Connect with us

Gazdaság

A SPAR online shop ismét igénybe vehető taxis árukiszállítással is

A folyamatosan bővülő igényre való tekintettel ebben az évben is elérhetővé válik az áruházlánc és a Főtaxi-csoport TAXI SHOPPING kényelmi szolgáltatása.

A koronavírus világjárvány idején sokak életét könnyíti meg, hogy az online shopban megrendelt termékeket sofőrök kézbesítik házhoz, mégpedig gyorsan és biztonságosan. 2021-ben a taxis kiszállítás fix díjszabással, akár már 1790 forintért megrendelhető a Főtaxi-csoporton keresztül.

A SPAR Magyarország vevőközönsége a bevezetése óta eltelt egy esztendőben megkedvelte az áruházlánc és partner személyfuvarozó társaságok együttműködésével megvalósult TAXI SHOPPING szolgáltatást. A koronavírus okozta világjárvány speciális körülményei között a vásárlásra kényelmes és biztonságos alternatívát kínál a SPAR online shop, különösen a – vállalható és kiszámítható többletköltséggel járó – taxis házhozszállítási megoldás, amelynek során az elhanyagolható személyesen kontaktusnak köszönhetően nagyobb eséllyel kerülhető el a fertőzés.

„Vállalatunk számára elsődleges szempont vásárlóink kényelme, igényeik minél teljesebb kiszolgálása, illetve biztonságuk, egészségük megóvása. Örülünk, hogy ebben stabil és megbízható partnerre találtunk a Főtaxi-csoportban, amellyel tavaly április 6-tól 8 héten át tartottunk fenn a házhoz szállító árurendelési szolgáltatásunkat. A kényelmes és a fogyasztók egészségét védő közös kezdeményezés ahhoz is hozzájárul, hogy a kialakult járványhelyzeten mielőbb sikerrel legyünk túl, és a magyarországi gazdaságot a nehezebb időszakban is erősítsük. A TAXI SHOPPING lehetőségével egyre többen élnek, ezért mától újra biztosítjuk ezt az árubeszerzési formát. A házhoz szállítást a taxis munkatársak idén is fix áron, akár már 1790 forintért teljesítik”

– mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A Főtaxi-csoporttal – a Budapest Taxi és a Főtaxi társaságokkal – együttes TAXI SHOPPING a SPAR online shopra épül. Az üzletlánc azoknak a vásárlóknak nyújt egyszerű és praktikus módot az árukészleteik feltöltésére, akik nem akarnak vagy tudnak kimozdulni otthonukból, esetleg idősebb vagy beteg rokonaik helyett intézik a bevásárlást. A kényelmi szolgáltatás egyszerűen igénybe vehető. A www.spar.hu/onlineshop oldalon a személyes átvétel opciót kell megjelölni, majd a vásárló számára megfelelő szabad idősávot kiválasztani. Ezután a szokásos módon kell a kosárba tenni a kívánt termékeket, és kifizetni a rendelést bankkártyával. Miután a rendelés feladását követően a vásárló e-mail címére megérkezik a visszaigazolás, fel kell hívni a taxis csoport telefonszámainak egyikét – Főtaxi: +36 1 (vagy 20, 30, 70) 2 222 222, Budapest Taxi: +36 1 (20, 30, 70) 7 777 777 –, és közölni kell a diszpécserrel, hogy a vásárló a SPAR online shopos rendelését szeretné a – lakóhelyi vagy tartózkodási – címére szállíttatni. Meg kell adni a megrendelő nevét, telefonszámát, a rendelésszámot az e-mailben kapott rendelés-visszaigazolásról (például: BH12345678), a kiválasztott idősávot (például: kedd, 12:00-14:00), valamint az áruház címét, ahol a taxis felveheti az összekészített rendelést. Végül pedig közölni kell a kiszállítási címet, ahová a gépjárművezető elviheti a kért árukat. A rendelés érkezésekor a taxis keresi a vásárlót. A sofőrök kizárólag a megadott címre – kertkapuig, tömbházban a földszinti bejáratig – szállítják az árut. A kiszállítás pluszszolgáltatásának ellenértékét minden esetben külön, a csomag átadásakor a sofőrnek kell megfizetni készpénzzel vagy bankkártyával. Idén a házhoz szállítás fixáras díjszabású, budapesti kerülettől, illetve településtől függően 1790-4990 forintos áron történik.

A kiszállításra a SPAR online shopban résztvevő három – pesterzsébeti, diósdi, szentendrei – INTERSPAR áruház valamelyikéből kerül sor: 1203 Budapest, Széchenyi utca 1., 2049 Diósd, Balatoni út 2/a vagy 2000 Szentendre, Dobogókői út 4.

„A Főtaxi-csoport a veszélyhelyzet kihirdetése óta azon dolgozik, hogy a taxis személyszolgáltatás utasforgalmában is tapasztalható visszaesés ellenére új lehetőségeket keressen a munkahelyek megóvása és a társadalmi hasznosság érdekében. Büszkék vagyunk a SPAR Magyarországgal kötött kooperációnkra, mert az árukiszállítás kapcsán tartósan jelentkező és egyre nagyobb érdeklődés azt bizonyítja, hogy az együttműködésünk erős és életképes. A cégünk nevével összeforrott magas minőség a személyfuvarozás mellett az újonnan vállalt kényelmi kiszállításunkban is maximálisan megmutatkozik, meggyőződésem, hogy ügyfeleink elégedettsége erre a legjobb bizonyíték”

– mondta Reich Ádám, a Főtaxi vezérigazgatója.

Gazdaság

Magyarországon is elindult a Wolt és a Telekom együttműködése

Május 12-től a Magyar Telekom ügyfelei díjmentesen aktiválhatják a Wolt+ előfizetést, a Wolt havidíjas szolgáltatását, amely ingyenes házhozszállítást és exkluzív kedvezményeket biztosít számos étterem, élelmiszerbolt és egyéb helyi üzlet kínálatához.

A Deutsche Telekom és a Wolt együttműködésének eredményeként a telekomosok ezekhez az előnyökhöz most 6 hónapig díjmentesen férhetnek hozzá a Magenta Moments kedvezményprogramon keresztül. Sőt, a Magenta 1-es ügyfelek ezúttal is még többet kapnak, hiszen ők 12 hónapig élvezhetik a Wolt+ előnyeit.  A díjmentes 6 hónapos Wolt+ előfizetést biztosító egyedi kuponkódot a Telekom alkalmazás Magenta Moments menüpontjában kérhetik le az ügyfelek év végéig.  A Magenta 1-eseknek szóló, 12 hónapos díjmentes Wolt+ előfizetést biztosító kedvezménykód pedig május 18-ig igényelhető, és a lekéréstől számítva 1 hónapig aktiválható a megadott linken keresztül. Az együttműködés tovább erősíti a Telekom azon törekvéseit, hogy a Magenta Moments program ajánlataival megkönnyítse és színesítse az ügyfelek mindennapjait, és extra törődést, odafigyelést biztosítson számukra.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Gazdaság

Így lesz a feszültségből stratégiai előny a munkahelyen

A vezetőknek új gondolkodásmódra van szükségük ahhoz, hogy a bizonytalanságból és az új típusú munkahelyi feszültségekből előnyt kovácsoljanak.

A mai, egyre gyorsabban változó világban már nem működnek a kivárásra épülő stratégiák vagy a kizárólag pénzügyi eredményekre fókuszáló szemlélet. A Deloitte szakértői szerint ehelyett a döntéshozatal során egyensúlyt kell teremteni az üzleti és emberi szempontok között – ezek ugyanis kölcsönösen erősíthetik egymást.

A szervezetek és a munkavállalók közötti feszültségek várhatóan fokozódni fognak, amiben a mesterséges intelligencia (AI) térnyerése is szerepet játszik. A vezetőknek emiatt olyan döntéshozatali megközelítést kell alkalmazniuk, aminek középpontjában az emberi teljesítmény áll, pontosabban az üzleti és emberi eredmények egyensúlya. A Deloitte legfrissebb Globális Humán Erőforrás Trendek 2025 tanulmányában három kulcsdimenziót (munka, munkaerő, szervezet és kultúra) vizsgáltak. A szakértők szerint mindhárom területen olyan feszültségek azonosíthatóak, amelyeket a szervezetek megfelelő megközelítéssel potenciális lehetőségekké alakíthatnak.

A tavalyi felmérésünk eredményei azt mutatták, hogy növekszik a feszültség az üzleti és emberi szempontok között. Az idei válaszok alapján ezek összehangolása sem megy egyik napról a másikra. A felmérésben résztvevő szervezetek mindössze 6 százaléka tett érdemi lépéseket annak érdekében, hogy beépítse stratégiájukba az emberközpontú értékteremtést. Sokan továbbra is csak a gyors üzleti eredmények elérésére koncentrálnak, háttérbe szorítva a hosszú távon jelentkező emberi eredményeket, pedig ezek nem egymást kizáró tényezők. Az üzleti és emberi szempontok együttes figyelembevétele hozhat valódi és hosszú távon fenntartható eredményt

– mondta Csépai Martin, a Deloitte HR tanácsadási üzletágának igazgatója.

A vezetők szerepe és kihívásai: A vezetők ma olyan, egymással ellentétes kihívásokkal néznek szembe, mint a pénzügyi elvárások rövid távú teljesítése és a hosszú távú stratégiai célok elérésének biztosítása. Emellett az AI térnyerése is újfajta kihívásokat teremt. A vezetőknek bizalmat kell építeniük és csapataikat is fel kell készíteniük a mesterséges intelligenciával való együttműködésre, ugyanis a vezetés célja ma is az, hogy másokkal együttműködve, az emberi teljesítményt kiaknázva teremtsen értéket.

Döntéshozatal a bizonytalanságban: A bizonytalan környezet fegyelmezett, adatvezérelt döntéshozatalt követel. A jó döntésekhez elengedhetetlen releváns adatok használata, az érintettek bevonása, de nem a konszenzus kedvéért, hanem a megalapozott döntések érdekében. Fontos, hogy a döntési jogkörök ott legyenek, ahol valódi tapasztalat van – például az AI integrációját érintő kérdésekben.

A stabilitás és agilitás egyensúlya: A munkavállalók stabilitásra vágynak, a szervezetek viszont agilitásra törekednek. Az új munkamodell kialakítása akkor lehet sikeres, ha lehetőséget teremt mindkettőre – például úgy, hogy időt biztosítanak a munkavállalóknak a valóban értékteremtő feladatokra, és csökkentik a felesleges terheket.

Együttműködés a mesterséges intelligenciával: Az AI térnyerése megköveteli, hogy a szervezetek újragondolják a munkavállalói értékajánlatukat. Az emberek már nemcsak munkát keresnek, hanem olyan környezetet, ahol együtt fejlődhetnek a technológiával. Fontos felismerni, hogy a mesterséges intelligencia nem az emberek helyére lép, hanem kiegészíti a humán képességeket.

Egy másik probléma a tapasztalati szakadék. Sok új belépő nem rendelkezik a szükséges tapasztalattal, miközben a belépő szintű lehetőségek is szűkülnek. Ennek áthidalására a munkáltatók, álláskeresők és oktatási intézmények részéről is új szemléletre van szükség.

Technológia, az új értékalap

A technológiai beruházásokat már nemcsak hatékonysági szempontok alapján kell értékelni, hanem figyelembe kell venni azok hatását az emberi teljesítményre is. Az új technológiai döntésekhez új mérési és értékelési rendszerekre van szükség, amelyek összhangban vannak az üzleti és emberi célokkal.

Teljesítmény és motiváció

A dolgozók motivációjának megértése kulcsfontosságú a teljesítmény felszabadításához. A marketing már régóta alkalmazza a motivációközpontú megközelítést – a HR-nek is érdemes ezt követnie. Ugyanakkor a hagyományos teljesítménymenedzsment nem elegendő. Nem várható el, hogy egyetlen folyamat oldjon meg minden emberi teljesítménnyel kapcsolatos kérdést. Ehelyett rendszerszintű, hosszú távú megközelítésre van szükség.

A szervezetek egyre több feszültséggel néznek szembe, de fontos felismerni, hogy ezek nem problémák, hanem lehetőségek. Az üzleti és emberi szempontokat egyensúlyban tartó vezetés képes ezekből előnyt kovácsolni. Ehhez viszont új gondolkodásmódra, bátor döntésekre, rendszerszintű változtatásokra és a mesterséges intelligencia aktív integrálására van szükség. A siker kulcsa az, hogy a vezetők, hosszú távon is fenntartható módon tudjanak egyensúlyt teremteni a nyereség és az emberi érték között

– összegezte Dankó Nóra, a Deloitte Magyarország HR tanácsadási üzletágának szenior tanácsadója.

A teljes Globális Humán Erőforrás Trendek 2025 tanulmány letölthető a Deloitte weboldaláról: https://www2.deloitte.com/content/dam/insights/articles/glob187692_global-human-capital-trends/DI_2025-Global-Human-Capital-Trends.pdf


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Gazdaság

Új vezető a Yettel marketing igazgatóságának élén

Május 6-tól Simon György irányítja a Yettel lakossági marketing igazgatóságát.

Simon György több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, karrierje jelentős részében az infokommunikációs szektor különböző területein szerzett tapasztalatot, majd az elmúlt három évben a Szerencsejáték Zrt.-nél dolgozott, ahol digitális lottójátékok fejlesztésére összpontosított. Innen tér vissza a telekommunikációba a Yettel Magyarország lakossági marketing igazgatójaként.

György a Budapesti Corvinus Egyetemen szerzett közgazdasági diplomát, az egész életen át tartó tanulás és a fiatalok mentorálása is közel áll a szívéhez – tanárként is kipróbálta magát, egy évben számvitelt tanított középiskolás fiataloknak. Vezetőként nagyra értékeli az együttműködést és a pozitív légkört, hiszi, hogy ezek nélkül hosszú távon nem lehetséges igazán sikeres csapatot építeni. Dolgozott már agilis szervezetekben, a hagyományos marketingstratégiák mellett szenvedélyesen rajong az intelligens digitális megoldásokért, új vagy újragondolt megközelítéseket alkalmaz és szilárdan hiszi, hogy igazi sikert csak valódi ügyfélélmény és értékteremtés révén lehet elérni.

Magánéletében mély szenvedélyt érez a városi vasúti közlekedési hálózatok története iránt, és szeret feleségének és két gyermekének főzni.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement Hirdetés
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss