Connect with us

Mozgásban

Digitális transzformáció a logisztikában

gli solutions szoftveres fuvarszervezés útvonaltervezés

Szoftveres fuvar- és útvonaltervezés

Keresi a módját, hogyan javítsa fuvar- és útvonaltervezési folyamatát? Úgy érzi, hogy időt és erőforrást pazarol a nem hatékony tervezésre és logisztikára? Megértjük, hogy ez mennyire frusztráló lehet. A hatékony kiszállítás garantálása kulcsfontosságú a magas színvonalú szállítási szolgáltatás nyújtásában, miközben a lehető legnagyobb nyereséget is meg kell őrizni. A lokáció alapú útvonaltervező szoftverünk segítségével a lehető legjobb szolgáltatást nyújthatjuk Önnek, az egyszerűbb feladatoktól az integrált rendszerekig számíthat ránk. Olvasson tovább, hogy többet megtudjon arról, hogyan segíthet megoldásunk!

Digitális transzformáció a logisztikában – fuvarszervezés- és útvonaltervezés szoftverrel

Dinamikusan fejlődő világunkban az élet minden területén egyre hatékonyabb és gyorsabb megoldásokra, szolgáltatásokra van szükség, az idő és energia rendkívül felértékelődött. A technológia alapjaiban változtatja meg a csomagok mozgását, az emberek közlekedését, a gyárak és irodák működését a világban, a prediktív elemzéstől kezdve az autonóm járművekig és a robotikáig.

Hiába ábrándozunk a jövő önvezető kamionjairól, amikor ma még manuálisan dolgozunk föl olyan adatokat, melyeket a számítógépek pontosan és gyorsan elvégeznének akár emberi beavatkozás nélkül. GLI Solutions technológiai háttere ezekre az új kihívásokra kínál megoldást.

Célunk, hogy az új kihívásokra és megváltozott körülményekre reagálva innovatív, valós idejű, lokáció alapú fejlesztéseket végezzünk. Projektjeinkben a tér és valós idejű adatok elemzése, beltéri pozícionálás, szenzortechnológia, közlekedési rendszerek, továbbá prediktív funkciók nyernek teret. Kiemelt fontosságú fejlesztési irányaink a multimodális városi közlekedés optimalizációja, okos infrastruktúrák térinformatikai támogatása és a logisztikai folyamatok digitalizációja.

Talán közhelyesnek vagy klisének tűnik, de igaz, hogy a mesterséges intelligencia forradalmasítja a logisztika világát.

Az első lépés a logisztikai folyamat optimalizációja felé az eszközök és szállítmányok digitális összekapcsolása, ami lehetővé teszi a vállalaton belül a tevékenységek megértését, vizualizációját és elemzését. A következő lépés az összes érintett fél számára biztosított átláthatóság megteremtése, hogy a szállítmányok helyét és státuszát mindenkor követni lehessen.

A térben és időben is ideális szállítási útvonal, továbbá a megfelelő gépjárműtípus kiválasztása révén biztosítható, hogy az áruk a kívánt időben és energiahatékonyan megérkezzenek a célállomásra. Az optimális útvonal kiválasztása során nemcsak a térbeli és időbeli távolsággal, hanem az útdíjakkal, aktuális közlekedési adottságokkal, a termék egyedi jellemzőivel vagy a várható üzemanyagfogyasztással is számolni kell.

A sikeres fuvarszervezés menete a fuvarozás tényleges lépésein túlmenően magában foglalja a folyamatos adatelemzést és kommunikációt. Ehhez szükség van az adatok megosztására egységes rendszerben, így minden fél láthatja a szállítmányok helyét és állapotát (hőmérséklet, sérülések, úton töltött idő…stb.).

Ehhez precíz logisztikára van szükség, amit a modern információs technológia – például egy jól kiválasztott fuvarszervező program – megkönnyít, továbbá rengeteg fáradtságot, fejfájást és időt spórol meg.

Fuvarszervezés optimalizálása lokáció alapon

Hogy milyen hozzávalók szükségesek?

Végy egy digitális platformot, add hozzá a súlykorlátozásokat, közlekedési információkat, behajtási szabályokat, időkapukat, ízlés szerint fűszerezd a telephelyeiddel, kapacitás adatokkal, gépjármű típusokkal, fuvarköltség információkkal, termék jellemzőkkel, végül töltsd fel a megrendelésekkel. A beépített algoritmus segítségével pillanatok alatt elkészül a napi rendeléseknek megfelelő fuvarterv, valamint a szállítási útvonal, melyet szükség esetén rugalmasan módosíthatsz, sőt a statisztikai modul segítségével eredményeidet vizualizáltan áttekintheted.

Mit kínálunk?

A hatékony kiszállítás garantálása kulcsfontosságú a magas színvonalú szállítási szolgáltatás nyújtásában, miközben a lehető legnagyobb nyereséget is meg kell őrizni.

És bár a “hatékony” szó a szállítási sebesség növelését jelenti, nem ez az egyetlen szempont, kiemelt fontosságú, hogy minden sofőr optimális útvonalakat használjon, minden egyes megálló a lehető legrövidebb idő alatt teljesüljön, és a szállítmányok oda kerüljenek, ahová szánták őket.

A fuvartervezési feladatokhoz javasoljuk web-alapú útvonaltervező szoftverünk használatát. Ez a „generic” szoftver megoldásunk csökkenti a szállítási költségeket és egyszerűsíti az áruk kézbesítését. Optimális útvonalakat generál gépjárműtípusonként, mellyel elvégezheti napi fuvarszervezési feladatait. A szoftver algoritmusok segítségével gyorsan elemzi az egyes útvonalakat, figyelembe véve a súly- és behajtási korlátozásokat, a távolságot és a kalkulált útvonalat, útdíjat, időt, kilométert térképen is megjeleníti. A szoftver segítségével maximalizálni tudja az elvégzett megrendelések számát, miközben csökkenti a költségeket és útdíjat, távolságot, időt optimalizál, továbbá az ügyfelek elégedettsége szempontjából is előnyös, mivel biztosítja, hogy a járművezetők tervezetten elérjék a célállomást.

A komplexebb megoldást keresőknek kínáljuk az egyedi folyamatokra testreszabott prémium szoftver megoldásunkat, mely egy olyan folyamatoptimalizáló és fuvarszervező alkalmazás, amely egy térképi platform is egyben, benne Magyarország és Európa navigációs térképi adatbázisával. Erre épülve kínál fuvartervezés-és szervezés, adatkapcsolat, statisztika, nyomon követés szoftver komponenseket, amelyek a megrendeléstől a kiszállításig támogatják a munkafolyamatok hatékony elvégzését.

Az alkalmazás kiegészül időkapu modullal, így elkerülhető a rakodásra érkező gépjárművek feltorlódása, csökken a dolgozók túlterhelése, kiszámíthatóvá és előre tervezetté válik a ki -és bepakolás folyamata és a ráfordított idő.

A rendszer alkalmas arra, hogy bővítés esetén további funkciók épüljenek bele, egyéb társrendszerekkel integrálódjon (pl.: vállalatirányítási rendszer), oda adatokat publikáljon, vagy használjon fel, ezzel segítve a felhasználó napi munkáját. A GLI Solutions fuvarszervező megoldása használható belföldi- és nemzetközi fuvarszervezésre egyaránt. Helyi megoldásunk alapja Magyarország térképünk, globális megoldáshoz partnerséget veszünk igénybe

A fuvarszervezés optimalizálása jelentős költségmegtakarítást, időbeli hatékonyságot, illetve elégedettebb ügyfeleket eredményez.

A logisztika időalapú eszközként alkalmazva hozzájárul a nyereségességhez, növekedéshez és tartós versenyelőnyt biztosít vállalkozásod számára. Válaszd a GLI Solutions által fejlesztett fuvartervező alkalmazások egyikét.

További információ:

web: www.gli-solutions.com
email: info@gli-solutions.com
tel: +36706342794


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Mozgásban

Újra megjelenik a Honda választékában a Prelude

Hamarosan megérkezik Európába a vadonatúj Prelude e:HEV sportkupé. A fejlett hibrid hajtásláncra épülő, Honda S+ Shift rendszerrel felszerelt modell a Hondákra jellemző vezetési élménnyel ajándékozza meg a tulajdonosokat és energiahatékonyság terén is a maximumot hozza.

A Prelude 25 év után tér vissza a márka választékába, és immáron hatodik nemzedékét ismerheti meg a közönség. Az újoncot a vitorlázórepülők időtlen kecsessége és eleganciája ihlette, s mivel nemcsak könnyen kezelhető, hanem elképesztően gyors is, szinte szárnyal az utakon. Ez az alacsony, széles arányokon felül a Civic Type R-ből átvett futóműnek is betudható, melynek szerves része az Adaptív Lengéscsillapító Rendszer és a Honda által fejlesztett Agilis Vezetést Támogató Rendszer (AHA).

Ez a gondolkodásmód érhető tetten a hívogató utastéren is, ami a vitorlázók pilótafülkéjére hasonlít, ugyanakkor kényelmes, praktikus és kizárólag prémium anyagokból épül fel. Mindezt a Honda SENSING vezetéstámogató rendszerrel fejelték meg a szakemberek, így a menetbiztonság is elsőrangú.

Hans de Jaeger, a Honda Motor Europe vezető alelnöke így nyilatkozott:

„A Honda Prelude visszatérése azóta tartja lázban a vezetés megszállottjait, hogy 2023 októberében bemutattuk tanulmánymodellt. Ez a név mindig egyet jelentett a jövőbe mutató, újító szellemiségben fogant műszaki megoldásokkal, s nincs ez másként most sem. Végtelenül kecses és elegáns megjelenésével, Honda S+ Shift rendszerével és ultramodern, teljes értékű hibrid hajtásláncával a vezetőt és az utasokat is elkényezteti. Ebből az autóból soha senki nem szeretne majd kiszállni.”

Honda S+ Shift

A gyors, automatikus fokozatváltások hangját, illetve érzetét szimuláló Honda S+ Shift új szintre emeli a vezetési élményt, különösképp, hogy az Aktív Hangszabályozóval (ASC) dolgozik együtt, ami mindig a fordulatszámhoz, illetve a jármű sebességéhez igazítja a motorhangot, ezáltal még természetesebbek a gyorsítások. A rendszert Linear Shift Control névre keresztelte a Honda és egy nyolcfokozatú váltó működését utánozza, hogy még szorosabb legyen a kötelék a vezető és az autó között.

További előnye, hogy a kormány mögött elhelyezett fülekkel kezelhető, tehát ha a Honda S+ Shift aktív, a lassítás mértékének szabályozása helyett a „sebességfokozatok” között kapcsolhat a pilóta, akárcsak egy robotizált erőátvitel esetében. A visszaváltások szintén precízek, ugyanis a Honda S+ Shift a motorfékhatást és a fordulatszámot igazító gázfröccsöt is utánozza a még hitelesebb benyomás érdekében.

Honda’s all-new Prelude e:HEV sports coupe

Fejlett e:HEV hajtáslánc

A Honda több mint 25 éve fejleszt hibrid hajtásláncokat, és egyedülállóan gazdag tapasztalatait a Prelude e:HEV rendszerének kidolgozásakor is kamatoztatta. A teljes értékű, azaz full hibrid hajtáslánc egy 2,0 literes, benzines erőforrásra és két kis tömegű villanymotorra épül, s nem kevesebb, mint 184 LE-s (135 kW) összteljesítményt ad le. Rugalmassága, közvetlensége, hatékonysága és kifinomultsága egyaránt példaértékű, nem meglepő hát, hogy a vezetési élmény is lehengerlő.

Hogy működése mindig az aktuális viszonyokhoz, illetve a vezető kedvéhez, stílusához igazodjon, a mérnökök négyfokozatú, egyetlen gombbal kezelhető üzemmód-szabályozóval is ellátták a modellt. Ezzel Komfort, GT, Sport és Egyéni (individual) program közül választhat a vezető, és annak tudatában módosíthatja a karakterisztikát, hogy a hajtáslánc, a felfüggesztés és a kormánymű viselkedése is elvárásainak megfelelően változik.

Páratlan kezelhetőség, kényelem és használati érték

Az új Prelude fejlesztésekor az volt az egyik legfőbb célkitűzés, hogy minden helyzetben erős, fordulékony és közvetlen legyen, s a lehető legpontosabb visszajelzéseket adja, ezért a legendás Civic Type R futóművét kapta meg. A fejlett, több lengőkaros, adaptív lengéscsillapítókkal ellátott felfüggesztés működését a Honda által fejlesztett Agilis Vezetést Támogató Rendszer legújabb változata felügyeli, így tényleg mindig remek az úttartás és a menetkomfort.

A vezetőközpontú, széles látómezőt biztosító, zavaró részletektől mentes utastérből ösztönösen és élvezetesen irányítható az autó, s mivel az összeszerelési és az anyagminőség messze átlagon felüli, a minőségérzet is az. A vásárlók kétféle kétszínű kárpitozás közül választhatnak: fehér-kék és fekete-kék.

A személyre szabható 10,2”-os képátlójú digitális műszeregység egyedi Prelude-grafikákat és színösszeállításokat kínál a különféle menetüzemmódokhoz. A mobilkommunikációs rendszer középpontjában Apple CarPlay- (vezeték nélküli) és Android Auto-kompatibilis, 9”-os érintőképernyő áll, ehhez kapcsolódik a Bose-zal közösen fejlesztett, nyolc hangszórós hifi.

Miként a hatalmas hátsó ajtó mögött megbúvó, 663 literes csomagtartó is bizonyítja, a letisztult, áramvonalas kocsitest ellenére az új, négyszemélyes Prelude helykínálat és használhatóság tekintetében is az élvonalba tartozik. A vásárlók négy fényezés közül választhatnak, melyek között a Meteoroid Grey Metallic, a Crystal Black Pearl és a Racing Blue Pearl mellett az új, gyönyörű Moonlit White Pearlt is ott találjuk.

Ahogy azt a Hondától megszokhattuk, a menetbiztonság most is elsődleges volt, ezért a Honda SENSING rendszer legújabb változatát kapta meg a Prelude. Mindemellett az Adaptív Sebességrögzítőt, az Útelhagyás Esélyét Mérsékelő Rendszert és a Sávtartó Asszisztenst is továbbfejlesztették, hogy minden eszköz a sportkupék sajátos jellemvonásainak megfelelően végezze feladatát, és a vadonatúj Prelude e:HEV a lehető legtöbbet adhassa tulajdonosának.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Mozgásban

Új motorsport-akadémia születik: a Hungaroringen alakul meg a Széchenyi István Egyetem külső tanszéke

A fiatal tehetségek kibontakozását, a mérnöki tudás fejlesztését és az ipari partnerekkel közös kutatás-fejlesztést egyaránt szolgálja, hogy a győri Széchenyi István Egyetem és a Hungaroring Sport Zrt. a közeljövőben megalakítja a Hungaroring Autó-Motor Sport Külső Tanszéket. Az új szervezeti egység hozzájárul ahhoz, hogy Magyarország a közép-európai régió motorsport-innovációs központjává váljon.

Új szintre lép a Széchenyi István Egyetem és a Hungaroring Sport Zrt. partnersége: a két fél létrehozza a Hungaroring Autó-Motor Sport Külső Tanszéket. A hallgatók így a világ élvonalában dolgozó szakemberektől tanulhatnak, a Hungaroring pedig közvetlen kapcsolatba kerül a felsőoktatási tudásbázissal és a jövő mérnökeivel.

A magyar kormány döntése értelmében az autó-motor sport stratégiai ágazattá vált. A Hungaroringen megalakuló közös Széchenyi István egyetemi tanszék ezen cél sikeres megvalósítását hivatott szolgálni, a tudomány, az oktatás és a kutatás-fejlesztés integrációjával támogatva a tehetséggondozást és a hazai motorsport innovációs potenciáljának kiaknázását.

A Széchenyi István Egyetem és a Hungaroring szoros kapcsolata nem újkeletű. A felek 2022 júliusában, majd 2023 novemberében együttműködési megállapodást írtak alá, ennek keretében a győri felsőoktatási intézmény önálló standdal volt jelen az idei Formula–1-es Magyar Nagydíjon. A partnerség tette lehetővé a technikaisport-menedzser szakirányú továbbképzési szak szeptemberi elindítását is, amelynek oktatógárdájában helyet kaptak a Hungaroring tapasztalt szakemberei. A kooperáció ugyancsak lehetőséget biztosít a világ élvonalába tartozó hallgatói versenycsapatok – a SZEnergy Team, az Arrabona Racing Team és a SZEngine Team – szakmai bemutatkozására és fejlődésére. Mindezt erősíti a jövőben a Hungaroring Autó-Motor Sport Külső Tanszék, amely hozzájárulhat ahhoz, hogy Magyarország a közép-európai régió motorsport-innovációs központjává váljon.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Mozgásban

Elstartol az új „AntOn by Jungheinrich” márka

AntOn by Jungheinrich

A Jungheinrich elindítja új, belépő szintű targoncaválasztékának értékesítését „AntOn by Jungheinrich” márkanév alatt. Az első termékek a CBH 2.5 és 3.0 elektromos targoncák, valamint a PTL 1.5 emelőkocsik, amelyek megbízható teljesítményt garantálnak és modern lítiumion technológiával működnek.

„Az „AntOn by Jungheinrich” márkával egy új termékcsaládot kínálunk, amely ötvözi az egyszerűséget, a megbízhatóságot és a gazdaságosságot” – hangsúlyozza Nadine Despineux, a Jungheinrich értékesítési igazgatója.

„Célzottan olyan vállalatoknak ajánljuk, amelyek költséghatékony és egyszerű megoldásokat keresnek a tipikus raktározási és szállítási feladatokhoz.”

Az „AntOn by Jungheinrich” termékcsaládot a Jungheinrich és az EP Equipment közötti partnerség keretében fejlesztették ki, amelyet mindkét vállalat 2025 májusában jelentett be. Ez az együttműködés ötvözi a német mérnöki tudást a rugalmas, hatékony gyártási struktúrákkal. A fejlesztés és a gyártás terén megvalósuló szinergiák innovatív, megbízható és megfizethető elektromos targoncákat eredményeznek, és így gazdasági szempontból okos intralogisztikai megoldásokat kínálnak a maximális felhasználói előnyök érdekében.

A CBH 2.5 és 3.0 típusú elektromos targoncák névleges teherbírása 2500, illetve 3000 kg. A targoncák sebessége max. 17 km/h, emelési magasságuk pedig eléri az akár 4800 mm-t is. A nagy szabad hasmagasság és a nagyméretű gumiabroncsoknak köszönhetően a targoncák ideálisak változó körülmények között történő használatra. A robusztus technika és az intuitív kezelés megbízható teljesítményt biztosít a mindennapi használat során.

A PTL 1.5 típus kompakt méretű elektromos raklapszállító, amelynek névleges teherbírása 1500 kg, méretei pedig 1550 x 560 x 1230 mm. Rugalmasan használható raktárban, kültéren vagy teherautóban szállítóeszközként. Opcionálisan kaphatók támasztókerekek egyenetlen talajhoz, valamint cserélhető akkumulátorok a teljes üzemben történő hosszabb működési idő érdekében.

Mindkét anyagmozgató eszköz nagy teljesítményű lítiumion technológiával működik, amely rövid töltési időt, hosszú élettartamot és minimális karbantartást tesz lehetővé.

Az európai piaci bevezetés szeptember 30-án kezdődött. Novemberben a targoncák az ázsiai-csendes-óceáni és latin-amerikai ügyfelek számára is elérhetővé válnak. A Jungheinrich 2030+ stratégia keretében egyértelműen többcsatornás értékesítési stratégiát követi. Az AntOn portfólió elsősorban az e-kereskedelemben kerül eladásra, de partnerek, forgalmazók és közvetlen értékesítés útján is elérhető.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Advertisement

Friss