Connect with us

Tippek

Ezért hasznos a gyors képfrissítés a mobilokon

képfrissítési frekvencia

Az elmúlt két évben egyre több okostelefonról szóló hírben, reklámban, specifikációs listában látható kiemelt helyen az, hogy milyen frissítési rátával rendelkezik az adott mobilba szerelt kijelző.

Most pedig, hogy az új iPhone 13 Pro mobilok is áttértek az Android világ csúcstelefonjaiban és az iPadek Pro vonalában már évek óta alkalmazott technológiára, várhatóan többen ismerik meg a nagyobb képfrissítést. Így nem árt összefoglalni, hogy mit is jelent, és miért lehet hasznos a nagyobb képfrissítési frekvencia.

Az elején tisztázzuk, hogy frissítési ráta alatt a képfrissítési frekvenciát (angolul refresh rate) értik a telefongyártók, ám ez az érték nem a mobiltelefonok sajátossága, lényegében bármilyen, képernyővel rendelkező eszköznek van: monitorok, televíziók, táblagépek, laptopok, még az autók navigációs rendszere is rendelkezik vele.

A képfrissítési frekvencia nem összekeverendő a képfrekvenciával (angolul frame rate)! A képfrekvencia, más néven képkockaszám egy konkrét tartalom (film, videó, videójáték) másodpercenkénti képkockáinak (angolul frames per second, röviden fps) száma. Vagyis azoknak az állóképeknek másodpercenkénti összessége, melyek egymás után történő vetítésével szemünk folyamatos mozgásnak látja őket. A képfrekvencia tehát a jelforrásból származó tulajdonság.

A KÉPFRISSÍTÉSI FREKVENCIA AZ ESZKÖZ KIJELZŐJÉNEK TULAJDONSÁGA. HERTZBEN MEGADOTT ÉRTÉKE (MOBIL ESZKÖZÖKNÉL ÁLTALÁBAN 60 HZ, DE VAN MÁR 90, 120, 144 HZ-ES TELEFON IS) AZT MUTATJA MEG, HOGY A KIJELZŐPANEL MÁSODPERCENKÉNT HÁNY ALKALOMMAL KÉPES A JELFORRÁSTÓL FÜGGETLENÜL KÉPET KIRAJZOLNI A MEGJELENÍTŐ FELÜLETÉN.

Ha 60 Hz-es egy eszköz, másodpercenként 60 alkalommal tud képet megjeleníteni kijelzőjén, ha 120 Hz-es, akkor másodpercenként értelemszerűen 120 alkalommal, s így tovább. A képfrissítés nem egyszerre történik az egész kijelzőn, hanem vízszintes sorokban, fentről lefelé. Ezért láthatjuk például egy videófelvételen vagy fotón úgy, mintha az hullámozna a képernyő (lásd a cikkben lentebb található fotót).

Ha a bemeneti jel képfrekvenciája magasabb, mint a kijelző legnagyobb beállítható képfrissítési frekvenciája, olyan esetben a képernyő vagy nem képes megjeleníteni az adott tartalmat, vagy bizonyos képkockákat ”elhagy” a megjelenítettek közül. Számítógépes játékok esetén ez okozhatja, hogy egy játék futását ”szaggatottan” látjuk, a folyamatos kép megtörik. A képfrekvencia és a képfrissítési frekvencia további, specifikusan monitorokkal kapcsolatos részletezése kapcsán érdemes ezt a cikket elolvasni.

Az utolsó érték, melyet a mobiltelefonok kijelzőjének kapcsán még meg kell említeni, az az érintési mintavételezési frekvencia (angolul touch response rate vagy touch sample rate). A mintavételezési frekvencia a digitalizálás során használt legfontosabb minőségi tényező, mely megmutatja, hogy az analóg jelből hányszor vesz mintát másodpercenként a digitális átalakító.

AZ ÉRINTÉSI MINTAVÉTELEZÉSI FREKVENCIA ESETÉN EZ AZT JELENTI, HOGY A KIJELZŐ MÁSODPERCENKÉNT HÁNY ALKALOMMAL KERESI AZ UJJUNKAT, MINT ANALÓG JELET.

A mintavételezési frekvencia értékét is hertzben adjuk meg, ez az érték magasabb, mint a képfrissítési frekvencia, hogy a készülék minél hamarabb érzékelje a bevitt parancsot, s minél gyorsabban tudjon a megjelenített tartalommal reagálni arra. Az iPhone 12 Pro esetében ez az érték 120 Hz volt, ami azt jelenti, hogy 8,34 ezredmásodpercenként keresi a kijelző ujjunkat, de az Asus ROG Phone 5 már 300 Hz-es mintavételezési frekvenciával 3,3 ezredmásodpercre csökkenti az értéket.

A gyorsabb érintési mintavételezési frekvenciát nem látjuk, hatását viszont érezzük. Gondoljunk például a régi érintőkijelzős mobilokra, amikor érintés (parancsbevitel) után akár másodperces intervallumnak is el kellett telnie, mire a készülék reagált és kijelzőjén kirajzolta a kívánt tartalmat, beírta mondjuk a billentyűzeten lenyomott karaktert. Ezzel szemben mennyivel könnyebb most egy okostelefonon gépelni!

Mi kell a nagyobb képfrissítési frekvenciához egy telefonban?

Egy megfelelő kijelző és egy kellő számítási, illetve grafikus teljesítménnyel bíró rendszerchip. Mellettük pedig egy viszonylag nagy akkumulátor is ajánlatos, a gyorsabb kijelző és az ebből fakadóan kötelezően több számítást végző processzor több energiát fogyaszt, így csökkenti az akkumulátoros üzemidőt.

Erre a gyártók megoldása az adaptív képfrissítés, mely a kijelzőn megjelenő tartalom függvényében változtatja a képfrissítési frekvenciát. A Samsung például az adaptív beállítás bekapcsolásával a Galaxy S-széria Ultra okostelefonjain 48 hertzre csökkenti a frissítési rátát akkor, ha a képernyőn álló tartalom van, a folyton éber kijelzőn visszatolja 60 Hz-re, ha pedig mozgás jelenik meg a kijelzőn, feljebb tornássza 120 Hz-re. Ezzel szemben az Asus vagy az Apple megoldása jobb, ott ugyanis 10 Hz-re vesz vissza a kijelző, ha statikus kép van a megjelenítőn.

Jobb, ha magasabb a képfrissítési ráta?

A szemnek jobb, a felhasználói élményen is javít. A nagyobb képfrissítési (és érintési mintavételezési) frekvenciának köszönhetően folyékonyabban játszhatók a mobilos játékok, elmosódásoktól mentesen jelennek meg a videók, s a felhasználói felületen történő navigálás, vagy az interneten, különböző applikációkban történő görgetés is folyékonyabbnak tűnik.

Legoptimálisabb talán az adaptív 120 Hz-es kijelző, ugyanis ez képes a 60, 30 és 24 képkocka per másodperc sebességű tartalmat egyenlő interpolációval, a 120 fps-t pedig natívan megjeleníteni. A filmes iparági sztenderd például a 24 képkocka per másodperc, a játékfilmek és sorozatok szinte összese ilyen képfrekvenciával készül. Ahhoz, hogy egy ilyen tartalom megfelelően jelenjen meg egy gyorsabb képfrissítéssel bíró kijelzőn, megfelelő számítás kell a processzortól, gyenge minőségű feldolgozás rezgést, vibrálást idézhet elő a képben.

Az már más kérdés, hogy erre szüksége van-e az embernek. A mindennapi feladatokhoz a 60 Hz-es kijelzők is bőven eleget nyújtanak, ám ha valaki sokat játszik, néz videós tartalmat a telefonján, annak jól jöhet a nagyobb képfrissítési frekvenciával bíró kijelző. Mivel az elmúlt évben a prémium okostelefonok mellett megjelent a középkategóriás mobilokban is a technológia, így egyre elérhetőbb és elterjedtebb, a folyékonyabb kijelző nyújtotta kényelmet pedig könnyű megszokni. Mindezek ellenére talán érdemesebb új eszköz vásárlásakor a kijelző típusát, felbontását, fényerejét, színskáláját, színhőmérsékletét, színhűségét, a kontrasztot és a fehérpontot vizsgálni, hisz ezek szemmel jobban látható szerepet játszanak a megjelenítő minőségében.

Forrás: Index

Tippek

Ezek a legnépszerűbb farsangi jelmezek 2025-ben

A Pepita.hu friss felmérése szerint a szülők 41 százaléka vásárol jelmezt gyermekének farsangra, míg 35 százaléka otthon készíti el. A legtöbb szülő számára a jelmez egyedisége fontosabb, mint az, hogy mennyire divatos vagy mennyibe kerül.

Ugyanakkor a szülők háromnegyede legfeljebb 10 ezer forintot költ a farsangi maskarára. A gyermekjelmezek közül a Pókember idén a befutó, a felnőttek pedig inkább maszkot választanak saját részre. A Pepita.hu adatai alapján a gyermek- és felnőtt jelmezek hazai bruttó forgalma közel 55 millió forint volt idén, ami 30 százalékos növekedés 2024-hez képest.

A farsangi időszak minden évben izgalmas kihívás elé állítja a szülőket: milyen jelmezbe öltözzön a gyerek, és ez hogyan és mennyiért szerezhető be. A Pepita.hu friss felmérése szerint a szülők 41 százaléka kész jelmezt vásárol, 36 százaléka saját kezűleg készíti el idén a maskarát. A farsangi vásárlási trendek egyre inkább az online térbe tolódnak: a vásárlók 60 százaléka az interneten szerzi be a jelmezt, míg 16 százalékuk boltban. A szülők további 14 százaléka használt jelmezt választ, 11 százalék pedig inkább a kölcsönzés mellett dönt.

A kutatásból kiderült, hogy a legtöbb szülő számára a jelmez egyedisége fontosabb a divatnál. Bár az ár kevésbé meghatározó tényező a választásnál, a többség mégis az alacsonyabb árkategóriát részesíti előnyben: a szülők háromnegyede legfeljebb 10 ezer forintot költ gyerekenként a jelmezre. Ez összhangban van a Pepita.hu értékesítési adataival is, amelyek szerint a gyerekjelmezt vásárlók 86 százaléka 10 ezer forint alatt fizetett.

A felmérés szerint a szülők kétharmada idén nagyjából ugyanannyit költ jelmezre, mint tavaly. Ugyanakkor a Pepita.hu értékesítési adatai azt mutatják, hogy idén többen választották a 10 ezer forint feletti árkategóriát, mint 2024-ben. Ez az emelkedő tendencia nemcsak a költési hajlandóságban, hanem az eladások növekedésében is megmutatkozik.

“A gyermekjelmezek esetében bruttó forgalmunk 26 százalékkal, az eladott termékek száma pedig 14 százalékkal nőtt tavalyhoz képest”

– mondta Dorcsinecz József, a Pepita.hu társalapítója, aki azt is hozzátette, hogy a gyermekjelmezek hazai értékesítéséből származó bruttó bevétel meghaladta a 46 millió forintot.

A felmérés alapján a gyerekek körében a szuperhősös jelmezek a legkedveltebbek. Ezt alátámasztják a Pepita.hu adatai is.

Az idei évben a leggyakrabban vásárolt jelmezek toplistájára 10-ből 5 valamilyen Pókember témájú jelmez a gyerekeknél – ismertette Dorcsinecz József, a Pepita.hu társalapítója a cég magyarországi értékesítési adataiat. – Ez egyúttal azt is jelenti, hogy nem volt markáns trendváltás, tavaly is a Pókember jelmezeket vásárolták a legtöbben.”

Persze a klasszikus szuperhősös, hercegnős, egyenruhás jelmezek mellett kreatív megoldásokra is van példa. A felmérésből kiderült, hogy egy hordozókendőt használó anyuka babájával együtt öltözik be: ő maga egy fa, a kicsi pedig egy rajta csüngő lajhár.

A felnőttek sem maradnak ki a farsangból

A farsang már nemcsak a gyerekekről szól: a válaszadók 44 százaléka felnőttként is rendszeresen beöltözik, míg 28 százalék még ugyan nem húzott álarcot, de nem zárkózik el az ötlettől. A felmérés szerint legnépszerűbb felnőtt jelmezek a filmes és sorozatos karakterek, valamint az egyenruhások. A Pepita.hu adatai szerint a felnőtt jelmez kategóriából az álarcok, maszkok iránt volt idén a legnagyobb kereslet.

“A felnőtt jelmezek esetében közel 10 millió forintra nőtt idén a bruttó forgalmunk, ami 58 százalékos növekedést jelent, az eladott termékek száma pedig 28 százalékkal nőtt 2024-hez képest”

– ismertette az adatokat Dorcsinecz József.

A farsang nemcsak az iskolákban és óvodákban hódít: a válaszadó szülők több mint negyedénél otthon, baráti vagy családi körben is tartanak jelmezes összejöveteleket. A farsangi hagyományok közül nem csak a beöltözést ápolják a magyarok: válaszadók közel 70 százaléka saját kezűleg készíti fánkot ebben az időszakban. A farsangi bálok sem mentek ki a divatból: a felmérés szerint a válaszadók 42 százaléka részt vesz valamilyen báli eseményen.

Kínos, vicces és meghökkentő farsangi sztorik

A felmérésben résztvevők között nagy az egyetértés abban, hogy bár kényelmes online vásárolni a kész jelmezt, de így könnyen belefutni abba, hogy más pontosan ugyanazt a maskarát viseli. Éppen ezért különösen üdítő, ha valaki kitűnik a tömegből. Az egyik válaszadó hókiflinek öltözött gyermekére biztos sokan fognak emlékezni. Viszont előfordulnak mellélövések is: egy pingvinjelmez a viselőjét teljes mozdulatlanságra ítélte. Arra is volt példa, hogy Lúdas Matyinak öltözött kisfiú kellék libáját egy huszárnak öltözött osztálytársa kaszabolta szét. Nem minden farsangi jelmez állja ki az idő próbáját: egy fekete macska-jelmezből például a mancsokat és a farkincát elhagyták, így senki sem ismerte fel, hogy tulajdonképpen minek öltözött be a viselője.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Tippek

Újjászülető világ – tavaszi fotózási tippek a HONOR-tól

A tavasz érkezésével a természet is új életre kel: a fák rügyeznek, a virágok színbe borulnak, és a napfény is egyre melegebb színekbe öltözteti környezetünket.

Az új évszak tökéletes lehetőséget kínál arra, hogy friss és életteli képeket készítsünk akár a természetben, akár a városban. A HONOR összegyűjtött néhány tippet, hogy a lehető legszebb tavaszi fotókat készíthesd el telefonoddal.

🌸 Színek és kontrasztok játéka – Tavasszal a természet tele van élénk színekkel: a zöld fű, a rózsaszín virágok és a kék ég tökéletes harmóniát alkotnak. Használj HDR módot vagy próbálj ki különböző színszűrőket, hogy még jobban kiemeld a kontrasztokat és a természet szépségét. Remek partner ebben a HONOR Magic7 Pro, amely rengeteg beépített lehetőséggel teszi könnyebbé a fotózás élményét.

☀️ Aki korán kel, aranyat lel – A kora reggeli órák nemcsak a friss levegő és a nyugalom miatt különlegesek, hanem a harmatcseppek miatt is, amelyek mesés fényeket tükröznek vissza. Próbálj meg makrófotókat készíteni a virágokon vagy fűszálakon megülő apró cseppekről, hogy valódi tavaszi hangulatot örökíts meg – hidd el, ezért megéri korán kelni!

📷 Portréfotók a természet ölelésében – A tavaszi fények lágyak és természetesek, így tökéletesek portréfotók készítésére. Keress olyan helyeket, ahol a virágok vagy a lombok keretezik az alanyod, hogy így a kép még hangulatosabb legyen.

💦 Eső után szivárvány – A tavaszi záporok gyakran gyorsan elvonulnak, és ilyenkor különleges fotós lehetőségek adódnak. Az eső utáni friss levegő, a vízcseppekkel borított levelek és a szivárványok mind tökéletes alapot nyújtanak egy egyedi tavaszi fotóhoz. Figyelj a fényvisszaverődésekre, hogy még látványosabb hatást érj el. A HONOR Magic7 Lite pedig tökéletes társad lesz, ugyanis masszív üzemideje és strapabírósága ideálissá teszik, bárhol is használod.

Próbáld ki ezeket a tippeket, és örökítsd meg a tavasz minden varázsát a telefonoddal! 📱🌷


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Tippek

NEXT Fesztivál a Trafóban – Fiatal alkotók és kísérleti formák ünnepe Budapesten

Visszatér a kortárs művészet friss hangjait, a fiatal alkotókat és kísérleti formákat bemutató NEXT Fesztivál!

Új arculattal, izgalmas programokkal és különleges helyszínekkel jelentkezik a Nextfeszt március 5. és 9. között a Trafóban.

Az ötnapos esemény a kortárstánc, színház és performansz mellett képzőművészeti, zenei és határátlépő kezdeményezésekkel várja a látogatókat. Kivételesen nemcsak a Trafóban, hanem Budapest-szerte, városi köztereken és rendhagyó helyszíneken.

A Nextfeszt idén ötödik alkalommal valósul meg és tízéves jubileumot ünnepel. A fesztivál 2015 óta, kétévenként irányítja a figyelmet a fiatal, feltörekvő művészek új generációjára, valamint az általuk kutatott irányokra és témákra. Az idei kiadás különlegessége, hogy ezt már az új vezetéssel (Erdődi Katalin, Böröcz Judit) állította össze a Trafó csapata. Nemcsak trafós produkciókból válogattak, hanem olyan, máshol született munkákat is bemutatnak, amelyek kifejezetten előremutatóak, akár esztétikájukat, vagy témájukat, társadalmi elkötelezettségüket tekintve. Annak érdekében, hogy a fiatal művészek nemzetközi láthatóságát erősítsék, a Nextfesztre külföldi szakembereket is hívnak, remélve, hogy ez új együttműködésekhez és meghívásokhoz vezethet.

A Trafó terein túl külső helyszíneket is aktiváló Nextfeszt felér egy gyorstalpalóval a kortárs művészetek legújabb tendenciáit, és a fiatal generáció számára fontos témákat és irányokat illetően. Láthatóak lesznek olyan, egyre több nemzetközi figyelmet kapó művészek munkái, mint Szeri Viktor, aki fatigue c. táncelőadásával végigturnézta Európát és a Nextfeszten legfrissebb IQOD: I Quit Ordinary Dancing című produkcióját játssza újra, illetve a Budapest, Bécs és Stockholm között dolgozó farkas d. gergő, akinek bébi c. munkáját beválogatták az Aerowaves 2025. évi programjába, de itthon még csak egy alkalommal, az Under 500 Fesztiválon volt látható. A Lábán-díjas AHA Kollektíva legújabb kísérletével, a Sweat Settel jelentkezik, amelyben a mozdulatokban rejlő forradalmi erőt keresik, hogy szenvedéllyel és felszabadultsággal rombolják le a normatív testképpel kapcsolatos elképzeléseinket. A kortárstánc új generációját képviseli Szász Zsófia táncos-koreográfus, aki egy gondolatokat és mozdulatokat egymásba szövő, önkritikus és vicces táncos stand-upot mutat be Lágymagány c. szólójával. De nincsen jelen és jövő múlt nélkül, ezért a fesztivál nyitányának részeként, a Nextfeszt szempontjából „régi motorosnak” számító, többszörös Lábán-díjas Molnár Csaba Nicole Clore nevű alteregójaként tér vissza, hogy a generációváltást tematizálja és The Show Must Go On mottóval bemutassa tánciskolájának végzőseit.

​​Nem hiányozhat a Nextfeszt programjából a független színház és a kísérleti performansz sem: a Hétpróbás Társulat (Lestyán Attila és Szabó Veronika) nyitóbeszéddel készül, Illés Haibo és Melykó Richárd szeizmikus asztaltáncoltatásra” tesz kísérletet, míg a mostakkor (Kovács Luca és Juhász Maja) alkotópárosa nem kevesebbre vállalkozik, minthogy best of-jelleggel angolul foglalják össze eddigi epizódjaikat. A Nextfeszt vendége lesz Boda-Novy Emília és a Független Színház Emberevők című előadása is, amely egy romák ellen elkövetett 18. századi vérvád történetét dolgozza fel. A Nemzeti Performansz Színház Kollektíva (Kozma Rebeka Zsófia, Szántusz Noémi Noya, Tózsa Emese Mikolt) a sok fiatalt foglalkoztató „menni vagy maradni” kérdésre keresi a választ, a közönséggel együtt, amibe egyik tagjuk Svédországból csatlakozik be. Az ugyancsak részvételi megközelítéssel dolgozó Svung Kutatócsoport a szélsőségekkel való szembenézésre és az extrém hőmérsékletváltozás megtapasztalására invitál egy immerzív előadás és rendhagyó vízparti szaunaélmény keretében, amely a PLACCC Fesztivállal együttműködésben valósul meg. A Nextfeszt talán legmeglepőbb helyszínén, a Soroksári úti régi fegyvergyár műemlék épületében, az Arzenál klubban pedig Gálhidy Sára, Gyulai Sámuel és Szauer Lilla zenés színházi produkciója lesz látható.

A képzőművészet új irányai a fesztivál arculatában is megjelennek, amely az Alagya (Bolla Szilvia, Lődi Áron) alkotópáros munkája, akiket a magyarországi nyilvánosság aktuális helyzete és ellentmondásai inspiráltak. Ennek tolmácsolásához a kormányzati vizuális kommunikáció redundáns és memetikus jellegét sajátították ki, hogy lehetővé tegyék „az elképzelhetetlen vég elképzelését.” A Project833 kollektíva helyspecifikus tárlattal készül a Duna-parton, egy rendkívüli helyszínen, amelyet csak performatív tárlatvezetésekkel lehet majd látogatni.

Az idei fesztivál további különlegessége a március 8-i nőnapi fókusz, amelyet feminista megközelítéssel dolgozó alkotók bemutatásával ünnepel meg a Nextfeszt. Lesz feminista körmenet városi köztereken Koltay Dorottya Szonja, Seress Anna és Tégla-karuk jóvoltából, míg a Trafó Klubjában Kupihár Rebeka A heterók istenéhez c. kötetéből a szerző a Freeszfe filmszínész osztályának közreműködésével tart performatív felolvasást. Így rendhagyó módon a Nextfeszt programjában a kortárs irodalom és a queer szerelem is helyet kap, majd az estét a Persephone DJ kollektíva kerekíti le egy felszabadult bulival.

Izgalmas művészeti munkák bemutatása mellett a fesztivál egy gazdag, Nextfeszt Szabadiskola elnevezésű kísérőprogrammal is kiegészül. Ennek keretében a Trafó Galéria This is Not a Love Talk címmel új kortárs képzőművészeti vitasorozatot indít, amelyet Miklósvölgyi Zsolt és Zemlényi-Kovács Barnabás kurátorok moderálnak, akiknek első vendége Seregi Tamás esztéta lesz. A szabadiskola részeként folytatódik Szabó Veronika és Vavra Júlia Mani Me című, a SÍN Művészeti Központ támogatásával elindított workshopsorozata, amely a szabadúszó művészek anyagi helyzetével és munkakörülményeivel foglalkozik, és arra vállalkozik, hogy tabuk nélküli, bátor és transzparens kommunikációt kezdeményezzen a pénzről. A Műhely Alapítvány pedig a Next Stage – Backstage Club nemzetközi együttműködés keretében, külföldi szakemberek részvételével angol nyelvű szakmai workshopokat szervez fiatal alkotóknak és kulturális menedzsereknek.

Fesztiválprogram, jegyinformációk: https://trafo.hu/nextfeszt_2025

Line-up: Alagya (Bolla Szilvia & Lődi Áron), AHA Kollektíva, Boda-Novy Emília / Független Színház, farkas d. gergő, Gálhidy Sára / Gyulai Sámuel / Szauer Lilla, Hétpróbás Társulat (Lestyán Attila & Szabó Veronika), Illés Haibo & Melykó Richárd, Irene Plaque (Bitó Katalin, Alja Branc, Szász Zsófia), Juhász Maja & Kovács Luca, Koltay Dorottya Szonja & Seress Anna, Kupihár Rebeka, Labus Gida & guest, Molnár Csaba / Nicole Clore, Miklósvölgyi Zsolt & Zemlényi-Kovács Barnabás, Nemzeti Performansz Színház Kollektíva (Kozma Zsófia Rebeka, Szántusz Noémi Noya, Tózsa Mikolt Emese), Queer Folk Táncház, Persephone Kollektíva,  Project833, SVUNG Kutatócsoport, Szász Zsófia, Szeri Viktor, Vavra Júlia / Willany Leó Improvizációs Táncszínház

A Nextfeszt partnerei: Arzenál, Független Színház Magyarország, Műhely Alapítvány, PLACCC Fesztivál, SÍN Művészeti Központ.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement Hirdetés
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss