Okoseszközök
A magyarok még nem érzik magukat készen a Mesterséges Intelligenciára
A Publicis Groupe Hungary és a GKID Research & Consulting által készített eddigi legátfogóbb magyar mesterséges intelligencia (MI) kutatás szerint Magyarország technológiai felkészültsége elmarad a globális átlagtól.
A több mint 2000 fő részvételével készült reprezentatív felmérés eredményei azt mutatják, hogy bár a válaszadók 79%-a véli úgy, hogy tudja, mi a mesterséges intelligencia, annak gyakorlati hasznosításában csak 3,9 pontot érnek el egy 10-es skálán. Jelentősek a generációs különbségek is: a fiatalabbak, különösen a Gen Z, aktívan használják a MI-t, míg az idősebbek inkább elméleti szinten támogatják a technológia megismerését.
Z generáció és a diákok: a technológia motorjai
A Z generáció (1997-2012) a mesterséges intelligencia használatának élvonalában helyezkedik el: 91%-uk ismeri a MI fogalmát, és 46%-uk már napi szinten használja különböző célokra. A MI alapú megoldások, például a ChatGPT iskolai feladatok megoldásában is gyakoriak, ami előrevetíti, hogy a következő generációk belépésével a munkaerőpiac is alapvetően átalakulhat. A MI napi szinten házi feladatok megoldására használó fiatalok ugyanis a legtöbb feladathoz teljesen máshogy állnak hozzá, mint az előző generációk. Madar Norbert, a GKID Research & Consulting vezető tanácsadója és partnere szerint: „A Z generáció technológiai nyitottsága és gyakorlati MI használata egyértelmű jele annak, hogy a jövő munkahelyei gyökeresen átalakulnak. Ez a generáció már most olyan eszközöket használ napi szinten, amelyek később elengedhetetlenekké válhatnak a munkaerőpiacon.”
Fehérgalléros munkavállalók és a munkahelyi MI
A kutatás rávilágít arra, hogy a fehérgalléros munkavállalók egyre inkább kísérleteznek a MI alkalmazásával, bár a technológia széles körű és megbízható használata még nem elterjedt. A válaszadók 27%-a már használt mesterséges intelligenciát a munkahelyi feladatok megoldására, 18%-uk pedig adatelemzéshez is bevonta a MI-t. Mindazonáltal az irodai dolgozók 40%-a továbbra sem használja a MI-t, vagy nem biztos annak hatékonyságában. A MI technológiai innovációi komoly lehetőségeket kínálnak, nemcsak a munkahelyi hatékonyság növelésére, hanem az iparágak alapvető átalakítására is. A MI bevezetése a mindennapi munkavégzésbe azonban csak akkor lehet eredményes, ha célzott és pontos alkalmazás történik. A technológia jelentős hatást gyakorolhat a döntéshozatali folyamatokra, automatizálhatja az adminisztratív feladatokat, és lehetővé teheti az erőforrások optimalizálását. Azonban a kihívás az, hogy ezeket az innovációkat hogyan integrálják a meglévő rendszerekbe, és hogyan képesek a munkavállalók adaptálódni a változó környezethez.
A MI használata a mindennapokban
A 2024 augusztusában végzett kutatás során a GKID és a Publicis Groupe Hungary közös kutatásának egyik fő célja, hogy objektíven mérhetővé tegye a magyar lakosság mesterséges intelligencia-érettségét. Ezt támogatandó bevezették az “AI Readiness Index”-et, ami egy 10 fokú skálán vizsgálja a válaszadók MI-hez kapcsolódó aktuális tudását, használati szokásait, a munkájukra és a hétköznapokra gyakorolt hatását, valamint azt, hogy mennyire ajánlják használatát másoknak. Ez alapján a magyar lakosság AI Readiness Index-e 3.9: a magánéletre-hétköznapokra gyakorolt hatása érte el a legmagasabb pontot (5.2), míg a kihasználás a legalacsonyabbat (2.8).
A mindennapokban a válaszadók 26%-a használ MI-alapú alkalmazásokat, leggyakrabban ezekre: fordítás (53%), általános keresések (45%) és személyes kérdések megválaszolása (35%). Kiemelkednek a diákok, akik 78%-a használja az MI-t iskolai feladatokhoz. A legismertebb MI-eszközök közé tartoznak a nyelvfelismerési és gépi fordítási szoftverek, amelyeket a lakosság 69%-a ismer, és 51%-a aktívan használ. Ezen túlmenően a válaszadók 31%-a használ chatbotokat és virtuális ügyfélszolgálati asszisztenseket, míg 26%-uk olyan virtuális okos asszisztenseket vesz igénybe, mint a Siri vagy a Google Assistant.
A MI hirdetési piacra gyakorolt hatása
A kutatás eredményei egyértelműen rávilágítanak arra, hogy a MI terjedése drámaian alakítja át a hirdetési piacot. A válaszadók 45%-a már MI-alapú eszközöket használ általános keresésekhez, ami a technológia gyors terjedésére utal. Különösen figyelemre méltó a chatbotok és virtuális asszisztensek elterjedése, amelyeket a válaszadók 31%-a napi szinten alkalmaz. Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary Performance Media Directora szerint: „A MI-eszközök közvetlen válaszokat nyújtanak a felhasználók kérdéseire. Ez jelentősen csökkenti a hagyományos keresési forgalmat, veszélyeztetve ezzel a keresőmotor alapú hirdetések jövőjét, amelyek jelenleg az ingyenes internet gerincét adják. Ahogy ezek a technológiák egyre szélesebb körben terjednek, a MI alkalmazások egyre nagyobb kihívást jelentenek a digitális hirdetési piac számára.”
MI: a holnap kihívása
„A Publicis Groupe Hungary számára a GKID-vel való partneri együttműködés lehetőséget biztosít arra, hogy mélyebb betekintést nyerjünk a mesterséges intelligencia hazai elfogadásának és felhasználásának trendjeibe. A kutatás során objektív, bizonyítékokon alapuló megközelítéssel elemeztük a felhasználói szokásokat és a médiakörnyezetet, amely segít jobban megérteni a médiafogyasztási trendeket és a technológia hatásait. Az eredmények világosan rávilágítanak arra, hogy bár a MI technológiai lehetőségei óriásiak, Magyarország még mindig kihívásokkal néz szembe a lakosság felkészültsége és tudatossága terén. Különösen a Z generáció tűnik ki a MI széleskörű használatával, míg az idősebb generációknak további tanulásra és adaptációra van szükségük. A kutatás eredményei azt mutatják, hogy a MI technológia hatalmas potenciállal bír a munkaerőpiac és az iparágak átalakításában, de ennek kihasználásához szükség van a társadalom szélesebb rétegeinek elkötelezett fejlődésére is”
– mondja Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere.
„A jövő technológiai sikere azon múlik, hogy a MI-t minden generáció képes legyen hatékonyan alkalmazni, miközben az oktatás és a technológiai felkészültség tovább erősödik.”
Generációs különbségek a MI elfogadásában
A MI elfogadottsága és használata jelentősen eltér a különböző generációk között. A kutatás szerint a Z generáció 91%-a ismeri a MI fogalmát, míg a baby boomerek (1946-1964) és veteránok (1928-1945) esetében ez az arány 74%, illetve 71%. A Z generáció kiemelkedően aktív a MI használatában, 46%-uk már napi szinten alkalmazza valamilyen célra, míg az idősebb generációk inkább elméleti szinten támogatják a technológia megismerését. A válaszadók közül a veteránok 36%-a és a baby boomerek 30%-a számolt be fenntartásokról a MI-val kapcsolatban, különösen a nem valós és valós tartalmak összekeveredése, valamint a szakmák megszűnésének lehetősége miatt. A nyugdíjasok körében a MI technológia iránti érdeklődés lassan növekszik, és a kutatás azt mutatja, hogy az idősebb generációk is egyre inkább támogatják a MI megértését és tanulását, felismerve annak jelentőségét a mindennapi életben.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
You may like
-
Minden századik magyart érintett már idén pénzügyi csalás
-
A Huawei vezeti a globális okosórapiacot az IDC adatai szerint
-
Csökkent a garázsok túlárazottsága, de így is magas az átlagár
-
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
-
Az ön cégénél ki felel a mesterséges intelligencia alkalmazásáért?
