Ipar

Az E.ON lesz a BakerStreet irodák első bérlője

bakerstreet

Az E.ON Hungária Csoport az ATENOR által fejlesztett BakerStreet-be helyezi át budapesti központját.

Az E.ON 2024 második negyedévében költözik majd be új, összesen 16 200 m²-es székházába, mely a BakerStreet iroda campus első fázisában valósul meg.

Az ATENOR BREEAM Excellent és Access4You Gold-minősített, ESG-biztos BakerStreet projektje Budapest XI. kerületében épül. Két irodaépületből áll majd, összesen 42 000 m² bérbeadható területtel. Az E.ON Hungária Csoport lesz az első bérlő, aki a campusra költözik, mint a fejlesztés első fázisának kizárólagos irodabérlője.

Az E.ON és az ATENOR hasonló értékeket képviselnek, ami kiváló alapot ad a sikeres együttműködésre. Mindkét vállalat alapelveinek középpontjában a fenntarthatóság és az ESG iránti elkötelezettség áll, egyrészt a klímaváltozás negatív hatásai ellensúlyozásának eszközeként, másrészt azzal a szándékkal, hogy szervezeteik működése mellett környezetünket is jövőbiztosabbá tegyék.

A 13 európai országban jelen lévő E.ON Csoport Európa egyik legnagyobb energiahálózat- és energia infrastruktúra üzemeltetője, valamint innovatív ügyfélmegoldások szolgáltatója. Vezető szerepet tölt be az európai energetikai átalakulásban, a fenntarthatóság, klímavédelem, megújuló energiaforrások hasznosításának elkötelezettjeként, melyekkel bolygónk jövőjét szem előtt tartva tevékenykedik.

A 10 európai országban – köztük 2008 óta Magyarországon is – tevékeny belga ingatlanfejlesztő ATENOR vezető campus-fejlesztőként ismert, aki a jövő érdekében tesz azáltal, hogy fenntartható iroda- és lakóprojekteket hoz létre, melyek megfelelnek az idő kihívásainak, szervesen illeszkednek a városi szövetbe, és parkosított közösségi terekkel és szolgáltatások széles skálájával gazdagítják a közösségeket, amelyekben épülnek. A brüsszeli tőzsdén jegyzett vállalat 2021-ben CO2-semlegességi tanúsítványt szerzett és nemrég szép sikert ért el a zöld finanszírozás területén, zöld kötvények kibocsátásával befektetői részére.

A BakerStreet projekt kiemelkedő példája ezeknek az értékeknek az alkalmazott csúcstechnológiáival, fenntartható megoldásaival, zöld kertjeivel és teraszaival, amelyek az emberközpontú élményt helyezik középpontba anélkül, hogy ez hátrányosan érintené a környezetet. Két kiemelkedő példa a sok közül a frisslevegő-ellátórendszerbe épített UVC szűrők, amelyek az irodaterekbe fújt levegőt fertőtlenítik, valamint a tény, hogy a mélygarázsban minden parkolóhely rendelkezik majd elektromos töltővel, vagy a kapacitással annak felszerelésére, ezzel támogatva az e-mobilitást. Az épület műszaki felszereltsége, valamint a fejlesztő ATENORRAL közösen vallott értékek voltak a fő döntő tényezők abban, hogy az E.ON a projekt első fázisát választotta jövőbeli székhelyéül.

„Az E.ON Hungária Csoport átalakítását követően egy minden munkatársunk számára ideális megoldást kerestünk. Egy olyan székházat, amely egyszerre alkalmazkodik megnövekedett fővárosi létszámunkhoz, veszi figyelembe dunántúli kollégáink közlekedési szempontjait és igazodik a munkarend változások aktuális trendjeihez, a jelenleg egyre inkább jellemző hibrid munkavégzéshez is. Az új irodaház Budapest egyik legdinamikusabban fejlődő környékén létesül, kiválasztásakor a gazdaságosság mellett kiemelt szempont volt a fenntarthatóság, az előremutató megoldások alkalmazása és a rugalmas működési keretek kialakítása is”

– mondta el Zsedényi Zsolt, az E.ON Hungária Csoport vezérigazgató-helyettese.

“Boldogok vagyunk és megtisztelve érezzük magunkat, hogy az E.ON a BakerStreet-et választotta magyarországi működése jövőbeli székhelyéül. Meggyőződésünk, hogy az ESG, amely központi fontosságú mindkettőnk számára, egyre nagyobb jelentőséggel bír majd a jövőben a nagyvállalatok életében és kiemelkedő fontosságú lesz a magasan képzett munkaerő megtartásában. A fenntartható és emberi léptékű munkahelyek, amelyek a jóllétet helyezik középpontba, fontos részét képezik ennek, és az ATENOR pontosan ilyen munkahelyeket nyújt bérlői számára”

– mondta Borbély Zoltán, az ATENOR magyarországi ügyvezető igazgatója.

A tranzakció során a Bérlőt a JLL képviselte, míg az ATENOR bérbeadói képviselője a Colliers volt.

„Büszkék vagyunk arra, hogy Magyarország piacvezető energetikai vállalatát, az E.ON-t a JLL szakmai csapata képviselhette az új, 16 200 m²-es székházprojektjük tranzakciója során. Az a tény, hogy egy ilyen kiemelkedő, több ezer főt foglalkoztató vállalat új fejlesztésű irodaházba költözik bizonyítja, hogy továbbra is komoly igény mutatkozik a modern, magas műszaki és esztétikai színvonalat képviselő irodaterületek iránt. Az E.ON új székháza a környezettudatos és fenntartató elvárásoknak történő megfelelés mellett kiszolgálja majd a megváltozott munkavégzési kultúra igényeit és biztosítani fogja a munkavállalók jólétét is”

– tette hozzá Dr. Würsching Péter, a Jones Lang LaSalle Kft. Bérbeadási vezetője.

Ipar

A szentgotthárdi motorgyárban elkezdték a négyhengeres motorok sorozatgyártását

A Stellantis autóipari csoportosulás tagjaként működő szentgotthárdi motorgyárban a napokban megkezdték a négyhengeres 1,6 literes turbó benzinmotorok gyártását.

A gyártást a meglévő motorgyár területén, az ideiglenesen pihenő megmunkáló és szerelősorok átépítésével és újbóli beindításával valósították meg a gyár szakemberei, és az így létrejött gyártási kapacitás éves szinten 220 ezer négyhengeres benzinmotor gyártását teszi lehetővé. Az új motor a Stellantis európai plug-in hibrid modelljeibe kerül, de egyes motortípusokat a tengerentúlra is fog szállítani a gyár.

Az új motor bevezetésével párhuzamban a gyárban zavartalanul tovább gyártják a háromhengeres 1,2 literes erőforrást is, valamint az év elején bejelentették, hogy 2026-tól kezdődően elektromos hajtásmodulokat (EDM) is fognak gyártani Szentgotthárdon.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Ipar

Már 25 éve támogatja a növényvédelmet a nyírségi agrovállalat

25. születésnapját ünnepli idén a Nyír-Chem Kft., a Szabolcs Szatmár-Bereg vármegyei és környéki gazdálkodók megbízható szakmai partnere.

A vállalat mezőgazdasági szakáruházzal, szaktanácsadással, különleges szolgáltatásokkal és egyedülálló kínálattal is a minőségi növényvédelem éllovasa a környéken.

A Nyír-Chem Kft. 1999-es megalakulása óta a Dél-Nyírség és Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye egyik meghatározó növényvédőszer és műtrágya kereskedőjévé vált. Családi vállalkozásból mára a környék egyik legjelentősebb szereplőjévé nőtte ki magát. Mindössze szűk negyed évszázad elegendő volt, hogy a Nagykállótól nem messze található Balkány legnagyobb árbevételű cégévé is felnőjön. A vállalat csak a 2022-es pénzügyi évben közel 6 milliárd forintos nettó árbevételre tett szert. Ezzel az évek során azonban nemcsak munkahelyeket teremtett, de a környék fejlődéséhez is érdemben hozzá tudott járulni.

A 25 év alatt folyamatosan bővült az áru- és szolgáltatáskínálatuk

A kemikáliák mellett szántóföldi és kertészeti vetőmagvak, valamint természetesen a termeléshez szükséges kellékek is megtalálhatóak árukínálatukban. A társaság üzletpolitikája a korrekt piaci magatartás betartása, ezért fontosnak tartják, hogy a termelők számára mindig az optimális terméket javasolják, ami nem feltétlenül a legdrágábbat jelenti. A versenyképes árak mellett nagy hangsúlyt fektetnek a gyors és hatékony kiszolgálásra, továbbá a termékkiszállításra, ezzel is megkönnyítve a termelők mindennapi munkáját. Ma már komplex szaktanácsadással, termelés-finanszírozással, sőt még növénybiztosítás közvetítésével is partnereik rendelkezésére állnak, mindezekkel szintén alátámasztva azt, hogy a cég kínálata valóban több mint növényvédelem.

„A 25 év alatt számunkra mindig is fontos volt, hogy személyes kapcsolatot ápoljunk a gazdákkal, valamint a környékbeliekkel is. Megértsük az igényeiket és rendszerint tudjunk rá megoldást kínálni”

– mondta dr. Gerda Anikó növényorvos, a Nyír-Chem Kft. ügyvezetője.

Támogatják a fenntarthatóbb mezőgazdaságot a Nyírségben

2021-ben megnyitotta kapuit a vállalat 250 m2 területű mezőgazdasági kisáruháza is Balkányban. Ennek köszönhetően, ezt követően már a kiskereskedelmi vásárlók számára is elérhetővé vált a kertészeti és háztartási termékek több ezer termékből álló széles választéka. Így ma már nemcsak a nagyobb gazdálkodók, de akár a hobbikertészek is szakmai segítségre lelhetnek a környéken. Mindemellett a vállalatnál a bio gazdálkodást is segítik, hiszen a nyírségi vállalat számára is igen fontos a fenntarthatóság. Ennek részeként olyan termékek használatát is szorgalmazzák, amelyek segítségével az ökológiai gazdálkodást, valamint a fenntarhatóbb gazdálkodást is elősegítik.

„Manapság megkerülhetetlen téma a fenntarthatóság. Nincs ez másként a mezőgazdaságban sem, amelynek fenntarthatóbb működését szolgáltatásainkkal és termékkínálatunkkal is igyekszünk támogatni. Ennek részeként például olyan termékek is megtalálhatóak kínálatunkban, amelyek akár bio gazdaságokban is kiválóan segítik a termesztést”

– mondta a Nyír-Chem Kft. ügyvezetője.

Naprakészen a növénytermesztésben

A növénytermesztési munkafolyamatok során felmerülő kérdésekben a gazdák számára igazi szakértői gárda áll a rendelkezésre a nyírségi vállalatnál. Többek között növényvédő-, agrár- és kertészmérnök végzettséggel rendelkező szakemberek segítik a döntéshozatalokat, akik nemcsak az időjárást kísérik nap mint nap figyelemmel a jobb tanácsadás érdekében, hanem a mezőgazdasági innovációkat is.

„Törekszünk növényvédelem terén nemcsak megbízható, de naprakész partnerei is lenni a gazdáknak, annak érdekében, hogy a következő 25 évben is minket válasszanak. Ebből adódóan a legmodernebb technológiákat is folyamatosan figyelemmel kísérjük, alkalmazásukat pedig folyamatosan mérlegeljük. Példaként csupán, a térségben elsők között vezettünk be drón monitoring szolgáltatást, amellyel szintén támogatni tudjuk a gazdákat a legjobb terméshozam elérésében”

– tette hozzá dr. Gerda Anikó.

A vállalkozásnál mindemellett kizárólag minőségi vetőmag, műtrágya és növényvédőszer kerül fel a termékpalettára, akár hagyományos, akár bio növénytermesztéshez szeretné azt a vásárló használni. Ezzel is elősegítve, hogy magasabb terméseredményt és jobb termésbiztonságot érjen el.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Ipar

Integrált B2B és B2C e-kereskedelmi megoldások a cargo-partner Kft.-nél

cargo

A nemzetközi szállítmányozási és logisztikai szolgáltató speciális szolgáltatásokat kínál világszerte, hogy optimalizálja ügyfelei ellátási láncait.

Az elmúlt hónapokban a cég  magyarországi csapata sikeres B2B (Buisness to Buisness) és B2C (Buisness to Customer) logisztikai folyamatot épített ki egy magyar tulajdonban lévő kozmetikai vállalat számára, lehetővé téve így ügyfelüknek, hogy webáruházuk rendeléseit egy kézben tartsák.

Hatalmas teret hódít a világban az e-kereskedelem, így nem csoda, hogy Magyarországon is egyre nagyobb figyelmet kap. Egyre több kisvállalkozás dönt saját webshop indítása mellett, amelyek szeretnék minél jobban leegyszerűsíteni logisztikai folyamataikat. A versenyképesség megőrzése érdekében a hatékony és gyors kiszállítások, valamint az integrált és rugalmas raktározási megoldások elengedhetetlenek. A cargo-partner innovatív, iparág-specifikus B2B és B2C megoldásokat kínál ezeknek a kihívásoknak a kezelésére és a vállalkozások növekedésének elősegítésére.

A cargo-partner több iparágat kiszolgáló raktárai nagyobb volumenű termékek kezelésére is alkalmasak, ami elengedhetetlen a B2B és B2C logisztikai folyamatok működéséhez. Ez az infrastruktúra lehetővé teszi a cargo-partner számára, hogy erős és skálázható logisztikai megoldásokat nyújtson, amelyek kielégítik a különböző iparágak és üzletek sokrétű igényeit.

Egy sikeres együttműködés kezdete

A közel egyéves tárgyalásokat és előkészületeket követően idén májusban a cég magyarországi csapata sikeres együttműködést kötött egy neves kozmetikai termékek forgalmazására és kereskedelmére specializálódott vállalattal, amelynek keretében komplex B2B és B2C logisztikai megoldásokat valósít meg.

„A kozmetikai céggel korábban még nem dolgoztunk együtt, így izgatottan vágtunk bele a közös munkába. A vállalat online áruházával való API kapcsolat integrálásának köszönhetően az ügyfél- és partnermegrendelések azonnal megjelennek a cargo-partner rendszerében, elkülönítve a B2B és B2C rendeléseket. Ez az integrált megoldás a webshop rendelésfeldolgozáshoz és nyomon követéshez szükséges API-kat használja, és biztosítja a teljes művelet ügyfélközpontú front-endjét a SPOT eWarehouse platformon.”

mondta Becze Attila, a cargo-partner magyarországi és romániai régiójának ügyvezetője.

A cargo-partner elsődleges szolgáltatása a kozmetikai cég számára a B2B és B2C bejövő és kimenő szállítási és raktározási szolgáltatásokat foglalja magába. B2B esetén standard raklapos szállítást, belföldi elosztást, karton- és darabszintű összekészítést, címkézést valamint kiszállítást végez a logisztikai cég. B2C esetén a csomagok összekészítését, címkézését és CEP partnerrel történő kiszállítását bonyolítják le. Fontos megjegyezni, hogy a B2B és B2C ügyfelek különböző igényekkel rendelkeznek, ezért különböző üzleti folyamatokra és webáruház funkciókra van szükségük. A B2B ügyfelek kiszolgálása érdekében a cargo-partner egyedi árajánlatot és fizetési lehetőségeket, valamint speciális funkciókat is kínál.

„Ez az első alkalom a cargo-partner magyarországi történelmében, hogy egy ügyfél számára egyidejűleg kezelünk B2B és B2C igényeket, ami egy jelentős lépés a digitalizációs törekvéseinkben és az E2E (Exchange to Exchange) megoldások terén. Ezzel a fejlesztéssel nemcsak hatékonyságunkat növeljük, hanem ügyfeleink számára is egyedülálló, integrált szolgáltatási élményt nyújtunk. Kezdetben ez a kettős menedzsment kihívások elé állított minket, de kiváló csapatunknak és a cég „személyes ügynek tekintjük” filozófiájának köszönhetően zökkenőmentes megoldásokat dolgoztuk ki ezekre a rendelési igényekre is.”

– ismertette Becze Attila.

Ezzel a projekttel Magyarország csatlakozik azon országok sorához, ahol a cargo-partner már sikeresen szolgálja ki ügyfeleit, egyszerre kezelve B2C és B2B igényeiket. A cargo-partner azon képessége, hogy különböző piacokon ügyfeleket fogadjon, lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy zökkenőmentesen terjeszkedjenek hazai határaikon túlra. Ez különösen előnyös az európai, amerikai és ázsiai online kiskereskedők számára, akik a magas keresletű piacokat, mint például az Egyesült Királyságot célozzák meg.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Facebook

Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Ajánljuk

Friss