Connect with us

Okoseszközök

Kiemelkedő játékélmény a HP újgenerációs vezeték nélküli eszközeivel

Az új OMEN kiegészítők már Warp vezeték nélküli technológiával, míg az OMEN 30L Desktop akár NVIDIA® GeForce RTX™ 30-as sorozatú GPU-val is elérhető

A HP új OMEN kiegészítőket jelentett be Warp vezeték nélküli technológiával és OMEN Command Center integrációval, így olyan ökoszisztémát kínál a gamerek számára, amely teljesen átalakítja a vezeték nélküli játékélményt.

A vállalat a legújabb NVIDIA® GeForce RTX™ 30-as sorozatú videókártyákkal szerelte az OMEN 30L Desktop gépeket, amelyek így sokoldalúan használhatók és kiemelkedő játékélményt kínálnak. A vezeték nélküli kiegészítőket az OMEN Undergound esemény keretében mutatta be a vállalat. A világhírű gördeszkás, Tony Hawk részvételével tartott 8 fős Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 bajnokság során a gamerek használat közben láthatták az eszközöket a PAX Arena Twitch csatornáján.

Ezekben a példanélküli időkben egyértelműen megmutatkozik a játékok jótékony hatása, ahogy a felhasználók egyre több időt töltenek otthon, újabb és újabb szórakozási, kikapcsolódási formákat keresnek a saját mentális egészségük megőrzése érdekében. A PC-t használó játékosok átlagosan 4 órával töltenek többet játékkal hetente, mint korábban.  A játékosoknak olyan új kiegészítőkre van szükségük, amelyekkel rendezettebb környezetben játszhatnak, akár egész nap, elhanyagolható késleltetés mellett.

A játékosok rendezett és tiszta asztalra vágynak[ ezért a kábelek megfelelő kezelése nagyon fontos kérdés. A HP úgy tervezte új vezeték nélküli portfólióját, amelyben megtalálható az OMEN Frequency vezeték nélküli fejhallgató, az OMEN Vector vezeték nélküli egér és az OMEN Spacer vezeték nélküli TKL billentyűzet, hogy a Warp vezeték nélküli technológiának köszönhetően hibátlan hangot, vezeték nélkül is vezetékes szintű teljesítményt és hosszabb játékidőt biztosítson, Az eszközök közötti kommunikáció során alkalmazott 2,4 GHz-es frekvenciának köszönhetően a Warp vezeték nélküli technológiával biztonságos és sokoldalú vezeték nélküli megoldások érhetők el az OMEN ökoszisztémán belül. A vezeték nélküli kiegészítőket, és az NVIDIA® RTX™ 30-as sorozatú GPU-val szerelt OMEN 30L Desktopot együtt használva a felhasználók a nagyteljesítményű játék új szintjét érhetik el.

“A játékosok régóta tartanak a vezeték nélküli kiegészítők kizárólagos használatától. A késleltetés, az akkumulátor üzemideje, és az általános minőség eddig visszatartották a gamereket, miközben az optimális helykihasználás egyre fontosabb számukra, különösen a streaming térnyerésével – mondta Judy Johnson, az HP Gaming és Esport igazgatója. – A HP a továbbiakban is úttörő megoldásokat hoz a játékvilágba, a világszínvonalú OMEN ökoszisztéma bővítésével pedig tovább fejleszti a játékélményt és elhozza a játékosoknak a kompromisszummentes vezeték nélküli, de vezetékes szintű teljesítményt.”

A vezeték nélküli játék új szintje

Az OMEN Frequency vezeték nélküli fejhallgató késésmentes hangzást biztosít, így a játékosok nem maradnak le a kritikus hangokról vagy effektekről, még intenzív játék közben sem. A vezeték nélküli technológiák jelentős fejlődésen mentek keresztül és átlépték a korábbi határokat, miközben a játékosok ma már a gaming fejhallhatókkal töltött idő 40 százalékában használnak vezeték nélküli kapcsolatot, 33 százalékban 3,5 mm-es csatlakozást és csak a játékidő 24 százalékát töltik USB audio kapcsolaton. A hibátlan audioélményt nyújtó, nagyteljesítményű 7.1 surround hang és a C-Media Xear™, a személyre szabható EQ és világítási beállításokkal kombinálva, az OMEN Command Centeren keresztül igazán egyedi és erőteljes hangzásképeket hoz létre.  A több mint 30 órás üzemidőt, az USB-C® töltést, és a környezeti hangok külön mikrofonnal történő szűrését biztosító fejhallgatót azért alkották meg, hogy pontos és megbízható vezeték nélküli teljesítményt nyújtson.

Az ergonomikus kialakítású, rögös gumi felület és a csomómentes, hosszú élettartamú fonott kábel megkönnyíti a játékot. Az egyedi tervezésű egér USB adója az alsó részen kialakított rekeszben tárolható, így az utazás során is biztonságban tudható.

Az OMEN Vector vezeték nélküli egér a HP leggyorsabban tölthető USB-C® gaming egereként debütál. A vezeték nélküli használat az egerek esetében is terjed, a játékosok fele már ezt a megoldást részesíti előnyben. A Vector esetében alig 5 perc töltés több mint 10 órányi üzemidőt jelent és a teljes feltöltésre sem kell 90 percnél többet várni, amely akár 180 órás használati időt jelenthet, így a játékosok bármikor könnyedén tölthetnek és játszhatnak. Az egér minden elvárásnak megfelel a késésmentes használattól kezdve az OMEN Command Centeren keresztül elérhető érzékenységi beállításokon át egészen a személyre szabható világításig és gombok egyedi funkcióhoz rendeléséig.  A 16000 DPI Pixart PAW3334 vezeték nélküli szenzor és az Omron mechanikus kapcsoló akár 50 millió kattintásos élettartamot tesznek lehetővé.

A meglepően kompakt OMEN Spacer vezeték nélküli TKL billentyűzet ergonomikus testtartást tesz lehetővé, miközben helyet szabadít fel a felhasználók asztalán. Kutatások bizonyítják, hogy a játékosok 60 százaléka nehezen, vagy egyáltalán nem tartja elképzelhetőnek, hogy vezetékes billentyűzetet vásároljon a jövőben. Annak érdekében, hogy ezt az átállást támogatni tudja, a Spaceren választható vezetékes és vezeték nélküli használati mód is. Akár 75 órányi játékidő is elérhető a beépített akkumulátorral, amely alig öt perc alatt hat órára elegendő szintre tölthető az USB-C® töltési lehetőségnek köszönhetően, ha a háttérvilágítás nincs használatban. A felhasználók a töltöttséget az OMEN Command Centerben ellenőrizhetik. A vezeték nélküli megoldás kényelmét a mágneses és lecsatolható kéztámasz biztosítja, a pontosságról pedig a csendes, de ideális gombnyomást biztosító MX Cherry Brown kapcsolók10 segítik. A 100% anti-ghosting megoldásnak és az egyedileg érzékelt billentyűkapcsolásnak (NKRO) köszönhetően semmi sem állhat a játékkal töltött órák útjába.

Iparági szabványoknak megfelelő biztonságot kínál az AES Standard 128-bites titkosítás, amely megelőzi a billentyűkapcsolások lehallgatásán alapuló adatlopást.

A grafikus teljesítmény új generációja

Az OMEN 30L Desktop a grafikus teljesítmény új szintjét jelentő NVIDIA® GeForce RTX™ 3090, NVIDIA® GeForce RTX™ 3080, és NVIDIA® GeForce RTX™ 3070 videókártyákkal is elérhető. Az új 30-as sorozatú, második generációs RTX kártyákat felvonultató NVIDIA® GeForce RTX™ grafikus vezérlők megújult RT magokkal, Tensor magokkal és streamingre optimalizált multiprocesszorokkal lélegzetelállító látványt, megdöbbentően magas képkockasebességet, és a kreatív programok, valamint játékok AI alapú gyorsítását kínálják a felhasználóknak. A teljesítményről az NVIDIA® új Ampere architektúrája gondoskodik, amely wattonként akár 1,9-szeres teljesítménynövekedést jelent az előző generációhoz képest. Ennek köszönhetően az RTX 30-as sorozatú videókártyák könnyedén képesek bármilyen felbontáson kitűnő minőséget produkálni, akár egészen 8K felbontásig. A GeForce RTXTM 3090, 3080, valamint a 3070 az NVIDIA® történetének legjelentősebb generációs fejlődését jelentik.

“Rendkívül fontos számunkra, hogy az elérhető legjobb játékélményt nyújtsuk a felhasználóknak – mondta Matt Wuebbling, az NVIDIA® GeForce Globális marketingért felelős alelnöke. – Éppen ezért nagy öröm számunkra, hogy a HP úgy döntött, elérhetővé teszi vásárlói számára az NVIDIA® GeForce RTX 30-as sorozatú videókártyákat az OMEN 30L Desktop gépekben és ezzel fantasztikus teljesítményt biztosít a játékosoknak világszerte.”

Élvonalbeli játékos ökoszisztéma

  • Lenyűgöző 7.1 surround hangzás érhető el az OMEN Blast fejhallgató 53 mm-es membránján keresztül. A kényelemről a felfüggesztett fejpánt és a nagy méretű prémium műbőr fülpárnák gondoskodnak, miközben a fejhallgató egy teleszkópos, passzív zajcsökkentéssel szerelt mikrofonnal alkalmas a csapattársakkal való kommunikációra akár a csata hevében is. A sokoldalúságot a 3,5 mm-es AUX csatlakozó garantálja, amely játékkonzolok egész sorával biztosít kompatibilitást, az OMEN Command Centeren keresztül pedig az EQ beállítások létrehozása és elmentése is lehetséges.
  • A HP X24i és HP X24ih gaming monitorok a belépő szintű gaming kijelzők piacára érkeznek. Mind a két modell IPS panelre épül, amely ultraszéles betekintési szöget biztosít remek színhűség mellett, az X24ih pedig egy állítható magasságú állvánnyal is rendelkezik. A versenytársakkal szembeni előnyt a tűéles képekről gondoskodó 144 Hz képfrissítési ráta, az 1 ms válaszidő, és az AMD FreeSync™ Premium által létrehozott akadásmentes játékélmény biztosítja.

A HP OMEN ökoszisztémájáról további információ a www.omen.com weboldalon érhető el.

Okoseszközök

Elektromos borotva férfiaknak, ami új szintre emeli a reggeli rutint – bemutatkozik a Braun Series 9 Pro+

elektromos borotva férfiaknak Braun Series 9 Pro+

Az igényes férfi számára a borotválkozás több, mint kötelesség – ez a nap első lépése a magabiztosság felé. A Braun Series 9 Pro+ a modern technológia és a kifinomult dizájn találkozása: egy elektromos borotva férfiaknak, amely makulátlanul sima bőrt és kompromisszummentes kényelmet nyújt.

Makulátlan eredmény minden mozdulattal

A borotválkozás alapja a penge precizitása. A Braun Series 9 Pro+ ultravékony, stabil pengéi minden mozdulattal egyenletesebben vágják le a szőrszálakat – anélkül, hogy a bőrt feleslegesen irritálnák.
A stabilabb penge kevesebb húzást és kevesebb áthaladást jelent, ami nemcsak gyorsabb, de kíméletesebb borotválkozást is eredményez.

Intelligens borotválkozás mesterszintre emelve

A modern férfi elvárja, hogy az eszközei okosak legyenek – és ez az elektromos borotva férfiaknak pontosan ezt nyújtja. A továbbfejlesztett Pro SensoAdapt technológia másodpercenként 300 alkalommal elemzi a szakáll sűrűségét, és automatikusan hozzáigazítja a borotva teljesítményét.
Ez az intelligens rendszer garantálja, hogy minden területen az ideális vágási erőt alkalmazza, így még a sűrű szakáll sem jelent kihívást.

Braun Series 9 Pro+ elektromos borotva férfiaknak

Egy pillantás, és mindent tud: az új LED-kijelző

Az új teljesítményasszisztens LED-kijelző a borotva agya. Mutatja az akkumulátor állapotát, figyelmeztet a tisztítási és fejcserélési időre, valamint jelzi, ha a Pro SensoAdapt technológia aktív.
A nagyobb, színes ikonokkal minden funkció átlátható és könnyen követhető – egyszerűbbé téve a reggeli rutint, mint valaha.

Karbantartás? Egy gombnyomás – a 6 az 1-ben SmartCare egység

A Braun Series 9 Pro+ a kényelemről sem feledkezik meg. A 6 az 1-ben SmartCare egység tisztít, szárít, tölt és karbantart – önnek csak használnia kell.
A rendszer a baktériumok 99,9%-át eltávolítja, így a borotva minden nap higiénikus, friss és teljesítményre kész marad.

braun elektromos borotva férfiaknak

Német mérnöki minőség, prémium kivitel

Ez az elektromos borotva férfiaknak Németországban készült, a precizitás és tartósság jegyében. 100%-ban vízálló, nedves és száraz használatra is alkalmas. A beépített ProTrimmer előnyíró segít a részletek formázásában, a bajusz és az oldalszakáll pontos igazításában.
A lítiumion-akkumulátor akár 60 perces üzemidőt kínál, míg a PowerCase tok utazás közben is biztosítja az energiát – akár 6 hétig.

A borotválkozás új szintje

A Braun Series 9 Pro+ több, mint egy egyszerű borotva – ez a prémium elektromos borotva férfiaknak, akik nem érik be kevesebbel.
Precíz, kíméletes és intelligens – pontosan olyan, amilyennek a modern férfi technológiáját elképzeljük.


Fedezze fel a részleteket és a garancia feltételeit: Braun.hu


Műszaki részletek:

  • üzemidő: 60 perc
  • teljes feltöltés: 60 perc
  • gyorstöltés: 5 perc
  • borotva tömeg: 207g
  • borotva méretei: 168x66x44

További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

A magyar diákok megcsinálták: a Samsung nemzetközi kihívásának győztesei között a csapat

A jövőt meghatározó ötleteket kereste a Samsung a Megoldások a holnapért[i] első európai döntőjén Milánóban.

A nemzetközi kezdeményezés célja, hogy a fiatal innovátorokat technológiára épülő, kreatív megoldások kidolgozására ösztönözze, amelyekkel akár globális problémákra is reagálhatnak. A versenyen 10 európai döntős csapat képviselői lehettek ott, akik közül öt nyertest választott ki a zsűri.

A milánói eseményen 10 európai országból[ii] vettek részt fiatalok, akiket a korábbi évek legjobbjai közül választott ki a nemzetközi zsűri. Magyarországot a hazai döntőn 2024-ben dobogós Én Hormonom csapat képviselte, akik azóta is aktívan dolgoztak a női hormonális egyensúly témáját feldolgozó projektjükön. A céljuk az volt, hogy pótolják a közegészségügyi oktatás hiányosságait a női egészség területén, azóta pedig egy saját mobilalkalmazás fejlesztésébe kezdtek. Az európai döntőn most nemcsak ezt mutathatták be a nemzetközi közönségnek, hanem közös workshopokon és kulturális programokon is részt vehettek.

A döntősökhöz a Together for Tomorrow, Enabling People (Együtt a holnapért, lehetőség az embereknek) kezdeményezés keretében a Samsung és a Nemzetközi Olimpiai Bizottság szakértői is csatlakoztak. Ennek a programnak a célja, hogy a fiatal generációt bevonva, a sport és technológia segítségével pozitív változást érjen el a világban. Ez a célkitűzés egybeesik a Samsung és az Olimpiai Bizottság közös jövőképével: inspirációt nyújtani a fiataloknak, hogy a sport egyesítő erejével és élvonalbeli innovációk segítségével változást indítsanak és hozzájáruljanak a fenntartható fejlődéshez.

A győztes csapatok és fejlesztéseik

  • Curastep – Raye és Sarah (Egyesült Királyság): Okos IoT biometrikus cipő, amely segíti a lábproblémákkal küzdő cukorbetegeket az aktív életmód fenntartásában.
  • Liova – Evan és Simon (Franciaország): Egy használt eszközök alkatrészeiből, ökodizájnnal készült hordozható töltő.
  • Én Hormonom – Petra és Zóra (Magyarország): Átfogó oktatási anyag a női hormonális egyensúlyról, pótolva a közegészségügyi ismeretek hiányosságait.
  • SkillFIT – Alicia és Gabriel (Németország): AI alapú platform, amelynek célja az esélyegyenlőség biztosítása az iskolai testnevelésben.
  • VisionNex – Jakub és Jakub (Csehország): Megfizethető okosszemüveg, amely a minket körülvevő világ képét szöveges leírássá alakítja, segítve a látássérülteket a környezetükben való aktívabb részvételben.

A döntőn Benjamin Braun, a Samsung európai marketingvezetője és Cristina Mangiarotti, a Samsung Olaszország CRM- és médiavezetője is értékes tanácsokkal segítette a csapatokat, csakúgy, mint az IOC Fiatal Vezetők program[iii] résztvevői. A diákok prezentációs képességeiket fejlesztő workshopokon is részt vehettek.

„Nagyszerű élmény volt látni a fiatal innovátorok tehetségét és kreativitását.”

– mondta el Benjamin Braun, a Samsung európai marketingvezetője.

,, A Megoldások a holnapért verseny azt bizonyítja, hogy a technológia igenis képes pozitív változást hozni. Büszkék vagyunk rá, hogy támogathatjuk a diákok munkáját, amellyel egy jobb jövőt teremthetnek mindannyiunk számára.”

 „Rendkívül büszke vagyok arra, hogy Európa ad otthont az első nemzetközi Megoldások a holnapért versenynek. Örömmel támogatom az Olympism365 elveit és ezeket a tehetséges európai fiatalokat, akikből a jövő vezetői lehetnek. Szeretnénk tovább bővíteni a Megoldások a holnapért programot, hogy még több hasonló lehetőséget teremthessünk nekik.”

– nyilatkozta Simon Sung, a Samsung európai elnök-vezérigazgatója.

 „Az olimpiai eszme nem csak a versengésről szól. A célunk, hogy egy jobb világot építsünk a sporton keresztül.”

– mondta Ollie Dudfield, az Olimpiai Bizottság Olympism365 programjának társigazgatója, aki gratulált a Samsungnak a Megoldások a holnapért programhoz és az együttműködéshez.

,,Az Olympism365-höz hasonló kezdeményezéseken keresztül megvalósuló közös jövőképünk képessé teszik a fiatalokat arra, hogy a sport és az innováció segítségével oldjanak meg globális kihívásokat.”

 Győztesek között a magyar csapat

Az Én Hormonom csapat a 2024-es magyar kihíváson került a dobogósok közé, de itt nem álltak meg. A program vége után is folytatták a projektjüket, és az ötletüket a középiskola befejezése után, az egyetem mellett sem engedték el. Végül 2025 áprilisában kezdtek újra aktívan dolgozni az ötletükön, és megálmodták a Valery applikációt, amely a későbbiekben a cikluskövetés mellett abban is segítheti a felhasználókat, hogy megismerjék a saját testük hormonális működését és tudatosabban foglalkozhassanak az egészségükkel. Az appon ezen felül oktatóanyagok is elérhetők lesznek majd, valamint segítheti a nyitottabb kommunikációt a szülők és gyermekeik, később pedig a partnerek között. A fejlesztés most az európai döntőn is győzelmet ért.

„Attól a pillanattól kezdve, hogy bejutottunk az európai döntőbe, arról álmodtunk, hogy bekerülünk a legjobb öt csapat közé. Hihetetlen érzés látni, ahogy az ötleteink életre kelnek, és megosztani ezt a pillanatot mindenkivel, aki hitt bennünk.”

nyilatkozta a milánói eredményről Hargitai Petra és Cserni Zorka, a csapat tagjai és a Valery létrehozói.

 A Megoldások a holnapért programról

 A Megoldások a holnapért kezdeményezés arra ösztönzi a fiatalokat, hogy a technológia segítségével kreatív, innovatív megoldásokat dolgozzanak ki globális kihívásokra. Az európai döntő jelentős mérföldkő a program történetében, amellyel a Samsung célja, hogy támogassa a jövőt formálók következő generációját. Az 5 győztes lehetőséget kap, hogy 2026-ban meglátogassa a Samsung dél-koreai központját, ahol további inspirációt gyűjthetnek a projektjeik kidolgozásához. Magyarországon már a Megoldások a holnapért kihívás 6. évada indul el, amelyre a Samsung és az EdisonKids november 27-ig várja a diákcsapatok jelentkezését.

[i] A Samsung Megoldások a holnapért programja egy 2010-ben indult globális problémamegoldó kihívás, amelynek keretében a fiatalok STEM (természettudomány, technológia, mérnöki tudomány és matematika) ismereteiket felhasználva világszerte oldhatják meg közösségeik valós problémáit, és építik együtt a jövőt. Az elmúlt 15 évben több mint 68 országban közel 2,8 millió diák vett részt a programban. A 2010-ben, az Egyesült Államokban indult program 2019-ben kezdte meg európai terjeszkedését, elsőként Németországban, Svájcban és Olaszországban. 2020-tól pedig már Magyaroszágon is elérhető. Idén a program már 20 európai országban elindult, a résztvevők száma pedig 2024-ben elérte a 38 000-et.

[ii] A döntősök a következő országokból érkeztek: Németország, Egyesült Királyság, Lengyelország, Olaszország, Magyarország, Franciaország, Litvánia, Románia, Görögország, Csehország.

[iii] A Fiatal Vezetők program a Nemzetközi Olimpiai Bizottság egyik kiemelt kezdeményezése, amelynek célja, hogy a fiatalokat a sporton keresztül pozitív változások elindítására inspirálja, ahogyan ez a szervezet Olympism365 stratégiájában is szerepel.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Megváltoztak a TV választás szempontjai, új modellel válaszol a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába.

Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5 DécoTV, amely a dizájnt, a technológiát és az otthoni esztétikumot egyesíti – új fejezetet nyitva a televíziózás élményében.

Míg korábban a méret és a felbontás volt a döntő, ma már legalább ennyire fontos a készülék megjelenése, elhelyezhetősége és az, hogy miként illeszkedik a lakás stílusába. A vásárlók egyre inkább olyan eszközöket keresnek, amelyek nemcsak funkcionálisak, hanem esztétikai élményt is nyújtanak – a technológia így a mindennapi élet természetes, sőt, dekoratív részévé vált.

A Hisense S5 DécoTV a legmodernebb technológia és az otthoni elegancia ötvözése. A készülék egyszerre szórakoztatóeszköz és stíluselem, amely művészet ihlette formavilágával, letisztult központi állványával és rendezett kábelmegoldásával bármilyen enteriőrbe kifinomultan illeszkedik. Az esztétikus megjelenés mellett a készülék minden érzékre ható élményt kínál. A Hi-QLED Colour kijelzőtechnológia és a Dolby Atmos hangzás együttese élethű képet és magával ragadó hangélményt nyújt – legyen szó filmnézésről, hétköznapi műsorokról vagy akár hangulatvilágításként való használatról. A készülék hazánkban 32” -es méretben decembertől, míg a nagyobb, 43” -es verzió 2026 elejétől érhető el.

Az új modell bevezetését az S7 CanvasTV sikere előzte meg, amely az otthonokat valódi élő galériákká alakította. Az Art Mode, a 4K Hi-QLED Colour és az UltraSlim Wall Mount révén a CanvasTV ötvözve a csúcstechnológiát a művészi eleganciával. Lehetővé tette, hogy a felhasználók műalkotásokat jelenítsenek meg a képernyőn, miközben moziélményt élveznek – így otthonuk egyedivé és inspirálóvá válhatott.

Az S7 CanvasTV és az S5 DécoTV együtt testesítik meg a Hisense Lifestyle TV filozófiáját: ahol a technológia és a művészet találkozik, hogy még élhetőbbé és szebbé tegye a mindennapokat.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Advertisement

Friss