Connect with us
Hirdetés

Okoseszközök

A L’Oréal bionyomtatott bőrrel, GenAI tartalomlaborral és AI asszisztenssel hozza el a jövőt

A Viva Tech-en egy figyelemre méltó bionyomtatott bőrtechnológiát mutatott be a L’Oréal, amely képes teljesen megváltoztatni a termékek tesztelését a jövőben.

Emellett egy AI-alapú labort is létrehozott a vállalat az elmúlt évben, amely új megvilágításba helyezi a szépségápolási tartalmak készítését. Az intelligens szépségasszisztens vagy a fejlett bőrelemző pedig személyre szabott szépségápolást  nyújtanak. A Meta-val kötött stratégiai partnerség keretében pedig a L’Oréal tovább erősíti pozícióját a 3D, AR és AI szépségipari fejlesztések kutatásában.

„Szilárdan hiszünk abban, hogy a technológia kitolhatja a szépségápolás határait, és világszerte javíthatja az emberek életét. A fejlett diagnosztikával, a kiterjesztett szépségápolási szolgáltatásokkal, a GenAI asszisztensekkel, a GenAI-korszakban kibővített kreativitással és egyedülálló elektronikus eszközökkel úgy alakítjuk a jövő szépségét, hogy az még személyre szabottabb, inkluzívabb és felelősségteljesebb legyen”

– mondta Barbara Lavernos, a L’Oréal Csoport kutatásért, innovációért és technológiáért felelős vezérigazgató-helyettese.

A biológia, a mechanika és az elektronika összefonódásával a L’Oréal még pontosabban modellezi a valódi, emberi bőr széleskörű változatosságát, beleértve az olyan bőrállapotokat, mint az ekcéma, a pattanások, valamint a barnulás és a gyógyulás képessége. A márka világszerte számos start-uppal és intézettel dolgozik együtt, hogy továbbfejlessze a rekonstruált bőrrel kapcsolatos technológiát. A vállalat bemutatta a házon belüli GenAI Beauty Content Lab-ját,a CREAITECH-et, egy fejlett laboratóriumot, amely olyan eszközökkel rendelkezik, amelyek átalakítják a tartalomgyártást. A CREAITECH biztonságos térként szolgál a GenAI-alapú kísérletezéshez, s lehetővé teszi a L’Oréal számára, hogy 37 szépségápolási márkájánál szélesítse a márkához illeszkedő és lokalizált tartalmak létrehozását, és ezzel párhuzamosan biztosítsa marketingesei számára a kreatív technológiákkal kapcsolatos továbbképzést. A vállalatcsoport partnerséget jelentett be a Meta-val és más vezető tartalomkészítőkkel is.

A VivaTech-en a vállalatcsoport a következő újdonságokat mutatta be:

SZÉPSÉGÁPOLÁSI TECHNOLÓGIA A FELHASZNÁLÓK SZÁMÁRA

  • A Kiehl’s Derma-Reader klinikai képalkotó technológia segítségével értékeli a vásárlók bőrét, több mint 11 bőrtulajdonságot mér a bőrfelszínen és a bőrfelszín alatt, majd megfelelő összetevőket és életmódbeli tippeket ajánl, amelyek beilleszthetőek a napi bőrápolási rutinba.
  • A Lancôme RENERGIE NANO-RESURFACER| 400 BOOSTER egy olyan szépségápolási eszköz, amelyet kifejezetten arra a célra fejlesztettek ki, hogy fokozza a kozmetikumok behatolását a szarurétegbe, valamint felerősítse a termékek hatékonyságát. Ez a készülék áttörést jelentő, szabadalmaztatott nanochip technológiával működik, amely több mint 400 ultraprecíz nanohegyből áll, és klinikailag tesztelt eredményeket biztosít otthoni felhasználás esetén is.
  • A L’Oréal Paris Beauty Genius egy mesterséges intelligenciával működő, mindenre kiterjedő szépségápolási asszisztens, amely személyre szabott diagnosztikát és tanácsokat kínál felhasználóinak. Ily módon egyszerűen és könnyen megtudhatnak bármit a szépségápolásról.
  • A L’Oréal Professionnel AirLight Pro a hajszárítás forradalma, amely jobb a hajnak és a környezetnek. A szakmabelieknek és az otthoni felhasználóknak egyaránt használható AirLight Pro az infravörös fényt nagy sebességű széllel kombinálja, hogy hatékonyan szárítsa meg a haj felszínén lévő vizet,, sima, fényes hajat eredményezve.
  • A L’Oréal Professionnel My Hair [iD] Hair Reader egy egyedülálló hajszín-elemző készülék, amely ultraprecíz optikát használ a haj egészségének elemzésére és a hajszín mérésére. Vizsgálja a természetes színt, a színt a hajhosszon, az őszülés százalékos arányát, a hajszálak átmérőjét és sűrűségét, hogy a vásárlóknak minden egyes alkalommal a megfelelő, személyre szabott hajszínt ajánlhassa.

SZÉPSÉGÁPOLÁSI TECHNOLÓGIA AZ IPAR SZÁMÁRA

  • Skin Technology by L’Oréal Több mint 40 éve a L’Oréal a legmodernebb tesztmodellekkel rekonstruált emberi bőrt alkalmazza a biológiai és bőrgyógyászati kutatásokhoz. A Skin Technology by L’Oréal egyesíti a biológia, a mechanika és az elektronika legjavát, hogy olyan inkluzív tesztmodelleket hozzon létre, amelyek az emberi bőr komplexitását utánozzák, ezáltal javítva a kozmetikai ipar tesztelési szabványait, miközben az egészségügyi iparágak szereplői, start-up cégek és kutatóintézetek is profitálhatnak ebből a szaktudásból.
  • L’Oréal CREAITECH GenAI Beauty Content Lab: Az elmúlt nyolc hónap során a CREAITECH Gen AI Beauty Content Lab a WPP NVidia motorját, valamint számos más nagy nyelvi modellt, diffúziós modellt és partnert használt. A kísérletezés biztonságos tereként a csoport több mint 20 Gen AI Tech-et tesztelt, és több tucatnyi workshopot tartott a márkáival, hogy több mint 1000 szépségápolási képet hozzon létre. Ezen túlmenően a CREAITECH úttörő szerepet játszik a L’Oréal márkák alapvető kódjaival kiképzett Brand Custom Models kifejlesztésében, hogy a márkának megfelelő tartalmakat hozzon létre. A La Roche-Posay és a Kérastase az elsők, akik ezt a személyre szabott szolgáltatást használják tartalomkészítési folyamatukban.
  • New Codes of Beuty: Creator Economy: A vállalat a Meta-val együtt bemutatta a New Codes of Beauty Creator Programot, hogy a 3D, AR és AI alkotók következő generációját ösztönözze, valamint új kreatív határokat fedezzen fel a szépségiparban. A L’Oréal Paris, a Lancôme és a La Roche-Posay márkák úttörő szerepet vállalnak és felkarolják ezeket az új területeket egy 30 alkotóból álló, a legmodernebb eszközöket és technikákat használó csapattal együttműködve.
  • Digitális fenntarthatóság: A világ negyedik legnagyobb hirdetőjeként a L’Oréal elkötelezett amellett, hogy az iparág élére álljon: méri a digitális tevékenységeink által generált CO2-kibocsátást, valamint azonosítja a környezeti hatás csökkentését célzó eszközöket. A VivaTech-en három olyan partnerségünket emeltük ki, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy 360 digitális fenntarthatóságra törekedjünk:
  • Az IMPACT+, egy francia Sustaintech startupsegítségével nyomon követjük a digitális média szénlábnyomát,
  • Az ADGREEN Greentech-partnerként lehetővé teszi számunkra, hogy mérjük a tartalomgyártásunk szénlábnyomát.
  • A FRUGGR francia startup segít weboldalunk szénlábnyomának csökkentésében.

További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Okoseszközök

IKEA Soroksár: A jövő áruháza

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA.

A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. 

A futurisztikus hangvételű videó, amely drónokkal történő kiszállítást és más elképzelt technológiai újításokat is bemutat, egy váratlan és játékos elemmel is szolgál: egy repkedő polip jelenik meg a történetben! Aggodalomra semmi ok, a polip valójában nem repül. Az igazi meglepetés az, hogy az áruházban a vásárlók valóban meglepő, forradalmi technológiai megoldásokkal találkozhatnak.

Az IKEA soroksári áruházában robotizált raktárterek, digitális tervező kioszkok, valamint okos alkalmazások segítik a vásárlókat, hogy még gyorsabban és kényelmesebben intézhessék vásárlásaikat. Az új Kompass alkalmazás például megmutatja, hol találják meg a kívánt termékeket, és azt is, hogyan juthatnak el hozzájuk a legrövidebb úton.

A CGI videó nemcsak az áruházat, hanem annak jövőbe mutató innovációit is kiemeli. A soroksári IKEA fejlesztései kifejezetten a vásárlói élmény magasabb szintre emelését szolgálják: az új digitális képernyők, vizuális falak és az interaktív tervező szoba lehetővé teszik, hogy a vásárlók előre betáplált IKEA terveket jelenítsenek meg a falakra vetítve, mindezt valós méretben.

Az IKEA számára fontos, hogy a vásárlók ne csak termékekkel, hanem élményekkel is gazdagodjanak. Az áruház a jövő technológiai újításait ötvözi a kényelmes, gyors és interaktív vásárlói élménnyel, amely szórakoztató és praktikus is.

A CGI videó egy szórakoztató és figyelemfelkeltő módja annak, hogy bemutassuk áruházunk új, innovatív sajátosságait, amelyek már most elérhetőek minden vásárlónk számára. Szeretnénk, ha vásárlóink végre megtapasztalhatnák a jövő áruházának világát, miközben az új megoldásokat is felfedezik. A repülő polip ugyan csak a fantázia szüleménye, de az új, élményalapú szolgáltatások és innovációk valóban elérhetőek!

– mondta Iva Pohlová az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.

A soroksári IKEA áruház nem csupán egy vásárlóhely, hanem egy élményközpont is, amely folyamatosan új ötletekkel és technológiai megoldásokkal törekszik forradalmasítani a vásárlói élményt.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Érkezik a HONOR MagicPad2

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki.

Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban.

A HONOR MagcicPad2 12,3 hüvelykes HONOR Eye Comfort kijelzője 144 Hz-es képernyőfrissítési frekvenciával rendelkezik, ami lenyűgöző vizuális élményt nyújt. A kettős TÜV tanúsítványú táblagép emellett olyan fejlett innovációkkal biztosítja az optimális szemvédelmet, mint az AI Defocus Display, a 4320 Hz-es nagyfrekvenciás PWM fénytompítás, a Circadian Night Display és a Dynamic Dimming funkciók.

A HONOR MagicPad2 nemcsak vizuális képességeivel, hanem hangélményével is kitűnik. A nagy amplitúdójú, nyolc hangszórós rendszerrel párosított, IMAX minősítésű eszköz bármikor és bárhol filmszerű audiovizuális élményt biztosít. A HONOR Spatial Audio Technology beépítésével a készülék elődjéhez képest 25%-kal szélesebb hangmezővel rendelkezik, még összetettebb lehetőségeket biztosítva.

A HONOR MagicPad2-t a Snapdragon® 8s Gen 3 mobil platform hajtja, amely prémium élményt nyújt, beleértve a nagy teljesítményű, készülékre telepített generatív AI-t és a hiperrealisztikus játékokat. A hatalmas, 10050mAh kapacitású akkumulátor erőteljes, megbízható alapot biztosít a munkához és a szórakozáshoz, amelyet a 66W-os gyorstöltési technológia egészít ki a hatékony energiafogyasztásért.

A HONOR MagicPad2-n az új MagicOS 8.0 rendszer fut, amely szándékalapú funkciókat biztosít, kiismerve a felhasználok szokásait és igényeit. Emellett erőteljes AI képességekkel rendelkezik, így példátlanul intelligens élményt kínál. A Magic Portal funkció képes előre megjósolni az igényeket, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy ütemterveket hozzanak létre vagy több feladatot osszanak ki egy hosszú lenyomással és húzással. A hangból szöveggé alakítástól a kézírás-szépítésen át a képletfelismerő képességekig az AI-vezérelt irodai programok tovább fokozzák a termelékenységet.

A HONOR MagicPad2 a MediaMarkt kínálatában lesz elérhető december elejétől, fekete színben, 139 990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.

További információk a HONOR hivatalos honlapján olvashatók: www.honor.com.

A Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be a márka és a felhasználók közötti kommunikáció biztonságának növelése érdekében

A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében.

A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.

  • Az ellenőrző üzenetek zökkenőmentes módot biztosítanak az ügyfelek hitelesítésére az egyszer használatos jelszavak (OTP-k) segítségével. A konverziók növelésére tervezett, kész sablonokkal a vállalkozások az SMS-eknél alacsonyabb költséggel és előre meghatározott kézbesítési időn belül küldhetnek titkosított OTP-ket. Amikor a felhasználók Viber hitelesítési üzenetet kapnak, a csevegésben található „másolás” gomb segítségével, akár a Viber megnyitása nélkül is azonnal lemásolhatják a PIN-kódot. Ezáltal gyors és zökkenőmentes lesz a hitelesítési folyamat.
  • A SecurePlus üzenetek magasabb biztonsági szintet adnak a címzett számának ellenőrzésével, amivel megerősíthetik, hogy azt nem jelölték meg potenciális csalás gyanújával. Magánjellegű és érzékeny információk, például tranzakciós adatok és bankszámlakivonatok csak akkor kerülnek továbbításra, ha a Rakuten Viber valós időben ellenőrizte a címzettet. Ezt a megoldást eredetileg Európa egyik vezető bankja, az Eurobank számára fejlesztették ki, de most már világszerte elérhető. Célja, hogy megfeleljen a pénzintézetek és más, érzékeny ügyféladatokat kezelő iparágak, köztük a biztosítási és gyógyszeripari ágazat igényeinek.

Female hands hold phone with isolated screen on background of street lights

Ezeket az új frissítéseket kiegészíti a Rakuten Viber nemrégiben megszerzett SOC 2 Type II tanúsítványa. Ez egy szigorú biztonsági ellenőrzés, amely igazolja az alkalmazás robusztus adatvédelmi intézkedéseit. A Rakuten Viber titkosítást biztosít az átvitel során a márkák és a felhasználók közötti kommunikációhoz, miközben a privát és csoportos csevegések, valamint a magánhívások esetében is végponttól végpontig tartó titkosítást biztosít. Éppen ezért választotta a Stiftung Warentest biztonság szempontjából legjobb három üzenetküldő és telefonáló alkalmazás egyikének a Rakuten Vibert. Az alkalmazás fokozott védelmét az jelenti, hogy a privát üzeneteket soha nem tárolják a szuperalkalmazás szerverein, és minden kapcsolat HTTPS-biztos marad.

Sokratis Kalamatianos, az Eurobank digitális megoldásokért felelős munkatársa így nyilatkozott:

„Bankként a biztonság a legfontosabb számunkra. Az Eurobank számára igazán kifizetődő volt a Rakuten Viberrel való együttműködés az érzékeny információk védelmét fokozó termék kifejlesztésében. A folyamat során zökkenőmentes volt az utunk, amit a biztonság iránti közös elkötelezettségünk vezérelt. Innovatív együttműködésünk bizonyítéka, hogy ezt a megoldást a továbbiakban is használni fogjuk.”

„A biztonság a Rakuten Viber DNS-ének része

– mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója.

„Mivel az online vásárlók 60%-a ma már a biztonságot és az átláthatóságot helyezi előtérbe a vállalkozásokkal való kommunikáció során, elengedhetetlen a bizalom újradefiniálása. Új megoldásaink megerősítik elkötelezettségünket minden márka-felhasználó interakció védelme mellett, miközben szilárdítjuk szerepünket biztonságos szuperalkalmazásként. Küldetésünk, hogy olyan platformot hozzunk létre, ahol mindenki zökkenőmentesen, a kommunikáció adatvédelmében és integritásában bízva vehet részt.”

Az új biztonsági megoldások igény szerint világszerte elérhetőek a vállalkozások számára.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss