Mozgásban
Itt a legújabb luxus tengerjáró: bemutatkozik a Celebrity Ascent
Új ízeket és kulináris élményeket mutat be legújabb hajóján a Celebrity Cruises
A Celebrity Cruises hajótársaság bejelentette tengeri flottájának új tagját, a Celebrity Ascent-et, amelyet számos újdonsággal álmodtak meg. A hajótársaság nem csak a luxushajón lévő éttermeket gondolta újra, de bővítette az étlapot, új ízeket és koktélokat vezet be a novemberben debütáló luxus tengerjárón.
A hajótársaság Edge-osztályának negyedik hajóján eddig nem tapasztalt kulináris élményekben lehet része az utazóknak: új, magával ragadó vacsoraélmény, bővített koktél-kínálat, kibővült növényi alapú étlap és whiskey-kóstolás színesíti a vendégek utazását.
„A családdal vagy a barátokkal való vacsorák és közös étkezések, mindig is az utazások szerves részét képezték. A Celebrity Ascenttel most úgy gondoltuk, még gazdagabbá és intenzívebbé tehetjük ezt az élményt a vendégeink számára”
– fejtette ki Laura Hodges Bethge, a Celebrity Cruises elnöke.
„Az Ascent fedélzetén mindig akad valami, amivel örömet szerezhetünk az utasoknak, legyen az akár egy kóstoló a világ legjobb boraiból, egy romantikus páros este, a családdal elköltött finom vacsora, ami elmélyíti a kapcsolatokat vagy épp az egészségtudatos vendégek számára összeállított növényi alapú étrend.”
Az új Le Voyage: Daniel Boulud séf exkluzív étterme a tengeren
Az Ascent fedélzetére nem más hozza el a világszerte közkedvelt fine dining éttermét, mint a világhírű Daniel Boulud séf, aki egyben a Celebrity kulináris nagykövete. Az étterem új dizájnt kap, ami fenséges és lenyűgöző környezetet biztosít. Az étlap fogásait a séf utazásai inspirálták. Daniel Boulud célja az volt, hogy kedvenc tájainak ízeit elhozhassa a Celebrity Ascent fedélzetére. Újdonságnak számít, hogy csoportok számára a séf asztala is foglalható, ami egy külön, hatszemélyes teremben található, ezen az alkalmon végigkóstolják az étlap legkiválóbb fogásait és megízlelhetik az azokhoz illő, legfinomabb borokat.
Növényalapú ízek
Az Edge-osztály hajóinak egyik legelragadóbb helyszíne az Eden étterem, amely egy ablak a világ sokrétű és lenyűgöző ízeire és ahol a padlótól plafonig érő ablakok mellett vacsorázva élvezhetik a vendégek a mesés kilátást. Itt helyet kapott egy kávézó, koktélbár, szórakozóhely, szabadtéri terasz és étterem is, ahol esténként élőzenével, előadásokkal és egyedülálló programokkal szórakoztatják az utasokat. Az Eden fénypontja természetesen az étterem, amely egy valódi ízutazást kínál a friss és szezonális alapanyagokból készült fogásaival. Az Ascent útnak indításával a vendégek az Edenben egyedülálló, hétfogásos kóstoló-menüt is választhatnak, ahol végigízlelhetik az új növényi alapú fogásaikat. Mindegyik étel olyan összetevőkből áll, amelyek az eredeti lelőhelyükről származnak a legtermészetesebb formában.
Bővített főéttermi ajánlat és újratervezett Cosmopolitan Étterem
Az Edge-osztály megjelenésével az eddigi egy étkező helyett immár négy főétterem szolgálja ki a vendégek igényeit – mindegyik más és más jellegű gasztronómiai élményt kínálva. Az Ascent fedélzetén a vendégek továbbra is élvezhetik az amerikai konyha ízeit a Cosmopolitan Étteremben, a mediterrán hangulatot a Cyprusban, a francia ízeket a Normandie-ben, az olasz hangulatot pedig a Tuscanban. A négy főétterem összesen 84 fogást kínál, amelyből a hajó utasai kedvük szerint választhatnak. A Cosmopolitan vendégeit ráadásul egy új design is kényezteti majd, amit a Champagne-kultúra jegyében alkottak újra.
Speciális élmények három étteremben
A Celebrity továbbra is az egyetlen helyszíneket nyújtja a Le Petit Chef magával ragadó és high-tech éttermi élménynek, ami világszerte népszerű. Minden étkezés több fogásos menüt tartalmaz, amelyeket egy színes és apró animációs séf hív életre először digitális formában a tányéron, majd a valóságban is megízlelhető az apró séf főztje. Az Ascent fedélzetének vendégei az apró séf tündérvilágból érkező négyfogásos, új menüjét is megízlelhetik, amely telis tele van meglepetéssel.
Sokak kedvence, a Fine Cut Steakhouse, mely a lenyűgöző prémium húsairól ismert, köztük a szárazon érlelt húsoktól a hatalmas Tomahawk steak-jeiig most új ételkínálattal jelentkezik: a citrommal készült homárfarokkal, amelyet vajon olvasztott póréhagymával tálalnak siitake gomba, homár ravioli és házi készítésű beurre Blanc szósz kíséretében. Az egészségtudatos Aqua Class vendégek pedig a Blu kínálatából válogathatnak fogásokat, amelyeket a hangulatos külső teraszon fogyaszthatnak el.
Megújult italkínálat
A Celebrity Cruises a széleskörű szeszesital-kínálatáról is méltán híres, amelybe beletartozik egy együttműködés a Jack Daniel’ssel és a Macallannal. Az Ascent fedélzetén a cég még tovább megy annak érdekében, hogy a legkedveltebb minőségi italok kínálata bővülhessen. Ennek érdekében egy együttműködési megállapodást kötöttek a WhistlePig Whiskey-vel is. A Chief Blenderrel és Meghan Irelanddel kötött együttműködésekkel az Ascent két olyan kézzel kiválasztott hordóval is kedveskedik az utasainak, amelyek kizárólag a Celebrity Cruises számára lettek kiválasztva.
A hajótársaság továbbra is az egyetlen Best Of kitűnőséggel kitüntetett társaság, amely a borkínálatot és borválasztékot illeti. Három Celebrity Ascent helyszín is 2023 Vine Spectator Award elismerést kapott, a Le Voyage és a Tuscan a Best Of kitűnő elismerést kapta, míg a Fine Cut az előkelő kitűnő minősítést.
Az Edge-osztály mindegyik hajójának szívében a The Grand Plaza található a Martini Bárral, mint fő találkozóhely. Az ikonikus csillár alatt ülve minden éjjel a Flair Bartender Show-t élvezhetik a látogatók, ahol a profi bártenderek martini-tornyot állítanak össze az italokból, miközben látványos táncot és a tudásuk legjavát adják elő. Az Ascent Martini Bárja egy kibővült új kínálattal készül, klasszikus martinik mellett most gyümölcsös italvariációkkal várva a vendégeket.
Ősszel érkezik az Ascent
A Celebrity Ascent idén novemberben debütál, amikor kihajózik a Fort Lauderdal-i Port Everglades-ből, hogy megkezdje Karib-tengeri utazását. A hajó november 22-i utasai lehetnek az elsők, akik megtapasztalják a négynapos nyugat-karib-tengeri utazás minden szépségét. Aki rövidebb útra vágyik, az becsatlakozhat a november 26-án induló, három napos bahamai utazásra, vagy aki esetleg egy teljes héten át élvezné az új hajó nyújtotta élményeket, az a december 3-án induló kelet-karib-tengeri utat is választhatja.
Bővebb információk a tengerjáró oldalán találhatóak az utakról, a hajókról, az éttermekről, és a programokról.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
You may like
-
Erősebb és fejlettebb hajtáslánccal és számtalan finomítással érkezik a Lexus UX 300h
-
Mesterséges intelligencia a luxusiparban
-
Elképesztő luxuslakások épülnek Dubajban
-
Már a Balaton közepére is lehet kérni ételkiszállítást
-
Az SAP adatelemzési megoldásokkal támogatja a 4Ladies Cup vitorlásversenyt
-
Extreme E: Nem kell aggódni az Arab-sivatagban versenyző pilótáikért
Mozgásban
Széles körben elterjedhet jövőre az időablakos házhoz szállítás
Az időablakos kiszállítás alkalmazására ösztönzik a hazai piaci szereplőket a külföldi webshopok térnyerése nyomán átalakuló vásárlói igények.
Jövőre ezért az e-kereskedelem egyre több szegmensében elérhetővé válhat ez a szolgáltatás. Emellett olyan új szolgáltatásmodellek terjedhetnek el a házhoz szállításban, mint az előfizetéses rendszer vagy a dinamikus árképzés – ezek a trendek fogják meghatározni 2025-ben az e-kereskedelem fejlődését Magyarországon az okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO szakértői szerint.
Mozgalmas évet tudhat maga mögött a hazai e-kereskedelmi piac, amely a hazai webáruházak és a futárcégek számára egyaránt új kihívásokat hozott, s ezek a változások 2025-ben is döntő hatást gyakorolnak az e-kereskedelem és a házhoz szállítási szolgáltatások fejlődésére. Az innovatív logisztikai megoldásaival Európa hat országában jelenlévő DODO szakértői összegyűjtötték azokat a trendeket, amelyek e téren meghatározó szerepet töltenek be az előttünk álló évben.
Az ázsiai webáruházak előretörése ösztönzőleg hat a kiszállítási szolgáltatások fejlesztésére
A hazai webshopokat komoly kihívás elé állítják a határokon túli versenytársaik, amelyek egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a magyar vásárlók online költéseiből: az év első felében a külföldi online megrendelések értéke megközelítette, majd a Black Friday idején meg is haladta a belföldi webes vásárlások összegét. Mindez lépéskényszerbe hozza a hazai piaci szereplőket. A megrendelések számának hirtelen, dömpingszerű megugrása a hagyományos eljárások és technológiák alkalmazásával egyre több esetben már nem volt kezelhető, ez pedig bizonyos esetekben fennakadásokat okozott a kézbesítési feladatok teljesítésében. Mivel az ilyen esetek jelentősen befolyásolják a webshopok iránti vásárlói bizalmat, a jövőben a fogyasztók elvárásainak egyre precízebb teljesítése döntő szerepet kap a futárcégek piaci versenyében.
Az időablakos kiszállítás széles körben elterjed, az időkeretek tovább szűkülnek
Az idei év tapasztalatai nyomán már a magyarországi online vásárlók döntő többsége, mintegy 85% szeretné előre tudni, sőt, ki is választani, hogy a futár mikor, melyik napon és azon belül is melyik idősávban kézbesíti a megrendelt terméket. Mivel a vásárlók közel négyötöde szívesebben vásárol olyan webshopokban, amelyek ilyen precíz kiszállítási szolgáltatást kínálnak, 2025-ben az időablakos egyre szélesebb körű térnyerésére érdemes számítani. Nemcsak egyre több terméktípus, e-kereskedelmi szegmens esetén válik majd elérhetővé ez a vásárlóbarát megoldás, de a piaci verseny erősödésével az időablakok is szűkülni fognak, s nem lesz ritka az egyórás kiszállítási időkeret sem.
Mesterséges intelligencia, adatelemzés, robotika
Az időablakos kiszállítás terjedésének hatására 2025-ben még inkább fel fognak értékelődni azok a mesterséges intelligencia és adatalapú megoldások, amelyek a hatékonyság fokozása és a kiszállítások optimalizása révén kiszámíthatóbbá teszik a megrendelések kézbesítését. Mivel a fogyasztói élmény egyre fontosabb a webshopok számára, a vásárlás és a kiszállítás személyre szabhatóságát segítő algoritmusok, illetve AI-megoldások fokozott terjedésére lehet számítani. Elsősorban a csomag nyomon követése, a kézbesítési időablak pontos meghatározása, továbbá a termék egyszerűbb visszaküldésének biztosítása terén várható érdemi előrelépés. Még fontosabbá válik emellett az adatelemzés, amelyre támaszkodva a vállalatok jobban megérthetik a fogyasztók igényeit, és ehhez igazíthatják szolgáltatásaikat. Ez nagymértékben segíti egyebek mellett az aznapi kiszállítás további elterjedését, igazodva ezzel a vásárlók elvárásaihoz. A hatékonyság növeléséhez a logisztikában a raktározási folyamatok automatizálása, a robotika alkalmazása járulhat hozzá.
Stabil kereslet a divatáru, az élelmiszerek és a gyógyszerek házhoz rendelése iránt
Továbbra is eltérően reagálnak a gazdasági környezet alakulására a különböző terméktípusok. A ruházati termékek és kiegészítők, az élelmiszerek, valamint az egészséggel összefüggő árucikkek az idei évhez hasonlóan várhatóan 2025-ben is dobogós helyeken fognak szerepelni az online vásárlások rangsorában. Ezek az alapvető fogyasztási cikkek közé tartoznak, amelyekről utoljára mondanának le a vásárlók, s így ezek értékesítését a külső körülmények változásai kisebb mértékben befolyásolják. Az építőanyagok, a barkácsáru, a lakberendezési cikkek és a járművek, illetve járműalkatrészek iránti érdeklődés ezzel szemben jóval érzékenyebben reagálhat a különböző gazdasági mutatók alakulására.
Új szolgáltatásmodellek elterjedése
A vásárlók és a futárcégek számára egyaránt kiszámíthatóbbá és egyben költséghatékonyabbá teheti a jövőben az online rendelések kézbesítését az előfizetéses modellek elterjedése. Ezek lehetővé teszik, hogy a fogyasztók egy havidíj ellenében korlátlan számban kérjenek házhoz szállítást, s emellett elsőbbségi kiszállítást is igénybe vehetnek, de az új szolgáltatásokat is elsőként próbálhatják ki. Ez a más országokban már látványosan terjedő megoldás nemcsak a vásárlói hűség erősítését segíti, de az „ingyenes kiszállítás” iránti igény kielégítésére is fenntartható alternatívát kínál. Hasonlóképpen szélesebb körben alkalmazhatják 2025-ben a dinamikus árképzés gyakorlatát, egyre több vásárlónak megadva a lehetőséget arra, hogy a kiszállítási díj csökkentése érdekében egy adott napon a csúcsidőn kívüli időszakra kérjék csomagjaik kézbesítését. Ez nemcsak a vásárlók számára jelent megtakarítási lehetőséget, de az eddigi tapasztalatok alapján a webshopok forgalmát is növelheti.
„Az idei év több olyan változást hozott az e-kereskedelemben Magyarországon, amelyekre a vásárlók bizalmának megőrzése és erősítése érdekében a webáruházaknak reagálniuk kell. Várakozásaink szerint 2025-ben a fogyasztók elvárásaihoz igazodva az időablakos kiszállítás még inkább felértékelődik. Így azok az internetes üzletek tehetnek szert előnyre, akik a vásárlók által előre kiválasztott, akár egyórás időkeretekben tudják kézbesíteni az online rendeléseket. Az olyan, általunk is használt innovatív, okoslogisztikai megoldások, mint az adatelemzés vagy a mesterséges intelligencia alkalmazása, kulcsszerepet fognak játszani ebben”
– mondta el Peter Menky, a DODO kereskedelmi igazgatója.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Mozgásban
Forradalom a légi közlekedésben
A légi közlekedés karbonkibocsátása hosszú ideje áll a repülés nagy ökológiai lábnyomát érő kritikák kereszttüzében.
Most azonban egy új fejlesztés ígéri, hogy jelentősen növeli a légi áruszállítás fenntarthatósági szintjét. A Natilus egy innovatív kaliforniai startup, amely a Siemensszel közösen újragondolta az áruszállító repülőgépek tervezését, ötvözve a legmodernebb mérnöki technológiát és a környezettudatosságot.
Blended-wing: aerodinamikai forradalom
A Natilus nevű, innovatív startup San Diegóban, Kaliforniában működik. A cég 2015-ben alakult tapasztalt repülőgépipari és mérnöki szakemberek csapataként, azzal a ”szerény” céllal, hogy forradalmasítsák a légi közlekedést. A vállalat pilóta nélküli áruszállító repülőgépek fejlesztésére specializálódott, amelyek a kevert szárny-test (blended wing body) kialakítás révén nemcsak hatékonyabbak, hanem fenntarthatóbbak is, jelentősen csökkentve az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást.
„A probléma, amit meg akarunk oldani, az, hogy a légi teherszállítás túl drága, de gyors, míg a tengeri teherszállítás olcsó, de nagyon lassú”
– magyarázza a cég vezérigazgatója.
„Hogy perspektívát adjak: az áruk tengeren történő szállítása Ázsiából az Egyesült Államokba akár egy hónapot is igénybe vehet, de olcsó. A légi szállítás tízszer drágább, viszont két-három nap alatt teljesíthető. A mi megoldásunk az, hogy áthidaljuk ezt a szakadékot, és megőrizzük a légi teherszállítás gyorsaságát, de 50–60 százalékos költségcsökkentéssel közelítsük a tengeri szállítás árkategóriájához. Ezzel a mi repülőgépeink súlykategóriájában a légi teherszállítás válhat az új normává, és a tengeri szállítás szinte eltűnhet.”
A vállalat fejlesztéseinek középpontjában a blended-wing body design, azaz a kevert szárny-test kialakítás áll. Ez az aerodinamikai megoldás nemcsak a hatékonyságot javítja, hanem újraértelmezi a szállítási kapacitást is. Egy-egy repülés során a Natilus gépei akár 50%-kal kevesebb üzemanyagot fogyasztanak, miközben másfélszer több rakományt képesek szállítani. Ezek az eredmények új mércét állítanak fel a fenntartható légi közlekedésben, és jelentős mértékben csökkenthetik az iparág üvegházhatású gázkibocsátását.
A Natilus már több mint 6 milliárd dollár értékben kapott előrendeléseket világszerte jelentős légitársaságoktól és ügyfelektől, több mint 400 repülőgépre. A cég közlése szerint a teherszállító légitársaságok működési árrése csekély, mindössze három-négy százalék, és csak jó években nyereségesek. Ha a jelenlegi Boeing- és Airbus-flottáikat ilyen gépekre cserélnék, ez az árrés 33 százalékra nőhetne, ami óriási változást hozna az eredményességben.
A cég megoldása egy másik iparági kihívást is kezel – a jól képzett pilóták világméretű hiányát. A becslések szerint az utasszállító forgalom 2035-re megduplázódik, és a teherszállító pilóták várhatóan részt vesznek ennek az űrnek a betöltésében. A Natilus távirányítású rendszerei lehetővé teszik, hogy egyetlen pilóta egyszerre három repülőgépet irányítson.
A Natilus jelenleg három terméket fejleszt- többek közt a Siemens technológiájának segítségével-, amelyek mindegyike szénszálas kompozit vázszerkezetű. Az első egy 19 000 font (kb. 8600 kg) súlyú repülőgép, 90 láb (kb. 27 méter) szárnyfesztávolsággal. A második egy 60 tonnás repülőgép, amely méretében egy Boeing 767-eshez hasonlítható, és elsősorban belföldi szolgáltatásokra szánják az Egyesült Államokban, de képes Európa és Ázsia kiszolgálására is. A zászlóshajó termék egy 700 tonnás modell, amely a Boeing 777-es versenytársa lesz, 10 százalékkal nagyobb szárnyfesztávolsággal, és képes csendes-óceáni repülésre.
A startup fejlesztései egyúttal túlmutatnak az üzemanyag-hatékonyságon. A repülőgépek kialakítása kompatibilis az úgynevezett fenntartható repülőgép-üzemanyagokkal (SAF). Sőt a cégnél felkészültek a jövő hidrogénalapú hajtási technológiáinak implementálására is. A kérdés így már csak az, hogy megoldásaik mikor fognak megjelenni a hétköznapokban.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Mozgásban
Kiberbiztonsági tanúsítványt szerzett az LG
A 3. szintű CSMS tanúsítvány a vállalat innovatív mobilitási megoldásainak digitális biztonságát bizonyítja.
Az LG Electronics (LG) a közelmúltban megszerezte a globális tesztelő és tanúsító ügynökség, a TÜV Rheinland 3. szintű bizonyítványát kiberbiztonsági irányítási rendszerére (CSMS) vonatkozóan. Ez a kategóriában elérhető legmagasabb szintű minősítés, amely jól szemlélteti az LG elkötelezettségét a biztonságos termékfejlesztés, gyártás és valós felhasználói alkalmazás iránt.
A CSMS-tanúsítvány – amely az ISO/SAE 21434 szabványnak és az UN R155 rendelet előírásainak való megfelelést igazolja – ma már 56 piacon kötelező elvárás az autógyártók számára. A minősítés átfogó értékeléseket foglal magában, beleértve olyan szimulált kibertámadásokat is, amelyek célja a biztonsági intézkedések és folyamatok sebezhetőségének azonosítása. Az LG az új CSMS tanúsítvánnyal a másodikról a harmadik szintre lépett, ami a társaság elkötelezettségét mutatja amellett, hogy megfeleljen az egyre szigorodó kiberbiztonsági elvárásoknak.
Az LG az iparág legjobb gyakorlataival összhangban az ASPICE (Automotive SPICE, egy széles körben elismert nemzetközi szabvány az autóipari szoftverfejlesztési folyamatok értékelésére) keretrendszert követi. A számos ismert európai autógyártót tömörítő Automotive Special Interest Group által kifejlesztett ASPICE szisztematikus megközelítést biztosít a járműszoftver-fejlesztési folyamatok értékeléséhez és javításához. Az LG elismerést kapott az ASPICE for Cybersecurity bevezetéséért, amely az ASPICE számos további kiberbiztonsági értékelést tartalmazó kiterjesztése.
Miközben az autóipar egyre inkább a szoftveralapú járművekre fókuszál, az LG továbbra is élen jár a változó kiberbiztonsági kihívások kezelésében. Az olyan globálisan elismert tanúsítványok, mint a CSMS, illetve az ASPICE keretrendszer alkalmazása mellett az LG stratégiai kezdeményezésekkel is megerősítette pozícióját az iparágban, például 2021-ben felvásárolta az izraeli Cybellum autóipari kiberbiztonsági céget.
„Az LG élen jár a legmodernebb biztonsági technológiák és eljárások alkalmazásában, hogy minél megbízhatóbb megoldásokat nyújtson az autógyártók és a végfelhasználók számára” – mondta Eun Seok-hyun, az LG járműipari megoldások üzletágának elnöke. „Folyamatosan fejlesztjük biztonsági rendszereinket, hogy azok a mobilitási ágazatot célzó, egyre kifinomultabb kiberfenyegetésekkel szemben is felvegyék a küzdelmet.”
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Népszerű
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
10 panasz, amit elkerülhetsz, ha mozogsz a munkahelyeden
Robotokkal segíti a hatékonyabb oktatást a Yettel
A SkyShowtime és a Magyar Telekom prémium szórakoztatást kínál a magyar nézőknek
Számos innovációs díjjal ismerték el az LG-t a CES 2025 bírái
Újfajta motorindítót hoz a Siemens
Ez lett a legdrágább Casio karóra, ami hazánkban eddig valaha forgalomba került
Melody of Europe: Szimfónia született Európa mobilhálózati adataiból
A tartalom az új státuszszimbólum
80 százalékkal csökkentett teljes károsanyag-kibocsátás
Kapcsolódó cikkek
Technokrata.hu
Ezek voltak a leginspirálóbb üzleti könyvek 2024-ben
Miller Dávid: Felemelő, ha tudunk segíteni
Az Európai Innovációs és Technológiai Intézet új innovációs képviseletet nyitott Magyarországon
A magyar átlagnál drágábban vásárolnak ingatlant a külföldiek
MI-összegzés: 2024 – az év, amikor elkezdett helyettünk dönteni a mesterséges intelligencia
Ezek az ajándékok kerülnek a karácsonyfa alá
A Honda megerősítette, hogy 2026 elején érkezik a Prelude Európába
ViewSonic M1X hordozható projektor a tökéletes útitárs a valódi szabadságot kedvelőknek
Cégek csatlakozását várják a Nemzeti Faültetés Napjához
Most érlelődnek az újévi karrierfogadalmak
Műszaki-Magazin.hu
Ezek az ajándékok kerülnek a karácsonyfa alá
Rakománytípusok a logisztikában
Jelentős beruházással pörgeti fel az adatközponti megoldások gyártását a Schneider Electric
Kollaboratív robotok és az új generációs végeffektorok
A körforgásos gazdaságra fókuszál az SZTNH új, kkv-kat támogató kiadványa
A biogáz jövője a mi jövőnk is
Találjuk fel a jövőt – Gábor Dénes-díj 2024
Intralogisztika és digitalizáció – Logisztikai Évkönyv 2025
ViewSonic M1X hordozható projektor a tökéletes útitárs
Cégek csatlakozását várják a Nemzeti Faültetés Napjához
Ajánljuk
Friss
-
Gazdaság2 hét ago
Idén még megspórolható a szocho a TBSZ-nél
-
Okoseszközök2 hét ago
A hétköznapi élet lenyűgöző pillanatait mutatják be a legjobb idei mobilfotók
-
Okoseszközök2 hét ago
Újabb magyar siker a szuperszámítógépes világban
-
Tippek2 hét ago
Így vásárolunk idén karácsonyra: a magyarok 47%-a praktikus ajándékokra esküszik
-
Mozgásban2 hét ago
Amit a Black Friday utáni és a karácsony előtti csomagszállításról tudni érdemes
-
Ipar2 hét ago
AI-alapú hálózati biztonsági asszisztenst indított a Zyxel
-
Gazdaság1 hét ago
Több évre kiszámítható bankolást ígér az alapszámla
-
Gazdaság2 hét ago
Az év talán legvagányabb kollaborációját indította el a Billingo