Connect with us

Szórakozás

Csodálatos a PS5 új exkluzív játéka, csak épp menteni nem lehet

returnal
Kép: IGN Hungary

A Sony PlayStation 5 konzoljának idei első, legnagyobb exkluzivitása a Returnal, amelynek egyik legfontosabb vonása, hogy nem tudunk benne játékállást menteni.

Így, ha meghalunk, visszakerülünk a játék legelejére, ráadásul úgy, hogy mindenünk elveszett.

A holnap határán című Tom Cruise-sci-fi film videójátékos megvalósítására emlékeztet leginkább a Housemarque Returnal című játéka, amelynek főszereplője, Selene, egy középkorú űrhajós nő az Atropos nevű bolygón különféle idegen lények ellen harcolva újra, újra és újra meghal, hogy eztán elölről, ugyanarról a kezdőpontról kelljen elindulnia minden áldott alkalommal. Selene addig nem fog kikerülni ebből a furcsa, újjáéledéses időhurokból, amíg meg nem fejti a bolygó és saját múltjának is rettenetes titkait.

Egy életem, sok halálom

Ez a sztori nekünk, játékosoknak azt jelenti, hogy egy eddig csak kis költségvetésű, független (indie) játékokra jellemző „roguelite” típusú játékmenettel van dolgunk, ahol minden elszenvedett halál a játék elejére dob vissza, miközben minden fegyverünk, megszerzett nyersanyagunk, kifejlesztett képességeink és a már bejárt terület felfedezett térképe is eltűnik – ráadásul úgy, hogy újra nekiindulva a kalandnak a különféle egymáshoz kapcsolódó termek és területek elrendezése is megváltozik. (Az egyes termek kidolgozása viszont nem.)

Mindez azt jelenti, hogy még az egyébként szintén rendkívül kegyetlennek tartott, „Souls-szerű” játékok (mint például a PlayStation 5 ezt megelőző és első exkluzív címe, a Demon’s Souls nehezítései is piskótának számítanak a Returnalhöz képest.) Itt nincs kegyelem, nem menthetjük, ami menthető. Itt a „sokadik esély” csak a legelölről kezdésre vonatkozik.

„Ez lenne az új generáció várva várt címe?!”

Amiért ez a PlayStation 5 a gamerek nagy részét sokként érheti, az a tény, hogy egyébként a Sony új konzolgenerációjának első igazán fontos címéről beszélünk. A Returnalnél fontos, hogy a PS5 megjelenése után fél évvel jelent meg, így az első olyan játék, ami tényleg a lehető leginkább kihasználja a konzol új képességeit, illetve egyfajta techdemóként a különféle extráit is kidomborítja. 2014 tavaszán ugyanez a játék az inFamous Second Son volt, egy kifejezetten a nagyközönségnek szóló szuperhősös játék, amely az akkor PlayStation 4 extra képességeit hangsúlyozta ki, a nehézségi szintjét az átlagos ügyességű és türelmű gamer képességeihez igazítva.

A Returnal viszont egy tipikusan „niche” játék, amely a hardcore rétegnek szól, illetve még azon belül is azoknak, aki nem bánják, ha állandóan szívatják őket azzal, hogy elhalálozás esetén újra és újra kell kezdeni az egészet a kezdőpontról, a már leírt, még a „Souls-like”-oknál is szigorúbb feltételekkel.

Akik ilyen indie-címekkel játszanak rendszeresen, nem fognak ezen fennakadni, hiszen a roguelite ott megszokott műfaj, viszont az ennyire elképesztően jól kinéző Sony PlayStation exkluzív címek rajongói nem ehhez, hanem a moziszerű átvezetőkkel felvértezett, skálázható nehézségű, vagy közepesen nehéz Uncharted, inFamous, Last of Us, God of War és megszokott franchise-ok játékaihoz vannak szokva. Két különböző célcsoportról beszélünk, és a Sony részéről a legnagyobb jóindulattal is merész vállalkozás volt a PlayStation 5 első igazán fontos exkluzív címére váró gamereket a mazochista roguelite fanok körébe behúzni.

A bolygó neve: Halál

A Sony húzása már csak azért is zavarba ejtő, mert a Returnal egyébként szinte minden szempontból elsőrangú tripla A cím. A játék, maximálisan kihasználva a PlayStation 5 képességeit, olyan páratlan látványt tár elénk, amelyet eddig szinte semmilyen konzolos játéknál sem tapasztalhattunk. A minden sarkon halálos veszéllyel fenyegető bolygó flórája, faunája a 4K-s tévénket maximálisan kihasználó tűéles grafikával és szemkápráztató effektekkel kecsegtet, és végre nem hiányzik a sugárkövetés és a 60 fps képfrissítés sem. Ez jelenleg még az új generáción is páratlan teljesítménynek számít, hiszen eleve alig-alig találunk még olyan játékot, ami kihasználja a sugárkövetést, olyat pedig még ritkában, ami mindezt még a 60 fps-sel felvértezve képes megvalósítani.

Pedig kell is ide a 60 fps: a tűpontos akciójátékos irányításnak köszönhetően az állandóan pörgős, de sokszor taktikai érzéket is igénylő játékmenet során tényleg csak a relfexeinken múlik, hogy az agresszív idegen lényék kioltják-e Selene életét, és visszakerülünk a játék elejére, vagy túlélve az összecsapást, mi győzedelmeskedünk.

Végül a játékélmény szempontjából muszáj azt is megemlíteni, hogy a Returnal maximálisan kihasználja a DualSense-et, vagyis a PlayStation 5 kontrollerét: minden egyes ütést, lövést, rázkódást, esőcseppet nagyjából úgy fogjuk érezni, mintha a valóságban élnénk át.

A bolygó asztronauta

A Returnal abból a szempontból is különbözik a megszokott, moziszerű Sony PlayStation-címektől, hogy ez nem egy többszereplős, összetett sztorijú kaland, vagy horrortörténet, hanem egyes-egyedül Selene rémálomszerű útja. Itt nincs expozíció, hosszú átvezetők, dialógusok és monológok, csak videóklipszerű, sokszor villámgyorsan felvillanó képekből álló víziók, amelyek az űrhajósnő, Selene múltjára vonatkoznak.

Selene időnként megtalálja saját hulláit és hátrahagyott hangüzeneteit, amelyekből megpróbálja kibogozni, hogy mi történt vele, illetve azokat a bolygón található írásos üzeneteket is igyekszik megfejteni, amelyeket az ott élő idegen lények hagytak hátra. A mégiscsak érdekes és különleges sztori fokozatosan bontakozik ki – feltéve, ha a játékosnak van türelme ahhoz, hogy állandóan újrakezdve a játékot végül nagy sokára a történet végére érjen.

Köszönöm, de nekem csak egy idegrendszerem van!

Ezzel a felkiáltással hagyom abba minden este a játékot, mert sokszor hiába is próbálkozom azzal a taktikával, hogy Selene romokban heverő űrhajójához mindig visszateleportáljak, és ott pihenve feltöltsem az energiáimat, mert a játék egy váratlan húzással bezárja mögöttem a terem ajtaját, és a vérszomjas idegenek hirtelen hordában törnek rám. Bár így sem lehetetlen győzedelmeskedni (a remek irányítás mellett a béna AI miatt sem az), de elég pár apró bénázás, és kezdhetem újra az egészet elölről.

Aztán a következő este mégis mindig visszatérek, mert hát a Returnal tényleg addiktív, gyönyörű és igazi adrenalinpumpa – még akkor is, ha sokszor legszívesebben a földhöz vágnám minden halál után a kontrollert. De azért most már kérnék szépen egy hagyományos tripla A Sony PlayStation exkluzív játékot az új konzolgenerációra is – épp itt lenne az ideje…

Forrás: Index

Szórakozás

Hamarosan indul a 44. Magyar Filmszemle

A Magyar Filmművészek Szövetsége és a Budapest Film együttműködésében február 3-9. között a budapesti Corvin moziban rendezik meg a 44. Magyar Filmszemlét.

A nagyszabású, ünnepi eseménysorozatra mintegy négyszáz, 2023. januárja óta készült magyar filmet neveztek az alkotók összesen nyolc műfaji kategóriában.
A közönség és a teljes filmszakma a Szemle keretében együtt tapasztalhatja meg, hogy hol jár, merre tart és mit jelent a magyar film a jelenkorban. A tizenhárom év után újjászülető budapesti seregszemle elsődleges célja az, hogy a magyar filmért érdeklődő nézők és az alkotók újra találkozhassanak és jó hangulatban beszélgethessenek egymással közös dolgainkról, és a főként a 44. Magyar Filmszemle vetített filmekről.

  • A játékfilmes zsűri tagjai: Erdély Mátyás operatőr, Fliegauf Bence rendező, Havas Ágnes producer, Sándor Pál rendező, Schell Judit színész.
  • A rövidfilmes kategória zsűritagjai: Durst György producer, Pápai Zsolt filmesztéta, Szilágyi Fanni rendező.
  • A dokumentumfilmes mezőnyt bíráló zsűri névsora: Balogh Rita producer, Hartai László rendező, Hegedűs Péter rendező, Kertész Márta televíziós szerkesztő, Medgyesi Gabriella rendező.
  • Az animációs filmek zsűrije: Glaser Kati rendező, Iványi-Bitter Brigitta producer, Magyarósi Éva rendező, Orosz István rendező, Ulrich Gábor rendező.
  • A kísérleti filmes kategória zsűritagjai: G. Horváth Mihály filmesztéta, Szemző Tibor rendező és zeneszerző, Szilágyi Kornél (Igor Buharov) rendező.
  • A televíziós sorozatok zsűrije: Bodzsár Márk rendező, Vecsernyés János operatőr, Závorszky Anna producer.
  • Az ökumenikus zsűri tagjai: Hajnal Ágnes, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat kommunikációs igazgatója, Rubovszky Rita, a Ciszterci Iskolaközpont igazgatója, Hidas Judit, az Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség kommunikációs igazgatója és Orosz Gábor Viktor, evangélikus lelkész.

A Filmszemlére nevezett játékfilmek előválogatásában Pataki Ágnes producer, Kovács Gábor producer, Csutak Tamás producer és Muhi András producer vett részt. A rövidfilmeket Hilbert Anett filmesztéta, Pápai Zsolt filmesztéta és Buk Miklós operatőr válogatta. A dokumentumfilmes előzsűri tagjai: Pintér Judit filmesztéta, Boronyák Rita filmesztéta és Szirony Szabolcs fesztiválszervező. Az animációs filmek előzsűrizésében Iványi-Bitter Brigitta producer, Hirsch Tibor filmesztéta és Baumgartner Zsolt animációs rendező vettek részt. A kísérleti filmes előzsűri tagjai: Durst György producer, G. Horváth Mihály filmesztéta és Gyenge Zsolt filmesztéta voltak.

A 44. Magyar Filmszemle nyitógálájára február 3-án, hétfő este kerül sor, ahol Karácsony Gergely, Budapest főpolgármestere köszönti a vendégeket. A jegyelővétel már el is indult, a Filmszemle teljes programját az mfszemle.hu és a corvinmozi.hu honlapon és a fesztivál közösségi médiafelületein teszik közzé.

Jegyvásárlás: https://corvinmozi.hu/programok/44-magyar-filmszemle


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Szórakozás

Új fejezet nyílik a filmgyártásban Magyarországon

United Illusions studio

2025. január 16-án nyitotta meg kapuit United Illusions néven Magyarország első, és egyben Közép-Európa legnagyobb virtuális forgatásokra specializálódott filmstúdió-komplexuma, amely máris egy különleges minőséget garantáló díjat mondhat magáénak, mivel olyan egyedülálló szolgáltatásokkal várja a filmes történetmesélőket, amelyből kevesebb mint tíz hasonló található az egész világon.

A világ vezető filmesei által gyakran keresett budapesti forgatási helyszínek újabb alternatívával bővülnek, ugyanis United Illusions Virtual Production Studio néven új, nemcsak hazánkban, hanem a régióban is kiemelkedő szolgáltatásokat nyújtó filmstúdió komplexum nyitotta meg a kapuit Fótligeten.

„Büszkék vagyunk rá, hogy a Visual Europe Group (VEG) Budapesten hozott létre egy világviszonylatban is kimagasló színvonalú filmipari komplexumot, amely tovább erősíti hazánk szerepét a nemzetközi filmes köztudatban”nyilatkozta Botond Szabolcs a Visual Europe Group alapítója, társtulajdonosa.

A VEG az elsők között kezdett el vizuáltechnikával foglalkozni és LED-falakat szolgáltatni nagy volumenben a régióban, amelyhez később csatlakozott a hang és a fénytechnika.

 „Az innovációk és a vizuáltechnikai megoldások eddig is fontos szerepet játszottak a cégcsoport növekedésében és a sikereink elérésében, így kézenfekvő volt, hogy a LED-falak üzemeltetésével szerzett sokrétű ismereteinket és tapasztalatainkat a filmkészítésben új korszakot nyitó Virtual Production stúdió létrehozásával tudjuk magasabb szintre emelni. Az új komplexum elsősorban a hazánkba látogató nemzetközi stábok elvárásai és gyártási igényei figyelembevételével valósult meg, de természetesen számítunk hazai produkciókra is legyen szó játék-, reklámfilm, vagy videóklip készítéséről. Célunk, hogy tartós üzleti kapcsolatokat építsünk ki a nemzetközi és hazai filmgyártókkal és a United Illusions-t a virtuális produkciós forradalom élére pozícionáljuk”tette hozzá a Botond Szabolcs.

A legmodernebb technikai paraméterek figyelembevételével felépített három műterem, valamint a hozzájuk tartozó produkciós irodák nemzetközi összehasonlításban is kiemelkedő szolgáltatásokkal várják a kreatív történetmesélőket. A United Illusions Virtual Production Studio a legkorszerűbb virtuális technológiai környezetet biztosítva újra definiálja a hagyományos filmkészítés lehetőségeit. A 28 méter széles 6 méter magas ultra modern ROE gyártmányú LED-fala –, amelyhez egy 7m x 4,5m mennyezeti, valamint egy 4m x 4m mozgatható oldalelem is tartozik – végtelen kreatív lehetőségeket biztosít legyen szó akár nagy költségvetésű Hollywood-i produkcióról, avagy innovatív független projektről, illetve reklámfilmek és videoklipek megvalósításáról.

„Stúdió kapacitásban Magyarország eddig is igen előnyös lehetőségeket tudott biztosítani, de a United Illusions megjelenése új távlatokat nyit a Budapestre látogató stábok számára. Közel kétezer négyzetméter, a virtuális forgatásokra optimalizált stúdiótérrel, valamint az ehhez tartozó minden igényeket kiszolgáló technikai helységekkel várjuk a stábokat. A virtuális stúdiókörnyezet a filmipar legdinamikusabban fejlődő ágazata, amely új szintre emeli a történetmesélést, és még annyira új, hogy az alkotók többsége is csak most ismerkedik a lehetőségeivel. Stúdiónk a kreatív koncepciók forradalmian új életre keltesére specializálódott, amely a filmkészítők legmagasabb minőségi standardjait definiáló ARRI technikai támogatásával és hitelesítő tanúsítványával jött létre. A United Illusions jelentőségét kiemeli, hogy a világon jelenleg kevesebb, mint tíz, az adottságainkhoz mérhető stúdió érhető el a stábok számára. Hiszünk abban, hogy a valós idejű 3D környezetben, dinamikus vizuális effektek és az innovatív digitális eszközök alkalmazásával olyan új produkciók születésében vehetünk részt, amelyek alapjaiban változtatják meg az audióvizuális történetmesélést” – nyilatkozta Simon Zoltán a United Illusions igazgatója.

A fővárosunk nemzetközi filmes megítélését tovább erősítő helyszín LED hátterén teljesen egyedi virtuális környezetek hozhatók létre. A legmagasabb technikai minőséget képviselő ROE panelekből álló fal képes valós időben, teljes felületén bármilyen fotórealisztikus hátteret megjeleníteni legyen szó kastély belsőről, a legsűrűbben benőtt dzsungelről vagy egy város utcáin zajló autós üldözésről. Az így létrejött virtuális produkciós környezet feleslegessé teszi a zöld hátterek használatát, amelynek köszönhetően a színészek valódinak látszó környezetben tudnak a szerepük szerinti karakterre összpontosítani. Emellett az alkotói folyamatokba bevont kiterjesztett valóság (AR) és a virtuális valóság (VR) eszközeinek forradalmi alkalmazása a rendezők számára is példátlan szintű kontrollt és rugalmasságot biztosít már a forgatási folyamat során.

A United Illusions megvalósításában előzetes piackutatások, valamint a stratégiai együttműködésük révén az ARRI sokrétű szakmai tapasztalataira támaszkodva, a LED-fal, és az azt kiegészítő technikák olyan konfigurációi kerültek installálásra, amelyek nagyon könnyen adaptálhatóak a legtöbb filmes igényre.

A kreatív folyamatok produktív lebonyolítása érdekében a stúdió rendelkezik saját grafikai divízióval is. Ennek köszönhetően a digitális hátterek generálásától kezdve a bonyolult vizuális effektek létrehozásán át a már kész megrendelői vizuálok adaptálásáig a szolgáltatásaik filmek, televíziós műsorok, reklámok és videójáték-projektek számára is teljeskörű alkotói környezetet biztosítanak.

Az új gyártóbázis a nemzetközi filmkészítők elsőszámú célpontjaként pozícionálja magát.

„Az amerikai és a nemzetközi filmesek megszólítása kiemelten fontos számunkra. Nem titkolt szándékunk, hogy még több produkciót csábítsunk Budapestre – osztja meg Simon Zoltán igazgató. – Az amerikai filmkészítők a United Illusions létezéséről már november elején értesültek az American Film Market mellett Las Vegasban megrendezett Location Expón, ahol, mint a vásár egyik kiemelt támogatói léptünk piacra. Az európai gyártók pedig december közepén a FOCUS London filmes szakvásáron ismerkedhettek meg a stúdió kínálta adottságokkal. Az európai ügyfélkört a közelgő Berlinale-n szeretnénk tovább szélesíteni”emelte ki Simon Zoltán.

A United Illusions szolgáltatásai a világsikerű produkciók kiszolgálásában jelentős elismerést és tapasztalatot szerzett Origo Stúdióval együttműködve is elérhető. A Berlinale-n a két stúdió szoros együttműködésben kínálja majd szolgáltatásait a filmvilágnak.

A stúdió átadása előtt megtartott filmes szakvásárokon a United Illusions már tárgyalt nemzetközi stábokkal, melyekről az iparági standardek alapján csak akkor oszthatnak meg további részleteket, ha a produkciók erre majd a későbbiekben engedélyt adnak. Annyit közzé tettek, hogy a megnyitó másnapján már egy világsztárokat felvonultató nemzetközi produkció kezdi meg a munkát a Fótligeti komplexumban.

A United Illusions küldetése a filmesek és tartalomkészítők körében megismertetni és egyre szélesebb körben népszerűsíteni virtuális stúdiókban rejlő különleges történetmesélési lehetőségeket. Eltökélten hisznek benne, hogy az új technológia alkalmazásával a jövő alkotói a képzelet és a valóság egyedi fúzióit létrehozva olyan élményeket teremtenek, amelyek világszerte lenyűgözik majd a közönséget.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Szórakozás

AI és személyreszabhatósági innovációk az LG QNED TV-modellekben

lg qned tv AI személyreszabhatóság

Az LG OLED tévéinek legfontosabb AI és személyreszabhatósági innovációi mutatkoznak be az új QNED TV-modellekben

A vállalat kettős stratégiájának révén a 2025-ös QNED evo termékcsalád jelentős technológiai fejlődésen ment át

Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz[1]-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel.  Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.

Az LG kettős stratégiájának részeként a piacvezető OLED mellett a QNED evo sorozatot helyezi előtérbe. Utóbbi egy prémium kategóriás LCD tévé termékcsalád, amely tartalmazza az OLED televíziókban megtalálható legmodernebb innovációkat, mint például a fejlett AI-képességek és a vezeték nélküli csatlakozás lehetősége.

A 2025-ös QNED evo tévészéria a korábbi modellekhez képest továbbfejlesztett színmegjelenítésre képes az LG új, szabadalmaztatott Dynamic QNED Color Solution technológiájának köszönhetően, amely a kvantumpontos megoldást váltja fel. Ez az egyedülálló technológia lehetővé teszi, hogy a háttérvilágításból származó fényekkel a készülék a korábbinál tisztább, valósághűbb színeket jelenítsen meg.


A Dynamic QNED Color Solution integrálásával a teljes 2025-ös QNED evo termékcsalád az Intertek for Color Volume globális tesztelő szervezet tanúsítványával rendelkezik, ami igazolja, hogy a képernyő képes torzítás nélkül megjeleníteni az eredeti képek színeit.

A 2025-ös QNED evo (QNED9M) True Wireless 4K technológiával érkezik. Ez a fejlesztés tavaly még kizárólag a csúcskategóriás OLED evo modellekhez (M sorozat) tartozott, mostantól viszont elérhető lesz a QNED evo esetében is. Az innovatív megoldás lehetővé teszi a nézők számára, hogy vezeték nélkül élvezhessék a nagyfelbontású, 4K tartalmakat anélkül, hogy a képminőségben vagy a válaszidőben kompromisszumot kellene kötniük.[2] A vezeték nélküli megoldás a különálló Zero Connect Boxszal továbbítja a nagy felbontású, akár 4K-s és 144 Hz-es frissítési frekvenciájú videójelet, maga a tévé pedig csak egy tápkábelt igényel, ezzel pedig jelentős hely szabadítható fel.

A vállalat ezen felül tovább fejleszti QNED evo termékcsaládjának kép- és hangminőségét saját fejlesztésű mesterségesintelligencia-processzorainak erősebb kiadásaival. A széria 2025-ös modelljei α8 AI processzorral vannak felszerelve, amely közel 70 százalékos javulást kínál az előző évi AI teljesítményhez képest.

Ezek az AI-funkciók fejlettebb felskálázást, az arcok, tárgyak, szövegek és a hátterek valósághűbb megjelenítését eredményezik, valamint a filmek esetében az alkotói koncepció elemzése után, a szándéknak megfelelően módosítják a képi beállításokat. A Dynamic Tone Mapping Pro zónákra bontja az egyes jeleneteket, finomhangolja a HDR-hatásokat és a fényerőt. Ezen kívül a készülék mesterséges intelligencia segítségével a kétcsatornás hangforrásokat virtuális 9.1.2 csatornás hanggá alakítja a gazdagabb térbeli hangzást elérve. Ezenkívül megkülönbözteti a háttérhangokat és a beszédhangokat, tisztábbá és természetes hatásúvá téve azokat.

A 2025-ös QNED evo készülékek AI Magic Remote távirányítóján egy új mesterségesintelligencia-gomb kapott helyet: a tévénézési preferenciák hatékony elemzéséért, illetve annak érdekében, hogy az eszköz a felhasználók számára releváns tartalmakat és alkalmazásokat javasolhasson. A személyre szabhatóságot tovább fokozza a Generative AI Gallery[3], valamint a testreszabott TV kép- és hangminőségi módok. A gomb rövid megnyomásával megjelennek a felhasználók számára releváns kulcsszavak és funkciók, míg hosszan lenyomva személyre szabottan kereshetnek egy nagy nyelvi modell (LLM[4]) segítségével. Például, ha egy felhasználó franciaországi utazást tervez, megkérdezheti a távirányítóján keresztül, hogy a rendszer milyen filmeket ajánl hozzá. Az AI megérti a kontextust, és a francia fővárosban játszódó filmeket javasol a felhasználó filmnézési szokásainak figyelembevételével.

Az LG saját fejlesztésű, szabadalmaztatott okostévéplatformja, a webOS25 magasabb szintre emeli a felhasználói élményt azáltal, hogy teljes mértékben személyre szabott szolgáltatásokat és tartalmakat kínál AI funkciói, valamint a webOS Re:New Program keretében nyújtott öt éven át tartó rendszeres webOS frissítések révén.

Az LG az ultranagy méretű, prémium kategóriás LCD tévék iránti vásárlói igényekre válaszolva egy 100 hüvelykes készülék bevezetésével bővíti QNED-kínálatát, így a 2025-ös QNED-termékcsalád modelljei 40-100 col közötti méretvariációkban lesznek elérhetőek.

„Megújult 2025-ös LG QNED evo termékcsaládunk az OLED modellektől megörökölt kiváló képminőséggel, valamint a valódi vezeték nélküli csatlakozási lehetőséggel büszkélkedhet, mindemellett pedig rendkívüli mértékben személyre szabott megoldásokat tartalmaz azért, hogy olyan kiemelkedő, vizuális élményt nyújthasson, amelyre egyetlen másik LCD tévé sem képes” – mondta Hyoung-sei Park, az LG Media Entertainment Solution Company vezetője.


[1] LG 2025 QNED9M sorozatú tévék támogatják a 4K felbontást és a 144Hz-es képfrissítést.

[2] A vezeték nélküli átvitel a video- és audiojelek átvitelét jelenti a TV-képernyő és a Zero Connect Box között, a képi minőség tekintetében veszteségmentesen, az ISO/IEC 29170-2 belső teszteredményei alapján. A mérési eredmények a csatlakozás állapotától függően változhatnak.

[3] Csak Koreában és az USÁ-ben elérhető

[4] Csak Koreában és az USÁ-ben elérhető


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss