Új ízeket és kulináris élményeket mutat be legújabb hajóján a Celebrity Cruises
A Celebrity Cruises hajótársaság bejelentette tengeri flottájának új tagját, a Celebrity Ascent-et, amelyet számos újdonsággal álmodtak meg. A hajótársaság nem csak a luxushajón lévő éttermeket gondolta újra, de bővítette az étlapot, új ízeket és koktélokat vezet be a novemberben debütáló luxus tengerjárón.
A hajótársaság Edge-osztályának negyedik hajóján eddig nem tapasztalt kulináris élményekben lehet része az utazóknak: új, magával ragadó vacsoraélmény, bővített koktél-kínálat, kibővült növényi alapú étlap és whiskey-kóstolás színesíti a vendégek utazását.
„A családdal vagy a barátokkal való vacsorák és közös étkezések, mindig is az utazások szerves részét képezték. A Celebrity Ascenttel most úgy gondoltuk, még gazdagabbá és intenzívebbé tehetjük ezt az élményt a vendégeink számára”
– fejtette ki Laura Hodges Bethge, a Celebrity Cruises elnöke.
„Az Ascent fedélzetén mindig akad valami, amivel örömet szerezhetünk az utasoknak, legyen az akár egy kóstoló a világ legjobb boraiból, egy romantikus páros este, a családdal elköltött finom vacsora, ami elmélyíti a kapcsolatokat vagy épp az egészségtudatos vendégek számára összeállított növényi alapú étrend.”
Az új Le Voyage: Daniel Boulud séf exkluzív étterme a tengeren
Az Ascent fedélzetére nem más hozza el a világszerte közkedvelt fine dining éttermét, mint a világhírű Daniel Boulud séf, aki egyben a Celebrity kulináris nagykövete. Az étterem új dizájnt kap, ami fenséges és lenyűgöző környezetet biztosít. Az étlap fogásait a séf utazásai inspirálták. Daniel Boulud célja az volt, hogy kedvenc tájainak ízeit elhozhassa a Celebrity Ascent fedélzetére. Újdonságnak számít, hogy csoportok számára a séf asztala is foglalható, ami egy külön, hatszemélyes teremben található, ezen az alkalmon végigkóstolják az étlap legkiválóbb fogásait és megízlelhetik az azokhoz illő, legfinomabb borokat.
Növényalapú ízek
Az Edge-osztály hajóinak egyik legelragadóbb helyszíne az Eden étterem, amely egy ablak a világ sokrétű és lenyűgöző ízeire és ahol a padlótól plafonig érő ablakok mellett vacsorázva élvezhetik a vendégek a mesés kilátást. Itt helyet kapott egy kávézó, koktélbár, szórakozóhely, szabadtéri terasz és étterem is, ahol esténként élőzenével, előadásokkal és egyedülálló programokkal szórakoztatják az utasokat. Az Eden fénypontja természetesen az étterem, amely egy valódi ízutazást kínál a friss és szezonális alapanyagokból készült fogásaival. Az Ascent útnak indításával a vendégek az Edenben egyedülálló, hétfogásos kóstoló-menüt is választhatnak, ahol végigízlelhetik az új növényi alapú fogásaikat. Mindegyik étel olyan összetevőkből áll, amelyek az eredeti lelőhelyükről származnak a legtermészetesebb formában.
Bővített főéttermi ajánlat és újratervezett Cosmopolitan Étterem
Az Edge-osztály megjelenésével az eddigi egy étkező helyett immár négy főétterem szolgálja ki a vendégek igényeit – mindegyik más és más jellegű gasztronómiai élményt kínálva. Az Ascent fedélzetén a vendégek továbbra is élvezhetik az amerikai konyha ízeit a Cosmopolitan Étteremben, a mediterrán hangulatot a Cyprusban, a francia ízeket a Normandie-ben, az olasz hangulatot pedig a Tuscanban. A négy főétterem összesen 84 fogást kínál, amelyből a hajó utasai kedvük szerint választhatnak. A Cosmopolitan vendégeit ráadásul egy új design is kényezteti majd, amit a Champagne-kultúra jegyében alkottak újra.
Speciális élmények három étteremben
A Celebrity továbbra is az egyetlen helyszíneket nyújtja a Le Petit Chef magával ragadó és high-tech éttermi élménynek, ami világszerte népszerű. Minden étkezés több fogásos menüt tartalmaz, amelyeket egy színes és apró animációs séf hív életre először digitális formában a tányéron, majd a valóságban is megízlelhető az apró séf főztje. Az Ascent fedélzetének vendégei az apró séf tündérvilágból érkező négyfogásos, új menüjét is megízlelhetik, amely telis tele van meglepetéssel.
Sokak kedvence, a Fine Cut Steakhouse, mely a lenyűgöző prémium húsairól ismert, köztük a szárazon érlelt húsoktól a hatalmas Tomahawk steak-jeiig most új ételkínálattal jelentkezik: a citrommal készült homárfarokkal, amelyet vajon olvasztott póréhagymával tálalnak siitake gomba, homár ravioli és házi készítésű beurre Blanc szósz kíséretében. Az egészségtudatos Aqua Class vendégek pedig a Blu kínálatából válogathatnak fogásokat, amelyeket a hangulatos külső teraszon fogyaszthatnak el.
Megújult italkínálat
A Celebrity Cruises a széleskörű szeszesital-kínálatáról is méltán híres, amelybe beletartozik egy együttműködés a Jack Daniel’ssel és a Macallannal. Az Ascent fedélzetén a cég még tovább megy annak érdekében, hogy a legkedveltebb minőségi italok kínálata bővülhessen. Ennek érdekében egy együttműködési megállapodást kötöttek a WhistlePig Whiskey-vel is. A Chief Blenderrel és Meghan Irelanddel kötött együttműködésekkel az Ascent két olyan kézzel kiválasztott hordóval is kedveskedik az utasainak, amelyek kizárólag a Celebrity Cruises számára lettek kiválasztva.
A hajótársaság továbbra is az egyetlen Best Of kitűnőséggel kitüntetett társaság, amely a borkínálatot és borválasztékot illeti. Három Celebrity Ascent helyszín is 2023 Vine Spectator Award elismerést kapott, a Le Voyage és a Tuscan a Best Of kitűnő elismerést kapta, míg a Fine Cut az előkelő kitűnő minősítést.
Az Edge-osztály mindegyik hajójának szívében a The Grand Plaza található a Martini Bárral, mint fő találkozóhely. Az ikonikus csillár alatt ülve minden éjjel a Flair Bartender Show-t élvezhetik a látogatók, ahol a profi bártenderek martini-tornyot állítanak össze az italokból, miközben látványos táncot és a tudásuk legjavát adják elő. Az Ascent Martini Bárja egy kibővült új kínálattal készül, klasszikus martinik mellett most gyümölcsös italvariációkkal várva a vendégeket.
Ősszel érkezik az Ascent
A Celebrity Ascent idén novemberben debütál, amikor kihajózik a Fort Lauderdal-i Port Everglades-ből, hogy megkezdje Karib-tengeri utazását. A hajó november 22-i utasai lehetnek az elsők, akik megtapasztalják a négynapos nyugat-karib-tengeri utazás minden szépségét. Aki rövidebb útra vágyik, az becsatlakozhat a november 26-án induló, három napos bahamai utazásra, vagy aki esetleg egy teljes héten át élvezné az új hajó nyújtotta élményeket, az a december 3-án induló kelet-karib-tengeri utat is választhatja.
Bővebb információk a tengerjáró oldalántalálhatóak az utakról, a hajókról, az éttermekről, és a programokról.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Rekordszezonra készülnek a futárszolgálatok karácsony előtt
Így készüljünk az ünnepi online-rohamra: Hasznos tippek, hogy minden rendelés időben célba érjen
Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.
A Sameday futárszolgálat logisztikai menedzsere közölte, hogy a társaság bebiztosította a szezont.
„Megfelelő futárállománnyal, gépjárműflottával rendelkezünk, csomagautomatáink és Pick Pack Pontjaink már országosan elérhetőek.”
Bokodi Árpád a csomagok sikeres célba juttatása érdekében kiemelte a vásárlói tudatosságot, a pontos adatokat, és a csomagok gyors átvételét az automatákból:
Fontos, hogy a vásárlók mindig megbízható oldalról rendeljenek, az online piacterek esetében is fordítsanak kellő figyelmet az eladó személyére. Egyre több Magyarországon is a külföldi eladó, amelyek esetében sokkal hosszabb a szállítási idő, függetlenül a hazai szállítási szolgáltatók pontosságától. Gyakran akár 10-12 napig is eltart, mire megérkezik a csomag Magyarországra. Ha magyar webáruházból rendelnek, az nagyban gyorsíthatja a folyamatot, de ebben az esetben is célszerű időben leadni a rendelést.
A rendeléskor megadott adatok, mint a cím, irányítószám és telefonszám, legyenek pontosak, mert ezek alapvetően befolyásolják a kézbesítés sikerességét!
A Sameday egyik erőssége az országos lefedettségű csomagautomata-hálózat, jelenleg 1100 automata áll rendelkezésre. Fontos, hogy a vásárlók a rendelésüket mielőbb vegyék át az automatákból, ezzel is segítve minél több csomag átadásának a lehetőségét.
A Sameday logisztikai menedzsere beszámolt arról is, hogy lezárult a Sprinter Futárszolgálattal történt fúzió, amely komoly kihívásokat támasztott a szervezettel szemben, de a szezon kezdetére sikerült újból stabilizálódni.
„Egy rendkívül komplex projekten vagyunk túl, már az utolsó fázisnál járunk, kisebb finomítások vannak hátra, elsősorban az IT és a szolgáltatási területeken. A felvásárlási projekten belül számos összefésülni való elem volt, ami egy időigényes folyamat, sok mindent nem lehetett előre modellezni.”
– hangsúlyozta Bokodi Árpád.
„A cél, hogy a szezonra már minden szempontból megfelelő szolgáltatást tudjunk biztosítani a vásárlók és szerződött partnereink számára.”
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
A felelős gyalogos közlekedésért indított kampányt a HUMDA
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. számos online felületen elindított közlekedésbiztonsági kampányának célja, hogy felhívja a gyalogosok figyelmét a körültekintőbb közlekedés fontosságára, különösen a gyalogátkelőhelyeken. A reklámfilm alkotói egy meghökkentő példán keresztül, kissé sokkoló módon mutatják be, hogy a zenehallgatást miért érdemes szüneteltetni az átkelés idejére egy-egy gyalogátkelőhelyen és kizárólag akkor szabad elindulni, ha zöldre vált a jelzőlámpa a gyalogosok számára.
Magyarországon minden évben csaknem 15 000 személyi sérüléssel járó közúti baleset történik. Gyakoriak azok az esetek, amikor a gyalogosok figyelmetlenül, a tilos jelzés ellenére kelnek át a gyalogátkelő helyeken. A HUMDA újabb kampánya felhívja a gyalogosok figyelmét, hogy miként kerülhetők el a gyalogátkelőhelyeken bekövetkezett balesetek a jövőben. Alapvető, hogy minden esetben be kell tartani a körültekintésre vonatkozó írott és íratlan szabályokat, akkor is, ha van külön közlekedési jelzőlámpa a gyalogosoknak és akkor is, ha nincs.
A videóban biztonságos körülmények között mutatjuk be, hogyan nézhet ki egy kritikus helyzet. A gyalogosok a fülhallgatójukon zenét hallgatnak, sőt néha az okostelefonjukat nézve sétálnak át a gyalogátkelőn. Ekkor egy általuk is hallható kürtszó harsan fel, mintha „dudálna” egy jármű. A felvételeken a kétségbeesett gyalogosok tekintete és ijedt viselkedése ilyenkor mindent elárul arról, hogy miért kell a közlekedés minden résztvevőjének körültekintően, a szabályokat betartva viselkednie.
– A HUMDA már több sikeres, nemzetközi elismeréseket bezsebelő közlekedésbiztonsági kampányt szervezett, az Ügynökség alapvető küldetése a közlekedésbiztonság színvonalának javítása. A szemléletformálási munkánk során már felhívtuk a figyelmet arra, hogy empátiával és együttműködéssel csökkenthető a közúti balesetek száma, sokat tettünk a hazai közlekedésbiztonsági helyzet és a közlekedési kultúra javítása érdekében, sőt kisgyermekeknek is készítettünk animációs kisfilmeket a szabályokról. Tapasztalataink szerint a sokkoló és meghökkentő reklámok rendkívül hatásosak, ezért is választottuk ezúttal is a figyelemfelhívás ezen formáját. A gyalogosok mellett természetesen a közlekedés minden résztvevőjének, az autósoknak, a motorosoknak, de a rollerrel vagy kerékpárral közlekedőknek is oda kell figyelniük minden esetben. Bízunk benne, hogy minél többen gondolkodnak el az üzeneteinken és biztonságosabbá tudjuk tenni hazánk gyalogátkelőhelyeit. Mindannyiunk felelőssége, hogy odafigyeljünk egymásra az utakon, hiszen minden pillanat számít – emelte ki Weingartner Balázs, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. igazgatóságának elnöke.
A HUMDA legújabb szemléletformáló kampányával a különböző közösségimédia-felületeken és videómegosztó oldalakon, YouTube-on, Facebookon, Instagramon és TikTokon lehet találkozni. Így érhető el, hogy minél több médiafogyasztóhoz és szinte minden korosztályhoz elérjenek az üzenetek. Az Ügynökség saját felületein is megtekinthető a videó.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Rangos munkáltatói elismerésekkel díjazták a Lufthansa Systems Hungáriát
A Lufthansa Systems Hungária 2022 után immár második alkalommal nyerte el a Családbarát Vállalat címet, melyet a Három Királyfi, Három Királylány Alapítvány a munka és a magánélet egyensúlyát, valamint a munkavállalók fizikai és mentális egészségét támogató, családbarát intézkedéseket megvalósító munkahelyek részére ítél oda minden évben.
A vállalat emellett „Kreatív HR megoldások” és „Digitális wellbeing” kategóriákban megkapta a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgáló beneFit Prize pályázat különdíjait is.
A munka és a magánélet egyensúlya kiemelt jelentőséggel bír a Lufthansa Systems Hungária vállalati kultúrájában, ezért az IT-cég mindent megtesz annak érdekében, hogy a munkavállalók a lehető leghatékonyabban, támogató légkörben, hibrid munkarendben végezhessék mindennapi feladataikat. Szemléletmódjának köszönhetően a cég 2022 után immár második alkalommal nyerte el a Családbarát Vállalat címet, mely pályázat fókuszában idén a munka-magánélet egyensúly újraértelmezése és a legjobb családbarát gyakorlatok elismerése állt.
A Lufthansa Systems Hungária budapesti és szegedi irodáiban immár több mint 800 magasan képzett IT szakembert foglalkoztató, légiipari szoftverek fejlesztésével és üzemeltetésével foglalkozó vállalat, amely kiemelt figyelmet fordít munkavállalói jóllétére. A cég nagy hangsúlyt helyez a gondoskodó és befogadó szervezeti kultúrára és a dolgozói wellbeing támogatására, ennek elősegítésére pedig számos jólléti intézkedést, juttatást kínál – köztük vállalati egészségbiztosítási csomagot, irodai masszázst, privát pszichológiai konzultációs lehetőséget, valamint sporteseményeken való céges részvételt, emellett egészségnapokat is szervez munkavállalói számára.
A beneFit Prize az első olyan átfogó pályázat Magyarországon, amely a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgálja, figyelembe véve a környezeti és szociális hatásokat is. A pályázaton a Lufthansa Systems Hungária két különdíjat is elnyert „Kreatív HR megoldások” és „Digitális wellbeing” kategóriákban.
„Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy támogató vállalati kultúrát és inspiráló munkakörnyezetet biztosítsunk kollégáink számára, éppen ezért vagyunk nagyon büszkék az újabb munkáltatói elismerésekre. Legyen szó szakmai fejlődésről, a vezetői kultúránkról, a rugalmas, családbarát hibrid munkarendről, a széles körű juttatási csomagról, vagy a csapatépítést, szakmai fejlődést, illetve egészségmegőrzést szolgáló rendezvényekről, nagy hangsúlyt fektetünk a munka-magánélet egyensúlyra, illetve kollégáink jóllétére”
– hívta fel a figyelmet Turcsikné Gáspár Georgina, a Lufthansa Systems Hungária HR vezetője.
A Lufthansa Systems Hungária a fentiek mellett idén tavasszal további két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a „Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!