Connect with us

Okoseszközök

Új, stílusos, egészségközpontú és sportos okoseszközöket mutatott be a Huawei Barcelonában

Számos technológiai innovációval és új dizájnnal érkeztek meg Európába a Huawei viselhető okoseszközei.

A vállalat „Fashion Forward” koncepciója a viselhető technológia újradefiniálását tűzte ki célul, ötvözve a divatot a csúcstechnológiával. A bemutatott termékek között szerepel a népszerű okosóra-sorozat legújabb tagja, a HUAWEI WATCH GT 4, a HUAWEI FreeBuds Pro 3 vezeték nélküli fülhallgató, valamint a gyártó első 18 karátos arannyal bevont okosórája, a HUAWEI WATCH Ultimate Gold Edition. A gyártó emellett saját edzésprogramot is meghirdetett az eseményen.

„Fashion Forward” koncepciójával a márka idén a viselhető technológia újradefiniálását tűzte ki célul: a technológia és divat magasabb szintű integrációjával a Huawei igyekszik lehetőséget teremteni a felhasználóknak, hogy személyre szabhassák egészségügyi- és sporttal kapcsolatos életmódjukat anélkül, hogy stílusukban kompromisszumokat kellene kötniük.

Új mérföldkő a Huawei viselhető okoseszközeinek dizájnjában

A barcelonai rendezvényen bemutatott új termékek – köztük a HUAWEI WATCH GT 4 sorozat, a HUAWEI WATCH Ultimate Gold Edition és a HUAWEI FreeBuds Pro 3 – mérföldkövet jelentenek, és új paradigmát állítanak fel a viselhető okoseszközök esztétikája terén.

A WATCH GT 4 okosóra-modellek a WATCH GT zászlóshajó szériájának legújabb tagjai, amelyek továbbfejlesztett kialakítással, erőteljes egészségügyi- és fitnesz funkciókkal érkeznek. A 46, valamint 41 mm átmérőjű modellverziók a Fashion Forward koncepció jegyében merész stílusbeli előrelépéssel és új dizájnelemekkel érkeznek a klasszikus GT-sorozathoz képest, miközben megtartják elődeik modern esztétikáját.

Az eszköz ugyanakkor nemcsak megjelenésében, hanem tudásában is többet nyújt elődeinél: megújult a Tevékenységgyűrűk funkció, itt debütál a Maradjon Fit app, de fejlődött az egészégmenedzsment lelkét nyújtó technológia is, így az új TruSeen 5.5+ verzió által mért egészségi adatok pontosságát AI-alapú méréssel támogatja.

A WATCH Ultimate Gold Edition a gyártó első 18 karátos arannyal bevont okosórája. Az eszköz a gyártó teljes potenciálját demonstrálva aranyszínű óratokkal és koronával rendelkezik, amelybe gyémántfejes gravírozási eljárással 3D trapéz formájú minta került. A PVD (fizikai gőzfázisú leválasztással készült) aranyszínű titánium szíj pillangó csattal érkezik, ezek mind egyedi vizuális élményt kínálva felhasználójuknak, miközben az óra dizájnja úgy vonzza a tekinteteket, hogy közben visszafogott megjelenést kölcsönöz viselőjének.

A FreeBuds Pro 3 kiegyensúlyozott esztétikumot kínál kategóriájában egyik vezető audiotechnológiával és továbbfejlesztett hangélménnyel. Egyrészes, nanofeldolgozású üveganyagból készült üvegházzal, valamint kettős meghajtóval rendelkezik a tisztább magasabb hangzás és ütős basszus érdekében. Emellett továbbfejlesztett tripla adaptív hangszínszabályzó technológiával (Triple adaptive EQ) szerelték fel, így autentikus hangminőséget biztosít.

További exkluzív termékek is bemutatkoztak

A barcelonai eseményen emellett bemutatták a vadonatúj Eyewear II okosszemüveget, amely 2.0 akusztikai dizájnnal és háromszoros hívás-zajszűréssel büszkélkedhet, továbbá bejelentették a MatePad 11” PaperMatte Edition táblagépet is, amely a szem kényelmét új szintre emelve papírszerű tapintási és képernyőélményt nyújt.

A bemutatott termékek mellett Pamela Reif, nemzetközileg ismert divat- és fitneszikon, valamint az olimpiai, világ- és Európa bajnok aranyérmes futó, Sir Mo Farah, a Huawei viselhető okoseszközeinek nagykövetei szintén jelen voltak a termékbemutató eseményen. A Huawei eszközeit mindketten beépítik napi rutinjukba, a HUAWEI WATCH GT 4 és a HUAWEI WATCH Ultimate hozzájárulnak ahhoz, hogy növeljék edzési hatékonyságukat, jobban megértsék egészségi állapotukat, miközben divatos és stílusos eszközt tudhatnak magukénak. „A Huawei és én egyszerre indultunk el utunkon, és a fitnesz szerelmeseként eltöltött tíz évem alatt a technológia rendkívül jelentős szerepet játszott abban, hogy az emberek egészségesebb életet élhessenek. A Huawei ebben az innovációban élen jár, és külön tetszik, hogy viselhető okoseszközei nem okosórákra hasonlítanak, hanem inkább nagyon szép divatkiegészítőkre, amelyek sporttal kapcsolatos előnyöket is nyújtanak”

mondta Pamela Reif.

„Évek óta büszkén használom a Huawei viselhető eszközeit sporttevékenységem és egészségi állapotom pontos nyomon követésére. Felbecsülhetetlen értékűnek bizonyultak azok a meglátások, amelyeket edzőcsapatommal órákból nyerhettünk ki. Most, hogy félretettem a futócipőmet – legalábbis szakmailag –, alig várom, hogy kicsit jobban élvezhessem az életet. Ilyenkor kápráztatnak el igazán a Huawei órái, amelyek legalább olyan jól néznek ki, amennyire jól teljesítenek

– hangsúlyozta Mo Farah.

A Huawei az eseményen bejelentette a Pamela Reif-fal közösen létrehozott fitneszedzés-programját is, amely kizárólag a Huawei Egészség alkalmazáson keresztül érhető el ingyenesen. Ez Pamela néhány legismertebb edzését tartalmazzák majd, kifejezetten arra szabva, hogy a résztvevők a lehető legtöbbet hozhassák ki önmagukból és az okosórájuk fitnesz- és egészségfunkcióiból.

Egy évtizede az élvonalban a viselhető okoseszközök piacán

Az innovatív technológia, az egyedi esztétikum és a prémium kézműves kivitelezés terén szerzett évtizedes tapasztalatára támaszkodva a Huawei új iparági mércét állít fel. A viselhető eszközök ágazatába való 10 évvel ezelőtti belépése óta a Huawei úttörő szerepet tölt be a sportegészségügy monitorozásában, választ adva az akkumulátor élettartamával, a mérési pontossággal és a kényelemmel kapcsolatos iparági kihívásokra.

Ami a dizájnt illeti, a Huawei elkötelezett a céltudatos tervezés mellett, folyamatosan fejlődik az innovatív anyagok használata és a testreszabási lehetőségek növelése terén, hogy minden egyes viselhető eszköz illeszkedjen a felhasználó egyedi stílusához. Eközben a gyártó elkötelezett a folyamatos innováció mellett az egészéggel kapcsolatos értékek monitorozása terén is, ez pedig az olyan átfogó egészségmenedzsment funkciókban is megnyilvánul, amelyeket a tudományos és ipari partnerekkel való együttműködések tesznek lehetővé, biztosítva, hogy a felhasználók által kapott egészségügyi adatok ne csak pontosak, hanem hasznosíthatóak is legyenek.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Okoseszközök

IKEA Soroksár: A jövő áruháza

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA.

A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. 

A futurisztikus hangvételű videó, amely drónokkal történő kiszállítást és más elképzelt technológiai újításokat is bemutat, egy váratlan és játékos elemmel is szolgál: egy repkedő polip jelenik meg a történetben! Aggodalomra semmi ok, a polip valójában nem repül. Az igazi meglepetés az, hogy az áruházban a vásárlók valóban meglepő, forradalmi technológiai megoldásokkal találkozhatnak.

Az IKEA soroksári áruházában robotizált raktárterek, digitális tervező kioszkok, valamint okos alkalmazások segítik a vásárlókat, hogy még gyorsabban és kényelmesebben intézhessék vásárlásaikat. Az új Kompass alkalmazás például megmutatja, hol találják meg a kívánt termékeket, és azt is, hogyan juthatnak el hozzájuk a legrövidebb úton.

A CGI videó nemcsak az áruházat, hanem annak jövőbe mutató innovációit is kiemeli. A soroksári IKEA fejlesztései kifejezetten a vásárlói élmény magasabb szintre emelését szolgálják: az új digitális képernyők, vizuális falak és az interaktív tervező szoba lehetővé teszik, hogy a vásárlók előre betáplált IKEA terveket jelenítsenek meg a falakra vetítve, mindezt valós méretben.

Az IKEA számára fontos, hogy a vásárlók ne csak termékekkel, hanem élményekkel is gazdagodjanak. Az áruház a jövő technológiai újításait ötvözi a kényelmes, gyors és interaktív vásárlói élménnyel, amely szórakoztató és praktikus is.

A CGI videó egy szórakoztató és figyelemfelkeltő módja annak, hogy bemutassuk áruházunk új, innovatív sajátosságait, amelyek már most elérhetőek minden vásárlónk számára. Szeretnénk, ha vásárlóink végre megtapasztalhatnák a jövő áruházának világát, miközben az új megoldásokat is felfedezik. A repülő polip ugyan csak a fantázia szüleménye, de az új, élményalapú szolgáltatások és innovációk valóban elérhetőek!

– mondta Iva Pohlová az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.

A soroksári IKEA áruház nem csupán egy vásárlóhely, hanem egy élményközpont is, amely folyamatosan új ötletekkel és technológiai megoldásokkal törekszik forradalmasítani a vásárlói élményt.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Érkezik a HONOR MagicPad2

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki.

Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban.

A HONOR MagcicPad2 12,3 hüvelykes HONOR Eye Comfort kijelzője 144 Hz-es képernyőfrissítési frekvenciával rendelkezik, ami lenyűgöző vizuális élményt nyújt. A kettős TÜV tanúsítványú táblagép emellett olyan fejlett innovációkkal biztosítja az optimális szemvédelmet, mint az AI Defocus Display, a 4320 Hz-es nagyfrekvenciás PWM fénytompítás, a Circadian Night Display és a Dynamic Dimming funkciók.

A HONOR MagicPad2 nemcsak vizuális képességeivel, hanem hangélményével is kitűnik. A nagy amplitúdójú, nyolc hangszórós rendszerrel párosított, IMAX minősítésű eszköz bármikor és bárhol filmszerű audiovizuális élményt biztosít. A HONOR Spatial Audio Technology beépítésével a készülék elődjéhez képest 25%-kal szélesebb hangmezővel rendelkezik, még összetettebb lehetőségeket biztosítva.

A HONOR MagicPad2-t a Snapdragon® 8s Gen 3 mobil platform hajtja, amely prémium élményt nyújt, beleértve a nagy teljesítményű, készülékre telepített generatív AI-t és a hiperrealisztikus játékokat. A hatalmas, 10050mAh kapacitású akkumulátor erőteljes, megbízható alapot biztosít a munkához és a szórakozáshoz, amelyet a 66W-os gyorstöltési technológia egészít ki a hatékony energiafogyasztásért.

A HONOR MagicPad2-n az új MagicOS 8.0 rendszer fut, amely szándékalapú funkciókat biztosít, kiismerve a felhasználok szokásait és igényeit. Emellett erőteljes AI képességekkel rendelkezik, így példátlanul intelligens élményt kínál. A Magic Portal funkció képes előre megjósolni az igényeket, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy ütemterveket hozzanak létre vagy több feladatot osszanak ki egy hosszú lenyomással és húzással. A hangból szöveggé alakítástól a kézírás-szépítésen át a képletfelismerő képességekig az AI-vezérelt irodai programok tovább fokozzák a termelékenységet.

A HONOR MagicPad2 a MediaMarkt kínálatában lesz elérhető december elejétől, fekete színben, 139 990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.

További információk a HONOR hivatalos honlapján olvashatók: www.honor.com.

A Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be a márka és a felhasználók közötti kommunikáció biztonságának növelése érdekében

A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében.

A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.

  • Az ellenőrző üzenetek zökkenőmentes módot biztosítanak az ügyfelek hitelesítésére az egyszer használatos jelszavak (OTP-k) segítségével. A konverziók növelésére tervezett, kész sablonokkal a vállalkozások az SMS-eknél alacsonyabb költséggel és előre meghatározott kézbesítési időn belül küldhetnek titkosított OTP-ket. Amikor a felhasználók Viber hitelesítési üzenetet kapnak, a csevegésben található „másolás” gomb segítségével, akár a Viber megnyitása nélkül is azonnal lemásolhatják a PIN-kódot. Ezáltal gyors és zökkenőmentes lesz a hitelesítési folyamat.
  • A SecurePlus üzenetek magasabb biztonsági szintet adnak a címzett számának ellenőrzésével, amivel megerősíthetik, hogy azt nem jelölték meg potenciális csalás gyanújával. Magánjellegű és érzékeny információk, például tranzakciós adatok és bankszámlakivonatok csak akkor kerülnek továbbításra, ha a Rakuten Viber valós időben ellenőrizte a címzettet. Ezt a megoldást eredetileg Európa egyik vezető bankja, az Eurobank számára fejlesztették ki, de most már világszerte elérhető. Célja, hogy megfeleljen a pénzintézetek és más, érzékeny ügyféladatokat kezelő iparágak, köztük a biztosítási és gyógyszeripari ágazat igényeinek.

Female hands hold phone with isolated screen on background of street lights

Ezeket az új frissítéseket kiegészíti a Rakuten Viber nemrégiben megszerzett SOC 2 Type II tanúsítványa. Ez egy szigorú biztonsági ellenőrzés, amely igazolja az alkalmazás robusztus adatvédelmi intézkedéseit. A Rakuten Viber titkosítást biztosít az átvitel során a márkák és a felhasználók közötti kommunikációhoz, miközben a privát és csoportos csevegések, valamint a magánhívások esetében is végponttól végpontig tartó titkosítást biztosít. Éppen ezért választotta a Stiftung Warentest biztonság szempontjából legjobb három üzenetküldő és telefonáló alkalmazás egyikének a Rakuten Vibert. Az alkalmazás fokozott védelmét az jelenti, hogy a privát üzeneteket soha nem tárolják a szuperalkalmazás szerverein, és minden kapcsolat HTTPS-biztos marad.

Sokratis Kalamatianos, az Eurobank digitális megoldásokért felelős munkatársa így nyilatkozott:

„Bankként a biztonság a legfontosabb számunkra. Az Eurobank számára igazán kifizetődő volt a Rakuten Viberrel való együttműködés az érzékeny információk védelmét fokozó termék kifejlesztésében. A folyamat során zökkenőmentes volt az utunk, amit a biztonság iránti közös elkötelezettségünk vezérelt. Innovatív együttműködésünk bizonyítéka, hogy ezt a megoldást a továbbiakban is használni fogjuk.”

„A biztonság a Rakuten Viber DNS-ének része

– mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója.

„Mivel az online vásárlók 60%-a ma már a biztonságot és az átláthatóságot helyezi előtérbe a vállalkozásokkal való kommunikáció során, elengedhetetlen a bizalom újradefiniálása. Új megoldásaink megerősítik elkötelezettségünket minden márka-felhasználó interakció védelme mellett, miközben szilárdítjuk szerepünket biztonságos szuperalkalmazásként. Küldetésünk, hogy olyan platformot hozzunk létre, ahol mindenki zökkenőmentesen, a kommunikáció adatvédelmében és integritásában bízva vehet részt.”

Az új biztonsági megoldások igény szerint világszerte elérhetőek a vállalkozások számára.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss