég, mind az ügyfél szempontjából, jelenleg nem az egyetlen lehetőség a kapcsolatfelvételre. A szervizzel való beszélgetés e-mailben, chaten, SMS-ben és egyéb kommunikációs eszközökön keresztül történhet.
Az internet fejlődése új lehetőségeket nyitott meg az ügyfelek és a vállalkozások alkalmazottai előtt. Több csatorna potenciálisan könnyebb kapcsolatfelvételt és gyorsabb problémamegoldást jelent. Megfelelő módon használva ez a helyzet a vállalat nagyobb hatékonyságát és a szolgáltatást igénybe vevők elégedettségének növekedését jelenti.
A megnövekedett lehetőségek felkeltették az igényt olyan eszközök létrehozására, amelyek javítják az alkalmazottak és az ügyfelek közötti kapcsolatokat a különféle forrásokból származó információk puszta mennyiségében. Így alakultak a call center rendszerek contact center rendszerekké.
Jelenleg az ügyfélszolgálat egy alternatív szervezési formája – a virtuális call center – is egyre népszerűbb. Ez a megoldás korlátozza a vállalatnak által megvásárolandó berendezések számát. A call center virtuális verziójának megfelelő működéséhez csak internet-hozzáféréssel rendelkező számítógépekre van szükség.
Contact center rendszer – miért éri meg?
A szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek növekvő tudatossága új kihívások elé állítja a vállalkozásokat. Egyre népszerűbbek a ügyfelekkel/felhasználókkal való kapcsolattartás minőségét támogató megoldások, a cégek pedig a legjobb eszközöket keresik ezen a területen.
Az átfogó call center szolgáltatás megvalósítása lehetővé teszi a vállalat számára, hogy lépést tudjon tartani a változó normákkal, és jelentősen befolyásolja a cég zavartalan működését. Csökkenti annak kockázatát, hogy az ügyfelek a versenyre váltanak át. Ez az ügyfélszolgálati részleg alkalmazottainak kényelmét is jelenti.
Daktela call center megoldás – hogyan működik?
A Daktela call center egy átfogó ügyfélszolgálati eszköz azoknak a cégeknek, amelyek maximalizálni kívánják a kapcsolattartást az ügyfelekkel és/vagy felhasználókkal. Rendszerünk az összes kommunikációs csatornát egy platformon egyesíti. A telefonhívásokkal, a chat-üzenetekkel, a közösségi médiával és az SMS-ekkel kapcsolatos információkat egyetlen rendszer küldi el, amely figyeli, hogy milyen lépések történtek az ügymenetekben, illetve, milyen előrelépések történtek.
Az alkalmazottak tevékenységéről szóló jelentések és statisztikák egy távoli szerverre kerülnek, amely ezeket az adatokat tárolja, és lehetővé teszi azok kezelését bárhonnan, ahol van internet-hozzáférés.
Ezen felül rendszerünk lehetővé teszi korlátlan számú interaktív hangmenü létrehozását (IVR), amelyet az ügyfél meghallgat, majd a telefon billentyűzetén a megfelelő szám kiválasztásával folytatja. Az általunk létrehozott Voicebot Call Center végigvezeti az ügyfeleket a teljes folyamaton. Szolgáltatásunk lehetővé teszi beszélgetéseinek rögzítését is.
Az általunk kínált eszköz hibajegy-rendszeren (ticketing) alapul. Egy adott ügyféllel az összes kommunikációs csatornáról összegyűjtött információk átkerülnek a rendszerbe, és egyben jelennek meg. Szolgáltatásunk minden közösen kezelt ügyről átfogó jelentéseket, elemzéseket és adatvizualizációkat is készít.
Mik a rendszerünk előnyei?
Rendszerünket úgy hoztuk létre, hogy ügyfeleink zavartalan működése mindig biztosított legyen. A Daktela Call Center lehetőségek széles skáláját és egyedi eszközöket kínál, amelyek egyértelműen elkülönítik a beérkező információkat. A rendszerünket megkülönböztető jellemzők a következők:
- intuitív felhasználói felület
- jelentések és elemzések automatikus létrehozásának képessége
- alkalmazottak jogainak testreszabásának képessége (jogosultság kiosztás)
- a tárolt adatok biztonsága
- az értesítések ellenőrzése átlátható jegyrendszerben
- 14 napos ingyenes próbaidőszak
Milyen előnyökkel jár az Ön számára?
A magas színvonalú telemarketing szolgáltatások a vállalatnál nem csak az ügyfélszolgálati osztály jobb megszervezését jelentik. A hatékony call center rendszer megvalósítása számos előnnyel jár, amelyek közvetlen hatással vannak az Ön cégének széles körben értelmezett működésére.
Ügyfél elégedettsége
A Call Center Daktelának köszönhetően növelheti cége First Contact Resolution (FCR) indexét. Ez annak az eredménye, hogy az ügyfélszolgálattal való első kapcsolatfelvételkor hány ügyet oldanak meg. Minél magasabb az FCR index, annál elégedettebbek a szolgáltatásait használó emberek. Ez a tényező stabil pozíciót és pozitív imázst épít ki a márkáról a piacon.
Szervezet és idő
A Daktela Call Center intuitív kezelőfelülete felgyorsítja az új munkatársak munkarendbe való bevezetésének folyamatát. Ennek eredményeként a kezdők gyorsabban válthatnak normál üzemmódba. Csökkenti a működés közbeni hibák kockázatát és növeli a cég hatékony működését. A Daktela Call Center riportokat és elemzéseket is készít, amelyek azonnal felhasználhatók.
Bevétel
Az egyszerűsített ügyfélszolgálati rendszer növeli a termékek és szolgáltatások értékesítését. Ez nagyobb nyereséget jelent vállalkozása számára. Emellett nem kell időt és pénzt vesztegetnie azzal, hogy további megoldásokat keressen a cég számára, mert a Daktela Call Center rendszeren belül minden szükséges szolgáltatás elérhető.
Amennyiben call center megoldást keres, vagy többet szeretne megtudni arról, hogy a Daktela hogyan támogatja vállalkozását, látogassa meg weboldalunkat vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.
Elérhetőségeink:
Értékesítés: +36 1 800 15 85
Technikai támogatás: +36 1 800 15 84
Email: daktela@daktela.hu
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Ajánljuk még
Az omnichannel stratégia varázsa: ügyfelek megtartása és bevételek növelése
A Facebook élő ügyfélszolgálattal kísérletezik
Online eladók segítenek a budapesti eMAG és Extreme Digital üzletekben
10 éven belül eltűnhet a klasszikus ügyfélszolgálati irodák többsége
Mától ismét elérhető a személyes ügyintézés az E.ON ügyfélszolgálati irodáiban
Ideiglenesen szünetelteti a személyes ügyintézést az ELMŰ-ÉMÁSZ
Gazdaság
Fiatal innovátorokkal az agrárszektor és élelmiszeripar fejlesztéséért
Az élelmiszeripar és az agrárszektor jelenleg olyan kihívásokkal néz szembe, melyek megkövetelik az új és innovatív megoldásokat.
Az EIT Food Challenge Labs eseménysorozata egyedülálló lehetőséget kínál a fiatal innovátoroknak és szakértőknek, hogy ötleteljenek és prototípusokat építsenek a jövő élelmiszerellátásának fejlesztésére és az élelmiszeripari digitalizációra.
A digitális technológia hatalmas előrelépéseket hozott az élelmiszeriparban az elmúlt évtizedek során, ígéretes megoldásokat kínál a blockchain technológia bevezetése, mely nemcsak pénzügyi tranzakciókra korlátozódik, hanem az agráriumban is forradalmi változásokat hozhat. Lehetővé teszi az információk nyomon követését a teljes élelmiszerellátási láncban, ami kulcsfontosságú lehet a fenntarthatóság, az átláthatóság és az élelmiszerbiztonság szempontjából is.
Az Agrifood kihívásokkal való szembenézés során az egyik kiemelkedő téma a globális élelmiszer-rendszer által okozott környezeti terhelés csökkentése. Az éves karbonkibocsátás jelentős hányada, mintegy 21-37%-a a mezőgazdaságból és az élelmiszeriparból ered.
További problémák többek között az élelmiszerellátási lánc hosszú, követhetetlen útja, az élelmiszerhamisítás és minőségi problémák, élelmiszerbiztonság vagy az erőforrások nem megfelelő felhasználása.
Az AI bevezetése az élelmiszeriparban új szintre emeli a hatékonyságot és minőséget. Az intelligens algoritmusok képesek előrejelezni a termésátlagokat, felismerni betegségeket a növényeknél, és optimalizálni az öntözést és trágyázást. Ezzel csökkentik a felesleges erőforrásfelhasználást és növelik a termelékenységet. Az AI alapú gépek a feldolgozási és csomagolási folyamatokat is felgyorsíthatják, csökkentve a veszteségeket és az élelmiszerpazarlást.
A blockchain technológia alapja az elosztott adatbázis rendszer, ahol minden tranzakciót és adatot blokkokba rögzítenek. Az újabb információkat hozzáadják a korábbiakhoz, létrehozva egy láncot, amely időrendi sorrendben tartalmazza az összes tranzakciót. Ez az elrendezés nemcsak az adatok biztonságát és integritását garantálja, hanem lehetővé teszi az adatok átlátható megosztását és ellenőrzését a hálózaton résztvevő szereplők számára.
A blokklánc technológia az agráriumban tehát lehetővé teszi az összes fázisban rögzített információk gyűjtését és megosztását. Például egy termék útját a földtől az asztalig nyomon lehet követni, beleértve a termesztési körülményeket, a trágyázást, növényvédőszer-használatot, az érési időpontot és még sok más tényezőt. Ez az átfogó adatgyűjtés lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy valós idejű információkat kapjanak az élelmiszerek eredetéről és minőségéről.
Az EIT Food Challange Labs névre hallgató másfél napos workshop a PANNON Pro Innovációs Szolgáltató szervezésében 2023-ban is sikeresen zajlott. A közel két napon át tartó eseményen a résztvevők csapatokat kialakítva olyan kiemelt kihívásokkal foglalkoztak mint, az élelmiszer-ellátási lánc átláthatatlan útja, az élelmiszer hamisítás és minőségi problémák, az élelmiszerbiztonság javítása, továbbá a vásárlók, felhasználók segítése és ösztönzése a tudatosabb vásárlásra, illetve az iparági résztvevők, termelők közösségi kohéziójának erősítése.
A csapatok design thinking és service design módszerekkel is megismerkedhettek, ezen metodológiák mentén dolgozták ki ötleteiket. A blockchain technológián belül számtalan hasznos információ hangzott el, többek között olyanok, mint az adathitelesítés, a smart contract, avagy digitális szerződések, a tokenizáció, amely fizikai és anyagi értékek digitális formája. Ezek alkalmazásával találtak ki újszerű módszereket a problémák megoldására. A Budapesti Műszaki Egyetem, az Alpha Management Advisory és a BlockBen támogatásával olyan szakértők mentorálták a csapatokat, akik élen járnak az élelmiszeripar, a pénzügy, befektetés, a fin-tech és startup területeken is. A támogató mentorok minden innovátort buzdítottak a munkák és megoldások további fejlesztésére, megvalósítására, jövőbeli segítségüket felajánlva.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Gazdaság
Idén is megválasztják a startup-ökoszisztéma legjeit!
A Tőkeportál, az MBH Fintechlab, a MAFISZ (HFA), az ÓUVC Venture Studio, a Startup Grind, a Pozi.io, a Startitup Győr, a Startup Hungary, a HUNBAN, a Global Startup Awards, a CIB bank, a 500VC és még sorolhatnánk a startupok fejlesztésével foglalkozó szolgáltatókat, amelyek immáron harmadszor választják meg a szakma legjobbjait az Év Startupja, az Év Befektetője, az Év Ökoszisztéma-építője, az Év Mentora és az Év közösségi finanszírozási Kampánygazdája kategóriában.
Az ünnepélyes díjátadóra december 7-én kerül sor a Create26-ban, ahol a díjakat a tavalyi győztes, a jelenlegi legsikeresebb magyar startup, a SEON egyik alapítója, Kádár Tamás adja át, aki mellett a tavalyi győztesek is gratulálnak az ideieknek. Tavaly két startup vette át a díjat: a SEON mellett az ételmentő Munch nyert, és két befektetőt díjazott a közösség: a Tuxera-alapító Szakacsits Szabolcsot és a tőzsdére lépő STRT-ot alapító Balogh Petyát. Az Év Mentorai Hild Imre (OUVC), Verő Barbara (Futureproof Consulting) és Várdy Zoltán (The Launch Code) voltak. Az Év Kampánygazdája a Fehér Nyúl kisüzemi sörfőzde volt, amely 120 millió forinttal zárta a tőkebevonását, míg a Brancson a Birsbirtokra esett a legtöbb szavazat.
Még november 30-ig lehet szavazni a linken, ahol pár napig még jegyet is lehet venni: https://tokeblog.hu/startup-mikulas-best-of-startups-gala/
További információ: ecosystem@tokeportal.com
A tavalyi beszámoló
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Gazdaság
Szervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics
A globális piac gyors változásaira növekedési tervvel reagál a vállalat.
A vállalat működésében rejlő képességek és az üzleti versenyképesség megerősítése érdekében szervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics (LG), amely újabb lépést jelent a júliusban bejelentett Future Vision 2030 megvalósítása felé. A cél az, hogy az LG olyan intelligens életmód-megoldásokat kínáló vállalattá alakuljon át, amely az elektronikai készülékek gyártásán túl arra is képes, hogy összekapcsolja a fogyasztók különféle tereit és az azokhoz kapcsolódó felhasználói élményeket.
Az előremutató stratégia egyik kulcseleme az az újonnan létrehozott ún. tengerentúli értékesítési és marketing divízió, amely közvetlenül William Cho, az LG vezérigazgatója alá tartozik. A divíziót Thomas Yoon vezeti majd, aki korábban az LG Electronics észak-amerikai elnök-vezérigazgatója volt.
Az új értékesítési és marketing divízió döntő szerepet játszik majd a változások és a növekedés felgyorsításában, valamint az LG globális márkaerejének növelésében. Az új szervezet a külföldi leányvállalatok értékesítési tevékenységét fogja irányítani Észak-Amerikában, Európában, Latin-Amerikában, a Közel-Keleten és Ázsiában, valamint felelős lesz a vállalat globális marketingcsoportja és a közvetlen értékesítési (Direct-to-Customer D2C) üzleti csoport működéséért.
A vállalat nem csak a stratégiai szempontból kritikus fontosságú üzletágak, például az üzleti megoldások divízió külföldi működését igyekszik megerősíteni, hanem az ottani értékesítési szakértelem fejlesztésével, valamint a platformalapú vállalkozások és az új közvetlen értékesítési modellek fejlesztésének felgyorsításával az összes többi üzletág minőségi növekedéséhez is támogatást nyújt. A közvetlen értékesítési üzleti csoport szerepet vállal az ügyfélkapcsolati pontok bővítésében az online márkaboltok (Online Brand Shop, OBS) és az ügyféladatokon alapuló digitális marketing megerősítésével.
Miközben az LG mind a négy üzletágán fenntartja agilis és alkalmazkodó döntéshozatali rendszerét, az egyes területeken a saját technológiák továbbfejlesztésére is törekszik, és támogatja a vállalat üzleti átalakulását.
A háztartási elektronika és légkondicionálók üzletág légtechnikai megoldások divíziója létrehoz egy mérnöki értékesítési részleget, hogy a mérnöki képességek fejlesztése révén maximalizálja az üzleti szinergiát a fűtés, szellőzés és légkondicionálás (HVAC), azaz az üzleti megoldások divízió fő területén. Az otthoni szépségápolási divízió a szórakoztatóelektronikai üzletágból átkerül a háztartási elektronika és légkondicionálók üzletágba, hogy az otthoni térbe szánt termékek egységesen jelenjenek meg.
A szórakoztatóelektronikai üzletág tovább gyorsítja növekedését a média- és szórakoztatóiparban. A webOS okostévé-platform megerősítése érdekében az LG létrehozza a webOS fejlesztési csoportot, amely közvetlenül Park Hyoung-sei, a szórakoztatóelektronikai üzletág elnöke alá tartozik majd. Emellett létrejön a kiterjesztett valóság divízió (eXtended Reality, XR) is, amely szintén közvetlenül a központnak jelent majd.
A vállalatot 2019 óta vezető Park elnököt előléptették, így ismerve el a vállalat üzleti portfóliójának korszerűsítése, a prémium termékcsaládok jövedelmezőségének javítása, a webOS platform bővítése, valamint a globális OLED TV-piacon a vállalat pozíciójának megerősítése terén elért eredményeit..
Közvetlenül a járműalkatrészek üzletág központja alá tartozik majd a globális ügyfélstratégiai divízió (Global Customer Strategy Division), amelynek feladata az lesz, hogy integrált stratégiát alakítson ki a megrendelések és az értékesítés kezelésére, és megerősítse a marketingfunkciókat az üzletág növekedésének felgyorsítása érdekében
Az üzleti megoldások divízió bővíteni fogja értékesítési és üzleti tevékenységét a főbb régiókban, vagyis Észak-Amerikában, Európában, Közép-Ázsiában, Ázsiában és Latin-Amerikában. A jelenlegi indiai üzleti megoldások osztály teljes üzleti divízióvá bővül, hogy ebben a régióban is garantált legyen a folyamatos növekedés.
Minden kinevezés december 1-jén lép hatályba, az előléptetések pedig az új év első napján lépnek életbe.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Népszerű
A profittermelő FDM 3D nyomtatás
Fenntartható értékteremtés
E-autó-kisokos: melyik töltő mit tud?
Négy szempont alapján eldönthető, hogy fejleszteni érdemesebb vagy kész szoftvert venni
A biztonság még soha nem volt ennyire fontos az MSP-k számára
November 10-én összegyűlik a regionális startup világ Budapest szívében!
Tavasztól a 3-as szintű, nagymértékben automatizált járművezetés is elérhető lesz az új BMW 7-es sorozatban
A globális felmelegedés 1,5°C-ra szorításához a jelenleginél hétszer gyorsabban kell csökkenteni a szén-dioxid-intenzitást
Stresszes munkatársak, környezetszennyezés és akadozó munkafolyamatok
Öngondoskodás mentheti meg a jövő nyugdíjasait
Kapcsolódó cikkek
Technokrata.hu
Építkezésedhez is a raklapos futár lehet a megoldás!
A magyar cégek fele nem tud pályázni EU-s támogatásokra
Minden régióban emelkedik az 5G mobilelőfizetések száma
Az európai válaszadók többsége a stressz és az elhízás miatt aggódik
A Kyndryl technológiai előrejelzései 2024-re
A Microsoft mesterséges intelligencia megoldásával növeli hatékonyságát a Schneider Electric
Legfontosabb hajtástechnikai innovációk
Mesterséges intelligencia alapú kampánnyal teszi még egyedibbé a Lexus az LBX élményt
Csatlakozott a flottához a Celebrity Cruises negyedik Edge-hajója és bejelentették az ötödiket is
Lezárult az első alkalommal megrendezett MCC Ötlet Inkubátor program
Műszaki-Magazin.hu
Nagy teljesítmény, pontosság és rugalmasság a prémium szegmensben
Új acélesztergálási minőség nagy előtolású nagyoláshoz
Új FAULHABER IEP3 inkrementális enkóder
A magyar hatóságok is élen járnak az IP jogsértések megfékezésében
A Microsoft mesterséges intelligencia megoldásával növeli hatékonyságát a Schneider Electric
Az elektromos Volvo FH nyerte el az Év Kamionja 2024 díjat
Waberer’s logisztikai központ épülhet Debrecenben
Hárommilliárd dolláros megállapodást kötött a Schneider Electric és a Compass Datacenters
Nagy alkatrészek nagy kihívásokkal
Kollaboratív robotok a hegesztésben
Friss
- Tippek2 hét
Öngondoskodás mentheti meg a jövő nyugdíjasait
- Tippek1 hét
Ezek lesznek a legkedveltebb reklámajándékok 2024-ben
- Mozgásban1 hét
Ilyen lesz a jövő autóbiztosítása
- Gazdaság2 hét
Tíz év alatt drasztikusan nőtt a munkaerőhiány Magyarországon
- Mozgásban2 hét
Ilyen autóban ülhet mostantól a japán császár
- Ipar1 hét
A Schneider Electric lezárta az EcoAct felvásárlását
- Okoseszközök1 hét
Az 5G-hálózat jelenleg legfejlettebb változatát indítja ügyfelei számára a Yettel
- Zöld1 hét
Újabb győzelem az üvegházhatású gázok ellen