Connect with us

Okoseszközök

Az online vásárlás evolúciója

online

Az online vásárlás evolúciója – Gyorsak és népszerűek az applikációk

A kozmetikai termékeknél nagy a verseny: ma már applikáción szeretünk vásárolni.

A világjárvány alatt a webáruházak a virágkorukat élték, a bolttulajdonosoknak az elmúlt másfél évben az okozott fejtörést, hogyan tartsák meg a vevőiket, és miként tűnjenek ki a sok versenytárs közül. A gyors e-vásárlás és az 1-2 napos kiszállítás alapkövetelmény lett, így az applikációs webshopok előnyhöz jutnak.

A Dermaonline már több mint tíz éve jól működő kozmetikai termékeket forgalmazó webáruház, a cég alapítója dr. Kissné dr. Éger Ildikó gyógyszerészként szerette volna továbbvinni a szülei üzletét, de nem offline formában, hanem online shopként. A 2013 óta működő dermaonline.hu forgalma 2020-ban, a covid-19-járvány idején számottevően megnőtt, hiszen mindenki kerülte a boltokat és online szerezték be a megszokott, megszeretett bőrápolási termékeket.

„Egyik napról a másikra annyira megnőtt a forgalmunk, hogy weboldalon és a raktárban is kapacitásbővítésre volt szükség. Rengeteg nagynevű versenytárs is akkor lépett be a piacra, akiknek addig nem volt webboltja. Ezek a hatalmas franchise hálózatok kihívás elé állítottak bennünket: el kellett gondolkodnunk azon, hogy miben lehetünk jobbak, hogy megtartsuk a vásárlóinkat.”

– emlékezett vissza dr. Kissné dr. Éger Ildikó, a Dermaonline tulajdonosa.

Hol a vásárlói bázis?

A járványkorlátozások feloldása után már nem jöttek maguktól az újabb és újabb vásárlók, így a webshopoknak a siker érdekében olyan koncepciót kellett kitalálni, amivel visszacsábítják az online vevőket.

„A marketingtanácsadónk webshop applikációt fejlesztett, és pont bennünk is addigra érlelődött meg a terv, hogy errefelé nyissunk, tehát a Dermaonline app lett a tesztpéldány. Mivel számunkra fontos, hogy a vásárlóinkkal folyamatos és jó kommunikációt tartsunk fenn, az alkalmazás erre kiváló lehetőség, hiszen mindig ott vagyunk a telefonján. A visszatérő vevők bármikor kérhetnek szakmai tanácsot tőlem. Ezen felül igyekszünk a törzsvásárlóknak mindig kedveskedni, például kis meglepetéseket, termékmintákat küldünk a csomagban.”

– meséli a gyógyszerész-cégtulajdonos.

Gyorsaság minden felett

Az elmúlt évek piaci változásai azt mutatják, hogy a személyes kapcsolattartáson, a megnyerő kedvezményeken kívül a gyorsaság lett a kulcsszó mind az oldalak betöltését, mind a kiszállítás sebességét tekintve. Akármilyen profi egy weboldal, lehet, hogy csak 6-8 másodperc alatt töltődik be a vásárló gépén, telefonján, míg az applikációban azonnal megjelennek a képek, kedvezmények, újdonságok.

„A Dermaonline applikáció nagy előnye, hogy tárolja az előző rendelések adatait, tehát a vevő bármikor újra rendelheti a kedvenceit. Ez akkor praktikus, amikor szezonálisan használ valaki egy-egy bőrápolót, például napfényvédőt nyáron, télen pedig hideg időre való kozmetikumot, de fél év alatt elfelejti, mit is vett előzőleg. A visszajelzések szerint az is fontos a vásárlóinknak, hogy a kosár tartalmát elmenti a rendszer, bármikor visszatérhetünk az appba, nem veszik el a rendelés. Ha a vásárlók bizonytalanok egy bőrprobléma vagy termék kapcsán, hatóanyag alapján is tudnak keresni az appban.”

– részletezi dr. Kissné dr. Éger Ildikó.

Trendek alapján érdemes fejleszteni

Fontos, hogy egy vásárló több szolgáltatást is kapjon, még olyat is, amiről nem gondolja, hogy szüksége van rá vagy kényelmesebbé teheti számára a vásárlást. A keresési adatok alapján tudható, mit keresnek az emberek a leginkább, így ezekre az igényekre érdemes fejleszteni a webshopokat is.

„Az utóbbi években hatalmas trend a többlépéses bőrápolási rutin, az applikációban már rutin szerint is ajánlunk termékcsomagokat. Sőt, észrevettük, hogy egyre tudatosabbak bőrápolás terén a vásárlók, régebben csak bőrtípus alapján válogattak kozmetikumot, ma már hatóanyagokra keresnek rá, úgyhogy lehetővé tettük, hogy a top 10 legnépszerűbb hatóanyag is látható legyen a menürendszerben.”

– mondja a gyógyszerész.

A webshop gyorsasága mellett nagy igény van arra is, hogy a megrendelt csomag néhány napon belül megérkezzen a vevőhöz, tehát a szállítás terén is olyan szolgáltatóra van szüksége az üzleteknek, amelynek kiterjedt, megbízható és gyors hálózata van – ha ez mind megvalósul, a vásárló szinte biztosan visszatér a bevált applikációba vagy webshopba.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Okoseszközök

Olimpikonokkal tesztelték a Xiaomi 15T Pro okostelefonok fotós képességeit

A Xiaomi legújabb okostelefonja valódi sportpillanatokban bizonyíthatott: a márka budapesti eseményén újságírók és érdeklődők nemcsak kézbe vehették a Xiaomi 15T Pro modellt, hanem olimpikon sportolók segítségével maguk is kipróbálhatták, mire képes a telefon kamerája dinamikus mozgás rögzítésében.

Ebben a többszörös díjnyertes Ladjánszki Máté fotós, valamint mások mellett Gulyás Michelle olimpiai bajnok öttusázó és Kozák Luca 2x olimpikon, Európa-bajnoki ezüstérmes gátfutó is a résztvevők segítségére volt.

A Ladjánszki Máté vezette workshopon nemcsak a Xiaomi 15T Pro látványos funkcióival ismerkedhettek meg, de a fotós saját trükkjeiből és sportfotós tapasztalataiból is adott ízelítőt. Az esemény különlegességét az adta, hogy a résztvevők az atlétikára jellemző mozdulatokat fotózhattak.

A Budapesti Honvéd Sportegyesület atlétái mellett az eseményen Gulyás Michelle olimpiai bajnok öttusázó, Kozák Luca 2x olimpikon, Európa-bajnoki ezüstérmes, magyar csúcstartó gátfutó, Tóth Anna 2x junior világbajnoki bronzérmes, U23 Európa-bajnoki ezüstérmes, korosztályos országos csúcstartó, Farkas Petra olimpikon, többszörös országos bajnok távolugró, valamint Böndör Márton többszörös országos bajnok rúdugró segített abban, hogy az újságírók és fotóriporterek megtapasztalhassák a Xiaomi 15T Pro fotózási képességeit.

  • Gulyás Michelle olimpiai bajnok öttusázó energikus bemelegítéssel indította a programot, hangsúlyozva, hogy a bemelegítő mozdulatok a sporttevékenység elengedhetetlen részei.
  • Kozák Luca és Tóth Anna látványos gátfutógyakorlatokat mutattak be, lehetőséget adva a résztvevőknek, hogy kipróbálják a dinamikus mozdulatok megörökítését.
  • Farkas Petra a távolugrás lendületét mutatta be, újabb dinamikus pillanatokkal gazdagítva a fotózási élményt.
  • Böndör Márton rúdugrásával szemléltette az atlétika egyik leglátványosabb versenyszámát, amely inspiráló témát kínált a fotózáshoz.

A Xiaomi 15T Pro egyik kiemelkedő képessége a fotózásban több mint 100 éves hagyománnyal rendelkező Leica által készített Summilux kamerarendszerben, valamint Light Fusion nagy dinamikatartományú képfeldolgozó szenzorban rejlik. A Leica hármas objektívjének egyik kiemelkedő darabja a 115 mm-es fókusztávolságú teleobjektív, amely akár 100-szoros nagyításra is képes 50 megapixeles felbontás mellett.

A kamerarendszer ultranagy rekesznyílással nemcsak pontosan adja vissza a színeket, de még távolról is rendkívül tiszta és éles képeket lehet készíteni.

Ladjánszki Máté az eseményen hangsúlyozta: „Többször is előfordult velem, hogy a sporteseményekre több vázzal és objektívvel kellett mennem, mert mindegyikkel másfajta fotókat tudtam készíteni. A Xiaomi 15T Pro-ban viszont a Leica rendszerének köszönhetően három profi objektív is van, így egyetlen telefonnal számtalan stílusú fotót lehet készíteni, amelyek felbontása, részletgazdagsága és élénk színei figyelemre méltóak.”


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

A Nothing bejelentette a Phone (3a) Lite okostelefont

A Nothing bejelentette a Phone (3a) Lite okostelefont. A készülék a Nothing márka egyediségét praktikus funkciókkal és magával ragadó felhasználói élménnyel ötvözi, és mindezt kedvező áron kínálja.

Kitűnő külső

A Phone (3a) Lite újraértelmezi a Nothing jellegzetes átlátszó kialakítását. Üvegburkolata játékosságot és praktikumot tükröz, mindezt magas minőségben, kiemelve ezzel a belépő kategóriájú telefonok köréből. Időtálló fehér és fekete színben kapható. A Phone (3a) Lite tartósságáról IP54 szabvány szerinti víz- és porállóság gondoskodik. A megerősített alumínium keret pedig még strapabíróbbá teszi a készüléket.

Részletgazdag és élénk emlékek

A Phone (3a) Lite kifinomult hármas kamerarendszere egy kategóriavezető 50 MP-es fő szenzorra épül, amely kiegyensúlyozott és élethű fotókat készít. A Nothing Phone (3) készülékben található TrueLens Engine 4.0 pipeline-nal működik, és kivételes kamerabeállításokat kombinál fejlett AI szerkesztőeszközökkel. A nagy, 1/1,57 hüvelykes Samsung érzékelő 64%-kal több fényt rögzít, mint a kategóriájában jellemző érzékelők, így még kedvezetlen fényviszonyok közt is kiváló teljesítményt biztosít. Az Ultra XDR fotók, a portré mód, az automatikus tónus, az éjszakai mód, a makró mód és a mozgásrögzítés segítségével minden felvétel optimalizálva van. A 16 MP-es előlapi kamera éles szelfiket és videohívásokat biztosít, míg a hátsó kamera 4K videofelvételt támogat 30 FPS-sel és 1080p lassított felvételt 120 FPS-sel.

A Glyph Light új fényben tündököl

A Glyph Light a Nothing egyedülálló Glyph interfészének továbbfejlesztett változata. A klasszikus értesítési fények által ihletett Glyph Light olyan népszerű funkciókat tesz lehetővé, mint a Flip to Glyph csendes értesítésekhez, az Essential Notifications fontos értesítésekhez és a Camera Countdown csoportképekhez.

Nothing OS 3.5: egyszerűen intelligens

A Phone (3a) Lite a Nothing OS 3.5 operációs rendszerrel, Android 15 alapon maximális Nothing élményt nyújt. Ez a letisztult és intelligens felhasználói felület zökkenőmentes kezelhetőséget biztosít. Az átláthatóságról és biztonságról olyan funkciók gondoskodnak, mint az alkalmazások automatikus rendezésére szolgáló Smart Drawer, a személyes fájlok tárolására szolgáló Private Space és az egyes alkalmazások biztonságát garantáló App Locker. A Nothing 3 évig biztosítja az Android főbb frissítéseit és 6 évig a biztonsági javításokat, így kivételes élettartamot biztosít. A Nothing OS 4.0 várhatóan 2026 elején lesz elérhető a Phone (3a) Lite készüléken.

Az Essential Key és az Essential Space AI alapú eszközöket kínál a jegyzetek, ötletek és hangok rögzítéséhez és rendszerezéséhez, míg az Essential Search internetkapcsolat nélkül is azonnali hozzáférést biztosít a mentett tartalmakhoz.

Ragyogó kijelző

A Phone (3a) Lite 6,77 hüvelykes FHD+ felbontású AMOLED kijelzővel, akár 3000 nit HDR fényerővel és 1300 nit kültéri fényerővel bír. A 10 bites színmélység 1,07 milliárd színt jelenít meg, a 2160 Hz-es PWM-es fényerőszabályozás pedig villódzásmentes képet biztosít, csökkentve a szemfáradtságot.

Erő és teljesítmény a mindennapokhoz

A Phone (3a) Lite gyors, akadásmentes működését a TSMC 4 nm-es technológiáján alapuló MediaTek Dimensity 7300 Pro processzor garantálja. A 2,5 GHz-es 8 magos CPU intenzív terhelésre és játékok stabil futtatására lett optimalizálva, kiegészítve egy fejlett folyadékhűtési rendszerrel.

8 GB fizikai RAM-mal és akár 8 GB virtuális RAM-mal a Phone (3a) Lite összesen 16 GB RAM-ot kínál a zökkenőmentes multitaskinghoz. A tárhely microSD kártyával 2 TB-ig bővíthető. A kettős 5G, WiFi 6 és Bluetooth 5.3 stabil kapcsolatot és késleltetésmentes vezeték nélküli hangátvitelt garantál.

A nagy kapacitású 5000 mAh-s akkumulátor, a MediaTek chipset és a Nothing OS 3.5 optimalizálások kombinációja biztosítja, hogy a Phone (3a) Lite közel 2 napig bírja egy feltöltéssel. A 33 W-os gyorstöltéssel körülbelül 20 perc alatt eléri az 50%-os töltöttségi szintet, az 5 W-os fordított vezetékes töltés pedig kényelmes áramellátást biztosít a kiegészítők számára.

Elérhetőség

A Nothing Phone (3a) Lite Magyarországon 2025. november közepétől lesz elérhető bruttó 104.990 forintos fogyasztói ártól.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

3 méter széles és 1,7 méter magas házimozi-kijelzőt mutatott be az LG

Az LG Electronics (LG) bemutatta legújabb házimozi-innovációját, az LG MAGNIT Active Micro LED kijelzőt, amely aktív mátrix technológiát alkalmaz az egyes pixelek rendkívül precíz vezérléséhez.

Az újgenerációs modell kivételes képélességet, kontrasztot és mélységet kínál, újraértelmezve a prémium otthoni szórakozás élményét.

A készülék október 21-étől már kapható Dél-Koreában, később pedig a fontosabb nemzetközi piacokon, köztük Észak-Amerikában is elérhető lesz, 2025 év végétől pedig már az LG budapesti székházában is megtekinthető lesz.

Az LG prémium MAGNIT termékcsaládjának tagjaként érkező MAGNIT Active Micro LED 136 hüvelykes (azaz nagyjából 3 méter széles és 1,7 méter magas) méretével, 4K (3840 × 2160 pixel) felbontású kijelzőjével és rendkívüli, 1 000 000:1 kontrasztarányával magával ragadó és valósághű látványvilágot ígér.

Az aktív mátrix technológia integrálásával az új, Micro LED kijelző minden egyes pixele önálló fényforrásként funkcionál. A hagyományos, soronként és oszloponként vezérelt passzív mátrix rendszerekkel szemben az LG aktív mátrix megoldása minden pixelt önállóan vezérel, ezzel pedig részletes, páratlan képminőséget eredményez.

Az LG saját fejlesztésű felületkezelési technológiája mélyebb feketét biztosít, és minimalizálja a külső fény hatását a megjelenített képre, így a színek mindig pontosan jelennek meg. A precízen illeszkedő moduláris kialakítás csökkenti a panelek közötti távolságot, így az eredmény egy egybefüggő, vibrálásmentes képfelület, ami hosszabb ideig is kényelmes a szemnek.

A kijelző két oldalába épített hangsugárzók 4.2 csatornás térhatású hangzást biztosítanak, összesen 100 W teljesítménnyel. A kijelző támogatja a nagy felbontású audiojelek veszteségmentes lejátszását (eARC), így a felhasználók otthonuk kényelmében is gazdag, moziszerű hangzást élvezhetnek.

A kijelzőben az LG legújabb, 6. generációs α9 AI processzora dolgozik, amely mesterséges intelligencia segítségével elemzi a bejövő jelet és úgy optimalizálja az egyes jeleneteket, hogy pontosan azt láthassuk, amit az alkotók eredetileg elképzeltek. Emellett csökkenti a zajt, növeli az élességet, valamint felismeri az arcokat, objektumokat, szövegeket és különféle háttérelemeket, hogy azokat kiemelve természetesebb, részletgazdagabb és élethűbb megjelenítést generáljon. Az akár 144 Hz-es képfrissítési rátával pedig a mozgás mindig folyékony, de elmosódásmentes marad, így a kijelző a gyors reflexeket igénylő játékokhoz és dinamikus sporttartalmakhoz is ideális.

A kijelzőn az LG saját okostévé-rendszere, a webOS fut, amelyen a felhasználók kényelmesen elérik az LG Channelst — a vállalat ingyenes tévészolgáltatását —, valamint más streaming és gaming tartalmakat. Azok pedig, akik előfizetnek az LG Gallery+ szolgáltatásra, híres festmények és illusztrációk között válogathatnak, amikkel bármikor feldobhatják otthonukat. Az új MAGNIT az AirPlay 2-t és a Miracastot is támogatja, ezzel megkönnyítve a képernyőmegosztást iOS- és Android-eszközökről.

Az LG MAGNIT Active Micro LED a beépített Dolby Vision funkcióval még káprázatosabb színeket, nagyobb kontrasztot, és részletgazdagabb megjelenítést kínál. A termék megkapta a TÜV Rheinland Color Consistency Wide Viewing tanúsítványát is, amely azt igazolja, hogy még ekkora képernyőmérettel, és széles betekintési szög esetén is konzisztensek maradnak a színek.

A termék megfelel az Egyesült Államok Szövetségi Hírközlési Bizottsága (FCC) lakossági környezetre vonatkozó elektromágneses kompatibilitási előírásainak, és a British Standards Institution által végzett éghetőségi vizsgálaton 2. osztályú (Class 2) tanúsítványt szerzett, ami igazolja, hogy otthoni és beltéri felhasználásra alkalmas.

A tervek szerint az LG a terméket egy teljes mértékben skálázható videófal-megoldássá fogja alakítani, tovább erősítve ezzel a vállalat jelenlétét a B2B piacon.

„Lenyűgöző, teljes falat betöltő méretével, életteli színeivel és elképesztő nagyfelbontású részletességével az új LG MAGNIT Active Micro LED valódi mozivá változtatja az otthonokat, ezzel pedig páratlan élményt nyújt”

— mondta Park Hyoung-sei, az LG Média és szórakoztatóelektronika üzletágának elnöke.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Advertisement

Friss