Connect with us

Ipar

A Honda kihirdette a Yūshū-díj 2023-as győzteseit

Yūshū

Nyilvánosságra hozta a Yūshū-díj 2023-as győzteseinek listáját a Honda. A vevőértékeléseken alapuló rendszert azért hozta létre a vállalat, hogy elismerhesse és díjazhassa legjobb vásárlói élményt nyújtó márkakereskedéseit.

A program 2022-ben indult, s főként a vevőszolgálatra összpontosított, tavaly azonban már a teljes európai személygépjármű-értékesítést is vizsgálta a döntőbizottság. Mindemellett az angol motorkerékpár-forgalmazókat is bevonták, így 57 győztest avathattak, illetve nyilvánítottak „Nagyon ajánlott”-nak az öreg kontinensen.

A Yūshū rendszer felismeri és elismeri a kereskedői teljesítményt, amelyet a Honda Customer Satisfaction Index (H-CSI) segít értékelni. A kezdeményezés célja, hogy „meghallják a vásárlók hangját”, ezáltal a lehető legmagasabb szinten szolgálhassák ki az ügyfelek igényeit.

A Honda szívvel-lélekkel dolgozik vásárlóiért, így fantasztikus látni, hogy európai kereskedéseink milyen elkötelezetten dolgoznak és milyen jó eredményeket értek el a 2023-as Yūshū programban – mondta el Hans De Jaeger, a Honda Motor Europe senior alelnöke. – A kibővített értékelési rendszer egyértelműen tanúsítja, hogy elkötelezettek vagyunk a kimagasló szolgáltatási szint mellett, egyszersmind azt is megmutatja, miként érvényesül „A vásárlás öröme” névre keresztelt vállalati hitvallás a munkavállalók körében. Szeretnénk gratulálni minden győztesnek és „Nagyon ajánlott” kereskedőnek. Már várjuk, hogy a 2024-es értékelés is ilyen pozitív eredményeket hozzon – tette hozzá.

A Yūshū japánul kiválóságot jelent, így azon kereskedések kaphatják meg, amelyek valóban sok „Általános elégedettség”-pontot  szereznek, továbbá elkötelezettek és azonosulnak a Honda – kedvező árakat és kiváló minőséget előtérbe helyező – gondolkodásmódjával.

– Komoly elismerés, hogy a vevőértékelésekek alapján mi nyertük meg 2023-ban Magyarországon a Yūshū-díjat – osztotta meg gondolatait Tóth Péter, a Honda Tóth márkakereskedés vezetője Az az alapvető filozófiánk, hogy minden helyzetre megoldást kell találnunk, és mindig a vásárló az elsődleges. Fantasztikus érzés, hogy 2022 után ismét elhódítottuk ezt a nagy presztízsű díjat – zárta sorait.

Vásárlóink elégedettsége a legfontosabb számunkra, úgy tekintünk ügyfeleinkre, mintha családtagok lennének – árulta el Alan Ewen, az értékesítési és vevőszolgálati kategória győzteseként végző Ewens of Cornhill Honda-márkakereskedés vezetője. – Mi figyelünk vásárlóinkra és egyedi igényeikre, cserébe megbíznak bennünk és követik útmutatásainkat. Ennek eredményeiként vevőink évről évre visszatérnek, és ajánlanak minket, illetve termékeinket családtagjaiknak, valamint barátaiknak, akik szintén felkeresnek bennünket – fűzte hozzá.

Az alábbi listán a Yūshū program 2023-as győztesei és a „Nagyon ajánlott” kereskedések szerepelnek.

Vevőszolgálati győztesek (aftersales):

Személygépkocsi
Térség Győztes Cím
Belgium Lavrysen Eindhout-Laakdal
Csehország STYX CAR, spol. s r.o. Kolín
Dánia Honda Glejbjerg Aps Glejbjerg
Franciaország Garage Du Centre Valence
Németország Auto-Jäger GmbH Wernberg-Köblitz
Magyarország Honda Tóth Szolnok
Olaszország DECAR Cinisello Balsamo
Hollandia Wesselink Emst EMST
Norvégia Bjørdal Bil AS Ørsta
Lengyelország Kolaczek Wieliczka
Szlovákia Zona Prešov Spol.s.r.o. Prešov
Spanyolország Styl Auto Vilafranca del Penedès
Svédország Rosenholtz verkstad AB Stockholm
Svájc Zollhaus Automobile AG Thun
Egyesült Királyság Ewens of Cornhill Cornhill
Motorkerékpárok
Franciaország Choron Motos JRLG Párizs
Németország Semmler GbR, vertr. D. Ralf u. Oliver Herborn
Olaszország LEOPOLDO NARDINI Velletri
Portugália Lousãmotos Lousã
Spanyolország Motorcycle Center Europe Badajoz
Egyesült Királyság Wheels Honda Peterborough

 Nagyon ajánlott (aftersales):

Személygépkocsi
Térség Nagyon ajánlott Cím
Belgium Ring Motor Anderlecht
Csehország Autoservis Kolovrátek s.r.o. Dalovice
Dánia Autocentralen Aalborg A/S Aalborg
Franciaország Alliance Andres Automobiles Trélissac
Magyarország Honda Duna Autó Budapest
Olaszország AUTOEPI Pescara
Hollandia Welman ALKMAAR
Norvégia Flygt Bil AS Bodø
Lengyelország Honda RECO Remigiusz Kaźmierczak Opatówek
Szlovákia Soffy Motors, spol. s r.o. Vranov nad Topľou
Spanyolország Camelias Motor Pontevedra
Svédország Sven Almevik Bil AB Linköping
Svájc Paco Garage SA Delémont
Motorkerékpárok
Franciaország Outsider Montlhery Montlhéry
Olaszország MAX MOTO Piacenza
Portugália Garonda Guarda
Spanyolország Motoledo Toledo

Értékesítési győztesek:

Személygépkocsi
Térség Győztes Cím
Belgium Heyndrickx Roeselare
Csehország Roman Bartyzal České Budějovice
Dánia Autohaus Lucas GmbH & Co.KG Oberhausen
Franciaország Viers Automobiles Brive La Gaillarde
Olaszország F.LLI PALOMBA S.R.L. Perugia
Hollandia Auto Scholing Twente Almelo
Lengyelország Karlik Malta Poznań
Spanyolország Styl Auto Vilafranca del Penedès
Svájc Paco Garage SA Delémont
Egyesült Királyság Ewens of Cornhill Cornhill
Egyesült Királyság Vertu Honda Sunderland Sunderland
Motorkerékpár
Egyesült Királyság Miles Kingsport Ltd East Yorkshire

Nagyon ajánlott

Személygépkocsi
Térség Nagyon ajánlott Cím
Dánia Bilforum Herning A/S Herning
Franciaország Schumpp Automobiles Strasbourg
Magyarország Honda Tipp Autó Debrecen
Olaszország SINAUTO S.R.L. Brescia
Norvégia Haugaland Bilsenter AS Karmsund
Lengyelország JKK Moto Katowice
Svájc Honda Automobiles Neuchâtel Boudry

További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Ipar

Új lendület a Bitgetnél: Ignacio Aguirre Franco lett a vállalat globális marketingigazgatója (CMO)

Bitget, a világ legnagyobb Universal Exchange-e (UEX), tovább erősíti globális márkanarratíváját és felhasználói elköteleződési stratégiáját Ignacio Aguirre Franco kinevezésével, aki a vállalat új Marketingigazgatója (CMO) lett.

Ignacio több mint tizenöt évnyi tapasztalatot hoz a technológia, a fintech és a blockchain világából, karrierje pedig az engineering és a marketing területeit köti össze. A Bitgethez való csatlakozása előtt vezető pozíciókat töltött be többek között az Adobe-nál, a SAP-nál, a Scorechain-nél és a Xapo Banknál, ahol globális termékek növekedését támogatta, a piaci pozíciót erősítette, és jelentős felhasználói bővülést ért el. Saját bevallása szerint „alkotó típus”, aki mérnöki precizitást és marketinges történetmesélést ötvöz – képes a komplex technológiát kulturákon átívelő, érthető és vonzó üzenetté formálni.

A Bitgetnél Ignacio feladata a Universal Exchange (UEX) víziójának előmozdítása: a CeFi, a DeFi és a TradFi világának összekapcsolása egy mindenki számára könnyen elérhető ökoszisztémában. Ő irányítja majd a márka globális marketingkezdeményezéseit, különös hangsúlyt fektetve a felhasználói elköteleződés növelésére, a termék-storytelling megerősítésére, valamint a Bitget innovatív megoldásainak – többek között az Onchain, a GetAgent és a Stock Futures – tömeges adaptációjára. Hozzáállása a technikai termékek egyszerűsítésére, kreatív megközelítésére és a Bitget kulturális-pénzügyi platformként való pozicionálására épül, a következő generációs felhasználók számára.

„Minden nagyszerű technológia alapja az, hogy hozzáférést és új lehetőségeket teremt a változásra. A pénzügyek világa túl régóta széttöredezett; a Bitgetnél az a küldetésem, hogy lebontsuk ezeket a régi korlátokat”

– mondta Ignacio Aguirre Franco, a Bitget CMO-ja.

„Gondoskodni fogok arról, hogy az UEX története – a jövő pénzügyi tervrajza – milliárdokhoz jusson el, és a biztonságos hozzáférés a kriptóhoz és a valós világ eszközeihez (RWA) minden ember számára valósággá váljon.”

Ignacio érkezése egy új korszak kezdetét jelzi a Bitget életében, amelynek célja a globális jelenlét erősítése, valamint az innováció, a biztonság és a bizalom terén betöltött vezető szerep megszilárdítása. A Bitget célja, hogy 2026-ra elérje a 150 milliós felhasználói bázist, miközben egyre több, piacok közötti kereskedést támogató megoldást vezet be – ezzel is közelebb kerülve a pénzügyi befogadás hosszú távú víziójához.

„Ignacio technológiai szakértelme és kreatív víziója tökéletes összhangban van a küldetésünkkel. Irányítása meghatározza majd, hogyan kapcsoljuk össze az innovációt, a kultúrát és a közösséget világszinten, ahogy a Bitget valódi Universal Exchange-gé fejlődik”

– hangsúlyozta Gracy Chen, a Bitget vezérigazgatója.

A Bitget idén ünnepli 7. születésnapját, és ezzel párhuzamosan kulturális lábnyomát is bővíti olyan globális partnerségeken keresztül, mint a LALIGA, a MotoGP és az UNTOLD Fesztivál. Ignacio kinevezése egyben azt is jelzi, hogy a Bitget továbbra is elkötelezett a technológia és az emberi élmény összekapcsolása mellett – közelebb hozva az embereket egy szabadabb pénzügyi jövőhöz.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Ipar

Újra indul a verseny a Magyar Innovációs Nagydíjért

34. magyar innovációs nagydíj 2025

A Magyar Innovációs Szövetség 34. alkalommal hirdeti meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat és további 9 ágazatai innovációs díjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2025. évben mérhető üzleti, illetve társadalmi hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek.

A szervezésben közreműködő partnerek közé idén csatlakozott a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara is annak érdekében, hogy még több hazai vállalat mutathassa meg innovációs eredményeit, és adhassa át a legjobb innovációs gyakorlatokat a hazai gazdaság e téren még kevésbé járatos szereplőinek. Újdonság, hogy idén az egyéni pályázatok mellett jelöléssel is bekerülhetnek cégek a versenybe. Pályázni 2026. február 9-ig a Magyar Innovációs Szövetség weboldalán lehet.

A Magyar Innovációs Szövetség a Kulturális és Innovációs Minisztérium és a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal főtámogatásával, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamarával, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamarával és a Nemzeti Innovációs Ügynökséggel együttműködésben hirdeti meg a pályázatot, amelynek fő üzenete, hogy az innováció tanulható, és a legjobb gyakorlatokat érdemes a hazánkban már bizonyítottan eredményes innovációs gyakorlattal rendelkező vállalatoktól átvenni. Ennek jegyében a pályázat célja az, hogy megtalálja és elismerésben részesítse a hazai innováció legkiemelkedőbb eredményeit, és megmutassa a legjobb gyakorlatokat a környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontoknak is megfelelő, innovatív termékek és technológiák létrehozása terén.

A korábbi években már megszokott pályázási folyamat mellett idén újdonság, hogy a hazai innovációra rálátással rendelkező szervezetek ajánlásával is bekerülhetnek cégek a pályázók körébe. E szervezetek a pályázatban támogatóként, illetve társszervezőként közreműködő partnerek, valamint hozzájuk csatlakozott az Entrepreneurship Club of Corvinus, a Hungarian Business Angel Network, a Magyar Nemzeti Bank, a Startup Hungary és az STRT Holding. A jelölő szervezetek november 30-ig nominálhatnak kiemelkedő innovációs eredményt elért hazai vállalkozásokat.

Az innovációs teljesítmények még szélesebb körű elismerése érdekében az idei évben társszervezőként csatlakozó Magyar Kereskedelmi és Iparkamara egy új díjjal is hozzájárul a hazai cégek teljesítményének elismeréséhez a KKV innovációs Díj létrehozásával.

A 2025. év legkiemelkedőbb teljesítményét elismerő Magyar Innovációs Nagydíj mellett összesen kilenc ágazati díj talál majd gazdára:

  • a 2025. évi Ipari Innovációs Díj,
  • a 2025. évi Informatikai Innovációs Díj,
  • a 2025. évi KKV Innovációs Díj,
  • a 2025. évi Agrár Innovációs Díj,
  • a 2025. évi Energiaügyi Innovációs Díj,
  • a 2025. évi Környezetvédelmi Innovációs Díj,
  • a 2025. évi SZTNH Iparjogvédelmi Innovációs Díj,
  • a 2025. évi Deep Tech „Alapkutatástól az Innovációig” Díj, és a
  • a „2025. év legjobb startup vállalkozása” Díj.

Az elmúlt harminchárom évben, az évente kiírt Magyar Innovációs Nagydíj pályázati felhívásra összesen több mint 1500 pályamű érkezett be, ezekből 255 kapott különböző innovációs díjat. Ezek a díjazottak alkotják a hazai innováció „elitjét”, a Magyar Innovációs Klubot, amely a most meghirdetett nyertesek előtt is nyitva áll.

A Magyar Innovációs Nagydíj, és az ezzel együtt kiosztott további Innovációs Díjak kiemelkedő marketing értéket képviselnek és jelentős publicitást biztosítanak a díjazottak számára, növelve a termékeik, szolgáltatásaik iránti bizalmat, innovatív megoldásaik szakmai rangját. A rangos díj szakmai színvonalát a Magyar Innovációs Alapítvány Kuratóriuma által felkért tudósokból, vezető gazdasági szakemberekből álló bírálóbizottság biztosítja, amelynek elnöke Dr. Hankó Balázs, kultúráért és innovációért felelős miniszter.

Dr. Pakucs János, a Magyar Innovációs Szövetség tiszteletbeli elnöke beszédében hangsúlyozta: „A közgazdasági Nobel-díj nyertesei szerint ahol nincs innováció, ott nincsen gazdasági növekedés!”

Bőthe Csaba, a MISZ ügyvezetője, a szervezőbizottság elnöke kiemelte:

„Az 1992-ben útjára indított Magyar Innovációs Nagydíj pályázat az elmúlt évtizedekben nagy rangot szerzett azzal, hogy a kiemelkedő innovációs teljesítményeket megtalálta és példaként mutatta be. Maga a pályázat is egy „legjobb gyakorlatnak” tekinthető tehát. Az idén mégis jelentősen megújított formában kerül kiírásra a pályázat, mivel még a legjobb megoldásokat is folyamatosan fejleszteni kell. Bízunk abban, hogy pályázat mögött felsorakozó széles körű együttműködés és az új megoldások révén még több kiváló innovációs eredményt megvalósító céget ismerhetünk meg, illetve díjazhatunk.”

A vállalatok minél szélesebb körének elérése érdekében az idei évben az Indamédia Csoport média támogatóként csatlakozott a díj meghirdetéséhez és népszerűsítéséhez.

A Magyar Innovációs Nagydíjra, illetve a további 9 innovációs díjra pályázni 2026. február 9-ig lehet a www.innovacio.hu/innonagydij weboldalon, a pályázati kiírás részletei pedig megtalálhatók itt: https://innovacio.hu/magyar-innovacios-nagydij/#nagydijaktualis.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Ipar

Az újgenerációs adatközpontok igényeire optimalizálva fejleszt a Schneider Electric

A megawattos teljesítményű rackek támogatására fejleszt új, átfogó megoldást a Schneider Electric az NVIDIA-val együttműködve.

A 800 VDC-re történő átállást segítő berendezés egyszerre kínál áramátalakítást, fokozott biztonságot és energiatárolási képességet.

A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat megerősítette elkötelezettségét az adatközponti szektor 800 VDC-s architektúrákra való átállásának támogatása iránt, ami elengedhetetlen a következő generációs adatközpontokban alkalmazott, új, nagy sűrűségű rack rendszerek használatához.

„A 800 VDC-re való átállás a számítási sűrűség növekedésével járó természetes fejlődés. A Schneider Electric célja, hogy segítse ügyfeleit a biztonságos és megbízható átállásban. Szakértelmünk a teljes energiaellátási ökoszisztéma megértésében rejlik, a hálózattól a szerverig, és olyan megoldásokat tervezünk, amelyek zökkenőmentesen integrálhatók, kiszámítható teljesítményt nyújtanak és biztonságosan működnek”

– mondta el Jim Simonelli, a Schneider Electric adatközpontokért felelős technológiai igazgatója.

Rendszerszintű megközelítés

A mai adatközpontokban használt hagyományos 54 voltos energiaelosztást kilowatt-méretű rackekhez tervezték, ami nem képes támogatni a modern mesterségesintelligencia-gyárakban (MI) hamarosan megjelenő, megawatt-méretű rackeket. Emiatt skálázható, integrált energiatárolóval rendelkező 800 VDC-s elosztórendszerek bevezetése szükséges. A Schneider Electric az NVIDIA-val együttműködve olyan 800 VDC-s úgynevezett „sidecar”-t fejleszt, amely akár 1,2 MW teljesítményű rackeket is képes táplálni, támogatva ezzel a következő generációs NVIDIA GPU-kat és az NVIDIA gyorsított számítási infrastruktúrájának jövőbeli verzióit.

A „sidecar” az adatközpontba bejövő váltakozó áramot 800 VDC-re alakítja át, lehetővé téve a hatékony és biztonságos megawatt-nagyságrendű rack-teljesítményt, mindezt minimális anyag- és infrastruktúra-költségekkel. Az új megoldás rendelkezik moduláris áramalakító polcokkal, moduláris energiatároló egységgel a rövid idejű áramkimaradások áthidalására, illetve Live Swap képességgel a fokozott biztonság érdekében.

A „sidecar” fejlesztése során is érvényesül a Schneider Electric innovációs stratégiája, ami a rendszerszintű megközelítésre épül az áramellátás kapcsán is. Ahelyett, hogy kizárólag az egyes komponensekre koncentrálna, a Schneider Electric holisztikus szemléletet alkalmaz az energiainfrastruktúra vonatkozásában. Ez az átfogó megközelítés központi szerepet játszik a nagy sűrűségű rack-telepítések támogatásában, amelyek szigorúbb ellenőrzést igényelnek az áramellátás és a megbízhatóság kapcsán.

„A skálázható energiaellátási architektúrák képezik az alapját a következő generációs MI-infrastruktúrának, amely a teljesítményt és a hatékonyságot egyaránt maximalizálja. Az NVIDIA és a Schneider Electric hosszú távú partnerségre építve fejleszti és szállítja a 800 VDC rendszerekhez szükséges fejlett energiaellátási architektúrákat, amelyek a mesterséges intelligencia alkalmazásokat futtatják majd, és meghatározó szerepet játszanak az MI-forradalomban”

– jelezte Dion Harris, az „NVIDIA HPC, Cloud, and AI Infrastructure Solutions GTM” részlegének vezetője.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Advertisement

Friss