Okoseszközök
Kétméteres tévét venne a magyar, ha nem számítana az ár
Kitört a fociláz, a nagy sportesemények környékén pedig jellemzően fellendül a kereslet a televíziók iránt is.
De milyen tévét vásárolnának a magyarok, ha nem lennének anyagi korlátaik, és ehhez képest milyen készülékkel rendelkeznek most? Az LG Magyarország friss országosan reprezentatív felmérést készített a magyarok tévévásárlási és -használati szokásairól, amelyből az is kiderül, hogy milyen szempontok alapján döntünk a vásárláskor, és mire használjuk a készülékeinket.
100 000 és 200 000 Ft között választunk tévét
A felmérés válaszadóinak negyede 1-3 éve vásárolta meg jelenlegi, legújabb televízióját, de közel ennyi (22%) azoknak az aránya is, akik már 3-5 évvel ezelőtt vettek készüléket. A kitöltők egytizede azonban több mint 9 éve vásárolt utoljára ilyen eszközt, 7 százaléknak pedig egyáltalán nincs tévéje.
A legutóbb vásárolt televízióját 100 000 és 200 000 Ft közötti áron szerezte be a magyarok 40 százaléka, míg 29 százalék az olcsóbb, 100 000 Ft alatti kategóriából választott. Érdekesség, hogy a kitöltők 1 százaléka 1 000 000 Ft feletti áron vette meg tévéjét.
Minél idősebbek vagyunk, annál kevésbé számít az ár?
Az LG azt is felmérte, hogy milyen szempontok alapján választunk televíziót. Az ideális készülék kiválasztásakor Magyarországon még mindig a legfontosabb szempontnak az ár bizonyult, amit a funkciók és tulajdonságok, illetve a kijelzőtechnológia követ holtversenyben. A képernyőméret és a márka csak e szempontok után merül fel. A legkevésbé fontos tényező a kitöltők számára a formatervezés és dizájn, ami az utolsó helyre szorult a választási szempontok között.
Az életkor jelentős befolyásoló tényező a választási szempontok tekintetében: a felmérés eredményeiből az látszik, hogy az ár a 30-39 éves korosztály számára a legfontosabb. Az 50-59 éves korosztály számára bár szintén az ár a legfontosabb, de ez sokkal kevésbé hangsúlyos, mint bármely más korosztályban – ebben a korcsoportban minden más életkorhoz képest fontosabb szempont a készülék márkája. A válaszadók 7 százalékának saját bevallása szerint egyáltalán nem számít a márka, elvből nem vásárolnak tévét.
Sokan nem tudják, milyen felbontású a tévéjük
A válaszadók többségének (58%) LCD / LED televíziója van, amit a sorban a képernyőtechnológia tekintetében a legmagasabb kategóriát képviselő, önálló fénykibocsátású pixelekkel dolgozó, új és prémium technológiájú OLED tévék követnek, miközben a válaszadók 5 százaléka saját bevallása szerint a mai napig hagyományos, képcsöves képernyőt használ. Ez főleg az idősebb, diplomával nem rendelkező kitöltőkre igaz, vagyis valószínűsíthetően főként anyagi okok állnak a háttérben.
Felbontás tekintetében a válaszadók több mint harmadának (36%) Full HD televíziója van, ezt követik 27 százalékos aránnyal a 4K televíziók, majd a HD, vagy ennél kisebb felbontás kategóriája. A 4K televíziók tulajdonosai főleg férfiak – több mint kétszer annyi férfinak van ilyen felbontású tévéje, mint nőnek. A tipikus 4K tévétulajdonos 40-49 éves, diplomás férfi. Érdekesség, hogy a válaszadók 18 százaléka egyáltalán nem tudja, milyen felbontású a televíziója. Köztük több mint kétszer annyi a nő, mint a férfi, és e válaszadók 36 százaléka 16-19 év közötti.
Streamelés és YouTube-ozás a tévén
Az LG felmérésének eredményei szerint hazánkban a tévénket továbbra is elsősorban tévéműsorok nézésére használjuk, a streamingplatformok és a YouTube használata még kevésbé jellemző. Kedvelt funkciók még a telefon képernyőjének kivetítése, a sportközvetítések nézése és a gaming is. Egyéb applikációkat (TikTok, online játékok, böngészés) kevésbé használnak a tévétulajdonosok a készülékeiken.
A tévéműsorok a nők, míg a streamelés és YouTube-ozás a férfiak körében népszerűbb. Szintén a férfiak körében gyakoribb a játék és a sportközvetítések nézése. A kutatás adataiból az is kiderül, hogy minél idősebb valaki, annál inkább néz tévéműsorokat. Míg az 50-59 éves korosztályban ez az arány 77, a 16-19 éves korosztályban már csak 32 százalék. A streamelés a 20-29 éves korosztályban a legnépszerűbb, az 50-59 éves korosztályban pedig a legkevésbé népszerű – hasonlóan a YouTube-ozáshoz és a gaminghez.
Ilyen tévét vennénk, ha bármit megtehetnénk
Ha anyagi korlátok nélkül választhatnának tévét, a legtöbben – a válaszadók közel negyede – 77-100” közötti képernyőméretű kijelzőt választana, és a falra szerelné azt. A második legnépszerűbb képernyőméret az 50-65 hüvelykes, miközben a magyarok 18 százaléka akár 100 hüvelykesnél nagyobb tévét is választana, ha nem lennének anyagi korlátai. Minden tizedik válaszoló saját moziszobát alakítana ki, ha megtehetné.
Erre számíthatunk a fociláz idején
Az LG tapasztalatai szerint a nagy sportesemények időszakában jelentősen fellendül a kereslet a nagyméretű és kiemelkedő képmegjelenítésű televíziók iránt.
„Arra számítunk, hogy most egyrészt a prémium kategória felé tolódik el a piac, így előtérbe kerülnek az OLED televíziók, másrészt a nagyméretű, legalább 65 collos képátlójú készülékek iránt mutatkozhat a legnagyobb kereslet. Az elmúlt esztendőhöz képest az OLED tévék terén mintegy 20 százalékos keresletnövekedést várunk, összességében pedig a mostani futballszezon lendületbe hozhatja az idei évet viszonylag gyengén kezdő hazai televíziópiac egészét”
– mondta Török Tamás, az LG hazai szórakoztató elektronikai értékesítési vezetője.
„A vásárlók ilyenkor a lehető legjobb sportközvetítési élményt keresik nem csak saját maguk, de a meghívni tervezett baráti társaság számára is. A sportközvetítésekhez ideális kijelző legfőbb jellemzői a széles betekintési szög, a villódzás- és szakadozásmentes kép, az alacsony válaszidő és a minél nagyobb felbontás. Az LG tévék sportnézéshez való optimalizálása is könnyen megvalósítható a beállításoknál található SPORT üzemmód kiválasztásával. Így a televízió úgy konfigurálja a képi és hang beállításokat, hogy az a lehető legnagyobb élményt nyújtsa. Hasznos kiegészítő az LG készülékek operációs rendszerébe, a WebOS-be épített ún. Sportriasztás funkció, ami amellett, hogy értesítést jelenít meg, ha hamarosan egy mérkőzés kezdődik, naprakészen mutatja az összes friss sporthírt és a kedvenc csapatokra vonatkozó információkat is.”
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Tökéletes stílus tetőtől talpig – a Braun újdonságaival
Kutatások szerint ma már 10-ből 6 Z generációs férfinak van szakálla¹, miközben a férfiak csaknem fele legalább részben eltávolítja testszőrzetét² – ez is jól mutatja, hogy a férfiak egyre tudatosabban formálják megjelenésüket. Erre az igényre reagálva a Braun megújult férfi szépségápolási portfóliója, valamint továbbfejlesztett multifunkciós trimmelői egyszerre kínálnak gyengédséget, precizitást és sokoldalúságot. A modern eszközöknek köszönhetően soha nem volt ilyen egyszerű elérni a kívánt stílust – legyen szó szakállformázásról vagy testszőrzet-ápolásról.
A Braun – a szépségápolási készülékek piacvezető német gyártója – bejelentette a szakállvágók, testszőrzetnyírók és multifunkciós trimmelők új, továbbfejlesztett portfóliójának bevezetését, hogy mindenki számára tökéletes megoldást kínáljon bármilyen stílus formázásához. Több évtizedes tapasztalattal a férfi szépségápolás terén, valamint az innováció és a minőség iránti töretlen elkötelezettséggel, a Braun bemutatja az új Braun Series 9 szakállvágót (BT9), a Braun Series 7 testszőrzetnyírót (BG7) és a Braun multifunkciós (All-in-One) Series 7 trimmelő készüléket (AIO7). Mostantól könnyedén és magabiztosan elérheti a kívánt stílust otthona kényelmében – legyen szó a szakáll precíz, határozott vonalairól vagy a simára borotvált testről.
Egyre több férfi visel szakállat, akik mind precíz átmenetekre, éles kontúrokra és határozott vonalakra vágynak. Az új Series 9 szakállvágó (BT9) a Braun eddigi legjobb trimmelője, amely professzionális precizitást és 100% kontrollt biztosít még a legerősebb szakáll esetén is. A készülék élettartamáig ultraéles ProBlade pengének köszönhetően, amelyet a legmakacsabb szakállszőrzet precíz vágására terveztek, valamint az extra PowerBoost üzemmódnak, amely maximális vágási hatékonyságot biztosít sűrű szakáll esetén, kevesebb mozdulattal érheti el a tökéletesen egyenletesre nyírt szakállat. Az akár több mint 12-féle borbélyeszköz és kiegészítő segítségével magabiztosan trimmelhet, kontúrformázhat, végezhet apró igazításokat és alakíthat ki átmeneteket; az új PrecisionShave tartozékfej pedig lehetővé teszi, hogy éles, határozott vonalakat képezzen a nyakon és az arcon, a megálmodott stílus tökéletes befejezéséhez.
A fiatalabb generációk egyre többet kísérleteznek a formázással, manapság már gyakrabban kezdik a test szőrtelenítésével, és csak azután kerítenek sort az arcszőrzetre. A Z generáció tagjainak több mint a fele (57%) távolítja el legalább részben az intimszőrzetét, és 42%-uk szőrteleníti a hónalját. A Braun testszőrzetnyíró termékek úgy lettek kialakítva, hogy hibátlan eredményt nyújtsanak még az érzékeny területeken is, valamint SkinGuard technológiával rendelkeznek, amely a bőrfelület megsértése nélkül vágja le a szőrszálakat, így fokozottan óvják a bőrt még az olyan érzékeny területeken is, mint a hónalj vagy az intim területek. A Braun új Series 7 testszőrzetnyíró (BG7) készüléke kifejezetten úgy lett tervezve, hogy az érzékeny területek nehezen hozzáférhető részeit is elérje, és a legsimább bőrt biztosítsa apró vágások vagy horzsolások nélkül. A SmartLight világítás pedig segít, hogy ne maradjon kihagyott szőrszál. A 2 az 1-ben készülék testszőrzetnyírásra és borotválásra egyaránt alkalmas: a Sensitive Trim fésűs fejjel, amely kisimítja a bőrfelületet és minimalizálja a penge érintkezését a bőrrel könnyedén trimmelhet, az új SmoothShave fejjel, amelyet a bőr kényelmének érdekében terveztek pedig borotválhat. Végezetül pedig, AquaGrip markolattal rendelkezik, amelynek köszönhetően kiválóan kézben tartható és irányítható, még a zuhany alatt is.
Azoknak a férfiaknak, akik olyan sokoldalú készülékre vágynak, amellyel könnyedén formázhatnak tetőtől talpig, a Braun multifunkciós trimmelő termékcsaládját kínáljuk, hiszen ezek a készülékek a Braun testszőrzetnyírók és szakállvágók legkiválóbb innovációit ötvözik . A Series 7 multifunciós készülék (AIO7) akár 18 különböző formázó tartozékával könnyedén válthat: a borosta és szakáll professzionális formázására válassza a ProBlade fejet, a test érzékeny területeinek védelmére a SkinGuard technológiát, illetve az új PrecisionShave fejet, ha tökéletes vonalakat szeretne kialakítani az arcán vagy a nyakán, bőrirritáció nélkül.
„Ma már a formázás életünk szerves része, hiszen az önmagunkkal való törődés jó érzéssel tölt el minket. Ahogy a stílusok egyre kifinomultabbá és intimebbé válnak az egész testünkön, egyre kevesebbet akarunk hibázni” – nyilatkozta a Braun. „Innovációink középpontjában a fogyasztók állnak, ezért a Braun pontosan tudja, hogy ők mire vágynak: kontrollt és precizitást a tökéletes szakállért, gyengédséget az érzékeny testrészeken a sima bőr érdekében, valamint egy sokoldalú trimmelőt a teljes test formázáshoz. Éppen ezért a Braun új, továbbfejlesztett szakállvágó, testszőrzetnyíró és multifunkciós trimmelő portfóliója az eddigi legjobb termékeiből áll – csúcstechnológiás funkciókat kínál a precizitás, gyengédség és sokoldalúság érdekében. Röviden: a Braun kínálja a legjobb eszközt az áhított stílus könnyed formázásához.”
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Az AI a legemberibb IT projekt
A mesterséges intelligencia bevezetése a vállalatok számára nem elsősorban informatikai kihívás, hanem szervezeti, kulturális és HR-kérdés
A mesterséges intelligencia (AI) térnyerése a munka világában már nem jövőkép, hanem a mindennapok valósága. Miközben vállalatok sorra kísérleteznek új eszközökkel, egyre világosabb: az AI bevezetése nem elsősorban informatikai kihívás, hanem kulturális, szervezeti vagyis HR kérdés. Dr. Tóth Ágnes a Prohuman Zrt vezérigazgatója szerint a siker kulcsa nemcsak abban rejlik, milyen technológiát választunk, hanem abban, hogyan készítjük fel az embereket a szoros együttműködésre.
A mesterséges intelligencia néhány év alatt az egyik legfontosabb vektorrá vált a vállalati döntéshozók problématérképén. A ChatGPT és más generatív AI eszközök megjelenésével a kérdés már rég nem az, hogy érdemes-e foglalkozni a technológiával, hanem az, hogy miként és mire lehet jól alkalmazni úgy, hogy a vállalat versenyképességét növelje. Az, hogy sok cégnél az AI-bevezetés nem hozza meg a remélt eredményeket, azt mutatja: az eszköz önmagában kevés a sikerhez – az igazi kihívás abban rejlik, hogy a szervezetek hogyan tudnak kultúrában, működésmódban és gondolkodásban alkalmazkodni az új világhoz. Azaz, hogyan tudják az embereket, a kollégákat felkészíteni az új munkavégzésre.
„A mesterséges intelligencia bevezetése a legemberibb IT projekt, amibe egy vállalat belefoghat. Elsősorban nem is a technológiáról, hanem az ott dolgozó emberekről szól. A bevezetés sikere azon múlik, hogy hogyan tudunk vele együtt dolgozni – szervezetként, csapatként, egyénenként. Ez nem technológiai vagy IT, hanem sokkal inkább HR feladat.”
– fogalmaz Dr. Tóth Ágnes, a Prohuman Zrt. vezérigazgatója.
Az ellenállás nem technológiai, hanem érzelmi alapú
A piacvezető HR-szolgáltató tapasztalata szerint a mesterséges intelligencia bevezetését övező nehézségek elsősorban nem technikai jellegűek. A modern AI-rendszerek jellemzően könnyen hozzáférhetők, gyorsan beépíthetők lennének, és felhasználóbarát módon működnek. A valódi kihívást az jelenti, hogy miként fogadja a szervezet – vagy még pontosabban: az emberi közösség – ezt az új szereplőt.
„Az ellenállás leggyakoribb oka a félelem. Vannak, akik attól tartanak, hogy elveszítik a munkájukat. Másokban a kétség merül fel, hogy a mesterséges intelligencia leleplezi gyengeségeiket. És olyanok is akadnak, akik egyszerűen csak a megszokott működést féltik, vagy az elembertelenedés folyamatától tartanak. – mutat rá Dr. Tóth Ágnes. – Ezek az érzések természetesek, és nem lehet őket figyelmen kívül hagyni. A legrosszabb, amit egy szervezet tehet, hogy átlép rajtuk, és csak a technikai oldalt próbálja kezelni. Ha ugyanis a munkatársak nem érzik magukat biztonságban, nem lesznek hajlandók együttműködni az új rendszerrel – még akkor sem, ha az objektíven nézve javítaná a munkájuk minőségét, hatékonyságát.”
Kritikus tömeg: amikor már az a furcsa, ha valaki nem használja
Az AI-jal való kísérletezés, annak átgondolása, hogy mire lehet egyáltalán használni mondjuk a generatív nyelvek által nyújtott megoldásokat egy szervezeten belül nem tud hatékonyan terjedni úgy, hogy központilag előírják, és mindenki elkezdi próbálgatni. Akkor működik mindez jól, ha a szervezet tagjai közül elismerjük azokat, akik már eleve próbálták, így egyre többen kezdik el önként alkalmazni, és egymástól tanulva alakítanak ki jó gyakorlatokat. A Prohuman javaslata, hogy a bevezetés első szakaszában érdemes azonosítani azokat a kollégákat, akik nyitottak az újdonságokra, és szívesen kísérleteznek és őket megnyerni „AI nagykövetnek”.
„Nem kell mindenkit egyszerre meggyőzni, elég, ha elérjük a kritikus tömeget – amikor már nem az a furcsa, ha valaki használja, hanem az, ha valaki még nem. Az elején nem az számít, hogy ki ért a technológiához a kollégák közül, hanem az, hogy ki meri kipróbálni, mer vele kísérletezni és tapasztalatait megosztani munkatársaival. A változás így a jó példákon keresztül terjed, alulról, nem felülről”
– mutat rá a vezérigazgató.
Ezeket az előreszaladó kollégákat nevezi a Prohuman AI-nagykövetnek. Ők nem szakértők vagy technológiai guruk, hanem olyan munkatársak, akik kipróbálnak valamit, és megosztják a tapasztalataikat. A történeteik, sikereik, kudarcaik többet számítanak, mint a formális oktatási anyagok, mert hitelesebbek a kollégák szemében. Ha a kritikus tömeg megvan, a szervezeten belül egyre több olyan történet születik, amelyben az AI segített egyszerűsíteni egy adminisztratív folyamatot, felgyorsítani egy elemzést, vagy előkészíteni egy prezentációt. Ezek a tapasztalatok összeadódnak, és megalapozzák azt a kultúrát, amely már nem fél a mesterséges intelligenciától, hanem partnerként kezeli.
AI-partner: új szerepkör a HR és az üzlet határán
Ahhoz, hogy az AI sikeresen beépüljön a szervezet működésébe, szükség van egy olyan szereplőre, aki érti az üzleti célokat, és egyben tisztában van az AI alapvető működésével. A Prohuman ezt a szerepkört AI-partnernek nevezi, hasonlóan ahhoz, ahogyan korábban a HR-partner pozíciók jelentek meg. Az AI-partner alapvető feladata, hogy hidat építsen az üzleti célok és a technológia között.
„Ebbe az új szerepkörbe olyan embert érdemes kinevezni, aki nem fejlesztő, nem tanácsadó, hanem tolmács: lefordítja az üzleti problémát technológiai kérdéssé, és vissza is fordítja az AI válaszait úgy, hogy az a vezetők és munkatársak számára érthető legyen”
– magyarázza Dr. Tóth Ágnes. Hozzáteszi: a jó AI-partner egyszerre képes átlátni egy szervezet működését, felismerni a javítási lehetőségeket, és elég jól ismeri az AI eszközöket ahhoz, hogy javaslatokat tegyen. Ez a szerep gyakran belső kollégákból alakul ki, aki érti az üzleti folyamatokat, és szívesen foglalkozik új eszközökkel. A lényege azonban nem a technikai mélység, hanem a rendszerszintű gondolkodás és az együttműködési készség.
Az AI-partner segíthet eldönteni, melyik folyamatra érdemes AI-t alkalmazni, mikor kell külső segítséget bevonni, és hol van a pont, ahol az emberi döntés nem váltható ki. Ez a szerep egyre fontosabb lesz azoknál a cégeknél, ahol a mesterséges intelligencia már nemcsak kísérlet, hanem része a napi működésnek.
Tanulás, bizalom, visszajelzés: mesterséges intelligencia, ésszel
Az AI eszközök bevezetése sosem technológiai kérdésként dől el, hanem abban, hogy milyen a szervezeti kultúra. Ahol van bizalom, ott lehet kérdezni, lehet hibázni, lehet tanulni. Ahol nincs, ott a legjobb eszközök sem segítenek. Dr. Tóth Ágnes szerint ezért minden bevezetés három alappillére a képzés, a folyamatos támogatás és a rendszeres visszacsatolás.
„A tanulás nemcsak tréningen történik, hanem akkor is, amikor valaki mer kérdezni, mer kipróbálni valamit, és megosztja a tapasztalatát. A kultúra ott alakul, ahol ezeknek van helye”
– mondja Tóth Ágnes, aki szerint a jövő versenyképessége azon múlik majd, hogy a HR szakemberek képesek lesznek-e hatékonyan kezelni ezeket az új szerepeket és kihívásokat.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Rangos fenntarthatósági tanúsítványokat érdemeltek ki az LG 2025-ös OLED televíziói
Világszerte elismert fenntarthatósági tanúsítványokat kaptak az LG Electronics (LG) 2025-ös OLED televíziói.
Ezek a legújabb elismerések is bizonyítják az LG elkötelezettségét a környezeti felelősségvállalás és a fenntarthatóbb világhoz hozzájáruló fejlett termékek megalkotása iránt.
Az LG OLED evo televízói immár ötödik egymást követő évben kapták meg a szén-dioxid-kibocsátásmentes jövőért küzdő globális klímatanácsadó szervezet, a Carbon Trust által kiadott Reducing CO2 és Measured CO2 tanúsítványokat. Ezek a tanúsítványok a termék teljes életciklusát felölelve – a gyártástól kezdve a forgalmazáson át egészen a használatig, illetve az ártalmatlanításig – értékelik az adott termék környezeti hatását.
Az LG OLED tévék kiválóan teljesítettek a szigorú teszteken. Ez egyrészt annak köszönhető, hogy a LED-es technológiákkal ellentétben az OLED-ek önálló fénykibocsátásra képes pixeltechnológiája révén nincs szükség külön képernyő-háttérvilágításra, így csökken a készülékek alkatrészeinek száma, ezáltal pedig a teljes anyagfelhasználás is. Másrészt az LG OLED televíziók ultrakönnyű, szálerősített kompozit anyagokat tartalmaznak, ami kevesebb felhasznált műanyagmennyiséget jelent, illetve a készülék kisebb súlyát eredményezi. Az LG 65 hüvelykes OLED evo tévéje például 20 százalékkal könnyebb, mint az azonos méretű hagyományos LCD televíziók, és 60 százalékkal kevesebb műanyagot is tartalmaz.
Mindennek eredményeképpen az LG arra számít, hogy 2025-ben az OLED tévék gyártásához kapcsolódó műanyagfelhasználás körülbelül 16 000 tonnával lesz majd kisebb ahhoz képest, mint ha ugyanekkora mennyiségű LCD televíziót gyártana a vállalat. Mindemellett az LG számításai szerint a gyártás és a szállítás során keletkező szén-dioxid mennyiségét 84 000 tonnával csökkenti a jövőben, ami megfelel egy 30 éves, 11 000 futballpályányi területű fenyőerdő által évente elnyelt CO2-mennyiségnek.
Szintén idei újdonság, hogy az LG legújabb OLED TV-i elnyerték a világszerte elismert tesztelő és tanúsító szervezet, az Intertek erőforrás-hatékonysági tanúsítványát is. Ez a minősítés egyrészt az anyaghatékonyság alapos értékelését jelenti – amely kiterjed az újrahasznosítható kialakításra, a káros anyagok csökkentett használatára és a könnyű javíthatóságra -, de számításba veszi az energiahatékonyságot és az újrahasznosított műanyagok alkalmazását is. E szigorú szabványoknak való megfelelés bizonyítja az LG fenntarthatóság, valamint a környezettudatos tervezés iránti elkötelezettségét.
2024-ben az LG mintegy 30 százalékban használt fel újrahasznosított műanyagot a tévéinek gyártásához, ezzel pedig mintegy 6300 tonna plasztikhulladékot hasznosított újra. A vállalat 2025-ben 50 százalékra tervezi növelni az újrahasznosított műanyag arányát, ami évi mintegy 7700 tonnás felhasználásnak felel meg.
„A fenntarthatóság iránti erős elkötelezettségünk része, hogy OLED televízióink a környezettudatos kialakítást ötvözik a kivételes képminőséggel és a fejlett mesterségesintelligencia-funkciókkal”
– mondta Baik Seon-pill, az LG Media Solution Company terméktervezési részlegének vezetője.
„Az innováció és a környezeti felelősségvállalás kéz a kézben járnak, mi pedig továbbra is elkötelezettek vagyunk a bolygó védelme mellett, miközben támogatjuk a jobb életet mindenki számára.”
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
-
Okoseszközök2 hét ago
A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésben
-
Ipar2 hét ago
20 éves a Huawei Magyarország
-
Gazdaság2 hét ago
Innováció a banki digitalizációban és blokklánc technológiára épülő hazai fejlesztés a GDE finTECH Galéria évadzáró eseményén
-
Gazdaság2 hét ago
Miért nincsenek Munkáshitel akciók a bankoknál?
-
Mozgásban2 hét ago
Érezd a felfedezés ízét! – Stühmer Pillanat Korfu a világűrben és a Földön is
-
Mozgásban2 hét ago
Forma–1-es hétvégén versenyez Molnár Martin
-
Gazdaság7 nap ago
E-kereskedelmi logisztika és telephelyválasztás 2025-ben Stratégiai megoldások a versenyképesség növeléséért
-
Tippek1 hét ago
Önkiszolgáló pénztárak, automatizáció: tényleg jönnek a robotok és elveszik a bolti dolgozók munkáját?