Gazdaság

A felügyelő bizottság jóváhagyta a szervezeti átalakulás következő szakaszát

A fejlett vezetést támogató rendszerek és az automatizált vezetés 2022. január 1-jétől a független Autonomous Mobility (Autonóm Mobilitás) üzleti terület alá kerül

A mai ülésén a Continental AG felügyelő bizottsága jóváhagyta a mobilitási szolgáltató stratégiai átalakításának fontos, következő szakaszát.

A döntés támogatja a vállalat fejlett vezetést támogató rendszerekkel és automatizált vezetéssel foglalkozó üzletágának jövőbeni szervezeti átalakítását. 2022. január 1-jétől ez a terület az Automotive Technologies (Autóipari Technológiák) csoportszektorba kerül, azon belül pedig a független Autonomous Mobility (Autonóm Mobilitás) üzleti területként folytatja. Fő tevékenysége a jelenlegi Advanced Driver Assistance Systems (Fejlett Vezetést Segítő Rendszerek -ADAS) üzleti egységének tevékenységeiből fog állni.

„Céltudatosan hajtjuk végre stratégiánkat. Ennek megfelelően befektetünk növekedési területeinkbe és a jövőbeni technológiáinkba, megragadjuk a piaci lehetőségeket, fejlesztjük reagáló képességünket, és nagyobb átláthatóságot biztosítunk”

– magyarázta Nikolai Setzer, a Continental vezérigazgatója, majd hozzátette:

„Az autonóm mobilitás piaca több mint kétszeresére fog nőni az elkövetkező három év során. A szükséges technológiák stratégiai jelentőségének és ígéretes növekedési kilátásainak következtében növeljük az ezekre a területekre helyezett hangsúlyt, hogy új struktúrákat hozzunk létre e technológiák kutatására, fejlesztésére és iparosítására. Ez azt is lehetővé teszi számunkra, hogy valamennyi üzleti területünknek további szabadságot adjunk ahhoz, hogy még nagyobb mértékben koncentrálhassanak a legfontosabb tevékenységeikre.”

Autonóm mobilitási megoldások Budapesten

„A mobilitási piac rendkívüli erős üzleti felértékelődése tovább növeli a budapesti Mesterséges Intelligencia Fejlesztési Központunk fejlődési potenciálját. Magyarországi központunk közel három éve kezdte meg működését, jelenleg már 100 fő feletti létszámmal, jelentős neurális háló alapú fejlesztési kompetenciával, saját tervezésű szuperszámítógép számítási kapacitással, továbbá sikeres projektek tapasztalataival készen állunk a következő növekedési időszakra. Jelenleg Budapesten a nemzetközileg is kiemelkedő, tehetséges kollégáinknak köszönhetően olyan innovációs képességgel rendelkezünk, amivel világszínvonalú eredményeket érhetünk el. Fejlesztési központunk jelentős szerepet vállal a Continental globális stratégiájának megvalósításában”

– emelte ki a döntés hazai vonatkozását Dr. Lóránd Balázs, a budapesti Mesterséges Intelligencia Fejlesztési Központ vezetője.

Az előzetes éves beszámoló adatok 2021. március 9-én történő közzététele részeként a társaság bejelentette, hogy csak ebben az évben további 200 és 250 millió euró közötti összeget fog fordítani a támogatott és autonóm vezetéshez szükséges technológiák fejlesztésére. Ez azt a célt szolgálja, hogy teljes mértékben ki lehessen használni az érintett piacok gyors fejlődése kapcsán adódó vonzó lehetőségeket, majd nyereséges növekedéssé lehessen változtatni őket.

„Már most is erős pozícióval rendelkezünk a területen”

– tette hozzá Setzer.

„Azonban még tovább erősítjük ezt a pozíciót, amivel nagy lendületet adunk a térségben végzett tevékenységünknek, és az autonóm mobilitási piac vezetőjeként még nagyobb előnyre tudunk szert tenni. Ugyanakkor még nyitottabbá válunk a technológiai partnerekkel és start-up vállalkozásokkal való potenciális, nagyszabású együttműködésre. Végső soron az a célunk, hogy a továbbiakban is vezető globális technológiai szerepet töltsünk be a támogatott és automatizált vezetés terén.”

Csak 2018 és 2020 között a Continental ezen a területen összesen több mint 9 milliárd euró értékben kapott megrendelést ügyfeleitől világszerte. A mobilitási szolgáltató ezt az összeget jelentősen meg kívánja növelni, mivel az ellátás lehetséges körének értéke az elkövetkező évek folyamán a járműautomatizálás növekvő mértékéből adódóan sokszorosára fog emelkedni.

„A szoftver az, ami a legnagyobb hatással lesz a jövőre nézve. Fejlesztése és iparosítása megköveteli, hogy valamennyi régióban rendkívül rövid válaszidőkkel és a lehető legnagyobb rugalmassággal, valamint agilis, interdiszciplináris együttműködéssel rendelkezzünk szervezetünkön belül és külső partnereink esetében egyaránt”

– magyarázta Setzer.

Zöld utat kapott a Vitesco Technologies leválasztása

A felügyelő bizottság jóváhagyta a Vitesco Technologies tervezett leválasztását és későbbi tőzsdei bevezetését is. Amennyiben ezt a 2021. április 29-i éves közgyűlés helybenhagyja, a vállalat tovább folytatja a Powertrain üzletág 2021 második felében történő leválasztását megcélzó törekvéseit.

„A mai nap zöld utat adtunk a Vitesco Technologies vállalkozói függetlenségének megalapozására irányuló eljárások folytatásához. Ha ezzel a részvényesek is egyetértenek, a jövőben egy globális éllovas helyett már kettővel számolhatunk – mindegyikkel a maga területén. A Vitesco Technologies úttörő szerepet játszik a meghajtásrendszerek villamosításának területén, a Continental pedig a hálózatba kapcsolt, biztonságos és fenntartható mobilitás piacainak vezetője. Ennek a lépésnek köszönhetően mindkét technológiai vállalat képes lesz kiaknázni a bennük rejlő maximális potenciált”

– mondta a testület döntése kapcsán Prof. Wolfgang Reitzle, a felügyelőbizottság elnöke.

Változás az igazgatótanácsban: Philip Nelles követi Hans-Jürgen Duensinget

Egy további határozatában a mai nap a felügyelő bizottság Philip Nellest (46), a ContiTech üzleti terület Mobile Fluid Systems üzleti egységének igazgatóját 2021. június 1-jével felvette a Continental AG igazgatótanácsába. Philip Nelles a ContiTech üzleti területért fog felelni, és Hans-Jürgen Duensinget követi ebben a pozícióban, akinek kinevezése 2021. május 31-én, személyes okokból kifolyólag saját kérésére idő előtt, a vállalatnál töltött több mint 35 év után ér véget. Hans-Jürgen Duensing 2015. május 1. óta tagja az igazgatótanácsnak, mely kinevezést 2017 szeptemberében 2023. áprilisának végéig hosszabbították meg.

„Örömmel bízzuk a ContiTech üzleti területünket Philip Nellesre, egy tapasztalt ügyvezetőre, aki hosszú ideje nagy sikerrel dolgozik vállalatunknál. A felügyelő bizottsági kollégáim nevében is minden jót és sok sikert kívánok neki új feladatai ellátáshoz”

– mondta Reitzle, majd hozzátette:

„Ugyanekkor szeretnénk kifejezni mélységes hálánkat elődjének, Hans-Jürgen Duensingnek, sokéves értékes szolgálatáért és a Continental értékteremtésében való közreműködéséért. Sajnáljuk, hogy távozik a vállalattól, mivel folyamatos kiemelkedő szakértelem, elkötelezettség, feddhetetlenség és hűség jellemezte valamennyi vezetői pozíciójában végzett munkája során. Egy figyelemre méltó ügyvezetőt veszítünk most el, aki mindig a Continental sikerére helyezte a hangsúlyt.”

A ContiTech a világ egyik vezető ipari szaktekintélye az intelligens, nagy teljesítményű műanyag és gumi megoldások terén.

„Az elmúlt években Hans-Jürgen Duensing magas szintű koncentrációval felgyorsította és kiterjesztette ennek az üzleti területnek az átalakítását, miközben a magasabb nyereséges növekedéshez igazította annak haladási irányát. Ezzel döntő szerepet játszott abban, hogy a Continental a jelenleg is zajló ipari átalakulás egyik nyertese legyen”

– méltatta Setzer Hans-Jürgen Duensing eredményeit.

„Az elmúlt hat évben Hans-Jürgen Duensing az akvirált vállalatok integrálása mellett növelte a termékek digitalizálásának mértékét és különböző iparágak számára nyújtott szolgáltatásokkal bővítette az üzletág tevékenységeit. A teljes igazgatótanács nevében szeretnék köszönetet mondani sikeres munkájáért és minden jót kívánok neki a jövőben”

– mondta Setzer, majd hozzátette:

„Egy szervezet jövőbeni életképességéhez elengedhetetlen, hogy a felsővezetők tekintetében szisztematikus tervekkel rendelkezzen az utódlást és a személyes fejlődést érintően. Ezért nagy örömmel tölt el, hogy Philip Nellest is az igazgatótanács soraiban tudhatjuk. Karrierjének kezdete óta különböző nézőpontokból szerzett széleskörű tapasztalatának köszönhetően az elejétől a végéig ismeri ContiTech üzletágunkat. A teljes igazgatótanács nevében sok sikert kívánok neki.”

Philip Nelles miután 2000-ben műszaki menedzseri diplomát szerzett, a Continentalnál kezdte meg pályafutását a jelenlegi ContiTech üzleti terület gyakornokaként, ahol a későbbiekben a Mobile Fluid Systems üzleti egységében töltött be különböző vezetői pozíciókat Németországban, Svédországban és Magyarországon 2009 végéig. 2010 és 2015 között a globális Automotive Original Equipment szegmens vezetője volt a ContiTech Power Transmission Group üzleti egységében, 2015 közepétől 2018-ig pedig ezt az üzleti egységet irányította, mielőtt a ContiTech-en belül a Mobile Fluid System élére került volna. Philip Nelles nős és négy gyermek édesapja.

Gazdaság

Tovább erősíti regionális szerepét a piacvezető villamossági cég

Székesfehérváron második telephelyét nyitotta meg 2024. április 24-én a több mint 30 éves szakmai tapasztalattal rendelkező Daniella Villamosság.

Az évi nettó 40 milliárd forintot meghaladó árbevételű, piacvezető, debreceni székhelyű családi vállalkozás új egységében az ipari partnerek körében felmerülő villamossági igények teljeskörű kiszolgálására törekszik. A közel 500 főt foglalkoztató, immár 39 telephellyel és webáruházzal is rendelkező vállalat a jövőben még markánsabb szerepet kíván betölteni a régió vállalkozásainak életében.

Az ipari szereplők szolgálatában

Magyarország elsőszámú villamossági kis- és nagykereskedése, a magyar és nemzetközi viszonylatban is jelentős eredményeket felmutató Daniella Villamosság második székesfehérvári telephelyének 50 millió forintos árukészlete, neves stratégiai beszállítók, úgy, mint a Schneider, a Siemens, a WAGO, a Phoenix Contact, a Weidemüller, az ELKO EP támogatásával áll az ipari partnerek rendelkezésére.

A lokáció más vevőszegmenst szólít meg, mint a nyüzsgő belvároshoz közeli B2C kereskedés. A mindössze négy hónap alatt kialakított új egység – a célcsoport összetett igényeire figyelemmel – az általános villanyszerelési termékek kereskedelme mellett tanácsadói, mérnöki, tervezési és automatizálási feladatokra is felkészült. A Daniella Villamosság Ipari Divíziója műszaki javaslatokkal, megoldásokkal, termékspecifikációk kidolgozásával is támogatja az értékesítést. A cég a régióban, megerősített személyes jelenlétével, rendkívül széles kapcsolati tőkével kívánja hangsúlyozni a vármegye gazdasági fejlődése iránti elköteleződését.

Az innovatív vállalatcsoport magas minőségű kiszolgálással fokozza az ügyfélélményt

A vállalat országos lefedettséget megcélzó hosszútávú stratégiai elképzelése 2024 április 24-én következő szintre lépett azáltal, hogy megnyitotta második üzletét Székesfehérváron. A közel 500 m2 alapterületű, 3000-3500 db, az ipari vállalkozások igényeire specializálódott, azonnal elérhető termékkel rendelkező telephely a Videoton Ipari Parkhoz közel található. A hazai villamossági piac legmodernebb robotizált nagytarcsai központi raktárában pedig további 250 000 db tétel áll az ügyfelek rendelkezésre, melyet akár másnapi kiszállítással biztosítanak a Fejér vármegyei üzletben vásárlók számára is.

„A nagy múltú családi vállalkozás és az ipari szereplők vállalatirányítási rendszereinek összekapcsolása lehetővé teszi a logisztikai, a beszerzési, az anyaggazdálkodási folyamatok összefűzését. Ezáltal szorosabb technológiai és stratégiai összefonódások jönnek létre az üzleti partnerek között.”

– hangsúlyozta Hadnagy Ernő, a Daniella Villamosság ügyvezető igazgatója.

A cég központi értéke az emberi erőforrás

Az országos lefedettségű vállalat sikeres működésének fontos összetevője a tudásbázis megőrzése, a vevők legjobb kiszolgálása, a stabilitás, illetve a munkahelyek megtartása a családias értékrend megőrzése mellett. A második székesfehérvári telephely megnyitása további 5 munkahelyet teremtett, ezzel már 8 főre növelve a közvetlenül kiszolgáló egységekben dolgozók számát. Rajtuk kívül két területi képviselő aktív munkája is hozzájárul a partneri kapcsolatok ápolásához és kiépítéséhez.

Székesfehérvár és a Daniella Villamosság kapcsolata példaértékű

„Örömmel üdvözlöm, hogy a magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező Daniella Villamosság második kereskedelmi egységét nyitotta meg Székesfehérváron. Egy új telephelyének létrejötte mindig nagy jelentőségű mind a beruházó, mind pedig a befogadó város életében. Együttműködésünk példaértékű, ami – reméljük – további cégek számára is vonzóvá teszi a vármegyeszékhelyt.”

– emelte ki beszédében dr. Cser-Palkovics András, Székesfehérvár polgármestere.

Felvillanyozzák a várost

„Arra törekszünk, hogy a cég ne csak egy elszigetelt kereskedelmi egységként működjön a városban. Elkötelezettek vagyunk a régió fejlődésének irányába, ezért üzleti magatartásunkat a városi szereplők lüktetéséhez és elképzeléseihez igazítjuk. Közös projektek megvalósításában gondolkozunk az oktatás, a kultúra és a sport területén. Számunkra fontos, ahol befogadó közösséget találtunk, ott együtt nagyszerűt és jót tegyünk.”

– emelte ki Barabás Borbála, a Daniella Villamosság stratégiai fejlesztési vezetője.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Gazdaság

A CIB Bank a Kyndrylt választotta hitelezési platformja modernizálására

kyndryl

A Kyndryl (NYSE: KD), a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója és a CIB Bank, Magyarország egyik legnagyobb kereskedelmi bankja ma bejelentette, hogy a Kyndryl támogatta a bankot alkalmazásai modernizálásában és fedezetlen hitelezéssel kapcsolatos munkafolyamatai átalakításában.

Ennek eredményeként a CIB Bank – a fogyasztói hitelek feldolgozására szolgáló modern és automatizált rendszer bevezetésével – tovább egyszerűsíti hitelezési folyamatát, nagyobb hatékonyságot és jelentős költségmegtakarítást érhet el.

Az 1979-ben alapított CIB Bank az Intesa Sanpaolo Csoport tagjaként közel 455 000 ügyfelet szolgál ki. A technológiai innovációk által irányított, gyorsan fejlődő pénzügyi szektorhoz igazodva a CIB Bank élvonalbeli technológiai integrációval alkalmazkodik a digitális bankolás korszakához, amelyet az ügyfelek rugalmasság és zökkenőmentesség iránti igénye vezérel.

A CIB Bank ügyfélközpontú megoldásokra törekszik, célja, hogy egyensúlyt teremtsen a versenyképesség és a szabályozási megfelelés között, bizalmat és biztonságot nyújtson egy dinamikusan változó piacon. Ennek érdekében bízta meg a Kyndrylt egy informatikai modernizációs projekt megvalósításával, melynek célja a bank fedezetlen hitelekkel kapcsolatos munkafolyamatainak átalakítása, a kisvállalkozói hitelezési szolgáltatás felhasználói felületének frissítése, valamint a jelzáloghiteleket és kisvállalkozásokat kezelő platform korszerűsítése. A projekt során jelentősen átalakították a CIB Bank hitelkártyák, folyószámlahitelek és személyi kölcsönkérelmek kezelésére szolgáló folyamatát, egyszerűsítették a programkódokat, újratervezték az üzleti műveleteket, miközben az alaptechnológiát változatlanul hagyták.

„Nagyon örülünk, hogy a Kyndryl partnerünk ebben a projektben”

– mondta Sante Cusimano, a CIB Bank működésirányítás vezérigazgató-helyettese.

„A Kyndryl alkalmazásfejlesztés és működési támogatás terén szerzett szakértelme segítségével modernizáltuk hitelezési folyamatainkat, fejlesztettük belső képességeinket, személyre szabottabb és hatékonyabb szolgáltatást nyújtunk ügyfeleinknek.”

„A Kyndryl büszke arra, hogy együttműködhet a CIB Bankkal ebben a modernizációs projektben. Jelentős mérföldkő számunkra, hogy a hagyományos IT szolgáltatói szerepkörünkön túllépve megbízható üzletialkalmazás-szolgáltatóvá váltunk”

– mondta Marosvári Tamás Bence, a Kyndryl Magyarország üzleti folyamatok tanácsadásáért felelős vezetője.

„Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy ügyfeleink elvárásait felülmúló megoldásokat nyújtsunk.”

A projekt központi eleme a Kyndryl átfogó szolgáltatásainak integrálása volt, amely lehetővé tette a bank hitelezési munkafolyamatainak és rendszereinek teljeskörű átalakítását.  A Kyndryl az alkalmazási rétegtől az infrastruktúráig mindent modernizált, és már üzemelteti is az eszközöket és alkalmazásokat.

A fejlesztések jelentősen javították a CIB Bank hatékonyságát, így a bank még rugalmasabban képes reagálni a piaci és üzleti változásokra. A termékfejlesztés ésszerűsítésével a CIB Bank felgyorsította az innovációt, és csökkentette a piacra vezetési időt. A hitelezési folyamatok egyetlen platformon történő központosítása csökkentette a működési költségeket a technológiai infrastruktúra egyszerűsítésével, valamint a műveletek és a támogatás konszolidálásával.

A minőségellenőrzéssel ellátott üzemeltetési és támogatási modell bevezetése lehetővé teszi, hogy a CIB Bank szükség szerint módosítsa az alkalmazás egyes összetevőit. Az új rendszernek köszönhetően a hitelügyintézők már kevesebb időt töltenek az adatbeviteli rendellenességek javításával és a belső hibák miatt elutasított kérelmek kezelésével. Ez a munkatársak elégedettségét is növeli.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Gazdaság

A DACHSER felvásárolja a Brummer élelmiszer-logisztikai szolgáltatót

A DACHSER a Brummer felvásárlásával megerősíti az élelmiszer-szállítmányozó és -raktározó hálózatát Európában.

A cégcsoport alapítása óta a European Food Network partnere a Németország, Ausztria és a környező országok közötti, hőmérséklet-szabályozott élelmiszerek-szállításban.

Kempten/Passau, 2024. április 9. – A DACHSER felvásárolja a németországi Brummer Logistik GmbH-t és az ausztriai Brummer Logistic Solutions GmbH & Co KG-t. A felvásárlás a Brummer csoport teljes operatív üzleti tevékenységét magába foglalja. Az adásvétel során a felek megállapodtak abban, hogy a vételárat nem hozzák nyilvánosságra. A felvásárláshoz a német és az osztrák versenyhatóságok jóváhagyása szükséges.

A két, családi tulajdonban lévő vállalat 2023-ban összesen mintegy 128 millió eurós bevételt ért el, és ezzel együttesen Közép-Európa vezető élelmiszer-logisztikai szolgáltatói közé tartoznak. A Brummer-csoport két tulajdonosa és egyben ügyvezető igazgatója, Hans Brummer és Simone Brummer-Leebmann úgy döntött, hogy üzleti tevékenységüket a továbbiakban ingatlanok kezelésére és fejlesztésére összpontosítják, leginkább a logisztikai ágazatban. Ebben a vállalkozásban lányuk, Valerie Brummer fogja őket támogatni.

A Brummer Logistik GmbH-t 1977-ben alapították a bajorországi Neuburg am Innben, ahol egy 40.000 négyszerméteres, hűtött és fagyasztott élelmiszerekkel foglalkozó létesítménnyel rendelkezik. A Brummer Logistic Solutions GmbH & Co KG 2021-ben indult el, és 45 000 m2 raktárterülettel rendelkezik az ausztriai St. Marienkirchenben, a német határ mellett található telephelyén. Az egész Európából érkező áruforgalom így az országhatárokon, stratégiailag kiemelt helyen összpontosul, elősegítve a szállítási kapacitás optimális kihasználását. A Brummer fő piacán, Dél-Németországban és Ausztriában jelenleg mintegy 950 embert foglalkoztat.

Teljes körű, prémium logisztikai szolgáltatóként a Brummer a Németország, Ausztria és a környező országok közötti, határokon átnyúló szállításra, raktározásra és szerződéses logisztikai szolgáltatásokra összpontosít. A Brummer kínálata a teljes hőmérsékleti tartományt lefedi, beleértve a -18 Celsius-fok alatti fagyasztott élelmiszereket is. A vállalat emellett átfogó logisztikai megoldásokat kínál kiskereskedelmi és ipari ügyfelek számára.

