Okoseszközök

Aki bújt, aki nem iPhone!

Várhatóan 2020. szeptemberében érkezik a legújabb iPhone okostelefon, ami, ha hihetünk a pletykáknak, jelentős változtatásokkal kerül majd forgalomba. Az interneten már számos tech-oldal – a beszállítók, és gyártók tevékenységéből következtetve, valamint ismert elemzők kijelentéseire alapozva/hivatkozva – már összefoglalta, hogy szerintük melyek lesznek ezek a változtatások.

Mikorra várhatóak ténylegesen az új iPhone modellek?

Az Apple várhatóan 2020. utolsó negyedévében bocsátja ki a 2020-as iPhone szériát, de nem feltétlenül egyetlen hullámban.

A pennsylvaniai SIG (Susquehanna International Group) tech-cég elemzője szerint az Apple 5G képes iPhone készülékei két szakaszban fognak megjelenni:

  • a 6 GHz-es modellek 2020. szeptemberében,
  • a mmWave modellek pedig 2020. decemberében vagy 2021. januárjában.

A TF International Securities Apple elemzője Ming-Chi Kuo, aki megbízható tapasztalattal rendelkezik az Apple terveinek előrejelzésében, úgy véli, hogy az almás megacég  arra készül, hogy 2020. második felében egyidejűleg kiadja mind a 6 GHz-es, mind a 6 GHz plusz mmWave iPhone modelleket.

Minek nevezzelek iPhone?

Tekintve, hogy az iPhone első megjelenése óta a készülék elnevezések sémája nem nevezhető éppen következetesnek, nem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy a következő okostelefon iPhone 12 névre fog „hallgatni”, de azt igen, hogy újabb presztízs modellekről van szó.

iPhone idő- és névvonal:

  • 2007: iPhone
  • 2008: iPhone 3G
  • 2009: iPhone 3GS
  • 2010: iPhone 4 (új kialakítás)
  • 2011: iPhone 4s
  • 2012: iPhone 5 (új kialakítás)
  • 2013: iPhone 5s és iPhone 5c
  • 2014: iPhone 6 és iPhone 6 Plus (új kialakítás)
  • 2015: iPhone 6s és iPhone 6s Plus
  • 2016: iPhone 7 és iPhone 7 Plus
  • 2017: iPhone 8, iPhone 8 Plus és iPhone X (új kialakítás)
  • 2018: iPhone XR, iPhone XS és iPhone XS Max
  • 2019: iPhone 11, iPhone 11 Pro és iPhone 11 Pro Max

Mekkora lesz az új iPhone?

Az elemzők szerint minimum négy modellel érkezik majd a 2020-as széria.

Felső kategóriás Pro készülékek:

  • 6,7 hüvelyk,
  • 6,1 hüvelyk.

Alsó kategóriás új készülékek:

  • 6,1 hüvelyk,
  • 5,4 hüvelyk.

A vastagságot illetően az Apple termékek elemzésével foglalkozó japán Mac Otakara weboldal szerint a 6,7 ??hüvelykes iPhone vastagsága 7,4 mm lesz, egy kicsivel karcsúbb, mint a 8,1 mm vastag iPhone 11 Pro Max.

Lekerekített, vagy négyszögletes?

A találgatások arra is kitérnek, hogy az Apple továbbra is a lekerekített dizájn mellett foglal-e állást, vagy áttér a négyszögletes modellekre.

Ming-Chi Kuo szerint:

  • Az iPhone dizájnja új irányt fog venni, és a rozsdamentes acélkeretbe fogott első és hátsó edzett üveglapokból álló modell a szögletesebb formának kedvez majd.
  • A fémkeret üveg vagy akár zafír hornyolásával az árnyékolást csökkentik, ami pozitív hatással lesz a belső antenna nagyfrekvenciás átviteli hatékonyságára.

OLED vagy LCD kijelző?

Az összes iPhone-ban várhatóan OLED kijelzők lesznek, függetlenül az áruktól.

Kérdés, hogy ki lesz a beszállító?

  • a Samsung?
  • a BOE?
  • az LG?

Jelenleg Samsung OLED kijelzők vannak a 11-es szériában, ugyanakkor az Apple a BOE Display LCD kijelzőit használja az Apple iPad és MacBook modellekben, és a hírek szerint az Apple elkezdte tesztelni a cég OLED kijelzőit is.