-
Így vásárolunk idén karácsonyra: a magyarok 47%-a praktikus ajándékokra esküszik
Okoseszközök
Csak okosan az okos ajándékokkal!
Öröm, vagy fejfájás?
Hatalmas boldogság megpillantani a karácsonyfa alatt és kicsomagolni az ajándék telefont, vagy akár egy új laptopot, esetleg kávéfőzőt. Aztán egy pillanat leforgás alatt megérkezik a rémisztő gondolat: vajon hány oldalas a használati útmutató?
A MediaMarkt szakértői praktikus tanácsokkal segítenek abban, hogy a karácsonyi ajándékok lehetőleg csak örömteli pillanatok hozzanak. Éppen ezért felhívják a figyelmet egy-két fontos szempontra is.
Okostelefon:
A mobiltelefonokat már viszonylag hosszú ideje nem csupán hívásokra vagy üzenetküldésre használjuk. A legújabb okoseszközökkel az interneten fellelhető összes információt elérhetjük, ráadásul a mindennapi életünk és a munkánk szerves és elengedhetetlen részei: ezen keresztültartjuk a kapcsolatot ismerőseinkkel, fizetünk, szervezzük a programjainkat, és nem utolsó sorban szórakozásra is használjuk, elég, ha csak a közösségi médiára, vagy a videókra, zenékre gondolunk. Ahhoz, hogy minden legalább olyan jól működjön, mint az előző készüléken, kövessük az alábbi lépéseket:
Mindig készítsünk biztonsági mentést a régi készülékről. Írjunk listát az elengedhetetlen applikációkról és szolgáltatásokról, hogy véletlenül se maradjon ki semmi, majd ellenőrizzük, hogy minden hozzáférést, felhasználónevet, jelszót tudunk-e!
Ajánlott megismerkedni részletesen a készülék menüjével és az abban bemutatott egyedi szolgáltatásokkal, hogy kihozzuk belőle a maximumot. A szakértők pedig azt javasolják, válasszunk egy felhőtárhelyet az adataink folyamatos biztonsági mentésére.
A használt okostelefon is érték! Semmiképp se dobjuk ki, és nem érdemes lomként tartani a fiók mélyén sem. Egyre több kereskedésben számítják be a használt készülékeket, amelyeket felújítva újra piacra dobnak. Jó tipp, hogy már garanciával is lehet jó minőségű használt mobilokat vásárolni.
Okosóra:
A hagyományos órákkal ellentétben egy okosóra nemcsak az időt mutatja, hanem értékes információkkal szolgál az egészségünkről és erőnlétünkről is. Miután üzeneteket és értesítéseket is megjelenít, tudatos felhasználóként figyeljünk arra, hogy az óra rezgésével mikor és milyen gyakran zavarhat bennünket. Nem érdemes hagyni például, hogy jelentéktelen közösségi média értesítések kizökkentsenek munka közben, vagy egy jóízű beszélgetés során.
Az okosórák egyik legnagyobb előnye az egészségügyi funkciók sokszínűségében rejlik. Érdemes megismerkedni a pulzusmérés, az EKG és az alváselemzés használatával! Ha éjszaka is viseljük az órát, mindenképp keressünk olyan beállítást, amivel az óra véletlenül sem zavarja meg az álmunkat.
Laptop
Egy új, gyors és szép laptoppal könnyebben megy a munka és a tanulás, de a szórakozás, például videó- vagy filmnézés során is nagyobb élményt nyújt. A kezdeti beállítások során érdemes létrehozni egy felhasználói fiókot, vagy belépni a már meglévőbe. Ez azért is hasznos, mert a fiókhoz többnyire felhőtárhely is tartozik, így nem kell az eszköz memóriájára kell hagyatkoznunk: több adatot tárolhatunk, a rendszeres, automatikus mentéssel pedig azok biztonságáról is gondoskodhatunk. Első hallásra komplikáltnak tűnhet, de fontos, hogy a laptop egyes alkatrészeinek (pl. videokártya, hangkártya) működését biztosító, úgynevezett driverek legfrissebb verzióját telepítsük. A legtöbb kereskedésben ezeket eleve beállítják, vagy felkínálják a beállítás lehetőségét a vásárlóknak.
Tablet
A tabletek a mobilok és a laptopok tulajdonságait vegyítik, tökéletes eszközök szórakozáshoz, olvasáshoz és akár munkához is. A kezdeti beállítások után érdemes letölteni a kedvenc alkalmazásainkat, legyen szó streaming szolgáltatókról, e-könyv olvasókról vagy akár a munkához, tanuláshoz szükséges appokról. Ha rajzolásra vagy grafikai munkára használjuk a tabletet, érdemes beszerezni egy érintőceruzát is, ami jelentősen megkönnyíti a precízebb munkát.
Automata kávéfőző
Mennyei illatokat varázsolhat a konyhába egy vadonatúj kávéfőző, de ahhoz, hogy sokáig örömöt okozzon, érdemes figyelni a karbantartásra. Már az első használat előtt állítsuk be a vízkeménységet a használati útmutató alapján, majd öblítsük át a gépet. Rendszeresen tisztítsuk és alkalmazzuk a vízkőtelenítő funkciót a leírásnak megfelelően, hogy hosszú távon is tökéletesen működjön. Kísérletezzünk különböző kávéfajtákkal és őrlési finomságokkal, amíg meg nem találjuk a számunkra legideálisabb ízeket. Egy jó minőségű kávéfőző nagy kincs, tipikusan olyan termék, amelynél megfelelő karbantartással, odafigyeléssel jóval több, mint 10 évig is kitűnő szolgálatot tehetnek egy családnak, vagy akár munkahelyi közösségnek. Kiterjesztett garanciával sokáig el lehet kerülni az esetleges gyártói hibából fakadó kellemetlenségeket.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Multifunkciós, három az egyben projektort mutat be az LG
Két vadonatúj otthoni projektort is bemutat a 2025-ös CES kiállításon az LG Electronics (LG). A modellek teljesen új koncepcióval érkeznek: úgynevezett életmód-projektorok, amelyeket a helytakarékosság jegyében terveztek meg.
A CES innovációs díját kiérdemlő PF600U egy sokoldalú készülék, amely egyszerre projektor, Bluetooth-hangszóró és LED hangulatlámpa, a CineBeam S (PU615U modell) pedig az LG eddigi legkisebb 4K ultrarövid vetítési távolságú (Ultra Short Throw, UST) projektora. Az új modellek a népszerű, 2024-es LG CineBeam Q méltó utódai: kivételes képminőségükkel, egyedi formatervükkel és könnyű kezelhetőségükkel ideális kiegészítői a modern otthonoknak.
PF600U: Sokoldalú társ három funkcióval
A CES innovációs díját is kiérdemlő, úttörő PF600U egy multifunkcionális készülék, amely bármilyen életteret hangulatossá varázsol. Projektorként, Bluetooth-hangszóróként és LED-hangulatlámpaként is funkcionál: legyen szó otthoni mozizásról, relaxáló vizuális élményről vagy hangulatvilágítással kiegészített zenehallgatásról, ezzel a készülékkel élménnyé válik a kikapcsolódás.
Az állólámpa-szerű, állványos kialakítás kényelmes használhatóságot és könnyű elhelyezést garantál bármilyen térben. A készülék FHD (1920 x 1080) felbontással és 300 ANSI lumenes fényerővel érkezik, az LG tévékészülékeiből ismert, beépített webOS platform révén pedig számos streaming szolgáltatáshoz egyszerű hozzáférést kínál. A projektor passzív membránokkal ellátott sztereó hangszórói gazdag és telt hangzást kínálnak, míg a beépített LED-hangulatlámpa kilenc színnel és öt fényerősségi szinttel fokozza a hangulatot. A 110 fokban dönthető fej és az automatikus képernyőbeállítás funkció jóvoltából a rendkívül sokoldalú projektorral nem csak házimozi-est, de hangulatos buli is kerekedhet.
CineBeam S: Kompakt 4K UST projektor
A CineBeam S az LG legkisebb ultrarövid vetítési távolságú (UST) 4K projektora, amely a kiemelkedő képminőséget elegáns, kompakt és könnyen hordozható kialakítással ötvözi. Kis mérete ellenére lenyűgöző 4K UHD (3840 x 2160) felbontást és 500 ANSI lumen fényerőt garantál, és a DCI-P3 színskála 154 százalékos lefedettségével élénk, valósághű képet produkál. Az ultrarövid vetítési távolságnak köszönhetően a projektor mindössze néhány centiméterre a faltól elhelyezve is 40 és 100 hüvelyk közötti képet képes vetíteni, így anélkül teszi lehetővé a hatékony helykihasználást, hogy az a nézői élmény rovására menne.
A minimalista kialakítású, fémes hatású CineBeam S kiváló kiegészítője a modern belső tereknek. A gazdag és magával ragadó hangzásról a beépített Dolby Atmos sztereó hangrendszer gondoskodik. Az LG webOS platformon keresztül a felhasználók ezzel a modellel is kényelmesen hozzáférhetnek a legnépszerűbb streaming szolgáltatásokhoz. Az olyan intuitív funkciók, mint az automatikus képernyőbeállítás, a falszín-korrekció vagy a képernyő méretezése/eltolása kényelmes beállítást és mindig optimális képmegjelenítést biztosítanak, a szoba és a vetítésre használt falfelület jellemzőihez igazodva.
„A PF600U sokoldalúságával és a CineBeam S kompakt, ultrarövid vetítési távolságú kialakításával az LG új mércét állít fel a legkülönbözőbb tereket és felhasználói igényeket kiszolgáló életmód-projektorok terén” – mondta YS Lee, az LG alelnöke, Média és szórakoztatóelektronika üzletágának IT-termékekért felelős vezetője. „Az LG elkötelezett az olyan sokoldalú projektorok fejlesztése mellett, amelyek élménnyé teszik az otthon töltött időt.”
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Az LG megkezdi a világ első átlátszó, vezeték nélküli 4K OLED televíziójának értékesítését
Az LG Electronics (LG) világszerte megkezdi a 77 hüvelykes LG SIGNATURE OLED T, azaz a világ első átlátszó és vezeték nélküli 4K OLED tévéjének értékesítését.
Az úttörő modell idén decemberben már megvásárolható az Egyesült Államokban, és hamarosan további piacokon is elérhető lesz.
A 2024-es CES kiállításon bemutatott LG SIGNATURE OLED T mind technológiai, mind formatervezési szempontból hatalmas ugrást jelent. A csúcstechnológiás, önálló fénykibocsátásra képes pixelekből álló képernyő képes átlátszóból hagyományos kijelzővé alakulni, ez az egyedülálló képesség pedig egyrészt garantálja a hagyományos OLED kijelzők esetében megszokott nézői élményt, másrészt példátlan szabadságot nyújt a lakberendezés terén. Az LG világszerte elismert átlátszó OLED képernyője korábban felkerült a TIME magazin legjobb találmányainak 2024-es listájára (Best Inventions 2024), és összesen öt innovációs díjat – köztük egy, a legjobb újdonságoknak járó Best of Innovation elismerést – kapott a 2024-es CES kiállításon.
A felhasználók egyetlen gombnyomással könnyedén válthatnak az átlátszó és hagyományos üzemmódok között. Átlátszó üzemmódban az OLED T olyan futurisztikus élményt nyújt, amelynek varázsát csak akkor érthetjük meg igazán, ha saját szemünkkel látjuk. A képernyőn a tartalom úgy jelenik meg, mintha a levegőben lebegne, a vizuális elemek pedig a környező tér „összeolvadásával” szinte hipnotikus hatást keltenek.
Az LG OLED T ráadásul nem csak megjelenésében különleges: egy sor, a készülék egyedi képességeit kihasználó funkcióval teszi igazán különlegessé a felhasználói élményt.
E funkciók egyike a T-Objet nevű Always-On kijelző, amely képernyőt átlátszó digitális vászonná alakítja át: ideális a művészeti alkotások, videók vagy fényképek elegáns megjelenítésére. Hasonlóan izgalmas megoldás az ún. T-Bar, amely egy információs sáv a képernyő alján, ami a felhasználó számára érdekes sporteredményeket, az okosotthon-eszközök állapotát, de időjárás-előrejelzéseket és az éppen lejátszott dal címét is kijelzi. A képernyő többi része ilyenkor kikapcsolt állapotban marad, így az LG „gyakorlatilag láthatatlan” kijelzője mögötti tér szabadon látható. A kényelmes használatot szolgálja továbbá a T-Home nevű felhasználói felület, amely rendezett áttekintést nyújt az elérhető szolgáltatásokról, valamint gyors hozzáférést biztosít az alkalmazásokhoz, beállításokhoz és egyéb funkciókhoz.
Lenyűgöző, 77 hüvelykes képernyőmérete ellenére az LG OLED T-vel bármely helyiség nagyobbnak érződik. A készülék olyan szabadságot kínál, amit a hagyományos tévék nem képesek megadni: átlátszósága miatt a tér bármely pontján elhelyezhető anélkül, hogy tolakodó lenne. Az OLED T-t akár az ablakok elé is rakhatjuk anélkül, hogy a természetes fénytől vagy a kilátástól elzárnánk a szobát.
Az LG saját fejlesztésű Zero Connect Box-a egy veszteségmentes, késleltetés nélküli, kábelmentes mozgókép- és hangátviteli megoldás*, amellyel az OLED T az esztétikai értéke mellett fokozott szórakozási élményt is ígér. A 4K tartalmakat a készülék 120 Hz-es változó képfrissítési rátával képes lejátszani, továbbá NVIDIA G-SYNC® kompatibilis és AMD FreeSync Premium tanúsítvánnyal is rendelkezik, így a tévén mindig szakadozásmentes marad a játék. A felhasználók így nem csak zavaró kábelek, de bosszantó képi tényezők nélkül is élvezhetik a kivételes képminőséget.
A tökéletes képminőség és a magával ragadó nézői élmény 2013-as piaci debütálásuk óta az LG OLED televíziók védjegye, és ez az LG SIGNATURE OLED T esetében sincs ez másképp. A modell valósággal életre kelti a képeket, élénk, pontosan reprodukált színekkel és végtelen kontraszttal. Az LG fejlett α (Alpha) 11 mesterségesintelligencia-processzorával az OLED T ráadásul önállóan optimalizálja mind a kép-, mind a hangminőséget, így páratlan vizuális és hangzásélményt nyújt.
„Az LG SIGNATURE OLED T egy kivételes, felhasználóközpontú innováció, amely egyedülálló és sokoldalú nézői élményt és példátlan térbeli lehetőségeket kínál” – mondta Park Hyoung-sei, az LG Média és szórakoztatóelektronika üzletágának elnöke. „Az LG továbbra is az innováció élvonalában marad azzal, hogy piacvezető OLED technológiáját egyedi formavilággal, átlátszó képernyőkkel, vezeték nélküli csatlakoztathatósággal és még sok mással kombinálja, így olyan páratlan fejlesztéseket kínál, amelyeket más tévégyártó nem tud megismételni.”
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Népszerű
A hétköznapi élet lenyűgöző pillanatait mutatják be a legjobb idei mobilfotók
Idén még megspórolható a szocho a TBSZ-nél
Újabb magyar siker a szuperszámítógépes világban
Amit a Black Friday utáni és a karácsony előtti csomagszállításról tudni érdemes
Prototípusok ellenőrzése 3D szkenneléssel és Geomagic Control X szoftverrel a szombathelyi TDK-ban
AI-alapú hálózati biztonsági asszisztenst indított a Zyxel
Így vásárolunk idén karácsonyra: a magyarok 47%-a praktikus ajándékokra esküszik
Kiberbiztonsági tanúsítványt szerzett az LG
Több évre kiszámítható bankolást ígér az alapszámla
Dubajban debütáltak a Huawei legújabb okoseszközei
Kapcsolódó cikkek
Technokrata.hu
Az LG bemutatja a világ első hajlítható 5K2K gamer monitorát
Magyar alkotók nemzetközi sikere az AI rövidfilmek világában
Siemens: fenntarthatósági mérföldkövek 2024-ben
Megvan az első bank, aki elindul a munkáshitellel
Minden századik magyart érintett már idén pénzügyi csalás
Jászberényből indulhat a méhészet globális reformja
A körforgásos gazdaságra fókuszál az SZTNH új, kkv-kat támogató kiadványa
Gazdasági érdek és lehetőség a fenntartható építés Magyarországon
Nemzetközi projektekben dolgozik együtt a HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat és a Széchenyi István Egyetem
Az LG OLED tévéinek legfontosabb AI és személyreszabhatósági innovációi mutatkoznak be az új QNED TV-modellekben
Műszaki-Magazin.hu
Szintet lépett tavaly Magyarországon a Schneider Electric
Új év, új és régi kihívások a logisztikában: 2025-ben hullámvasúton érezheti magát a szektor
Siemens: fenntarthatósági mérföldkövek 2024-ben
Geológiai rejtély megoldását segítheti az új Hold-térkép
A CATL 30 000 akkumulátorcsere-állomással indít új korszakot az akkumulátorcserében
A Z-generációs fiatalok határozott elképzelésekkel lépnek be a munka világába
Kritikus évek várnak az európai járműiparra
20 éves a szombathelyi sajtolás-hőkezelés terület
Sokan féltik otthonukat az elektromos tüzektől
Az EIT új innovációs képviseletet nyitott Magyarországon
Ajánljuk
Friss
-
Okoseszközök2 hét ago
Az LG will.i.am segítségével hangzás és dizájn szempontból is újragondolta az xboom hangszórómárkát
-
Okoseszközök2 hét ago
A Huawei vezeti a globális okosórapiacot az IDC adatai szerint
-
Egészség2 hét ago
Egészségünk a legfontosabb, az év minden napján
-
Okoseszközök2 hét ago
Az LG OLED tévéinek legfontosabb AI és személyreszabhatósági innovációi mutatkoznak be az új QNED TV-modellekben
-
Ipar2 hét ago
SZEnergy Team: három világrekord után sem áll le a fejlesztésekkel a Széchenyi-egyetem csapata
-
Ipar1 hét ago
Nemzetközi projektekben dolgozik együtt a HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat és a Széchenyi István Egyetem
-
Ipar1 hét ago
Gazdasági érdek és lehetőség a fenntartható építés Magyarországon
-
Okoseszközök5 nap ago
Az LG megkezdi a világ első átlátszó, vezeték nélküli 4K OLED televíziójának értékesítését