Connect with us

Gazdaság

Egyes országokban ötszörösére nőtt a kiberbiztonsági támadások száma

A koronavírus-járvány már lecsengőben van, azonban továbbra is sokan dolgoznak otthonról. Ebben a helyzetben jelentősen megnőhet a kiberbiztonsági események száma, a hackerek, a csalók és a kéretlen leveleket küldők igyekeznek kihasználni a biztonsági réseket, és megpróbálnak értékes információkat eltulajdonítani. Az Allianz Global Corporate & Specialty (AGCS) szakértői válaszképpen olyan intézkedésekre hívják fel a figyelmet, amelyek segítségével a munkavállalók hatékonyabban vehetik fel a harcot a kiberbiztonsági kihívások ellen.

A koronavírus következtében megváltoztak, illetve a járványt követően átalakultak az emberek mindennapos munkavégzési és kapcsolattartási szokásai, így számos vállalatnál kellett bővíteni a távmunka-kapacitást, ráadásul igen rövid idő alatt. Bizonyos esetekben enyhítették vagy felfüggesztették az informatikai biztonsági előírások alkalmazását, hogy minél több munkavállaló férhessen hozzá könnyen és gyorsan az operációs rendszerekhez és szoftverekhez, ez a lépés azonban megnövelte a vállalaton belüli kiberbiztonsági kockázatokat.

A lazább biztonság következményeképp a kiberbűnözők és a hackerek könnyebben juthatnak be a korábban hatékonyan védett vállalati rendszerekbe, ezzel adatvédelmi incidenseket, zsarolási célú kiberbiztonsági támadásokat, és az informatikai rendszerek leállását okozva. A vállalati hálózathoz virtuális magánhálózaton (VPN) keresztül csatlakozó, otthonról dolgozó munkavállalók kívánatos célpontjai a kiberbűnözőknek, ezt az elmúlt időszak eseményei is megerősítik.

A koronavírussal kapcsolatos, kártékony hivatkozásokat vagy csatolmányokat tartalmazó adathalász e-mailek vagy WhatsApp-üzenetek 2020 januárjában kezdtek el keringeni, és azóta a számuk csak emelkedik. Az Európai Bizottság szerint a kiberbűncselekmények száma nőtt az EU-ban a járvány kezdete óta, míg az Egészségügyi Világszervezet (WHO) nemrég olyan gyanús e-mail-üzenetekre hívta fel a figyelmet, amelyek a COVID-19 okozta helyzetet kihasználva1 pénzt és bizalmas információkat próbálnak kicsalni az emberektől. Egyes országokban a megkísérelt kiberbiztonsági támadások száma ötszörösére nőtt február közepe és március közepe között.

Az AGCS egy tippeket és intézkedéseket tartalmazó listát állított, amelyet érdemes betartani az internetes támadások elleni védekezés során. A lista alapját a Német Szövetségi Információbiztonsági Iroda („Bundesamt fur Sicherheit und Informationstechnik”) fő intézkedései, valamint a Charter of Trust

– a globális IT-biztonságot segítő vállalatok szövetsége, amelynek az Allianz is tagja – iránymutatásai adják, és minden eszközre, így a munkavállalók által használt vállalati eszközökre is érvényes. Az illetékes helyi szerv ezt kiegészítő, vagy ettől eltérő útmutatásai elsőbbséget élveznek.

Főbb intézkedések az otthoni iroda informatikai biztonsága érdekében

Tartsa naprakészen szoftvereit!

Ellenőrizze, hogy az operációs rendszerek és a telepített programok legfrissebb verzióit használja-e!

Ha teheti, alkalmazza az automatikus frissítési funkciót – általában ez az alapértelmezett beállítás. Ellenkező esetben minél előbb telepítse a szoftverek, különösen a web böngésző és az operációs rendszer biztonsági frissítéseit.

Használjon vírusvédelmet és tűzfalat!

Ellenőrizze, hogy be van-e kapcsolva a vírusvédelem és a tűzfal, de ne feledje, hogy ezek a beállítások csak más biztonsági eljárások kiegészítő intézkedéseként lehetnek hatásosak, az alkalmazásuk nem helyettesítheti a listában szereplő többi tanács betartását.

Hozzon létre különböző felhasználói fiókokat! 

A rosszindulatú programok ugyanolyan jogokkal rendelkeznek a számítógépen, mint az a felhasználói fiók, amelyen keresztül bejutottak a számítógépre, ezért csak akkor dolgozzon adminisztrátori jogosultságokkal, ha az feltétlenül szükséges.

Legyen óvatos a személyes adatok megosztásakor! 

Az online csalók úgy igyekeznek növelni a sikerességüket, hogy testre szabott módon közelítik meg áldozataikat: A bizalom megteremtése érdekében felhasználják a korábban megfigyelt adatokat, például a böngészési szokásokat, vagy a személyneveket. Manapság a személyes adatok pénzt érnek az interneten, a csalók kereskednek velük. Amennyiben lehetséges, nyilvános vezeték nélküli hálózati (WLAN) elérési pontokhoz csatlakozva használja az otthoni hálózathoz csatlakozó VPN-t, máskülönben a titkosítás nélkül továbbított adatokat harmadik felek is láthatják.

További intézkedések az otthoni iroda informatikai biztonsága érdekében:

Csak a feltétlenül szükséges eszközöket és információkat vigye haza!

Az információk és az eszközök védelmének legjobb módja, ha egyáltalán nem távolítjuk el őket a vállalati környezetből, így nem veszhetnek el szállítás közben, vagy keverednek el otthon.

Használjon naprakész web böngészőket! 

Ellenőrizze, hogy nem szükséges-e letiltani egyes komponenseket és beépülő modulokat a böngésző beállításaiban! Jó módszer a biztonságos hozzáféréshez, ha előbb kézzel begépeli a biztonsági szempontból különösen fontos webhelyek – például az online bankja – címét a böngésző címsorába, majd az így megadott címet elmenti könyvjelzőként.

Frissítse gyakran jelszavait!

Tartsa titokban a jelszavait és a felhasználóneveit, az esetlegesen kiszivárgott jelszavakat pedig haladéktalanul módosítsa. A különböző alkalmazásokhoz használjon eltérő, felismerhetetlen jelszavakat, és az automatikusan generált jelszavakat az első használat előtt módosítsa. Fontos azonban az is, hogy a jelszó könnyen megjegyezhető legyen. Az általános szabály: minél hosszabb, annál jobb. A jelszó legyen legalább nyolc karakter hosszú, ne legyen szótárban megtalálható szó, és tartalmazzon kis- és nagybetűt, speciális karaktert, és számot is.

Kétfaktoros hitelesítés

Ahol lehetőség van kétfaktoros hitelesítésre, használja azt a fiókjához való biztonságosabb hozzáférés érdekében! A jelszókezelő szoftverek használata megkönnyítheti a különböző jelszavak kezelését. Jelszavait soha ne ossza meg másokkal!

Védje adatait titkosítással!

Védje bizalmas e-mailjeit titkosítással! Amennyiben nyilvános vezeték nélküli helyi hálózatot (WLAN-t) használ, a vállalata információbiztonsági útmutatásait betartva ügyeljen a vezeték nélküli hálózat titkosítására. A routeren válassza ki a WPA3 titkosítási szabványt, vagy a WPA2-t, ha az előbbi még nem támogatott. Természetesen az illetékes információbiztonsági megbízott (ISO) ennél szigorúbb feltételeket is szabhat, amelyeket mindenképpen tartson be! Válasszon bonyolult, legalább 20 karakterből álló jelszót.

Csak megbízható forrásokból töltsön le adatokat! 

Legyen óvatos, amikor az internetről tölt le tartalmakat! A programok letöltése előtt győződjön meg a forrás megbízhatóságáról, és amennyiben lehetséges, csak a gyártó weboldaláról töltse le ezeket.

Rendszeresen készítsen biztonsági mentést az adatokról!

Amennyiben a számítógép a biztonsági intézkedések ellenére megfertőződik, fontos adatok veszhetnek el. A kár enyhítése érdekében rendszeresen készítsen biztonsági mentést a fájlokról a helyi információbiztonsági megbízott (ISO) útmutatásai szerint.

Kapcsolja ki a hanggal vezérelt intelligens eszközöket az otthoni irodában, és a takarja le a webkamerát, amikor nem használja! 

A hangvezérelt asszisztensek hallják, amit a szobában mondunk, és továbbítják a szolgáltató felé.

Nem garantálható, hogy ezek a hangfelvételek nem kerülnek rossz kezekbe. Ezen kívül ne felejtse el letakarni a számítógép webkameráját, ha éppen nem használja, illetve ügyeljen arra, hogy mit oszt meg a videofunkción keresztül.

Ne keverje a személyes és vállalati célú felhasználást!

Egyértelműen különítse el a vállalati és a személyes célú eszközöket és információkat, és ne másoljon át munkával kapcsolatos adatokat a személyes eszközeire, ezzel megelőzheti az információ véletlen kiszivárgását. Ez a gyakorlat pszichológiai szempontból is hatásos, mert segít elkülöníteni a munkaidőt a pihenőidőtől.

Mindenki azonosítsa magát az online megbeszéléseken!

A csatlakozáshoz szükséges adatokat megszerző illetéktelen személyek különösen könnyen kapcsolódhatnak nagyobb, sokszereplős online megbeszélésekhez, ezért fontos, hogy a megbeszélésen részt vevő személyek röviden azonosítsák magukat, különösen bizalmas témák megvitatásakor és a prezentációk képernyőn történő megosztásakor.

Védje az eszközöket, és jelentkezzen ki, ha már nem használja azokat!

Akkor is zárolja a számítógép és a mobileszköz képernyőjét, ha csak rövid szünetet tart, éppúgy, mint ahogyan azt a munkahelyen tenné, hogy mások ne férhessenek hozzá az eszközön lévő tartalmakhoz. A készülékek védelméhez természetesen az is hozzátartozik, hogy megóvjuk őket az illetéktelen fizikai hozzáférés és a lopás ellen.

Tartsa be a bizalmas dokumentumok nyomtatására és kezelésére vonatkozó biztonsági lejárásokat!

Ne tartson az íróasztalán bizalmas nyomtatott anyagokat! Az „illetéktelen hozzáférés” kategóriájába beletartozhat az is, amikor a gyermekei rajzpapírnak használják a munkával kapcsolatos dokumentumokat. Zárja el a bizalmas iratokat egy szekrénybe, amikor éppen nincs rájuk szüksége. A belső használatú és bizalmas dokumentumokat ne dobja a normál szemétkosárba; használjon iratmegsemmisítőt! Ha nem rendelkezik iratmegsemmisítővel, gyűjtse össze ezeket, és ellenőrizze, hogy biztonságosan megsemmisíthetőek-e majd az irodában.

Legyen rendkívül óvatos a gyanús e-mailekkel és csatolmányokkal, különösen, ha ismeretlen a feladójuk! 

Az otthoni iroda barátságos környezetében különösen ügyelnie kell a gyanús e-mailekre. Szánjon időt az e-mailek alapos ellenőrzésére, mielőtt megnyitná őket.

Gazdaság

Hibrid munkavégzés során korszerű beléptetőrendszerekkel ellenőrizhető az irodai jelenlét

A hibrid munkavégzés terjedésével és állandósulásával a vállalatoknak egyre nagyobb kihívást jelent a munkaidő nyilvántartása, a jelenlét követése és a biztonságos irodai működés fenntartása.

A SMARTme Building Technologies Kft. szakértője szerint a korszerű beléptetőrendszerek kulcsszerepet játszanak a modern irodai környezetben, segítve a hatékony munkaidő-kezelést, statisztikakészítést és biztonságot.

Öt éve végleg átalakult a munkavégzés világa

A 2019-ben kezdődő, majd 2020-ban elterjedő járvány örökre megváltoztatta a munka világát. A koronavírus-járvány időszaka mindkét féltől – a munkaadóktól és természetesen a munkavállalóktól is – teljesen más, a korábbiaktól eltérő hozzáállást követelt meg. Mivel az ezt megelőző időszakban a teljes távollét, tehát a távmunka csak a rendkívüli körülmények miatt váltotta fel a jelenléti munkavégzést, így az új helyzetre válaszul, 2020-tól kezdődően a hibrid munkavégzés sokkal elterjedtebbé és szélesebb körben elfogadottá vált különböző szektorokban. Nem is csoda, hiszen a hibrid modell ötvözheti a távmunka és az irodai munka előnyeit: munkakörtől függően hetente több otthoni munkanapot, azaz home office-t tesz lehetővé.

Az új modell továbbra is velünk marad

A GKI Gazdaságkutató Zrt. a magyar felnőttkorú lakosság egészét reprezentáló ezer fős mintán végzett kutatást 2025 szeptemberében a távmunka hazai elterjedtségét vizsgálva. Kiderült, hogy a munkavállalók 29 százalékának volt lehetősége otthonról (is) dolgozni. Az önálló értelmiségi szakmákban a távmunka előfordulása 80 százalék feletti, és ebben a felsővezetők több mint fele is érintett. Kiderült az is, hogy a home officeban (is) dolgozók közül minden hatodik egyáltalán nem jár be a munkahelyére, a többieket hibrid formában foglalkoztatják. A GKI szerint Magyarországon a következő 2-3 évben nem az lesz a fő kérdés, hogy marad-e a home office, hanem hogy milyen formában. Míg az állami és konzervatív szektor visszaszorítja, addig a multik és tudásalapú cégek megőrzik, és a kompromisszum a heti 1-2 napos otthoni munkavégzést tartalmazó hibrid modell lehet.

Új kihívásokat hozott a hibrid munkavégzés – megoldás az korszerű beléptetőrendszer

A korábban kialakult új munkarend állandósulásával a vállalatok immár évek óta új kihívásokkal néznek szembe: jelentős feladat a munkaidő nyilvántartása, a jelenlét követése és a biztonságos irodai működés fenntartása.

„A hagyományos papír alapú vagy Excel-táblás nyilvántartások ma már nem elegendőek. A modern beléptetőrendszerek integráltan tudják kezelni a hibrid jelenlétet, miközben biztosítják az adatok pontosságát, a kellő biztonság kialakítását és a jogszabályi megfelelést. Többek között olyan kérdésekre kell választ találni, hogy ki van jelen az irodában, és mikor, hogyan biztosítható az épület hozzáférése és biztonsága, illetve hogyan lehet pontos adatot nyerni a munkaidőről és jelenléti statisztikákról”

– véli Móró Tibor, a SMARTme Building Technologies Kft. ügyvezető igazgatója.

A valós üzleti életben gyakori, hogy a felelős személy nem tartózkodik a helyszínen, mégis biztosítani kell a hozzáférést valakinek – például karbantartás, fontos szállítmány vagy külső szolgáltató esetén. A beléptetőrendszerek lehetővé teszik időkorlátos hozzáférés biztosítását kártya, PIN-kód vagy QR-kód segítségével, amely csak előre meghatározott időszakban érvényes, így a belépés teljesen kontrollált, a kulcsokat pedig nem kell fizikailag átadni. Ez a megoldás növeli a biztonságot, miközben rugalmasságot biztosít a napi működéshez.

A korszerű beléptetőrendszerek lényege, hogy a teljes kontroll a döntéshozónál marad, így minden belépés naplózva van, a kamerafelvételek visszanézhetők, a hozzáférések időkorlátosan és személyre szabottan szabályozhatók. Ez a megoldás nem csupán a hozzáférés biztosítására alkalmas, hanem valódi eszköz a létesítmény átlátható és biztonságos működtetéséhez.

„Az sem elhanyagolható szempont, hogy a beléptetőrendszerekből nyert adatok segítik a vezetőket, hiszen használatukkal elemezhető, hogy mely napokon, mely osztályokban a legmagasabb az irodai jelenlét, mely munkatársak használják leginkább a hibrid lehetőségeket, illetve, hogy hol lehet optimalizálni az irodai kapacitást és erőforrásokat. Elmondható, hogy a digitális nyilvántartás lehetővé teszi a tudatos iroda- és kapacitásgazdálkodást, miközben biztosítja a munkavállalók adatvédelmi jogait”

– tette hozzá a SMARTme szakértője.

A fentieken túl a modern beléptetőrendszerek képesek parkolás-menedzsent funkciót és rendszámos belépést is biztosítani. Az előbbi esetében az irodaházakban vagy az ipari parkokban gyakran jelentkező problémára kínálnak hatékony, fennakadásoktól mentes parkolási rendet és rendszert, míg az utóbbi esetében a periméteren való áthaladáskor az is megoldható, hogy nemcsak kártyaolvasó kerülne fel, hanem rendszámfelismerő kamera is, amely integrálva van a beléptető rendszerbe. Ilyenkor az illetőnek nem kell kártyát mutatnia a belépéshez, hanem csak behajt a saját autójával. A beléptetőrendszer mégis azonosítja és regisztrálja a belépést. Egy esetleges munkaidő nyilvántartó kiegészítéssel az illető adott napi munkaidő kezdését is elindítja a rendszámra, kártyaolvastatás nélkül.

Mindezek alapján az korszerű beléptetőrendszerek előnyei:

– valós idejű jelenlét-nyilvántartás – látható, ki tartózkodik az irodában,
– munkaidő-elszámolás és statisztikák készítése – HR folyamatok támogatása,
– integráció más rendszerekkel – például kamerák, riasztók vagy IT-eszközök hozzáférése,
– rugalmas hozzáférés-kezelés – hétvégi, késő esti vagy távoli munkavégzés esetén is.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Gazdaság

Sokat segíthetne a technológia a beszállítói csalások megelőzésében

A globális gazdasági bizonytalanság, a szigorodó szabályozások és a vállalati visszaélések növekvő kockázata miatt a beszállítói kapcsolatok átláthatósága és biztonsága minden eddiginél fontosabbá vált.

Ennek ellenére a régiónkban működő szervezetek többsége még nem használja a fejlett technológiai megoldásokat a csalások visszaszorítása érdekében – derült ki az EY szervezeti integritással foglalkozó konferenciáján. A rendezvényen több mint 50 döntéshozó és szakértő körében végzett felmérés szerint a vállalati korrupció továbbra is a leggyakrabban elkövetett munkahelyi csalás a Közép-Kelet európai régióban.

Az EY szakmai konferenciáján a beszállítói láncokban rejlő kitettség – mint a korrupció, vesztegetés, összeférhetetlenség, szankciós megfelelés vagy akár a fiktív beszállítók alkalmazása – került fókuszba. A résztvevők körében végzett felmérésből kiderült, hogy a cégek 55 százaléka szerint a régióban a legtöbb vállalat még nem alkalmaz adatelemzéses módszereket a korrupció és a vesztegetés felderítésére. A technológiai megoldások bevezetésének legnagyobb akadályának – a nemzetközi kutatásokkal összhangban – a költségvetési korlátokat (55%) és a belső szakértelem hiányát tartják a megkérdezettek (41%).

A beszállítói kapcsolatokban rejlő kockázatok kezelése ma már elképzelhetetlen fejlett adatelemzési eszközök nélkül. Ezek a módszerek nemcsak a múltbeli visszaélések feltárására alkalmasak, hanem a megelőzésben és a kontrollrendszerek folyamatos fejlesztésében is kulcsszerepet játszanak”

– hangsúlyozza dr. Farkas Ádám, az EY partnere.

Az EY által alkalmazott technológiai megoldások képesek egyszerre többféle kockázatot is kezelni: a beszállítók azonosításától kezdve a pénzügyi és jogi ellenőrzésen át, az összeférhetetlenségi helyzetek feltárásán keresztül, egészen a szankciós listákon való szereplés vizsgálatáig. A folyamat során a vállalatok átfogó képet kapnak beszállítóik megbízhatóságáról, így megalapozottabb üzleti döntéseket hozhatnak.

Az adatelemzés lehetővé teszi, hogy a vállalatok gyorsan és hatékonyan azonosítsák a beszállítói portfólióban rejlő ‘red flag’-eket, vagyis a gyanús mintázatokat és összeférhetetlenségi helyzeteket. Ez nemcsak a visszaélések feltárásában, hanem a reputáció és az ügyfélbizalom megőrzésében is elengedhetetlen

– emeli ki Hegyi Márton, az EY szakértője.

Az adatelemzés tehát nemcsak a visszaélések feltárásában, hanem a megelőzésben és a kockázatok kezelésében is kulcsszerepet játszik. A megfelelően kialakított és működtetett kontrollrendszerek segítségével a vállalatok nemcsak jogi és pénzügyi kockázataikat csökkenthetik, hanem megőrizhetik piaci pozíciójukat és ügyfeleik bizalmát is.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Gazdaság

Tarolt az LG a CES 2026 Innovációs Díjátadón

Az LG Electronics (LG) számos díjban részesült a CES® 2026 Innovációs Díjátadón (Innovation Awards), köztük két, a legjobb innovációnak járó, Best of Innovation díjat is bezsebelt. A vállalat ezzel megerősítette vezető szerepét a következő generációs okos életmód-megoldások és kijelzőtechnológiák terén.

A díjakat minden évben a Fogyasztói Technológiai Szövetség (Consumer Technology Association – CTA) ítéli oda a CES, azaz a világ legnagyobb fogyasztói elektronikai és IT szakkiállítása előtt. Az Innovációs Díjátadó célja, hogy elismerje azokat az úttörő termékeket és szolgáltatásokat, amelyek meghatározzák a technológia és a dizájn jövőjét.

Az LG idei elismerései több termékkategóriát is lefednek – kizárólag az LG OLED tévék és monitorok összesen öt díjat nyertek el, „Képalkotás”, „Játék és e-Sport”, valamint „Számítógépes hardver és komponensek” kategóriákban. A díjazott termékek közül kiemelkedik az LG SIGNATURE OLED T, amely „Képalkotás” kategóriában elnyerte a Best of Innovation díjat. Ez az elismerés tovább erősíti az LG vezető szerepét az OLED-technológia terén, emellett hangsúlyozza a vállalat elkötelezettségét az új értékek és felhasználói élmények megteremtése iránt.

A Best of Innovation díjat immár sorozatban a negyedik alkalommal nyeri el az LG OLED TV.

Ez a mérföldkő olyan figyelemre méltó korábbi győzteseket követ, mint a fényerő-növelő technológiával felszerelt LG OLED evo (2025), az LG első vezeték nélküli OLED tévéje (2024), valamint a hajlítható gaming OLED TV, az OLED TV Flex (2023). 2026-ban pedig a világ első átlátszó és valódi vezeték nélküli televíziója, az LG SIGNATURE OLED T viszi tovább ezt, a TV-technológia csúcsát képező innovációs örökséget.

Az LG SIGNATURE OLED T lenyűgöző 77 colos, átlátszó OLED kijelzőjével, ultraéles 4K (3840×2160) felbontásával és az LG vezeték nélküli AV technológiájával újradefiniálja a televíziózás élményét. Az egyedülálló formatervezés és a páratlan teljesítmény ötvözeteként új mércét állít az immerzív dizájn számára. Az OLED T nagyfokú nemzetközi figyelmet kapott a Kjongdzsuban megrendezett 2025-ös APEC CEO Summit Koreán is: az eseményen az LG 28 darab átlátszó OLED tévéből készült csillárt mutatott be, látványos példáját adva a vállalat víziójáról a kijelzőtechnológia terén.

Az LG webOS okostelevíziós platformja – amely a vállalat platformalapú szolgáltatási stratégiájának egyik kulcseleme – kettős elismerésben részesült az idei díjátadón, Innovációs Díjat szerezve a „Mesterséges intelligencia” és a „Kiberbiztonság” kategóriákban. A webOS immár másodjára nyeri el ezt az elismerést a „Kiberbiztonság” kategóriában, megerősítve pozícióját biztonságos és intelligens szórakoztatóplatformként.

A „Háztartási készülékek” kategóriában Innováviós Díjat nyert forradalmi kialakításáért és fejlett technológiájáért az LG új, beépíthető robotporszívó-állomása is. Az állomás, amely könnyedén elrejthető a kihasználatlan terekben – például a konyhai mosogató alatt vagy az ajtók mögött –, a világ első, a porszívón és a dokkolóállomáson egyaránt alkalmazható gőztisztító rendszerrel rendelkezik – új szintre emelve a tisztítást és a higiéniát.

CES 2026 Innovációs Díjban részesült továbbá a prémium Micro RGB technológiával felszerelt LCD TV, az LG StandbyME 2, amely egy második generációs hordozható lifestyle kijelző, valamint az LG UltraFine evo 6K professzionális monitor – a világ első kijelzője, amely támogatja a 6K (6144×3456) felbontást és az új Thunderbolt™ 5 csatlakozást.

Az LG CES 2026 Innovációs Díjjal elismert termékeinek teljes listája és részletei 2026. január 6-án, a las vegas-i CES kiállításon kerülnek bemutatásra.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Advertisement

Friss