Gazdaság

Mit hívunk ma call centernek?

Daktela Call Center

A jól szervezett ügyfélszolgálati rendszer egy vállalkozás alapja. A call center rendszer ma már nem csak kapcsolatfelvételi eszköz, hanem egy barátságos márkaimázs kialakításának módja is. Call center szolgáltatásaink támogatják vállalkozását magas szintű ügyfélkapcsolatok kialakításában.

A call center egy ügyfélszolgálati rendszer, amelyben a kapcsolatfelvétel nagyrészben telefonon történik. Ma a kis-, közép-, és nagyvállalatok számára tervezett legmodernebb eszközök kissé eltérnek ettől a szabványos meghatározástól.

A telefonhívás, bár nagyon fontos mind a cég, mind az ügyfél szempontjából, jelenleg nem az egyetlen lehetőség a kapcsolatfelvételre. A szervizzel való beszélgetés e-mailben, chaten, SMS-ben és egyéb kommunikációs eszközökön keresztül történhet.

Az internet fejlődése új lehetőségeket nyitott meg az ügyfelek és a vállalkozások alkalmazottai előtt. Több csatorna potenciálisan könnyebb kapcsolatfelvételt és gyorsabb problémamegoldást jelent. Megfelelő módon használva ez a helyzet a vállalat nagyobb hatékonyságát és a szolgáltatást igénybe vevők elégedettségének növekedését jelenti.

A megnövekedett lehetőségek felkeltették az igényt olyan eszközök létrehozására, amelyek javítják az alkalmazottak és az ügyfelek közötti kapcsolatokat a különféle forrásokból származó információk puszta mennyiségében. Így alakultak a call center rendszerek contact center rendszerekké.

Jelenleg az ügyfélszolgálat egy alternatív szervezési formája – a virtuális call center – is egyre népszerűbb. Ez a megoldás korlátozza a vállalatnak által megvásárolandó berendezések számát. A call center virtuális verziójának megfelelő működéséhez csak internet-hozzáféréssel rendelkező számítógépekre van szükség.

Contact center rendszer – miért éri meg?

A szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek növekvő tudatossága új kihívások elé állítja a vállalkozásokat. Egyre népszerűbbek a ügyfelekkel/felhasználókkal való kapcsolattartás minőségét támogató megoldások, a cégek pedig a legjobb eszközöket keresik ezen a területen.

Az átfogó call center szolgáltatás megvalósítása lehetővé teszi a vállalat számára, hogy lépést tudjon tartani a változó normákkal, és jelentősen befolyásolja a cég zavartalan működését. Csökkenti annak kockázatát, hogy az ügyfelek a versenyre váltanak át. Ez az ügyfélszolgálati részleg alkalmazottainak kényelmét is jelenti.

Daktela call center megoldás – hogyan működik?

A Daktela call center egy átfogó ügyfélszolgálati eszköz azoknak a cégeknek, amelyek maximalizálni kívánják a kapcsolattartást az ügyfelekkel és/vagy felhasználókkal. Rendszerünk az összes kommunikációs csatornát egy platformon egyesíti. A telefonhívásokkal, a chat-üzenetekkel, a közösségi médiával és az SMS-ekkel kapcsolatos információkat egyetlen rendszer küldi el, amely figyeli, hogy milyen lépések történtek az ügymenetekben, illetve, milyen előrelépések történtek.

Az alkalmazottak tevékenységéről szóló jelentések és statisztikák egy távoli szerverre kerülnek, amely ezeket az adatokat tárolja, és lehetővé teszi azok kezelését bárhonnan, ahol van internet-hozzáférés.

Ezen felül rendszerünk lehetővé teszi korlátlan számú interaktív hangmenü létrehozását (IVR), amelyet az ügyfél meghallgat, majd a telefon billentyűzetén a megfelelő szám kiválasztásával folytatja. Az általunk létrehozott Voicebot Call Center végigvezeti az ügyfeleket a teljes folyamaton. Szolgáltatásunk lehetővé teszi beszélgetéseinek rögzítését is.

Az általunk kínált eszköz hibajegy-rendszeren (ticketing) alapul. Egy adott ügyféllel az összes kommunikációs csatornáról összegyűjtött információk átkerülnek a rendszerbe, és egyben jelennek meg. Szolgáltatásunk minden közösen kezelt ügyről átfogó jelentéseket, elemzéseket és adatvizualizációkat is készít.

Mik a rendszerünk előnyei?

Rendszerünket úgy hoztuk létre, hogy ügyfeleink zavartalan működése mindig biztosított legyen. A Daktela Call Center lehetőségek széles skáláját és egyedi eszközöket kínál, amelyek egyértelműen elkülönítik a beérkező információkat. A rendszerünket megkülönböztető jellemzők a következők:

  • intuitív felhasználói felület
  • jelentések és elemzések automatikus létrehozásának képessége
  • alkalmazottak jogainak testreszabásának képessége (jogosultság kiosztás)
  • a tárolt adatok biztonsága
  • az értesítések ellenőrzése átlátható jegyrendszerben
  • 14 napos ingyenes próbaidőszak

Milyen előnyökkel jár az Ön számára?

A magas színvonalú telemarketing szolgáltatások a vállalatnál nem csak az ügyfélszolgálati osztály jobb megszervezését jelentik. A hatékony call center rendszer megvalósítása számos előnnyel jár, amelyek közvetlen hatással vannak az Ön cégének széles körben értelmezett működésére.

Daktela Call Center

Ügyfél elégedettsége

A Call Center Daktelának köszönhetően növelheti cége First Contact Resolution (FCR) indexét. Ez annak az eredménye, hogy az ügyfélszolgálattal való első kapcsolatfelvételkor hány ügyet oldanak meg. Minél magasabb az FCR index, annál elégedettebbek a szolgáltatásait használó emberek. Ez a tényező stabil pozíciót és pozitív imázst épít ki a márkáról a piacon.

Szervezet és idő

A Daktela Call Center intuitív kezelőfelülete felgyorsítja az új munkatársak munkarendbe való bevezetésének folyamatát. Ennek eredményeként a kezdők gyorsabban válthatnak normál üzemmódba. Csökkenti a működés közbeni hibák kockázatát és növeli a cég hatékony működését. A Daktela Call Center riportokat és elemzéseket is készít, amelyek azonnal felhasználhatók.

Bevétel

Az egyszerűsített ügyfélszolgálati rendszer növeli a termékek és szolgáltatások értékesítését. Ez nagyobb nyereséget jelent vállalkozása számára. Emellett nem kell időt és pénzt vesztegetnie azzal, hogy további megoldásokat keressen a cég számára, mert a Daktela Call Center rendszeren belül minden szükséges szolgáltatás elérhető.

Amennyiben call center megoldást keres, vagy többet szeretne megtudni arról, hogy a Daktela hogyan támogatja vállalkozását, látogassa meg weboldalunkat vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.

Elérhetőségeink:

Értékesítés: +36 1 800 15 85

Technikai támogatás: +36 1 800 15 84

Email: daktela@daktela.hu


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Gazdaság

Nem ígérkezik könnyűnek a jövő a vetőmagszektor számára

Exportpiaci zavarok és áremelkedések nehezítik a hazai vetőmagszektor helyzetét, hosszabb távon pedig a klímaváltozás hatásait kellene tompítani a stratégiai jelentőségű ágazatban, hangzott el a Vetőmag Szövetség Szakmaközi Szervezet és Terméktanács gödöllői küldöttgyűlésén.

A rendezvényen a Vetőmag Szövetség-díjat az idei évben Pavelka Árpád vette át a több évtizedes kiemelkedő munkásságának elismeréseként.

„Ma két összetett kihívás áll a mezőgazdaság előtt: az egyik a klímaváltozáshoz való alkalmazkodás, a másik pedig a globalizáció miatt felértékelődő élelmiszer-szuverenitás kérdése, azaz az élelmiszerellátást minél nagyobb arányban hazai forrásokból kellene előállítani. A magyar mezőgazdaságban óriási potenciál rejlik, különösen a baromfi-, a sertés- és szarvasmarha-ágazatokban, a gabonafélék feldolgozásában, valamint a kertészetben. Mindezeknek az alfája és omegája a vetőmag, a biológiai alapok megteremtése, amely nélkül ezek az ágazatok nem lehetnek sikeresek. Ezért is mondhatjuk, hogy a hazai vetőmagszektor nemzetgazdasági jelentőséget tölt be a gazdaságunkban és minden eszközzel segíteni kell a fejlődését”

– hangsúlyozta Prof. Dr. Gyuricza Csaba rektor, a Vetőmag Szövetség Szakmaközi Szervezet és Terméktanács gödöllői küldöttgyűlésén.

A Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem rektora köszöntőjében kifejtette: az egész agrárgazdaság jövőjét jelenti az oktatás és a kutatás, ebben nagy lépést jelent az agrár-felsőoktatás integrációja a MATE létrehozásával. Az intézmény egyesíti az oktatást, a gyakorlati agrárkutatást és a gazdálkodást. Az agrártudományi központ Közép-Európában az egyik legnagyobb agrárfókuszú felsőoktatási intézménnyé vált, amely lendületet adhat az élelmiszergazdaságnak a jövőben.

A küldöttgyűlésen Takács Géza, a Vetőmag Szövetség elnöke kifejtette: nem csillapodnak a időjárási anomáliák, így az az ágazat kitettsége nem csökken a környezetben lezajló folyamatos változások miatt. A klímaváltozás annyira felgyorsult az utóbbi években, amelyre nagyon nehéz felkészülni. Különösen nagy kihívás egy olyan ágazatnak, amelynek legalább 10-15 évre előre kellene prognosztizálni, hogy a majdan köztermesztésbe kerülő fajtáknak milyen körülményeknek kell megfelelniük.

„Az időjárás rendkívül kiszámíthatatlanná vált. Ez akkora nyomást helyez a termelésre, amelyet korábban elképzelni sem tudtunk. A globális hőmérséklet-emelkedés nálunk is tapasztalható, a 2023-as év a legmelegebb évünk volt 1850 óta. A Kárpát-medencében a prognózisok szerint az átlaghőmérséklet 2050-re 1,5-2 fokkal, 2100-ra akár 3,5-4 fokkal is emelkedhet. A térség vízszegénnyé válhat a jövőben. Utóbbi jelei az Alföldön már láthatóak, itt gyakorlatilag az elmúlt években többször is rendkívüli aszály sújtotta a térséget. Az idei tavaszi vetés is pont csapadékszegény időszakra esett. A legfontosabb cél a helyzet kezelésre az öntözés fejlesztése. A szakmai elkötelezett és tudatosan készülve a kihívásokra, óriási energiát fordít minden területen arra, hogy új, stresszhelyzeteknek ellenállóbb fajtákat nemesítsen”

– ismertette Takács Géza.

A Vetőmag Szövetség Szakmaközi Szervezetnek és Terméktanácsnak 1205 tagja van. A vetőmag-előállítás hazánkban mintegy 110 ezer hektáron zajlik, az előállított vetőmagok értéke meghaladja a 180 milliárd forintot. Ebből a hazai gazdaságok igényeinek kiszolgálása mellett jelentős exporttevékenységet folytatnak az ágazat szereplői. A legjelentősebb célországok közé az Európai Unió és a Független Államok Közösségének államai tartoznak.

Az exportorientált ágazat számára nagy problémát jelent az orosz-ukrán háború, amelynek következményeként a keleti piacokra irányuló vetőmagexport visszaesett. A konfliktushelyzet és az Oroszországban bevezetett adminisztrációs szabályok miatt négy év alatt az Oroszországba irányuló kukorica vetőmagexport a negyedére csökkent. Ezt a kiesést jelenleg a többi piacon nem lehet pótolni. Ezen felül az inputanyagok árának folyamatos emelkedése is nehéz helyzetbe hozta a szektort.

Takács Géza a szövetség munkájával kapcsolatban elmondta: rendkívül fontos a szerteágazó vetőmagágazati információk folyamatos összegyűjtése és a tagság, valamint a kormányzat felé való közvetítése. A szakember kiemelten fontosnak és példaértékűnek nevezte a Gabonatermesztők Országos Szövetségével és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamarával minden évben megvalósított kukorica, őszi búza és őszi káposztarepce posztregisztrációs fajtakísérleteket, amelyek objektív eredményeket adnak a vizsgált fajták teljesítményéről és nagy érdeklődésre tartanak számot a gazdálkodók körében.

A küldöttgyűlésen a szövetség vezetői átadták az idei Vetőmag Szövetség-díjat. Varga Dóra üvegművész alkotását 2024-ben Pavelka Árpád kapta, aki négy évtizede dolgozik a zöldségvetőmagok területén. Emellett a szakember tevékeny szerepet vállalt a Vetőmag Szövetség elnökségében, éveken át vezette a zöldségvetőmag szekció munkáját, képviselte hazánkat a Nemzetközi Vetőmag Szövetség elnökségében, valamint aktívan segítette a szervezet nemzetközi kapcsolatainak erősítését.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Gazdaság

Egyetemi tanszéket alapított a Toyota Sakura

Az ország egyik legpatinásabb műszaki felsőoktatási intézményének és a Toyota egyik legjelentősebb hazai márkakereskedésének az együttműködéséből született oktatási központban a jövő hajtástechnológiáival ismerkedhetnek a mérnökpalánták.

A Toyota a világ legnagyobb autógyártójaként és a japán gazdaság első számú szereplőjeként kiemelt jelentőségű küldetésének tekinti, hogy gondoskodjon az emberi társadalom jövőjéről. Ezen sokrétű tevékenységeiben mindig is kiemelt szerep jutott a tudásátadás, az oktatás, a tudományos és szakképzés feladatkörének. Tojoda Eicsi, a cégalapító Tojoda Kiicsiro unokatestvére már 1977-ben megfogalmazta azt az álmát, hogy a Toyota „a kutatás és a kreativitás szellemiségét tiszteletben tartva” egy saját egyetemet alapítson szűkebb hazájában, Aicsi prefektúrában, amelynek küldetése, hogy az anyavállalathoz hasonlóan „arra törekedjen, hogy az élen járva feltérképezze a tudomány és a technológia számára a követendő irányt.” Ez az egyetem, a Toyota Technical Institute 1981-ben tárta ki kapuit, 1995-ben PhD programot indított, 2003-ban pedig Chicagóban megnyitotta tengerentúli intézetét.

Ha a műszaki felsőoktatás és az autóipar ilyen léptékű összefonódása nem is mondható jellemzőnek, a Toyota az elmúlt évtizedekben a világ minden részén ösztöndíjakkal, gyakornoki programokkal és egyéb projektek útján törekedett arra, hogy helyi és nemzeti szinten egyaránt hozzájáruljon a jövő technológiai szakembereinek a gyakorlati és elméleti képzéséhez. Ehhez a nemes hagyományhoz csatlakozik most Magyarország, ahol a Toyota egyik legjelentősebb márkakereskedése példa értékű együttműködési megállapodást kötött egy évszázados múltra visszatekintő hazai egyetemmel.

Az 1992-ben alapított Toyota Sakura és az Óbudai Egyetem Kandó Kálmán Villamosmérnöki Kara, amely elődintézményei révén több mint száz éve számít az elektrotechnikai képzés egyik hazai fellegvárának, példa értékű együttműködési megállapodást írtak alá egy kihelyezett tanszék létesítéséről. Az új oktatási egység a Toyota legfontosabb hajtástechnológiai kompetenciáit kiaknázva a hidrogén és hibrid rendszerek rejtelmeibe fogja bevezetni a jövő mérnökgenerációit. Különösen aktuális és piacképes területekről van szó.

A Toyota Prius által 1997-ben bevezetett hibrid hajtástechnológia mára a világ legszélesebb körben alkalmazott alternatív hajtási módozatává vált, amellyel különösen költséghatékony módon érhető el fogyasztás- és emissziócsökkentés. A többféle módon (tüzelőanyagcellában elektromos energia előállítására, vagy belső égésű motorban elégetve), kiemelkedő hatásfokon felhasználható hidrogén előtt pedig gyakorlatilag végtelen távlatok állnak, mint az emberiség hosszú távú energiaellátásának legígéretesebb eszköze.

A műszak tudományos együttműködések, általános és középiskolai szemléltető és ismeretterjesztő programok, valamint az elmúlt években végzett felsőoktatási képzések terén komoly tapasztalatokkal rendelkező Toyota Sakura támogatásával megvalósuló tanszék ilyen módon az autóipar jelenében és jövőjében egyaránt releváns tudást fog átadni a hallgatóknak. A képzés olyan kompetenciával vértezi fel őket, amelyeket a tudományos életben és a gyakorlati munka során egyaránt közvetlenül és azonnal fognak tudni hasznosítani. Hozzáadott értékként a Toyota átfogó filozófiája és a Sakura vállalkozási tapasztalatai is érvényesülnek a tanszék életében, amelyre évtizedek óta meghatározó irányító elvként tekintenek a modern projekt- és vállalatirányítási gyakorlatokban.

A közös tanszék alapításáról szóló együttműködési megállapodást május 6-án írta alá Füredi István, a Toyota Sakura alapító tulajdonosa, valamint Prof Dr. Kovács Levente, az Óbudai Egyetem rektora, Szilasi János Toyota Sakura vezérigazgató, az új tanszék vezetője jelenlétében. A két szervezet együttműködése egyébként nem csak szakmai, hanem közösségi alapokon is nyugszik, hiszen mindketten a főváros harmadik kerületét tekintik otthonuknak. A tanszék a lehető leghamarabb megkezdi munkáját, a pontos szakmai részletekről a felek később adnak ki részletes tájékoztatást.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Gazdaság

Intelligens világításvezérlést kaptak a francia Lidl-üzletek

IoT világítási megoldásokkal teszik fenntarthatóbbá a működésüket.

Felére csökkentette egyes üzleteinek világításból adódó energiafogyasztását a Lidl Franciaországban. A kiskereskedelmi üzletlánc a Siemens francia vállalatát választotta partnernek, hogy az elmúlt három évben együttműködve 13 bolt és két logisztikai üzem energiahatékonyságát javítsák.

Többfunkciós IoT-szenzorokat szereltek fel az érintett épületekben, amelyek valós idejű adatokat továbbítanak a világításvezérlő rendszer számára, például egy-egy terület hőmérsékletéről, a napsugárzás mértékéről, valamint az adott részlegen történő mozgásokról. Ezek alapján a szoftver képes dinamikusan optimalizálni a fényszinteket, és lekapcsolni a lámpákat a nem használt területeken.

A felhasználói igényeket akár előjelezni is képes, intelligens világításvezérlés emellett segít az üzemeltetőknek feltérképezni a vásárlói szokásokat, még kényelmesebbé téve így a vásárlást.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Facebook

Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Friss