A Samsung mellett szól a Y-OCTA technológia, ami alacsonyabb gyártási költségek mellett vékonyabb képernyőt eredményez, hiszen az OLED one-cell-touch panel érintésérzékelője a kijelző része, nem pedig különálló filmréteg.

Egy ezektől eltérő elemzés szerint inkább az Apple Watch alacsony fogyasztású LTPO – alacsony hőmérsékletű polikrisztallin-oxid – kijelző technológiája fog érvényesülni az új iPhone modellekben is, ami 15%-kal kevesebb energiát fogyaszt, mint az eddig is alkalmazott LTPS (alacsony hőmérsékletű poliszilikon).

Más vélemények szerint, mivel az LG 2020 második felében tér át teljesen az LTPO kijelző hátlap technológiára, energiahatékonyabb kijelzőket tud majd szállítani az Apple-nek. Mivel így az almás megacég megtakaríthatja a saját LTPO panelek legyártásának költségét, az új iPhone készülékek integrált LG kijelzővel rendelkeznek majd. Feltéve, ha addig tényleg meglépi az LG a technológiaváltást.

Mit találunk majd az új iPhone burkolata alatt?

A találgatások természetesen nemcsak a külcsín, de a belbecs vonatkozásában is megjelentek a prominens social media és tech-oldalakon. Nézzük, hogy ezen a téren milyen várakozásokat kell(ene) beteljesítenie az új iPhone-szériának!

ProMotion technológia

A Twitteren többen is azt csicsergik, hogy a 2020-as iPhone-széria az iPad Pro-ból már ismert, 120Hz képfrissítésre képes ProMotion technológiával fog rendelkezni.

A14 Chip

A DigiTimes szerint a TSMC az év második negyedében elkezdi az A14 processzorok gyártását a 2020-as iPhone készülékekhez, ami a jobb hőkezelésnek köszönhetően kisebb, gyorsabb és hatékonyabb akkumulátorokat eredményez majd.

RAM

A Barclays tech-elemzője, Blayne Curtis szerint az „iPhone 12 Pro” modellek 6 GB-os, míg az „iPhone 12” 4 GB-os RAM-ot fog tartalmazni.

Az UBS elemzői is úgy vélik, hogy a fejlesztés alatt álló négy iPhone változó mennyiségű RAM-mal fog rendelkezni.

Ők a maguk részéről várnak:

  • egy 6,7 hüvelykes iPhone-t 6 GB RAM-mal,
  • egy 6,1 hüvelykes iPhone-t 6 GB RAM-mal,
  • egy 6,1 hüvelykes iPhone-t 4 GB RAM-mal, és
  • egy 5,4 hüvelykes iPhone-t 4 GB RAM-mal.

Akkumulátor

Az Apple beszállítói egyedi akkumulátorvédő modulon dolgoznak, amely 50%-al kisebb és vékonyabb, mint az előző iPhone készülékek azonos alkatrésze. Ez nemcsak helyet szabadít fel a készülékben, de növeli az akkumulátor kapacitását is.

Hátsó kamerák

Az Apple jelentős változtatásokat hajtott végre a hátsó kamerarendszerben a 2019-es iPhone-sorozatban, az iPhone 11 Pro és a Pro Max új hármas lencse beállításával, és a 2020-as év további kamera-fejlesztéseket hozhat.

Például:

  • a lézer technológiás, 3D ToF (Time of Flight) hátsó kamerarendszer jelentős javulást eredményez a kiterjesztett valóság (AR) élvezetében,
  • lehetővé teszi a virtuális objektumok pontosabb észlelését, valamint a kamera jobb mélységélességet, ezáltal élesebb, kontrasztosabb, szebb képeket tud majd rögzíteni, valamint
  • a kamera képes lesz leolvasni a készüléktől legfeljebb 15 méter távolságra lévő területeket.

A TrueDepth első kamera is hasonló 3D-s technológiát használ, de mivel infravörös és nem lézeres technológiával működik, csak 25-50 centiméter távolságra „lát” jól.

Feltehetően a Sony lesz majd az Apple beszállítója az új rendszerhez.

Az UBS szerint a ToF hátsó, háromlencsés kamerarendszer várhatóan a két felsőkategóriás modellben lesz majd elérhető, a kedvezőbb árú új iPhone modellekben pedig kétlencsés lesz a kamerarendszer.

A tippek szerint a 6,1 és 6,7 hüvelykes készülékek fognak majd rendelkezni az egyes lencsék helyett a kamera érzékelőkben alkalmazott, optikai képstabilizálásra képes érzékelő-váltó technológiával is.

TrueDepth első kamerarendszer

  • Ming-Chi Kuo és a Barclays elemzői szerint legalább egy új iPhone-ban lesz TrueDepth elülső kamerarendszer,
  • a Credit Suisse elemzője szerint pedig a 2020-as széria legalább egy új, első kivágás nélküli, vagy Face ID azonosításra alkalmas iPhone-t fog bemutatni, a kijelző alsó részén elérhető ujjlenyomat-érzékelővel,
  • az Apple beszállítója, az AMS bejelentette az új érzékelő technológiát, amely lehetővé teszi a TrueDepth elülső kamerarendszerhez használt RBG fény- és az IR közelségérzékelő beágyazását az OLED kijelző alá.
    • az elemzők szerint ebből egyenesen következik, hogy az Apple bevezeti majd az új érzékelő-technikát a 2020-as széria modelljeibe, ami lehetővé tenné a cég számára, hogy kisebb Face ID-vel rendelkező iPhone-t hozzon létre.

5G kapcsolat

Annak ellenére, hogy az Apple és a Qualcomm korábban jogi csatározásokba bonyolódott, úgy tűnik, hogy a 2020-as széria mégis 5G képes Qualcomm modemekkel fog indulni Intel chipek helyett. A Qualcomm RF front-end komponenseit illetően nem ilyen kedvező a döntés, melynek oka az időkorlát, ami potenciálisan befolyásolhatja a maximális vezeték nélküli sebességet. Ehelyett az Apple saját antennamodul tervezésének ötletét fontolgatja, de a végeredményt majd úgyis csak szeptemberben fogjuk meglátni.

Ming-Chi Kuo szerint a 2020-ra várható összes iPhone 5G technológiát fog használni, és mindegyik a Qualcomm X55 5G modem chipjével rendelkezik majd. Az X55 chip a Qualcomm első 5G chipje, amely támogatja az összes fő frekvenciasávot, üzemmódot és hálózati telepítést.

Az X55 chip 7 Gb/s csúcs letöltési sebességet és 3 Gb/s feltöltési sebességet kínál, bár ezek a számok elméleti maximumok. A tényleges sebesség nyilván a szolgáltató hálózatától függ.

WiFi

A 2020-as iPhone széria az IEEE 802.11ay néven ismert új Wi-Fi szabványt támogathatja, ami megduplázza a sávszélességet. A WiFi specifikáció a 60 GHz-es spektrumot használja, és várhatóan 2020 végére készül el.

Mire számíthatunk az Apple-től 2021-ben?

Az Apple tervezői végső soron arra törekszenek, hogy eltávolítsák az iPhone külső portjainak és gombjainak nagy részét. Egy abszolút letisztult dizájnnal rendelkező eszköz tervezésén dolgoznak gőzerővel. Ha a vezeték nélküli töltési technológia is fejlődik, akkor az Apple 2021-ben kiadhat egy kizárólag Qi töltési porttal rendelkező iPhone-t.

Emellett Ming-Chi-Kuo arra számít, hogy a várhatóan 5,5 és/vagy 6,1 hüvelykes LCD kijelzős, alsóbb kategóriás 2021-es széria már nem tartalmaz majd Face ID-t, kizárólag Touch ID ujjlenyomat-érzékelőt.

Okoseszközök

Már több millió európai Samsung felhasználó veszi igénybe az új One UI 6.1 frissítéssel érkezett Galaxy AI funkciókat

one ui

A One UI 6.1 frissítéssel még több eszközön váltak elérhetővé a Galaxy AI funkciók, amelyekkel a Samsung elsőként a – 2024 februárjában megjelent – Galaxy S24 készülékeket látta el.

A szoftverfrissítés a Galaxy S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 és Tab S9 szériát érintette, az AI funkciók márciustól egyre több készüléken váltak elérhetővé, amelynek köszönhetően Európa-szerte több millió felhasználó tapasztalja meg a Galaxy AI élményt.

Bevezetésük óta mintegy 8,8 millió Samsung felhasználó töltötte le és használja rendszeresen a Galaxy AI funkciókat. A mesterséges intelligenciát igénybe vevő felhasználók száma folyamatosan növekszik, a vállalat kitűzött célja, hogy 2024 végéig több mint 100 millió felhasználó alkalmazza ezeket a szolgáltatásokat.

Most, hogy egyre több felhasználó tapasztalhatja meg a kommunikációt támogató Galaxy AI funkciók előnyeit, és választhatja ki az új szolgáltatások közül az igényüknek leginkább megfelelőt, máris kirajzolódnak a leginkább népszerű lehetőségek. A bevezetés óta leggyakrabban használt Galaxy AI szolgáltatások, többek között az Élő fordítás, az Átírósegéd, a Chatsegéd vagy a Bekarikázással keresés a Google-lel.

A Galaxy Z Fold5 felhasználók közel 75 százaléka, az S23 Ultra felhasználók mintegy 80 százaléka, valamint a Tab S9 felhasználók csaknem 65 százaléka töltötte le Európában a One UI 6.1-es frissítést, így ez a Samsung egyik legnépszerűbb szoftverfrissítése.

A One UI 6.1 szoftverfrissítések első szakasza után, a Samsung bejelenti a szoftverfrissítés kiterjesztésének második körét. Májustól még több Galaxy okostelefonon és tableten válhatnak elérhetővé a Galaxy AI funkciók, így a Galaxy S22 szérián, a Galaxy Z Fold4 és Galaxy Z Flip4 hajlítható okostelefonokon, valamint a Galaxy Tab S8 tableteken is.

További információ érhető el a Samsung weboldalán.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Okoseszközök

55 felett is van szexting a közösségi médiában

Több időt töltenek már facebookozással, mint tévénézéssel – szeniorok online szokásait vizsgálta egy friss felmérés

Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, szeretik a podcasteket, kezdenek rászokni a TikTokra, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek a közösségi médiában – derül ki az 55 év feletti korosztályról a “Szeniorok a neten” elnevezésű online felmérésből, amelyet idén márciusban készített a BeSocial közösségi média fókuszú digitális ügynökség.

A tinik netezési szokásairól már három alkalommal is készített felmérést a Be Social – legutóbb tavaly -, most az 55 felettiek online jelenlétét vizsgálták.

“A ‘Szeniorok a neten’ felmérésből most kiderül, hogy bár a klasszikus média még sokkal jobban jelen van a mindennapjaikban, mint a fiatalabb generációknak, de már helyet kér magának a közösségi média, a chat és a streaming is – sőt, van olyan online csatorna, amivel már több időt töltenek, mint amennyit a hagyományos médiára szánnak. A válaszadók több mint egyharmada napi 3-4 órát tölt online, minden hatodik pedig 4 óránál is többet. A napi tevékenységeiknél a Facebook szerepel az első helyen, csak ezután jön a tévénézés és a különböző családi programok, amiket a portálok olvasása (5.), a YouTube videók nézegetése (6.), chatelés (7.), és podcast hallgatása / nézése (10.) követ”

– foglalja össze Forgács Mariann közösségimédia-szakértő, a BeSocial ügyvezetője.

A Facebook a kedvenc, jön fel az Instagram és a TikTok

Ha csak egyetlen platformot használhatnának, akkor a válaszadók közül a legtöbben (59,7%) a Facebook mellett tennék le voksukat, egynegyedük (24,37%) pedig a Messengert választaná, míg minden tizedik 55 év feletti válaszoló (10,4%) a YouTube-ot priorizálná. Viszont ennek a korosztálynak az online nyitottságát jól jelzi az is, hogy megkérdezettek 30%-a már használja a TikTokot, minden tizedik szenior naponta felkeresi ezt a platformot. Lelkes látogatói az Instagramnak is: a válaszadók 47%-a van itt jelen több-kevesebb rendszerességgel. Aktivitásuk viszont elég ingadozó. A megkérdezettek egynegyede naponta posztol a Facebookra. A hozzászólásokat leginkább zárt csoportokban (67,98%) vagy ismerősök posztjainál (67,9%) írják, de csaknem egynegyedük (23,7%) a hírportálok posztjai alatt is szívesen osztja meg másokkal a véleményét. A válaszadók 9%-a viszont soha, semmit nem rak ki a Facebookra.

Inkább podcastek, mint influenszerek

Bár még több tévét néznek, mint más korosztályok, a szeniorok 60,03 %-a egyre nagyobb lelkesedéssel figyelemmel kíséri a magyar nyelvű podcast adásokat is. A YouTube-on elérhető tartalmak is népszerűek körükben: a felmérésben a szenioroknak meg kellett jelölniük, hogy 10 felsorolt, különböző műfajban tevékenykedő, különböző generációhoz tartozó tartalomgyártó produktumai közül kitől láttak már legalább öt videót.  Ez alapján a lista élén végzett Friderikusz Sándor (54,5%), mögötte Bödőcs Tibor (44,67%), Pottyondi Edina (44,52%), a Partizán (42,6%) és a Tvrtko a Föld körül csatorna (31,13%). A YouTube első közismert magyar tartalomgyártói közé tartozó Dancsó Péter viszont nem a kedvencük. Őt csak a válaszadók elenyésző hányada (2%) jelölte meg a bekövetett tartalomgyártók sorában. Hasonlóképp jártak az influenszerek is. A szeniorok többsége (41,63%) 10-nél kevesebb influenszert követ, ugyanakkor minden tizedik válaszoló azt mondta, hogy  vásárolt már valamit egy influenszer / tartalomgyártó ajánlására próbáltak ki.

A szeniorok felismerik a csalókat a neten és egy jó részüknek a szexting sem marad ki az online életükből

Az 55 év feletti válaszadók töredéke (5,6%) ismerte be, hogy csalók áldozatául esett az online térben. A megkérdezettek több mint fele (52,68%) ugyanakkor úgy nyilatkozott, hogy legalább egyszer már találkozott átverési kísérlettel, de azt gyanúsnak találta és nem dőlt be neki. A szeniorok leginkább attól érzik magukat biztonságban a neten, ha nem vesznek tudomást az ismeretlenektől érkező bejelölésekről, üzenetektől (59,06%), de viszonylag sokan (37,99%) a kétlépcsős azonosítást is alkalmazzák. Jobb félni, mint megijedni alapon 43,17% soha nem adja meg online a bankkártyája adatait, 9,35% pedig soha sehova sem posztol, vagy kommentel. Az erotikus tartalmak sem kerülik el ezt a korosztálytHa a tinik esetében ijesztőnek hatott, hogy 60%-uk kapott már interneten erotikus fotót, a szenioroknál inkább csak érdekesen hangzik, hogy közel egyharmaduk (31,9%) volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek.

55 felett is kijönnek a nemek közti különbségek

A férfiak magabiztosabban elboldogulnak a neten. Legalábbis maguknak és másoknak sem szívesen ismerik be, ha elakadtak. A felmérés szerint a szenior korosztályba tartozó férfiaknak csak 37,73%-a kér segítséget családtagjától, ha valamit nem talál, vagy nem tud megoldani online, míg az 55 év feletti nőknek több mint a fele (53,1%). A férfiak ugyanakkor nagyobb arányban használják naponta a TikTokot (12,2 % vs. 8,39%) és a YouTube-ot (42,97% vs. 35,1%), mint a nők, akik a kommentelésben is lemaradást mutatnak. Meglepő módon a korosztályt képviselő férfiak a lelkesebb véleménynyilvánítók a közösségi médiában. 31,27%-uk napi rendszereséggel osztja meg a véleményét a Facebookon a nők 22,83%-ával szemben. Sőt, a kérdőívet kitöltő férfiak 30,67%-a a különböző portálok hírei alatt is ír hozzászólásokat, míg a nőknél ez az arány csak 19,6%. A férfiak javára írandó, hogy ők tűnnek tudatosabb netezőnek. A szenior férfi válaszadók harmada használ mindenütt különböző jelszót, míg csak minden 5. megkérdezett nő teszi ugyanezt. Emellett a férfiak a kétlépcsős azonosítást is jóval nagyobb arányban állították be, mint a nők (47,6 % vs. 32,67%).


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Okoseszközök

Már hazánkban is előrendelhető a számítógép nélkül is használható LG 4K okosmonitor

okosmonitor

Hamarosan Magyarországon is kereskedelmi forgalomba kerül az LG MyView okosmonitora, a 32SR85U, ami tulajdonképpen egy okostelevízió és egy professzionális munkamonitor funkcióit ötvözi.

A 31,5 hüvelykes, 16:9 képarányú, 4K UHD felbontású IPS monitorhoz távirányító és beépített webkamera is jár. A kijelző különlegessége, hogy külön számítógép csatlakoztatása nélkül használható rajta például a Netflix, a Google Calendar és a Twitch. Az LG webáruházában már most előrendelhető az eszköz – méghozzá 20% kedvezménnyel.

Okostévé és monitor egyben

A 32SR85U modellnévre keresztelt okosmonitor beépítve kínálja az LG okostévékből ismert webOS platformot, azaz közvetlenül a kijelzőről érhetjük el az olyan streaming-szolgáltatásokat, mint a Netflix, a Disney+, a Prime Video, az Apple TV, a YouTube vagy a Spotify. A monitoron tehát dolgozhatunk, nézhetjük a kedvenc filmjeinket, sorozatainkat vagy sportműsorainkat, de zenét is hallgathatunk anélkül, hogy csatlakoztatnunk kéne hozzá egy számítógépet. A kezdőlapról ugyanígy bármikor konzol nélkül léphetünk be felhőalapú játékokba vagy nézhetjük a Twitch streamjeit. Mindezt egy 4K UHD (3840 x 2160) IPS képernyőn tehetjük meg úgy, hogy az akár 95%-os lefedettségű DCI-P3 színskála mindig tiszta képet és pontos színeket nyújt széles látószögben.

Elegáns kialakítás

Az elegáns, fehér színű MyView monitor vékony, három oldalon gyakorlatilag kávamentes kialakítása miatt kevesebb helyet foglal az asztalon. A 32SR85U megjelenése kompakt és elegáns az állítható, lekerekített szegélyekkel ellátott állvánnyal és lapos talppal. Mindezek miatt nem véletlen, hogy számos formatervezési elismerést, köztük a Red Dot és az iF dizájndíjait is kiérdemelte.

Home office funkciók

A monitor kifejezetten ideális a munkavégzésre, hiszen közvetlenül elérhetőek róla az olyan produktivitást elősegítő munkaprogramok, mint a Microsoft 365 vagy a Google Calendar. Az okostelefonunk vagy tabletünk képernyőjét is gyorsan tükrözhetjük az AirPlay 2 és Miracast funkciókkal. A beépített wifi és Bluetooth révén pedig minden kiegészítő eszköz – például billentyűzet, egér – gyorsan, kábelek nélkül csatlakoztatható, így a munkaállomás kevésbé lesz zsúfolt. A laptop párosításához elegendő egy USB Type-C™ kábel, ami egyszerre biztosítja a gyors adatátvitelt és a laptop töltését. Az okosmonitoron összesen három USB Type-C™ port és két HDMI-port kapott helyet.

A 32SR85U okosmonitorhoz egy mágnesesen rögzíthető, levehető Full HD webkamera is jár, amely hasznos kiegészítő lehet a videokonferenciák lebonyolításához. A kamerában egy kettős mikrofonrendszer és egy manuálisan használható lencsefedő is helyet kapott – utóbbival egyetlen mozdulattal eltakarhatjuk a kamerát, amikor azt éppen nem használjuk.

Monitor távirányítóval

A monitorhoz – akárcsak egy tévéhez – távirányító is jár, amivel távolról is kényelmesen vezérelhető a kijelző, a külön kapható ún. Magic Remote távirányítóval kiegészítve az eszközt pedig akár hangparancsokkal is irányíthatjuk a készüléket. De a kijelzőt az okostelefonunkkal is vezérelhetjük – a ThinQ alkalmazást letöltve a telefonunk távirányítóként funkcionálhat, így arról állíthatjuk a hangerőt vagy válthatunk csatornát. Így nem kell az asztalhoz ülnünk, ha például valamire rá akarunk keresni a beépített böngészőn.

Az LG 32SR85U okosmonitor április 30-ig 20% kedvezménnyel előrendelhető az LG webáruházában.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Facebook

Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Friss