Connect with us

Gazdaság

GEFCO VISIBILITY – új online szolgáltatással segíti a GEFCO ügyfeleit

Az ESKA már alkalmazza az új fejlesztést

A GEFCO az autóipari logisztika európai vezetője és a globális multimodális ellátási lánc szakértője, a GEFCO VISIBILITY webes szolgáltatás bevezetésével támogatja ügyfeleit a szállítmányozási folyamat hatékonyabbá tételében.

A Wise Tech Global által fejlesztett GEFCO VISIBILITY, biztonságos és személyre szabott web portál, ahol a felhasználók az összes szállítmányozáshoz kötődő folyamatot kezelhetik a foglalástól a számlázásig.

A WiseTech Global felhőalapú szoftvermegoldásokat fejleszt a logisztikai ipar szereplőinek. Kiemelkedő terméke a CargoWise One, amely a logisztikai társaságoknak kínál átfogó, teljes körű megoldást az integráció, az automatizálás és a kommunikációs folyamatok javítására az ellátási láncban.

A GEFCO VISIBILITY lényegében ezt a megoldást tette elérhetővé a GEFCO saját ügyfelei számára. A fejlesztés segítségével könnyebb az árufuvarozások kezelése és lehetségessé válik az ügyfelek rendszereihez történő kapcsolódás, egyszerűsítve, átláthatóbbá téve a folyamatokat és optimalizálva az együttműködést. A megoldásnak köszönhetően az ügyfelek csupán néhány kattintással kezelhetik a légi, tengeri, közúti vagy vasúti szállítmányaikat, és követhetik azok státuszát, mindezt üzleti igényeikhez igazítottan, testreszabott módon.

Az eszköz különböző modulokat kínál. Ezek közül kiemelkedik a „reporting modul”, melynek segítségével részletes jelentéseket lehet készíteni a szállítmányozási tevékenységről. Ugyanígy hangsúlyos a „pénzügyi modul”, amivel a legfrissebb pénzügyi adatokhoz férhetnek hozzá a GEFCO ügyfelei. A „kivételmenedzsment modul” segítségével pedig az ügyfelek automatikus értesítést állíthatnak be, ha eltérés történik a szokásos szállítási folyamathoz képest, vagy ha egy szakasz lezárult.

A GEFCO VISIBILITY képes kapcsolódni a GEFCO hanggal aktiválható szállításkövetési rendszeréhez, a TRACY-hez is, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy hang-parancsok révén kulcsfontosságú szállítmány információkat kapjanak a Smart Speaker technológia segítségével.

Hans Stokman, a GEFCO Freight Forwarding IT és innovációs igazgatója a fejlesztés kapcsán elmondta:

„A szállítmányozási feladatok menedzselése a mai globális piacon rendkívül összetett, éppen ezért mi folyamatosan keressük a lehetőségeket, hogy ügyfeleink ezeket a folyamatokat a lehető legegyszerűbb módon kezelhessék. A GEFCO VISIBILITY egyablakos ügyintézési lehetőséget biztosít minden ügyfelünk szállítmányozási tevékenységéhez. A rendszer felhasználóbarát felületen keresztül teszi hozzáférhetővé az összes olyan fontos funkciót, amely szükséges a multimodális szállítmánykezeléshez. Folyamatosan fejlesztjük szolgáltatási kínálatunkat az ügyfeleink visszajelzései alapján, hogy lépést tartsuk a gyorsan változó iparággal.”

Az új szoftvert már számos GEFCO ügyfél sikeresen alkalmazza, köztük a cég régi partnere, a könyv, játék és csomagoló megoldásokat gyártó ESKA vállalat is.

Roelof Cuperi, az ESKA globális szállítási igazgatója kiemelte:

„Globális gyártóként fontos, hogy a szállítmányok kezelése és nyomon követése az ellátási láncunkban a lehető legésszerűbb és leghatékonyabb módon történjen. A GEFCO VISIBILITY elengedhetetlen részévé vált szállítmány-kezelési folyamatunknak, hatékonyságot és átláthatóságot hozva minden üzletágunkba.”

A globális ellátási lánc követelményeivel összhangban a GEFCO az ESKA számára olyan megoldásokat biztosít, amelyek révén a vállalat még tovább javíthat szállítmányozási tevékenységének hatékonyságán, a GEFCO VISIBILITY átláthatóságából és könnyű használatából adódóan. Az ESKA volt az egyik első GEFCO ügyfél, aki bevezette a TRACY-t, ezzel olyan színvonalú ügyfélkiszolgálást alkalmazva, amely lehetővé teszi számukra, hogy megfeleljenek a legmagasabb szintű vevői elvárásoknak, és továbbra is kiválóan kezeljék a napi szállítmányokat.

A GEFCO VISIBILITY már 78 nyelven, 48 országban érhető el a GEFCO ügyfeleinek.

Gazdaság

Magyarországon is elindult a Wolt és a Telekom együttműködése

Május 12-től a Magyar Telekom ügyfelei díjmentesen aktiválhatják a Wolt+ előfizetést, a Wolt havidíjas szolgáltatását, amely ingyenes házhozszállítást és exkluzív kedvezményeket biztosít számos étterem, élelmiszerbolt és egyéb helyi üzlet kínálatához.

A Deutsche Telekom és a Wolt együttműködésének eredményeként a telekomosok ezekhez az előnyökhöz most 6 hónapig díjmentesen férhetnek hozzá a Magenta Moments kedvezményprogramon keresztül. Sőt, a Magenta 1-es ügyfelek ezúttal is még többet kapnak, hiszen ők 12 hónapig élvezhetik a Wolt+ előnyeit.  A díjmentes 6 hónapos Wolt+ előfizetést biztosító egyedi kuponkódot a Telekom alkalmazás Magenta Moments menüpontjában kérhetik le az ügyfelek év végéig.  A Magenta 1-eseknek szóló, 12 hónapos díjmentes Wolt+ előfizetést biztosító kedvezménykód pedig május 18-ig igényelhető, és a lekéréstől számítva 1 hónapig aktiválható a megadott linken keresztül. Az együttműködés tovább erősíti a Telekom azon törekvéseit, hogy a Magenta Moments program ajánlataival megkönnyítse és színesítse az ügyfelek mindennapjait, és extra törődést, odafigyelést biztosítson számukra.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Gazdaság

Így lesz a feszültségből stratégiai előny a munkahelyen

A vezetőknek új gondolkodásmódra van szükségük ahhoz, hogy a bizonytalanságból és az új típusú munkahelyi feszültségekből előnyt kovácsoljanak.

A mai, egyre gyorsabban változó világban már nem működnek a kivárásra épülő stratégiák vagy a kizárólag pénzügyi eredményekre fókuszáló szemlélet. A Deloitte szakértői szerint ehelyett a döntéshozatal során egyensúlyt kell teremteni az üzleti és emberi szempontok között – ezek ugyanis kölcsönösen erősíthetik egymást.

A szervezetek és a munkavállalók közötti feszültségek várhatóan fokozódni fognak, amiben a mesterséges intelligencia (AI) térnyerése is szerepet játszik. A vezetőknek emiatt olyan döntéshozatali megközelítést kell alkalmazniuk, aminek középpontjában az emberi teljesítmény áll, pontosabban az üzleti és emberi eredmények egyensúlya. A Deloitte legfrissebb Globális Humán Erőforrás Trendek 2025 tanulmányában három kulcsdimenziót (munka, munkaerő, szervezet és kultúra) vizsgáltak. A szakértők szerint mindhárom területen olyan feszültségek azonosíthatóak, amelyeket a szervezetek megfelelő megközelítéssel potenciális lehetőségekké alakíthatnak.

A tavalyi felmérésünk eredményei azt mutatták, hogy növekszik a feszültség az üzleti és emberi szempontok között. Az idei válaszok alapján ezek összehangolása sem megy egyik napról a másikra. A felmérésben résztvevő szervezetek mindössze 6 százaléka tett érdemi lépéseket annak érdekében, hogy beépítse stratégiájukba az emberközpontú értékteremtést. Sokan továbbra is csak a gyors üzleti eredmények elérésére koncentrálnak, háttérbe szorítva a hosszú távon jelentkező emberi eredményeket, pedig ezek nem egymást kizáró tényezők. Az üzleti és emberi szempontok együttes figyelembevétele hozhat valódi és hosszú távon fenntartható eredményt

– mondta Csépai Martin, a Deloitte HR tanácsadási üzletágának igazgatója.

A vezetők szerepe és kihívásai: A vezetők ma olyan, egymással ellentétes kihívásokkal néznek szembe, mint a pénzügyi elvárások rövid távú teljesítése és a hosszú távú stratégiai célok elérésének biztosítása. Emellett az AI térnyerése is újfajta kihívásokat teremt. A vezetőknek bizalmat kell építeniük és csapataikat is fel kell készíteniük a mesterséges intelligenciával való együttműködésre, ugyanis a vezetés célja ma is az, hogy másokkal együttműködve, az emberi teljesítményt kiaknázva teremtsen értéket.

Döntéshozatal a bizonytalanságban: A bizonytalan környezet fegyelmezett, adatvezérelt döntéshozatalt követel. A jó döntésekhez elengedhetetlen releváns adatok használata, az érintettek bevonása, de nem a konszenzus kedvéért, hanem a megalapozott döntések érdekében. Fontos, hogy a döntési jogkörök ott legyenek, ahol valódi tapasztalat van – például az AI integrációját érintő kérdésekben.

A stabilitás és agilitás egyensúlya: A munkavállalók stabilitásra vágynak, a szervezetek viszont agilitásra törekednek. Az új munkamodell kialakítása akkor lehet sikeres, ha lehetőséget teremt mindkettőre – például úgy, hogy időt biztosítanak a munkavállalóknak a valóban értékteremtő feladatokra, és csökkentik a felesleges terheket.

Együttműködés a mesterséges intelligenciával: Az AI térnyerése megköveteli, hogy a szervezetek újragondolják a munkavállalói értékajánlatukat. Az emberek már nemcsak munkát keresnek, hanem olyan környezetet, ahol együtt fejlődhetnek a technológiával. Fontos felismerni, hogy a mesterséges intelligencia nem az emberek helyére lép, hanem kiegészíti a humán képességeket.

Egy másik probléma a tapasztalati szakadék. Sok új belépő nem rendelkezik a szükséges tapasztalattal, miközben a belépő szintű lehetőségek is szűkülnek. Ennek áthidalására a munkáltatók, álláskeresők és oktatási intézmények részéről is új szemléletre van szükség.

Technológia, az új értékalap

A technológiai beruházásokat már nemcsak hatékonysági szempontok alapján kell értékelni, hanem figyelembe kell venni azok hatását az emberi teljesítményre is. Az új technológiai döntésekhez új mérési és értékelési rendszerekre van szükség, amelyek összhangban vannak az üzleti és emberi célokkal.

Teljesítmény és motiváció

A dolgozók motivációjának megértése kulcsfontosságú a teljesítmény felszabadításához. A marketing már régóta alkalmazza a motivációközpontú megközelítést – a HR-nek is érdemes ezt követnie. Ugyanakkor a hagyományos teljesítménymenedzsment nem elegendő. Nem várható el, hogy egyetlen folyamat oldjon meg minden emberi teljesítménnyel kapcsolatos kérdést. Ehelyett rendszerszintű, hosszú távú megközelítésre van szükség.

A szervezetek egyre több feszültséggel néznek szembe, de fontos felismerni, hogy ezek nem problémák, hanem lehetőségek. Az üzleti és emberi szempontokat egyensúlyban tartó vezetés képes ezekből előnyt kovácsolni. Ehhez viszont új gondolkodásmódra, bátor döntésekre, rendszerszintű változtatásokra és a mesterséges intelligencia aktív integrálására van szükség. A siker kulcsa az, hogy a vezetők, hosszú távon is fenntartható módon tudjanak egyensúlyt teremteni a nyereség és az emberi érték között

– összegezte Dankó Nóra, a Deloitte Magyarország HR tanácsadási üzletágának szenior tanácsadója.

A teljes Globális Humán Erőforrás Trendek 2025 tanulmány letölthető a Deloitte weboldaláról: https://www2.deloitte.com/content/dam/insights/articles/glob187692_global-human-capital-trends/DI_2025-Global-Human-Capital-Trends.pdf


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Gazdaság

Új vezető a Yettel marketing igazgatóságának élén

Május 6-tól Simon György irányítja a Yettel lakossági marketing igazgatóságát.

Simon György több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, karrierje jelentős részében az infokommunikációs szektor különböző területein szerzett tapasztalatot, majd az elmúlt három évben a Szerencsejáték Zrt.-nél dolgozott, ahol digitális lottójátékok fejlesztésére összpontosított. Innen tér vissza a telekommunikációba a Yettel Magyarország lakossági marketing igazgatójaként.

György a Budapesti Corvinus Egyetemen szerzett közgazdasági diplomát, az egész életen át tartó tanulás és a fiatalok mentorálása is közel áll a szívéhez – tanárként is kipróbálta magát, egy évben számvitelt tanított középiskolás fiataloknak. Vezetőként nagyra értékeli az együttműködést és a pozitív légkört, hiszi, hogy ezek nélkül hosszú távon nem lehetséges igazán sikeres csapatot építeni. Dolgozott már agilis szervezetekben, a hagyományos marketingstratégiák mellett szenvedélyesen rajong az intelligens digitális megoldásokért, új vagy újragondolt megközelítéseket alkalmaz és szilárdan hiszi, hogy igazi sikert csak valódi ügyfélélmény és értékteremtés révén lehet elérni.

Magánéletében mély szenvedélyt érez a városi vasúti közlekedési hálózatok története iránt, és szeret feleségének és két gyermekének főzni.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement Hirdetés
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss