Connect with us

Okoseszközök

A Viber budapesti rendezvényén mutatta be új digitális megoldásait

viber

A Viber 3 hónapos ingyenes próbaverziót biztosít az üzleti csevegésekhez, egyúttal bemutatta a közelmúltban indított Csatornákat és AR-lencséit, valamint betekintést nyújtott az új hirdetési lehetőségekbe és a felhasználói élményt erősen növelő botok szerepébe.

2022. április 7-én a Viber vezetősége Budapestre látogatott, hogy két év után újra megrendezzék hálózatépítő workshopjukat. A rendezvényen a Viber szakemberei az üzleti üzenetváltások fontosságának növekedéséről, valamint a legfrissebb digitális marketing trendekről tartottak előadást. A Viber legújabb, kifejezetten vállalkozások részére kialakított eszközei segítenek a marketingcélok elérésében és megerősítik a felhasználók lojalitását, ezt a magyarországi és régiós esettanulmányok is alátámasztják. Az előadók az eseményen kiemelték, hogy a vállalat célja, hogy nemzetközi szinten “szuperalkalmazássá” váljon.

viber

A vállalati kommunikáció új korszaka

Az okostelefonok használata és az okostelefonokkal eltöltött órák száma folyamatosan növekszik, a Viber pedig helyzetéből adódóan a lehető legtöbbet tudja kihozni ebből a trendből. Csak Magyarországon a Viber felhasználói évente több százmillió hívást indítanak, több, mint hétmilliárd üzenetet küldenek, a vállalat pedig végtelen lehetőséget biztosít a felhasználók és a márkák közötti kapcsolódásra. A Viber arra törekszik, hogy ebből a trendből a felhasználók és a márkák egyaránt profitáljanak, így folyamatosan új megoldásokat biztosít a felhasználók és márkák közötti kapcsolattartásra.

Már Magyarországon is elérhető a Viber legújabb, Csatornák funkciója, amely kitűnő közvetítési lehetőséget biztosít a tartalomgyártók számára. A Csatornák maximális aktivitást biztosítanak fejlett moderációs eszközökkel, az új kommentelési funkció pedig kiemelkedő kapcsolatfelvételi arányt garantál az influencerek, médiavállalatok, sportklubok és egyéb közösségek számára. A Csatornák funkciót csak Magyarországon 2,3 millió ember használja: például az egyik legnépszerűbb magyarországi sportfókuszú médium, a Nemzeti Sport, a főzésre és receptekre specializálódott Nosalty, valamint számos egyéb sportklub és szervezet, mint például a WWF Hungary, az Etesd, a Fradi és a Vasas.

A Viber Lencsék funkció kitűnő példa az alkalmazáson belüli AR-fókuszú kreatív megoldásokra, melyek Magyarországon is nagy sikert arattak, és segítenek a márkáknak a Z-generációs és fiatalabb felhasználók elérésében. A tavaly októberi indulást követő első három hónapban a magyar felhasználók több, mint egymillió lencsét készítettek. A funkció integrálásának köszönhetően a vállalatok innovatív megoldásokkal javíthatják a felhasználói élményt, és egyedi megoldásokkal bővíthetik termékeiket és szolgáltatásaikat.

A natív, organikusan illeszkedő hirdetések egyre népszerűbbek a láthatóságukat és felhasználóbázisukat növelni kínáló márkák számára, főként a különböző célcsoportokra szabható lehetőségeknek köszönhetően. Az elmúlt évben a Viber havi hirdetési megjelenései meghaladták a 250 milliót, a legnépszerűbb hirdetési témák a kiskereskedelem, az utazás, az élelmiszerek, a közlekedés és a telekommunikáció voltak.

A Viber üzleti megoldásai – többek között a chatbotok és az Üzleti Üzenetek – tovább erősítik a felhasználók és márkák közötti közvetlen kommunikációt. 2021-ben Magyarországon a vállalat az alábbi eredményeket érte el:

  • 40%-os növekedés a Viber chatbotok számában, ahol a vásárlók automatikus válaszokat kapnak kérdéseikre a nap bármely szakában. A chatbotok lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy éjjel-nappal ügyfeleik rendelkezésére álljanak anélkül, hogy pluszköltség merülne fel – egyúttal leveszik a terhet az alkalmazottak válláról, akik így a komplexebb ügyféligényekkel tudnak foglalkozni.
  • 61%-os növekedés a Viber Üzleti Üzeneteknél. A funkció célja, hogy egyetlen csatorna segítségével közelebb hozza a márkákat a felhasználókhoz, és egy helyen biztosítson mindent, ami a sikeres együttműködéshez vezet.

A Viber várakozásai szerint a párbeszéd-jellegű üzleti üzenetek száma tovább fog nőni – globálisan és Magyarországon egyaránt. Annak érdekében, hogy a márkák megismerjék ezt a kétirányú kommunikációs megoldást, a Viber promóciós próbaidőszakot indított: 2022. április 4-től 2022. június 30-ig a globális piacokon minden, első párbeszédes üzenetét elküldő márka 90 napig ingyenes párbeszédes üzeneteket kap az első üzenet elküldésétől számítva.

„Az emberek ma már nem akarnak különböző alkalmazásokat használni különböző igényekre. A felhasználók átlagosan idejük 77%-át töltik három kedvenc alkalmazásukkal, és idejük majdnem felét egyetlen alkalmazással”

– mondta Konstantin Kostadinov, a Rakuten Viber közép- és kelet-európai és fővárosi vezető értékesítési igazgatója.

„Az emberek manapság egy kaput keresnek számos lehetőséghez egy helyen, a Viber pedig folyamatosan fejleszti és még tovább erősíti az alkalmazást, hogy egy olyan kényelmes hely legyen, amely maximálisan kielégíti a felhasználók igényeit”.

Okoseszközök

Kezdd az ünnepeket stílusosan a Braun S9 Pro+ elektromos borotvával

Braun S9 Pro elektromos borotva

Ajándékot választani sosem egyszerű, főleg, ha férfiakról van szó. Az unalomig ismételt nyakkendők, borok vagy pénztárcák helyett érdemes olyan ajándékot keresni, amely nemcsak praktikus, hanem modern, prémium minőségű és hosszú távon is hasznos. A Braun S9 Pro+ elektromos borotva pontosan ilyen választás: egyszerre innovatív, kényelmes és stílusos, így tökéletes meglepetés minden férfi számára az ünnepi időszakban.

A technológia, amely megváltoztatja a borotválkozást

A Braun S9 Pro+ több mint egy szokványos borotva. A készülék forradalmasítja a borotválkozás élményét az 5 ProShave vágóelemmel ellátott technológiájának köszönhetően. Az OptiFoil szita különlegesen finom kialakítású, így rendkívül precíz és sima végeredményt biztosít, miközben védi a bőrt az irritációtól.  Nem számít, hogy 1, 3 vagy akár 7 napos szakállról van szó. Az AutoSense technológia felismeri az arcszőrzet sűrűségét, és ennek megfelelően állítja be a borotva teljesítményét, így mindig a legoptimálisabb eredményt nyújtja.

A szonikus technológia különösen forradalmi: 10 000 mikrorezgés segíti a borotvafej mozgását, amely így könnyedén siklik az arcon, minimalizálva a bőrre gyakorolt nyomást. Ez nemcsak gyorsabb, de kíméletesebb borotválkozást is eredményez, amely után a bőr frissnek és simának érződik.

Braun S9 Pro elektromos borotva készülék

Kényelem és elegancia egy készülékben

A Braun S9 Pro+ tervezésekor különös figyelem hárult a minél jobb felhasználói élmény biztosítására. A készülék 100%-ban vízálló, így szárazon, borotvahabbal vagy akár zuhany alatt is használható, ami különösen kényelmes azok számára, akik szeretnék felgyorsítani a reggeli rutinjukat.

A borotvához tartozó SmartCare állomás egyedülálló kiegészítő, amely nemcsak tisztítja és fertőtleníti a készüléket, de automatikusan tölti is. Ez garantálja, hogy a borotva mindig higiénikus állapotban maradjon, és maximális teljesítményt nyújtson. A PowerCase hordozható töltőtok szintén praktikus megoldás, hiszen akár hat hétre elegendő energiát biztosít, így a borotva utazáskor is gond nélkül használható marad.

Braun S9 Pro borotva 2024

Egy időtálló ajándék

A Braun S9 Pro+ ergonomikus kialakítása és tartós anyaghasználata garantálja, hogy a készülék hosszú évekig megbízható társa lesz a használójának. Az ultraéles, titánbevonatú pengék pedig nemcsak a hatékonyságot növelik, hanem a hosszú élettartamot is garantálják: a pengéket csak másfél évente ajánlott cserélni, ami nemcsak pénztárcakímélő megoldás, hanem a környezetvédelem szempontjából is előnyös.

A készülék most 5 év garanciával vásárolható meg: a Braun exkluzív garanciaprogramjának köszönhetően a kiterjesztett garancia 3 évvel hosszabbítja meg az előírt 2 éves időszakot. A kiterjesztett garancia érvényesítéséhez csak regisztrálnod kell a borotvát a Braun hivatalos weboldalán, majd a regisztrációt követően kapsz egy tanúsítványt emailben, amit a vásárlást igazoló nyugtával együtt már továbbíthatsz is az egyik Braun szervizközpontnak.

Ez a kiterjesztett garancia biztosítja, hogy hosszú éveken át élvezhesd a Braun S9 Pro+ borotva nyújtotta előnyöket és teljesítményt. Szóval csak ne habozz – válaszd a Braun S9 Pro+ borotvát, hogy minden napotok a legjobb formában indulhasson!

A Black Friday ajánlatoknak és az ünnepeknek köszönhetően a készülék most kedvezményesen vásárolható meg az alza.hu és mediamarkt.hu felületein.

Braun S9 Pro borotva


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Karácsonyi ajándéktrendek: a technológiai eszközök az öt legnépszerűbb kategória között

A technológiai termékek az idei karácsonyi ajándékvásárlási szezonban az öt legnépszerűbb kategória között szerepelnek – derül ki egy friss, novemberben megjelent kutatásból.

A felmérés szerint a fiatalok és a férfiak különösen hajlanak a technológiai ajándékokra, míg az idősebb korosztály és a nők esetében jóval hátrébb sorolódnak az ilyen típusú meglepetések. Összességében a vásárlók 27 százaléka választ technológiai eszközöket ajándékként, amelyek a ruházati cikkek, ajándékutalványok, játékok, valamint könyvek után következnek. A vásárlók döntően barátok, családtagok vagy online közösségek ajánlásaira alapozzák döntéseiket, és elsősorban az online vásárlást preferálják.

A karácsonyi ajándékok népszerűségi listáját idén az ajándékutalványok vezetik – derül ki egy friss, novemberben megjelent, karácsonyi ajándékvásárlási szokásokat vizsgáló kutatásból. A vásárlók több mint fele választja ezeket, amelyeket szorosan követnek a ruházati cikkek (52 százalék), majd a játékok (37 százalék), a könyvek (29 százalék) és a technológiai termékek, például tévék, okostelefonok, okosórák és fülhallgatók (27 százalék), zárják az öt legkedveltebb kategóriát.

A technológiai eszközök különösen népszerűek a fiatalabb korosztály (18–34 évesek) körében, akik az átlagnál nagyobb arányban választanak ilyen típusú ajándékokat. Ez a trend a férfiak körében mutatkozik meg leginkább, esetükben a technológiai ajándékok a negyedik legnépszerűbb helyet foglalják el. A nemek közötti különbség ugyanakkor a vásárlások tervezésében érthető tetten leginkább: a férfiak 36 százaléka az ünnepet megelőző hónapban szerzi be az ajándékokat, szemben a nők 29 százalékával, akik inkább előre terveznek.

Az ajándékötletek legfőbb forrása továbbra is a személyes ajánlás: a vásárlók 39 százaléka dönt barátok, családtagok vagy online közösségek véleménye alapján. Ez különösen igaz lehet a technológiai termékek esetében, ahol a termékek specifikációja és személyes tapasztalatok nagy súllyal esnek latba. A felmérés arra is rámutatott, hogy az online vásárlás népszerűsége továbbra is töretlen. Az amerikai ajándékvásárlók 64 százaléka online tervezi lebonyolítani karácsonyi ajándékvásárlásait, míg 36 százalék inkább a bolti vásárlást preferálja. Az idősebb korosztály (35 év felettiek) azonban hajlamosabb személyesen vásárolni (38 százalék), szemben a fiatalabb generációval (30 százalék).

Túl a hagyományos ajándékokon

Az elmúlt években nőtt azok száma, akik a karácsonyi ajándékvásárlás során olyan innovatív megoldásokat keresnek, amelyek túlmutatnak a hagyományos ajándékokon. A technológia fejlődésével a modern eszközök, például az okosórák, sokkal többet nyújthatnak puszta funkcionalitásnál: egyszerre szolgálnak divatos kiegészítőként és akár praktikus eszközként szolgálhatnak az egészség és az aktív életmód támogatására.

Az olyan okosóra-modellek, amilyenek többek között a HUAWEI WATCH GT 5 sorozat, ma már nemcsak a technológia iránt érdeklődőknek lehetnek ideális ajándékok, hanem azok számára is, akik szeretnék nyomon követni egészségüket, edzéseiket, vagy egyszerűen egy stílusos, mindennapi kiegészítőt keresnek. A különféle anyagok és dizájnok – a bőrszíjas, fémes vagy sportos megoldások – biztosítják, hogy mindenki megtalálja a hozzá illő modellt.

Nem véletlen, hogy az okosórák piaca dinamikus növekedést mutat: az éves átlagos növekedési ütemet (CAGR) 15 százalékra becsülik 2024 és 2032 között.[5] Ez is jól mutatja, hogy a viselhető technológiai eszközök hosszú távon is relevánsak maradnak, és a jövőben is meghatározó szerepet játszanak a fogyasztók életében.

Különleges karácsonyi ajánlatok

December 1. és 31. között különleges ajánlatokkal is találkozhatunk: a MediaMarkt üzleteiben és webshopjában a HUAWEI WATCH GT 5 széria bármelyik modelljének megvásárlása esetén a vásárlók 20.000 forint értékű ajándékkártyát kapnak, míg a Euronics üzleteiben és webshopjában a HUAWEI WATCH GT 5 szériás órák mellé egy HUAWEI Band 9 okoskarkötő jár ajándékba. Az Alza kínálatában a titán, a kerámia és a fehér fluoroelasztomer HUAWEI WATCH GT 5 Pro modell vásárlása esetén szintén egy HUAWEI Band 9 okoskarkötőt kapnak a vásárlók. Az ajánlatok a készlet erejéig érvényesek.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Számos innovációs díjjal ismerték el az LG-t a CES 2025 bírái

A legjobb innovációknak járó díjakból hármat is kiérdemeltek a vállalat új termékei

Számos elismerést érdemelt ki az LG Electronics (LG) a CES® 2025 innovációs díjátadón technológiai és dizájnmegoldásaiért. A vállalat csúcskatagóriás életmód-megoldásai több mint 20 elismerést, köztük három rangos, a kiállítás legjobb innovációinak járó Best of Innovation díjat kaptak.

A világ legnagyobb szórakoztatóelektronikai szakkiállítása, a CES mögött álló amerikai Szórakoztatóelektronikai Szövetség (Consumer Technology Association, CTA) minden évben egy innovációs díjprogram (CES Innovation Award program) keretében, számos eszköz- és technológiai kategóriában ismeri el az év legújítóbb fogyasztói termékeit és szolgáltatásait.

Az LG díjainak hosszú listája – köztük három Best of Innovation díjjal – jól szemlélteti a vállalat elkötelezettségét a formatervezés és a technológiai innovációk iránt. Az LG megoldásait több kategóriában is díjazták, többek között a Mesterséges intelligencia (AI), a Háztartási gépek, a Gaming és eSport, a Képalkotás, a Videokijelzők, a Számítógépes hardverek és alkatrészek, az Okosvárosok és a Kiberbiztonság kategóriákban.

A 2025. januári CES kiállítás díjazott LG eszközei közül a vállalat OLED TV termékkategóriája érdemelte ki a legtöbb elismerést összesen hat innovációs díjjal, köztük egy Best of Innovation elismeréssel a Videokijelzők kategóriájában. Ezzel 2025 immár a harmadik év, hogy az LG OLED televíziói a Best of Innovation címmel büszkélkedhetnek. Az LG OLED TV-k 2013-as debütálásuk óta minden évben legalább egy CES Innovációs Díjat nyertek, ez pedig tovább erősíti a termékek prémium tévépiacon betöltött domináns szerepét.

Az LG webOS okostévé-platformja – amely a vállalat platformalapú szolgáltatási üzletágának egyik sarokköve –, a Kiberbiztonság kategóriában kapott innovációs díjat. Az LG „Affectionate Intelligence” mesterségesintelligencia-alapú okosotthon-hubjai szintén elismerésben részesültek a díjátadón. Ezek a fejlett eszközök a vállalat „AI Home” koncepciójának példái: új felhasználói értéket nyújtanak a vásárlóknak, és jelentős előrelépést jelentenek az intelligens otthonok kialakításában.

Az önállóan közlekedő AI Home Hub, amely mind a Mesterséges intelligencia, mind az Okosotthon kategóriában innovációs díjat nyert, multimodális érzékelési képességekkel rendelkezik, amelyek integrálják a hang- és képfelismerést. Az LG ThinQ ON, a generatív AI-jal működtetett AI okosotthon-hub szintén kiérdemelte a CES innovációs díját. Az AI Home „agyaként” működő LG ThinQ ON éjjel-nappal zökkenőmentes kapcsolatot tart fenn az otthoni készülékek és IoT-eszközök között.

Az LG UltraGear™ OLED Gaming Monitor három díjat is elnyert, köztük a Gaming & eSport kategória legjobb innovációja díját, valamint a Képalkotás kategória innovációs elismerését. Ez a fejlett monitor egyesíti az OLED technológia nyújtotta kivételes képminőséget a játékosokra szabott, optimalizált képmegjelenítési funkciókat.

Az UltraGear™ OLED Gaming Monitor mellett más innovatív LG termékek is díjat kaptak, köztük az LG gram Pro 2-in-1, az LG MyView Smart Monitor, az LG UltraFine monitor és az LG CineBeam projektor is, ami jól szemlélteti a vállalat kiemelkedő szerepét a különféle termékkategóriákban.

A 2025-ös CES kiállítás díjazott LG termékeinek teljes listáját január 5-én, az esemény alatt jelenti be a vállalat.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss