Gazdaság
Nem élünk olyan jól, mint ahogy az MNB adatai mutatják
Soha még ilyen jelentős pénzügyi vagyonnal nem bírtak a háztartások, mint manapság. Ám Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője szerint érdemes kritikával szemlélni a jegybank friss kimutatásait.
Papíron egyre gazdagabbak vagyunk
Csúcsra jutott a háztartások nettó pénzügyi vagyona: a Magyar Nemzeti Bank (MNB) adatai szerint 2024 III. negyedévének végén a háztartások hiteleit és a velük szemben fennálló követeléseket is leszámítva már több, mint 90 000 milliárd forint pénzügyi vagyonnal bírt a lakosság.
Természetesen a háztartások pénzügyi eszközei is csúcsra jutottak: meghaladták a 106 ezer milliárd forintot – hívja fel a figyelmet Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője.
Ami rendkívül szembetűnő: a kimutatás szerint a háztartások nettó pénzügyi vagyona 2021-hez képest közel 50 százalékkal emelkedett, de éves összevetésben is 14 százalékos volt a növekedés – ez pedig kétszámjegyű nettó vagyonbővülést jelent, hiszen az infláció ebben az időszakban mindössze 3 százalék volt éves szinten.
Egy háztartásra 26 milliónyi vagyon jut
Gergely Péter szerint ugyanakkor több szempontból is érdemes kritikus szemmel nézni az adatokat – nem szabad a számokat látva kijelenteni, hogy egy hazai háztartás átlagosan 26 millió forintot meghaladó vagyonnal bír.
Egyrészt azért, mert hihetetlen mértékű vagyonkoncentráció jellemzi a világot és így Magyarországot is. Gergely Péter a jegybank elemzésére emlékeztet, amely szerint Magyarországon a lakossági pénzügyi vagyon kétharmada a felső 10 százalék kezében van.
Gergely Péter szerint a másik komoly tételt az a módszertani különbség okozza, hogy a pénzügyi vagyonba az MNB nem számítja bele az ingatlanok értékét, ugyanakkor a vállalkozásokban meglévő tulajdonrészt igen – noha egy-egy vállalkozás értékesíthetősége általában messze rosszabb kondíciókkal bír és időigényesebb, mint egy házeladás.
A nem pénzügyi vállalatokban lévő háztartási részesedések a háztartások pénzügyi vagyonának immár stabilan 30 százalékot meghaladó részét képezik. Ha az MNB vagyonkoncentrációra vonatkozó kitételeit és a fenti torzítást kivesszük a rendszerből, akkor azt láthatjuk, hogy a háztartások 90 százaléka 24 251 ezer milliárd forint megtakarítás jellegű vagyonnal bír csak – hívja fel a figyelmet BiztosDöntés.hu szakértője. Gergely Péter szerint még ez is 6,6 milliós átlagos vagyont jelent – de a koncentráció természetesen a 90 százalékon belül is jelentős.
Sokaknak semmilyen vagyonuk nincs
Az OTP Öngondoskodási Index tavaly őszi felmérésében a válaszadók 21 százaléka mondta azt, hogy semmilyen megtakarítása nincs, 23 százalékának pedig a mindennapi kiadások menedzselése is nehézséget okoz.
A CIB Bank felmérésében a válaszolók 41 százaléka úgy nyilatkozott, hogy egyáltalán nem rendelkezik megtakarítással, 23 százalékuk pedig 1 millió forint alatti megtakarítással bír. Az MBH Bank felmérésében válaszolók 25 százaléka a megtakarításának hiányát azzal indokolta, hogy minden pénzre szüksége van a megélhetéshez, míg 26 százalékuk arról beszélt, hogy hiteltörlesztése akadályozza meg abban, hogy félretegyen – emlékeztet a BiztosDöntés.hu szakértője.
A fentiek fényében tehát korai még győzelmi fanfárokat fújni a lakosság jobb anyagi helyzete kapcsán. Ám Gergely Péter szerint egyéb adatok – például a lakosság felfutó hiteligénye – már azért azt jelzi, hogy az inflációs idők elmúltával már biztosabb lábon állnak a családok.
Egyre többen mernek elmaradt, de szükséges beruházásba kezdeni, és a megtakarítási kedv a jegybanki statisztikákból azért visszaköszönő erősödését is fontos értékelni.
A megtakarítási képesség erősödését jelzi vissza az Erste Bank felmérése is, amely szerint a megtakarítani tudó magyarok 2024-ben átlagosan 46 135 forintot tettek félre havonta, ami több mint a duplája a 2019-es szintnek, amikor még csak 21 970 forintot tudtak átlagosan megtakarítani az emberek – jelezte a pénzügyi szakértő.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
You may like
-
A megbízhatatlan készülékek tönkretehetik életed fő pillanatait
-
Teljes adatátláthatóság az ipari automatizálásban
-
Nem az Airbnb-k jelentik a komoly problémát a belső kerületek lakóinak
-
Maradandó problémákat okozhat a gyerekek túl korai és túlzott okoseszköz használata
-
MI segít a kódok automatizált javításában és a biztonsági problémák megoldásában
-
Az adózók zsebében turkál a NAV, a könyvelők és a vállalkozók nem bírják követni
Gazdaság
A vezetékes- és a mobilinternet forgalom is emelkedett a Telekomnál az ünnepi időszakban az elmúlt évhez képest
A Magenta Moments kedvezményprogram felületén keresztül decemberben elérhető nyereményjátékok, ünnepi ajánlatok és kedvezmények, valamint az adventi időszakban ingyenesen, illetve féláron igénybe vehető filmkínálat mellett a Telekom ügyfelei által december 2. és 31. között öt napra bármikor bekapcsolható, korlátlan adatforgalom is hozzájárulhatott az ünnepeket alatti mobiladat használat növekedéséhez, amely nagyságrendileg 15%-kal emelkedett az előző év ugyanezen időszakában mérthez képest.
A Telekom ügyfelek mobil adatforgalma továbbra is növekszik, 2023-hoz viszonyítva 2024. év közben kb. 20 %-os forgalomnövekedés volt tapasztalható. A tavalyi év mobil adatforgalmi szempontból kiemelkedő eseménye a vállalatnál a 2024-es Párizsi Olimpia volt, a csúcsot pedig a 100 méteres pillangóúszás döntője alatt mérték, ahol Milák Kristóf aranyérmet szerzett.
2024-ben az ünnepek alatt a Telekom vezetékes internetszolgáltatásának adatforgalma a mobiladatforgalommal megegyező mértékben, 15%-kal volt magasabb 2023 ugyanezen időszakához képest. Szilveszterkor a korábbiakhoz hasonlóan alacsonyabb, az előző napok csúcsértékeihez képest pedig 17%-kal kevesebb forgalmat mértek a Telekom szakértői. Az ünnepi időszakban megfigyelhető volt a streamingszolgáltatások forgalmának megugrása, köszönhetően annak is, hogy a Telekom ügyfelei otthoni Tv-szolgáltatásaik mellett a Max, a Netflix, a Selekt és a Sky Showtime streaming-szolgáltatásait is elérhetik. A korábbi évek tendenciáinak megfelelően a szilveszteri ünneplést az emberek idén január elsején is a képernyők előtt pihenték ki.
2024-ben a vezetékes internetszolgáltatás adatforgalmában ismételten ideiglenes csúcsokat okoztak a játék letöltések. Forgalmi növekedés volt tapasztalható az OTT TV forgalmaknál a magyar érintettségű sporteseményeknél, futball mérkőzéseknél is, a Labdarúgó Európabajnokság magyar-német mérkőzését pedig 16000 Telekom előfizető nézte Telekom TVGO-n keresztül.
December 24. és 27. között a hangforgalomban nem történt jelentős változás és az ünnepek alatt a mobil- és vezetékes hangforgalom a hétvégéken megszokott szintre mérséklődött. Az új év első fél órájában a mobil hangforgalom elérte egy átlagos munkanap forgalmi csúcsértékét. A vezetékes hangforgalomban az újévi köszöntések miatt január 1-én a hétköznapinak megfelelő forgalmi értékeket mértek a hálózatban.
A Telekom előfizetői által küldött SMS darabszámában nem látszott jelentős növekmény szilveszter éjszakáján 2023-hoz képest.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Gazdaság
AI-területen kötött stratégiai megállapodást az LG és a Microsoft
Az LG a 2025-ös CES-en mindenki számára kézzelfogható és átélhető módon mutatta be, hogy miként képzeli el a mesterséges intelligencia szolgáltatásaival átitatott hétköznapokat, illetve bejelentette, hogy stratégiai partnerségi megállapodást kötött a Microsofttal.
William Cho, az LG elnök-vezérigazgatója Los Angelesben, a CES kiállításon megtartott LG World Premiere sajtótájékoztatón bejelentette, hogy az LG Electronics (LG) stratégiai partnerségi megállapodást kötött a Microsofttal. A tervek szerint az együttműködés keretében a partnerek az LG különböző szektorokból – például az otthoni, a mobilitási és a kereskedelmi szférából – származó termék-, valamint ügyfélismereteit a Microsoft mesterségesintelligencia-technológiájával ötvözik azzal a céllal, hogy vezető szerepet tölthessenek be az empatikus, integrált AI-szolgáltatások megvalósításában.
A két vállalat különböző terek, többek között otthonok, járművek, szállodák és irodák „AI-ügynökeinek” továbbfejlesztésén dolgozik. Az LG már jelenleg is a Microsoft hangfelismerő és beszédszintetizáló technológiáit alkalmazza az önvezérlő AI Home Hubhoz. E technológiák lehetővé teszik, hogy az intelligens otthoni központ megértse a különböző akcentusokat, kiejtéseket és köznyelvi kifejezéseket. A tervek között szerepel olyan AI-ügynökök kifejlesztése is, amelyek nemcsak megértik az ügyfeleket és interakcióba lépnek velük, hanem igényeiket és preferenciáikat is képesek előre jelezni.
A 2025-ös CES-en azt is bejelentették a felek, hogy az AI-adatközpontok gyorsan növekvő piacán szintén együttműködnek a jövőben. E partnerség célja, hogy LG AI-adatközpontokra optimalizált hőmenedzsment-rendszereinek és fejlett hűtési technológiáinak révén növelje az energiahatékonyságot az AI-infrastruktúra kritikus fontosságú pontjain. Az együttműködő felek a partnerség keretében azt tervezik, hogy hatékonyabb és fenntarthatóbb, újgenerációs adatközpontokat hoznak létre.
“Gondoskodó intelligencia”
Az LG a CES-en mindenki számára látványos, kézzelfogható és átélhető módon is bemutatta, hogyan is képzeli el az AI-szolgáltatásaival átitatott hétköznapokat. Az LG ún. „gondoskodó intelligencia” koncepciója újradefiniálja a mesterséges intelligencia hagyományos, technikai értelmezését azáltal, hogy az ügyfélélmény paradigmájának forradalmasítására összpontosít. Ez a koncepció az AI-technológiát használja fel annak érdekében, hogy jobban megértse az ügyfeleket, minél inkább felismerje az érzéseiket, ezáltal személyre szabottabb és differenciáltabb élményeket nyújtson számukra.
„Az LG-nél a mesterséges intelligenciát a minket körülvevő fizikai életterekbe integráljuk. A teret ugyanakkor nem pusztán fizikai helyként, hanem – legyen szó az otthonról, a mobilitás világáról, a kereskedelmi területekről, vagy akár a virtuális terekről – olyan környezetként fogjuk fel, ahol holisztikus élmények kelhetnek életre”
– mondta William Cho. A vezérigazgató szerint e vízió megvalósításához három alapvető elemre van szükség: összekapcsolt eszközökre, vezérlésre alkalmas AI-ügynökökre, valamint integrált szolgáltatásokra.
Az összekapcsolt eszközök, amelyeken keresztül a mesterséges intelligencia kapcsolatba léphet a felhasználókkal, az LG egyik legnagyobb értékét jelentik. Egyrészt azért, mert világszerte immár több száz millió LG okoseszközt használnak, másrészt pedig az okosotthon-megoldásokat kínáló Athom tavalyi felvásárlásának köszönhetően az LG jelenleg már több mint 170 globális márka IoT-eszközeivel kínál zökkenőmentes kapcsolódási lehetőséget.
Ami az AI-ügynököket illeti, az LG továbbfejleszti FURON nevű mesterségesintelligencia-ügynökét, amely a nagy nyelvi modellekre épülő generatív AI erejét kombinálja a valós idejű térérzékeléssel és a felhasználói szokásmintákról szóló ismeretekkel. Ez az innovatív AI-ügynök valós időben képes megérteni a felhasználói helyzeteket és azok kontextusait, könnyedén koordinálva az eszközöket és szolgáltatásokat, hogy személyre szabottabb és reszponzívabb felhasználói élményt nyújtson, mindezt a személyes adatok maximális védelme mellett.
Hogyan is nézhet ki mindez a hétköznapok során?
FURON, az LG AI-ügynöke, ha reggel megfázásra utaló jeleket – például köhögést – érzékel, felajánlhatja a szoba hőmérsékletének emelését. Ha pedig munkába menet az utastérbe épített érzékelők azt veszik észre, hogy a kávés termoszunk nélkül ültünk be az autóba, rákérdezhet, hogy betervezzen-e az útvonalba egy közeli kávézót. Ez nem minden, hiszen a biometrikus adatokat figyelve felismeri, ha egy munkamegbeszélés előtt megemelkedik a vezető pulzusa, a stressz enyhítése érdekében ekkor megnyugtató hatású zenéket játszhat le az autó hangrendszerén. Ha pedig baleset vagy dugó nehezíti a közlekedést, alternatív útvonalakat ajánl fel, illetve lehetővé teszi, hogy akár a kocsiból vegyünk részt egy videokonferencián.
Munka után, otthon az AI-technológiával felszerelt tévé emeli még magasabb szintre a szórakozás élményét. Elemzi a néző környezetét, szokásmintáit és múltbeli választásait, amelyek alapján személyre szabott tartalmakat ajánlj. Ha pedig a felhasználó megemlíti, hogy nehezen hallja a párbeszédet egy videós tartalomban, a mesterséges intelligencia módosít a hangzáson, és a háttérzajoktól elkülönítve javítja a hang tisztaságát, ami ráadásul úgy hallatszik, mintha a tévéképernyő közepéről szólna.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Gazdaság
Megújuló üzlethálózattal és egyedi tarifákkal indul a One Magyarországon
A One Magyarország a budapesti Westend bevásárlóközpontban nyitotta meg első referencia üzletet. Az új kiskereskedelmi és ügyfélkiszolgálási koncepció mellett a One az új otthoni szolgáltatásportfólióját is bemutatta.
„A One márka bevezetésével a lehető legkiválóbb, egyéni igényekhez igazított szolgáltatást kívánjuk nyújtani ügyfeleinknek. Célunk, hogy a magyarországi távközlési szolgáltatók közül a One márkanévhez híven az elsődleges választást jelentsük a lakossági és természetesen az üzleti előfizetők számára is. Ez a cél vezérelt minket, amikor megalkottuk üzlethálózatunk új koncepcióját, és ez a cél vezérelt bennünket új otthoni szolgáltatásportfóliónk létrehozása során is. Egy kézből a piacon elérhető legjobb minőségű és a lehető legkedvezőbb szolgáltatásokat kívánjuk nyújtani”
– hangsúlyozta Bányai Tamás, a One Magyarország vezérigazgatója az üzlet átadó ünnepségén.
Gigabit sebességű internet több mint 2 millió háztartásban
Az otthoni szolgáltatások kiemelkedő eleme a gigabit sebességű internet, amely a korábbi Vodafone és DIGI egyesített hálózatán keresztül érhető el. A szolgáltató a folyamatos hálózatfejlesztések eredményeként hamarosan már több mint 2 millió háztartásban teheti elérhetővé a Gigabit sebességű hálózatát. Az ügyfelek a Home GigaNet tarifacsomagban az akár 1000 Mbps-os letöltési sebességet – amennyiben a saját eszközeik is alkalmasak erre – és a WiFi6 képes eszközt akár 7 490 Ft-os havidíjon vehetik igénybe.
Újgenerációs televíziós és kombinált szolgáltatások
A One a televíziós, illetve a kombinált – vezetékes internetszolgáltatással kiegészített televíziós – csomagok tekintetében kínálja a legnagyobb újdonságokat. Az ügyfelek 2 televíziós alapcsomag közül választhatják ki a számukra legideálisabbat, de a személyre szabhatóság érdekében a csomagok különböző, streaming tartalmakkal bővített verzióiból is választhatnak.
A TV Family elnevezésű ajánlatban az ügyfelek 8 490 Ft-os havidíjon 114 lineáris csatorna műsorait tekinthetik meg. Az új TV csomagok az ügyfelek számára személyre szabható élő adásokat, médiaboxról elérhető applikációkat, beépített streaming tartalmakat, valamint OneTV mobilapplikációs szolgáltatást nyújtanak. A TV Family csomag műsorvisszajátszó funkciót is tartalmaz, amelynek köszönhetően az ügyfelek 7 napig visszajátszhatják a kiválasztott adást, emellett a műsorokat az előfizetők rögzíthetik és tárolhatják akár 90 napig külön díj nélkül.
Emellett a TV Family csomag korlátozás mentes hozzáférést biztosít az RTL+ streaming platform Prémium csomagjához is. Ennek köszönhetően a One az egyetlen hazai távközlési szolgáltató, amely csomagajánlataiban külön díj nélkül biztosítja az RTL+ Premium teljes kínálatát. Az ügyfelek így extra költség nélkül férhetnek hozzá az UEFA mérkőzésekhez, többek között a Bajnokok Ligája, az Európa Liga és a Konferencialiga közvetítéseihez, továbbá az RTL exkluzív saját gyártású tartalmaihoz, valamint nemzetközi filmekhez és sorozatokhoz.
Amennyiben az ügyfelek TV és vezetékes internetszolgáltatást is igénybe vesznek a One-nál, úgy extra kedvezményben részesülhetnek. Például a Home Giganet 1000 és a TV Family csomagajánlatot 11 490 Ft-os havidíjon érhetik el, amely a szolgáltatónál érvényesíthető sávos kedvezménnyel, akár 9 192 Ft-os havidíjra is mérsékelhető. A csomaghoz teljes 2025. évre vonatkozó árgarancia is jár.
Különleges mobiltarifa a meglévő ügyfeleknek
A One mobiltarifái január 1-jével nem változtak alapjában véve: egyes csomagokat más néven találnak meg az ügyfelek, de a csomagok tartalma és díjszabása megegyezik a korábbi Vodafone és DIGI tarifacsomagokéval. A szolgáltató ugyanakkor egy különleges akcióval készült a meglévő ügyfelek számára: Vodafone-os, vagy DIGI-s vezetékes szolgáltatással rendelkező előfizetők, most korlátlan beföldi adatforgalmat és beszélgetést tartalmazó mobil előfizetést is választhatnak vezetékes szolgáltatásuk mellé mindössze 9 990 Ft-ért, ami jelenleg a piacon elérhető egyik legkedvezőbb korlátlan ajánlat. Ez az ajánlat is teljes 2025. évre vonatkozó árgaranciával vehető igénybe.
A feltöltőkártyás ügyfelei számára is tartogat újdonságot a szolgáltató. Szintén január 1-jével indult el az új Tuti Feltöltőkártya szolgáltatás, amely új ügyfeleknek 1500 Ft-os kezdő SIM kártya csomaggal érhető el és rugalmas, egyszerű megoldásokat kínál, külön díj nélküli extrákkal kiegészítve. A kezdőcsomag 3 GB mobil adatot és 10 perc lebeszélhetőséget tartalmaz (mindkettő 30 napon belül használható fel), ezen felül pedig kiemelkedően alacsony 19 Ft-os percdíjakkal használható. A szolgáltató továbbá hétfőnként 60 perc beszélgetést ad külön díj nélkül ügyfeleinek, valamint havonta 100 MB felhasználható mobiladatot. Az ügyfelek személyes preferenciáihoz igazodva választhatnak adat- és beszédopciók közül, valamint a SIM-kártyájuk feltöltés nélkül is érvényes marad egy évig. Az új ajánlat további különlegessége, hogy a feltöltőkártyákat ingyenesen, futárral is kiszállítják a kért címre, így az ügyintézést teljes mértékben online is végezhetik az ügyfelek.
Üzlettér, ahol a technológia és az emberi kapcsolatok találkoznak
A One üzleteket egy teljesen új koncepció mentén alakították ki, ami az első pillanattól kezdve az ügyfélélményt szolgálja, beleértve a gyors és hatékony szakmai segítségnyújtást, valamint az ügyfelekkel a közvetlen kapcsolat kialakítását.
„Szakítottunk a hagyományos telekommunikációs üzletek kialakításával, helyette a londoni KVB Design nemzetközi szakértőivel, a Room Design Studio, illetve a 4iG csapatával közösen olyan térkoncepciót alkottunk meg, amelyet az egyszerűség, az érthetőség és az átláthatóság jellemez. Három zónát hoztunk létre, más-más szolgáltatási céllal, hogy „támogató szakértő” filozófiánkat követve minél kényelmesebben, gyorsabban és hatékonyabban szolgálhassuk ki az ügyfeleinket. Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink jól érezzék magukat nálunk és megkapjanak minden támogatást annak érdekében, hogy megtalálják a számukra leginkább megfelelő megoldásokat”
– mondta Csáki Richárd, a One Magyarország kereskedelmi és értékesítési vezérigazgató-helyettese.
A márka országszerte 98 településen, 135 üzlettel lesz jelen. A márkához hűen az új üzlettér vizuális kialakításában is az egyszerűségre, természetességre, érthetőségre és az átláthatóságra törekedtek, miközben minden elem az ügyfélélményt szolgálja és a digitális megoldások összekapcsolódnak az üzlettérrel. Az ügyfelek kipróbálhatják, megismerhetik a legújabb eszközöket, gyártók szerint csoportosítva, a hozzájuk tartozó kiegészítőkkel, tartozék elemekkel, miközben szakértő segítséget, egyszerű és gyors megoldásokat kaphatnak az üzletekben.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Népszerű
Erdei szalonka táplálkozási helyeit vizsgálták a MATE kutatói
AI és személyreszabhatósági innovációk az LG QNED TV-modellekben
ViewSonic M1X hordozható projektor a tökéletes útitárs a valódi szabadságot kedvelőknek
A körforgásos gazdaságra fókuszál az SZTNH új, kkv-kat támogató kiadványa
Nagyon megdrágultak a céges bankszámlák költségei
Egészségünk a legfontosabb, az év minden napján
Cégek csatlakozását várják a Nemzeti Faültetés Napjához
Az LG megnyitja a ThinQ API-t az okosotthonok fejlődése érdekében
Csökkent a garázsok túlárazottsága, de így is magas az átlagár
Az LG will.i.am segítségével hangzás és dizájn szempontból is újragondolta az xboom hangszórómárkát
Technokrata.hu
Csendtesztek a csendes autókért: rendszerbe állt a BMW Group új aeroakusztikai központja
Mi leszek, ha felnőtt leszek?
A Samsung kiterjeszti az „AI Mindenkinek” jövőképét
Új, Technics EAH-AZ100 fülhallgató az eddigi legeredetibb hangzással
Egy győri középiskolának fejlesztettek hibabejelentő alkalmazást a Széchenyi István Egyetem hallgatói
Kérdezz egy nagyit: nyugdíjasok által üzemeltetett hotline-t indít a HONOR a karácsonyi túlköltés miatt nehéz januárra
Mérhető eredményeket várnak a befektetők
Educatio Kiállítás: élenjáró technológiákkal a nemzetközi élvonalban az EFOTT-házigazda Széchenyi István Egyetem
Egyre több hitel kell a lakásvásárláshoz a családoknak
WWCOTY kompakt SUV kategóriájának 2025-ös győztese a Kia EV3
Műszaki-Magazin.hu
Megalakult a Fénymúzeum Alapítvány
Siemens HMI-akció: -15%-os listaárcsökkentés
Új korszak kezdődik az energiahatékonyságban
Kár és kártalanítás: szállítmánybiztosítás a logisztikában
Az MI-kompatibilis érzékelők megváltoztatják a felhasználási lehetőségeket
Ingyenes webinár – Robotok és PLC-k a stabil termelésért
A Schaeffler a CES 2025 kiállításon mutatja be a mozgástechnológia új korszakát
A Boston Maratont szervező B.A.A. fenntarthatósági partnere lett a Schneider Electric
Felgyorsul a Rainbow Robotics robotfejlesztése
Rendszerbe állt a BMW Group új aeroakusztikai központja
Ajánljuk
Friss
-
Okoseszközök2 hét ago
Az LG megkezdi a világ első átlátszó, vezeték nélküli 4K OLED televíziójának értékesítését
-
Okoseszközök1 hét ago
Samsung Vision AI és további újítások a CES 2025 First Look eseményén
-
Okoseszközök1 hét ago
CES 2025 – A Bosch termékei a hétköznapok minden területén jelen vannak
-
Okoseszközök2 hét ago
Xiaomi kijelző csere: már az újabb modellek sérült képernyője is orvosolható!
-
Gazdaság1 hét ago
Megújuló üzlethálózattal és egyedi tarifákkal indul a One Magyarországon
-
Egészség2 hét ago
A gyermek ortopédiai szűrővizsgálat szerepe
-
Tippek2 hét ago
Milyen típusú szerelődobogók közül választhatunk?
-
Zöld1 hét ago
Siemens: fenntarthatósági mérföldkövek 2024-ben