Minőségről ismert

A Brummer 2013-ban egyik alapító partnere volt a European Food Networknek, amely a DACHSER irányításával 34 európai országot ölel fel. Ez a biztosíték arra a magas minőségre, amelyet a Brummer a dél-németországi és az osztrák piacokon kínál ügyfeleinek. A European Food Networkön belül az élelmiszerpiacon tevékenykedő gyártók, beszállítók és kiskereskedők egyedülálló hálózati lefedettséghez juthatnak az Európán belüli gyűjtőszállítások tekintetében.

Az akvizíció jelentős növekedési potenciált teremt a cég számára.

„A Brummer évek óta az élelmiszer-logisztika egyik piacvezetője Ausztriában és Dél-Németországban”

– mondta Hans Brummer és Simone Brummer-Leebmann, a vállalat két ügyvezető igazgatója és tulajdonosa a felvásárlás előtt.

„A DACHSER európai hálózatának részeként további növekedési lehetőségek tárulnak fel a cég előtt. Ezért az évek során kialakult partnerségünket most magasabb szintre emeljük. Megerősítjük hosszú távú piaci pozíciónkat, és új lehetőségeket kínálunk ügyfeleinknek a határokon átnyúló élelmiszer-gyűjtőszállítmányozás és a szerződéses logisztikai szolgáltatások terén. Ez biztonságot és stabilitást teremt a munkatársaink számára is”.

Ezen túl a továbbiakban a DACHSER ügyfelei hozzáférhetnek a Brummer dél-németországi, ausztriai és szlovéniai disztribúciós hálózatához. A hálózathoz tartozik több mint 350 sofőr és a cég saját, több mint 300 hűtőkamionból álló flottája.

„A Brummer révén olyan vállalatot vásárolunk meg, amely szolgáltatásainak magas minőségéről ismert. Emellett örömmel bővítjük saját élelmiszer-logisztikai hálózatunkat Közép-Európában. A Müller Fresh Food Logistics hollandiai és az észak-európai Frigoscandia közelmúltbeli felvásárlásával együtt megerősítjük pozícióinkat Európa egyik vezető élelmiszer-logisztikai vállalataként”

– mondta Burkhard Eling, a DACHSER vezérigazgatója.

Bővülő elosztási kapacitás

A DACHSER számára a Brummer felvásárlása egyúttal fontos lépés kiváló minőségű szolgáltatásokat nyújtó disztribúciós kapacitásának további bővítéséhez a kulcsfontosságú német-osztrák élelmiszerpiacon.

„A határ közelsége miatt mindkét Brummer telephely – a Neuburg am Innben és a St. Marienkirchenben található – elhelyezkedése ideális a rakományok optimális konszolidálásához és a legjobb menetidő kialakításához. Emellett mindkét helyszín további rakománykezelő és raktározási területek kialakítására alkalmas földterületekkel rendelkezik”

– mondta Alexander Tonn, a Road Logistics operatív igazgatója és a DACHSER Food Logistics ügyvezető igazgatója. A Brummer évente összesen több mint 715 000 határon átnyúló szállítmányt kezel minden hőmérséklettartományban.

A felvásárlás befejezését követően a Brummer teljes mértékben integrálódik majd a DACHSER Food Logistics hálózatába. A Brummer operatív irányítását továbbra is Max Reih és tapasztalt menedzsmentcsapata látja el. Reih, aki jelenleg a Brummer operatív igazgatója, a jövőben közvetlenül Alexander Tonn és Stefan Behrendt, a DACHSER Food Logistics ügyvezető igazgatóhelyettese alá tartozik.

„Partnerségünk során a DACHSER és a Brummer kölcsönös bizalmon alapuló együttműködést alakított ki. A megbízhatóság és a minőség a Brummer számára elsődleges prioritás. Ebben hasonlítanak hozzánk, csakúgy, mint családi tulajdonú vállalatként képviselt értékeinkben”

– tette hozzá Tonn. A Brummer lelkét az itt dolgozó emberek jelentik, ahogy Tonn megjegyezte:

„A Brummer munkatársai az irodákban, a logisztikai létesítményekben és a volán mögött magasan képzettek és motiváltak. Bizonyított szakértelmükkel, különösen a Németország és Ausztria közötti, határokon átnyúló fuvarozásban, garantálják a folyamatosságot és a jövőbeli növekedést a régióban. Örömmel üdvözöljük őket a DACHSER családban”.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Facebook

Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Friss