Connect with us

Ipar

Fuvarszervezés térképi alapon

Fuvarszervezés térképi alapon: milyen hozzávalók szükségesek?

Végy egy digitális térképi platformot, add hozzá a súlykorlátozásokat, közlekedési információkat, behajtási szabályokat, ízlés szerint fűszerezd a telephelyeiddel, kapacitás adatokkal, gépjármű típusokkal, fuvarköltség információkkal, végül öntsd fel a megrendelésekkel, és az egészet töltsd bele a gépbe, majd nyomd meg a start gombot. A beépített algoritmus segítségével pillanatok alatt elkészül a napi rendeléseknek megfelelő fuvarterv, valamint a szállítási útvonal, melyet szükség esetén rugalmasan módosíthatsz, sőt a statisztikai modul segítségével eredményeidet egyszerűen elemezheted, melyet térképen is megjeleníthetsz.

fuvarszervezés térképi alapon

Optimális fuvarszervezés térképi alapon

A gyártó vállalatokat, kereskedőket, a logisztikai ágazatot a járványhelyzet, a szakképzett munkavállalók hiánya, a kiélezett verseny, a home-office és a növekvő ügyféligények jelentős kihívás elé állítják, melyben a digitalizáció, illetve a téradatok elemzése segít a legtöbbet a vállalatok számára. Milyen konkrét megoldások léteznek a fuvarszervezés optimalizálására? Az egyik ilyen eszköz a fuvarszervező- és tervező szoftver.

GLI SOLUTIONS FUVARSZERVEZŐ ALKALMAZÁSA

A fuvartervező program gyorsítja és költséghatékonyabbá teszi a fuvarszervezést, mivel a munkafolyamatok rendszerbe szervezését támogatja a vállalaton belül. A vevői igények alapján előre meghatározott paraméterek figyelembevételével automatikusan összeállítja a gépjárműre optimalizált útvonaltervet, és képes összekötni az összes szereplőt (fuvarozó-gyártó-megrendelő) ugyanazon rendszeren belül.

GLI Solutions által kínált megoldás egy olyan folyamatoptimalizáló és fuvarszervező alkalmazás, amely egy térképi platform is egyben, benne Magyarország és Európa navigációs térképi adatbázisával. Erre épülve kínál fuvartervezés, adatkapcsolat, statisztika és fuvarszervező szoftver komponenseket, amelyek a megrendeléstől a kiszállításig támogatják a munkafolyamatok hatékony elvégzését. A rendszer alkalmas arra, hogy bővítés esetén további funkciók épüljenek bele, egyéb társrendszerekkel integrálódjon, onnan adatokat publikáljon, vagy használjon fel, ezzel segítve a felhasználó napi munkáját. A GLI Solutions fuvarszervező megoldása használható belföldi- és nemzetközi fuvarszervezésre egyaránt.

Kátai Attila a GLI Solutions ügyvezetője hozzátette:

“A GLI Solutions-t 2013-ban alapítottuk meg, szakmai tapasztalatainkat a navigációs szektorban piacvezető alkalmazások fejlesztésével alapoztuk meg. Célunk, hogy az új kihívásokra és megváltozott körülményekre reagálva innovatív, valós idejű, térkép alapú fejlesztéseket végezzünk.

Fejlesztéseink széles körben alkalmazhatók: általános térképi szolgáltatásoktól testreszabott és egyedi fejlesztésű térinformatikai támogatásig számos megoldást kínálunk. Helyi megoldásaink alapja Magyarország térképünk, globális megoldásokhoz partnerséget veszünk igénybe.”

SZOFTVER MODULOK:

LÁSSUK A FUVARSZERVEZŐ PROGRAM KONKRÉT ELŐNYEIT!

Költség- és időmegtakarítás

A fuvarok szoftverrel történő optimalizálása számos előnnyel jár. Jelentős mennyiségű időt spórol meg a fuvarszervező számára, amelyet ezután más feladatokra tud fordítani. Emellett növeli a szállítások hatékonyságát, a belső folyamatok átláthatóságát, mellyel erőforrást és költséget takarít meg. Egy új szoftveres megoldás vásárlása befektetés, mely néhány hónap után kifizetődik. A szoftveres megoldással a logisztikai költségekben átlagosan 15%-os megtakarítás érhető el. A rendelkezésre álló járművek között a megrendelések automatikus és optimalizált elosztása javítja a kihasználtságot, így elkerülhetőek az üresjáratok.

Megoldásunk a felhasználó valamennyi rendszeréhez integrálható, és az egyes rendszerek közötti kommunikáció is biztosított. A meglévő folyamatokra és egyedi igényekre testreszabható.

Ügyfél elégedettség

Van olyan ügyfeled, aki nem szeretne szállítmányt fogadni ebédidőben vagy speciális időablakokban dolgozik? Nem gond. Az útvonaltervező szoftver figyelembe veszi az ügyfelek kívánságait és követelményeit, emellett automatizált értesítéseket küld a várható érkezési időkről, amely nagyban növeli az ügyfeleid elégedettségét.

Automatizáció, monitoring, térképi megjelenés

A manuális útvonaltervezés a nap jelentős részében lefoglalja a fuvarszervező kollégáidat? A szoftveres megoldás ezt a feladatot néhány perc alatt elvégzi, így a munkatársaknak több idejük marad a stratégiailag fontos, szakértelmet igénylő feladatok elvégzésére, vagy a „last minute” ügyfélkérések professzionális kiszolgálására. A szoftver vizualizációs erőssége, hogy a megtervezett útvonalakat a térképen megjeleníti és igény esetén valós időben követhető a rakomány is. A szoftver statisztikai moduljának köszönhetően azonnali áttekintést kínálunk az összes kulcsfontosságú mutatóról, melynek segítségével ellenőrizheted a fuvarok gazdaságosságát, a gépjárművek kihasználtságát stb.

MUNKAVÁLLALÓI ELÉGEDETTSÉG

A logisztikai iparban gyakran kihívást jelent megtalálni és megtartani a kollégákat. Mindannyian tudjuk, hogy az elégedett munkavállalók hosszabb ideig maradnak a vállalatnál, melyhez hozzájárulhat egy olyan optimalizálási szoftver, amely reális és megvalósítható fuvarterveket hoz létre. Az ily módon elért automatizációval csökken a stressz és a túlóra, növekszik a dolgozói elégedettség.

EGYEDI IGÉNYEK, SZOFTVER TÁMOGATÁS

A GLI Solutions saját navigációs attribútumokat is tartalmazó térképi adatbázissal dolgozik, amelybe beilleszthetők a megrendelő adatai, továbbá a szoftvert a megrendelő folyamataihoz igazítjuk, így 100%-ban egyénre szabott megoldást adunk át, melyhez folyamatos szoftver támogatást is biztosítunk.

INGYENES DEMÓ

Próbáld ki a GLI Solutions fuvarszervező programját és tapasztald meg, mennyivel gondtalanabb és költséghatékonyabb a fuvarszervezés!

Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet vagy kérdésed lenne, kérlek lépj velünk kapcsolatba.

További információ:

web: www.gli-solutions.com
email: info@gli-solutions.com
tel: +36706342794

Ipar

Átadták Az Év Leginspirálóbb Vezetője Díjat

252 hazai vezérigazgató véleménye alapján harmadik alkalommal ítélte oda Az Év Leginspirálóbb Vezetője Díjat a PwC Magyarország.

A kitüntetéssel olyan hazai cégvezetőt ismernek el, akire a magyarországi vállalatvezetők példaképként tekintenek. Idén a Richter Gedeon Nyrt. vezérigazgatóját, Orbán Gábort díjazták február 19-én a PwC budapesti székházában azon a sajtóeseményen, ahol bemutatták a PwC Vezérigazgató Felmérésének eredményeit.

A PwC Magyarország idén tizennegyedik alkalommal kérdezte meg személyes interjúk formájában a hazai vállalatvezetőket arról, hogy miként látják a globális és hazai gazdasági környezetet, saját üzleti helyzetüket, illetve milyen nehézségekkel és kockázatokkal néznek szembe.

A 2024 októbere és decembere között zajló felmérés keretében arról is nyilatkozhattak az első számú döntéshozók, hogy kit tartanak Magyarország leginspirálóbb vezetőjének. A kutatásban részt vevő 265 cégvezető válaszai alapján Orbán Gábor, a Richer Gedeon Nyrt. vezérigazgatója nyerte a 2024 Leginspirálóbb Vezetője Díjat. Az elismerés odaítélésével a PwC azokra a vezetőkre kívánja felhívni a figyelmet, akik az üzleti eredményeken túl a jövő vállalati ökoszisztémáját is építi, és egyéni fejlődésén túl a szervezet kultúra építése mellett is elkötelezettek, ezáltal példaként szolgálhatnak vezetőtársaik előtt.

A díjat Radványi László, a PwC vezérigazgatója adta át az idei felmérés eredményeit bemutató eseményen.

Az idei díjazottal, Orbán Gáborral készült videó – amelyben megosztja vezetői hitvallását és kollégái a sikerhez vezető útjáról nyilatkoznak -, valamint a kutatás eredményei a PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés oldalán tekinthetőek meg.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Ipar

Magas digitalizáltságú logisztikai és disztribúciós központot adott át Miskolcon a Bosch

A Bosch, a technológiák és szolgáltatások nemzetközi szállítója átadta legújabb, csúcstechnológiás logisztikai és disztribúciós központját Miskolcon.

A központot, melynek előzetes kivitelezési munkálatai 2021-ben kezdődtek, a Robert Bosch Power Tool Kft. több mint 54 milliárd forint értékű beruházásból valósította meg. A beruházáshoz a magyar állam egyedi kormánydöntés (EKD) alapján mintegy 7 milliárd forint utófinanszírozás keretében nyújtható, vissza nem térítendő készpénz támogatást biztosít. Az ünnepélyes átadáson részt vett Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter és Fükő László, a Robert Bosch Power Tool Kft. ügyvezető igazgatója.

„Nemzetközileg is kiemelkedő színvonalú technológiai infrastruktúránknak, munkatársaink szaktudásának és elkötelezettségének köszönhetjük kiváló eredményeinket. Ez a beruházás az elektromos kéziszerszám üzletághoz tartozó telephelyünk jelentőségét még tovább erősíti a vállalatcsoporton belül”

– mondta Fükő László.

Jövő gyára megoldások közel 100 ezer négyzetméteren

A nagyszabású beruházással egy olyan korszerű raktári struktúrát alakítottak ki a Miskolci Ipari Park területén, amelyben számos Ipar4.0 megoldást is alkalmaztak. A rendszer a teljes értéklánc mentén valós időben, automatikusan kezeli és követi az árut annak beérkezéstől kezdve a felhasználáson és a csomagoláson keresztül a kiszállításon át egészen a megérkezésig. A digitalizációnak köszönhetően a hibák száma akár 20 százalékkal csökkenthető, a folyamatok hatékonysága pedig jelentősen javítható. A rendszerek integrációjához kapcsolódó szoftverfejlesztésekkel, az ehhez szükséges vizualizációs, csomagolást, anyagmozgatást, raktározást vagy nyomkövetést segítő eszközöknek köszönhetően évente akár 204 ezer paletta áru is kiszállítható világszerte. Ha pedig ezt a raklapmennyiséget egymás mellé raknánk, akkor Miskolctól egészen Székesfehérvárig tartana a sor.

A közel 100 ezer négyzetméter nagyságú területen elhelyezkedő központ mellett a Robert Bosch Power Tool Kft. olyan kiegészítő infrastrukturális fejlesztéseket is megvalósított a telephelyen belül, mint a kamionforgalom számára létesített úthálózat vagy a 800 méter hosszú csatornarendszer, hiszen évente nagyjából 3300 kamionra van szükség a fenti árumennyiség szállításához. A Bosch csoport legnagyobb, miskolci kéziszerszámgyárában évente több mint 14 millió darab terméket gyártanak a legmodernebb technológiákkal. A beruházás eredményeként az új létesítmény a vállalatcsoport elektromos kéziszerszám üzletágának egyik meghatározó késztermékelosztó raktára lesz a kelet-közép-európai régióban, illetve késztermék- és alapanyag raktárként is működik majd, ahonnan a világ 26 országába szállítanak különböző cikkeket és komponenseket.

Fókuszban a fenntarthatóság és az ügyfélközpontúság

A miskolci logisztikai és disztribúciós központ a Bosch mintegy 780 raktárból álló nemzetközi ellátásilánc-hálózatának fontos része. A Bosch 37 ezer munkatársa foglalkozik beszerzéssel és logisztikával világszerte, naponta mintegy 230 gyárat látnak el alkatrészekkel és nyersanyagokkal. Meghatározó feladatuk, hogy a Bosch ügyfeleinek magas szintű kiszolgálása érdekében az egész értékfolyamat során folyamatos, fenntartható és rugalmas ellátási láncot működtessenek.

„Az új, miskolci létesítmény építése során is különösen ügyeltünk arra, hogy a projektet a Bosch szélesebb körű fenntarthatósági célkitűzéseivel összhangban valósítsuk meg. Az energiahatékonyság, a hulladékgazdálkodás és a zöld logisztika ugyanolyan prioritást kapott, mint a szolgáltatási szintek javítása, a költséghatékonyság vagy a piacbővítés. Számunkra a fenntarthatóság tehát nem csupán egy lehetőség, hanem kötelező cél”

– hangsúlyozta Fükő László.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Ipar

XVII. Gépészeti Szakterületek Nemzetközi Hallgatói Konferenciája

Az ország minden műszaki egyeteméről, sőt határon túlról is várják a jelentkezőket a XVII. Gépészeti Szakterületek Nemzetközi Hallgatói Konferenciájára, a győri Széchenyi István Egyetemre.

A közel két évtizedes múltra visszatekintő rendezvény találkozási lehetőség, verseny és az ipari kapcsolatépítés színtere is egyben. Regisztrálni március 2-ig lehet.

A Széchenyi István Egyetem hallgatóiban 2006-ban merült fel a gondolat, hogy létrehozzanak egy olyan programot, amelyen az országban működő műszaki egyetemek fiataljai cserélhetnek tapasztalatot és mutathatják be tudásukat. A rendezvény azonban mindig jóval több puszta versenynél: összeköti a nyugat-dunántúli régió cégeit az ifjú szakemberekkel, betekintést enged tényleges projektekbe, és mindeközben valódi közösséget kovácsol. A konferencia mára nemzetközivé vált, amelyen a magyar egyetemek mellett évről évre növekvő számban vesznek részt külhoni felsőoktatási intézmények  is. A program különlegessége, hogy azt teljes egészében egyetemisták szervezik a hallgatói önkormányzat irányításával.

A Gépészeti Szakterületek Nemzetközi Hallgatói Konferenciája fókuszában a gyakorlati problémák megoldása áll, amelynek során a résztvevők valós ipari kihívásokra kereshetnek válaszokat, és ismertethetik saját kutatási eredményeiket vagy projektmunkáikat. Az esemény célja nemcsak a szakmai fejlődés elősegítése, hanem az ipar és az oktatás közötti együttműködés megerősítése és olyan kapcsolatok kialakítása is, amely hozzájárul a hallgatók jövőbeni karrierjének építéséhez.

A vállalkozások részéről óriási az igény arra, hogy bevonják aktuális projektjeikbe a hallgatókat. A verseny során a résztvevőknek véletlenszerűen összeállított csapatokban kell megoldaniuk a cégek által felvetett komplex műszaki problémát, mindössze néhány nap alatt. A rendezvény eredeti, még 2006-ban lefektetett koncepciója nem csupán kiállta az idők próbáját, hanem egyre fontosabbá is válik a 21. században: mérnöki hallgatói verseny keretein belül nyújt lényegében gyakorlatorientált képzést úgy, hogy a feladatokat adó vállalkozások hasznos megoldásokkal, és ami még fontosabb, tehetséges hallgatókkal gyarapodhatnak.

Az idei program a hagyományoknak megfelelően az autóstalálkozóval veszi kezdetét a győri campuson április 13-án, majd másnap a csapatfeladatokkal folytatódik, a zárást pedig az április 16-i prezentáció és eredményhirdetés jelenti. A konferenciára – amelyet több szórakoztató esemény, ismerkedési est és bográcsozás is színesít – március 2-ig várják a jelentkezéseket. Bővebb információ és a regisztrációs űrlap itt érhető el, a tavalyi rendezvény beszámolója pedig itt olvasható.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement Hirdetés
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss