Szórakozás

Bemutatták a Call Of Duty – Vanguard multiplayer verzióját

call of duty

Elkezdett körvonalazódni, hogy mire számíthatunk az idén érkező, a második világháborúba visszatérő Call of Duty epizódtól.

Hivatalosan is leleplezte a Sledgehammer Games az idén érkező Call of Duty epizód, a Vanguard többjátékos módját. A bemutató alatt olyan újdonságokat is megmutattak a fejlesztők, mint például a tactical destruction, ami egy népszerű FPS mechanikáját ülteti át a CoD világába.

Alább olvashattok minden fontos információt, amire fény derült az esemény alatt.

Pályák

A sorozat történetében a Vanguard az első olyan epizód, ami 20 pályával fog elrajtolni, amik közül mindegyik elérhető lesz az összes platformon, minden játékosnak. Ezek közül 16 az általános multiplayerhez, míg a maradék négy a korábban elérhető tesztből ismert Champion Hillhez készült.

Új játékmód

A Sledgehammer csavart egyet a Hardpoint módon. A Patrol játékmódban ugyanazok a szabályok lesznek, mint elődjében, annyi különbséggel, hogy mostantól az elfoglalandó pont folyamatosan mozgásban marad.

Tactical destruction

Az új mechanika leginkább a Rainbow Six: Siege-ből lehet ismerős. A tactical destruction a Vanguardban lehetővé teszi, hogy egyes pályaelemeket szétromboljuk, hatékonyságunkra azonban kihatással lesz, hogy milyen anyag alkotja azokat és milyen kaliberű fegyverrel próbálkozunk. Ennek köszönhetően alaposan megváltozhat az eddig megszokott gameplay, hiszen jelentősen lecsökkenhet a könnyen biztosítható pozíciók száma, ami még pörgősebb meccseket eredményezhet.

Blindfire

A blindfire szintén egy olyan funkció, ami korábban még nem szerepelt egy Call of Duty játékban sem. Az új mechanika lehetővé teszi, hogy fedezék mögül tüzeljünk, cserébe viszont jóval pontatlanabb lesz a célzásunk.

Nem lesznek frakciók

Éles váltás a korábbi epizódokhoz képest, hogy a Vanguard csapatalapú módjaiban a játékosok által készített fiktív karakterekből alkotják majd hadviselő felek seregeit.

Az új rendszernek köszönhetően választhatunk majd, hogy “milyen intenzitású meccset szeretnénk játszani. Az opciók a következők lesznek:

  • Tactical: Ez a klasszikus 6v6 élményt nyújtja majd.
  • Assault: Kiegyensúlyozott játékmód, amelyben nem lesz folyamatosan darálás, mégis sok célpontot választhatunk majd. A bétában a játékosszám 20 48 fő között lesz.
  • Blitz: A legpörgősebb élmény, ahol valószínűleg sosem lesz időnk az összes töltényünket ellőni.

Így változik a fegyverek testreszabása

A Gunsmith módban mostantól nem korlátozzák, hogy hány kiegészítőt aggatunk a fegyvereinkre, ezért egyes puskákra akár tízet is elbírnak majd. A fejlesztők szerint így több ezer variáció születhet, azonban elmondták, hogy nagyon odafigyelnek az egyensúlyra, vagyis ezek a szabályok később még változhatnak.

Mindenki klántag

Az egész Vanguardot átöleli majd egy klánrendszer, ami konzoltól, generációtól és platformtól függetlenül köti majd össze a játékosokat. Az együtt elért eredményeket, emblémákat és még a battle pass tartalmait is minden csapattag megkapja majd.

Miben nyújt többet PC-n?

A konzolos verziókkal szemben a PC-s kiadásra nem vonatkozik fps-korlát, a billentyűzetkiosztást tetszőlegesen átszabhatjuk, de ugyanígy megváltoztathatjuk a kép mozgását befolyásoló értékeket és a szövegek olvashatóságát is. A fejlesztők állítólag sokat dolgoztak azon, hogy a Vanguardban az input lag is alacsonyabb legyen mint korábban, így reméljük ezzel már nem lesz gond a Vanguardban.

Forrás: Gamestar

Szórakozás

Nemsokára érkezik a hivatalos Reszkessetek Betörők LEGO

LEGO

Ha valami felfoghatatlan oknál fogva idén egyetlen tévécsatorna sem adná le a klasszikus Reszkessetek, betörők! filmet, akkor sem maradunk Kevin nélkül, hiszen a LEGO bejelentette, hogy 2021. november 1-től világszerte elérhetővé válik a LEGO 21330 – Home Alone szett, amit természetesen a McCallister család karácsonyi kálváriáját bemutató film inspirált.

A készlet az Ideas termékcsalád tagja, ami azt jelenti, hogy a dán játékgyártó egy rajongói ötlet nyomán készítette el a hivatalos szettet, az ötletgazda ezúttal az ukrán Alex Storozhuk, aki – a magyar „kollégájához” hasonlóan – részesülni fog az eladásokból befolyó bevételből.

A 3955 alkatrészt számláló készletből a sokgyerekes família otthona, a McCallister ház mása lesz megépíthető, középen kinyitható homlokzattal, így belül láthatóvá válnak a film ikonikus jelenetei, természetesen kocka verzióban. Az épület mellé jár öt minifigura (Kevin, Kate, Harry, Marv és a kissrácot kezdetben megrettentő, lapátos Marley), illetve a szett része a betörők furgonja, továbbá az a fa, amin a főszereplő bunkere található, és nem hiányzik a házhoz vezető kötélpálya sem.

Az építmény belsejében további utalások találhatók az itthon is hatalmas népszerűségnek örvendő filmre, így LEGO formában visszaköszön a hatalmas tarantula, a fürdőszoba, ahol Kevin először próbálja ki az arcszeszt, Marv arcán látszik a vasaló nyoma, csillan Harry aranyfoga, sőt még azt a tévét is megkapjuk, amiből elhangzik a Reszkessetek, betörők! legemlékezetesebb mondata, a

“Tartsd meg az aprót, te mocskos állat!”

A megépített végeredmény elég méretes, 34 cm széles, 34 cm mély, illetve 27 cm magas, és az ára sem elhanyagolható, hiszen a LEGO Európában 250 eurót kér érte, ami azt jelenti, hogy hazánkban nagyjából 90 ezer forint környékén lesz beszerezhető a McCallister család kockaotthona.

Forrás: 24.hu

Tovább

Szórakozás

Ezt művelik a magyarok online manapság

online

A koronavírus idején átalakultak a szokásaink az online térben, általánossá váltak olyan tevékenységek, amik addig csak időszakosan voltak jelen, remek példa erre az online bevásárlás és ügyintézés, valamint a streaming tartalmak fogyasztása.

Az Allianz Hungária által készített felmérés arra kereste a választ, hogy mik az ideiglenes és a maradandó változások. Az egyik fontos megállapítás, hogy a magyarok a nemzetközi átlagnál (7 óra) kevesebb időt töltenek az interneten: a legtöbben (52%) 3-5 órát töltenek a digitális térben naponta korosztálytól függetlenül. A megkérdezettek 18 százaléka több, mint nyolc órát internetezik egy nap, 17 százalékuk pedig valamilyen formában, lényegében egész nap online van. Mindössze 4 százalék, aki kevesebb mint napi 1 órát szán ilyen tevékenységre.

Az egyes generációkat vizsgálva azonban már kissé árnyaltabb kép körvonalazódik. Nem meglepő módon a Z generáció körében a legdominánsabb az egész napos jelenlét: 29 százalékukra igaz. Szorosan követi őket az Y generáció, akik leggyakrabban több, mint 8 órát vannak online (26 százalék). A kor előrehaladtával egyértelműen csökken az interneten töltött idő. A baby boomerek (48 százalékban), az X generáció tagjai (36 százalékban) már átlagosan inkább csak 3 órát töltenek virtuálisan.

A járvány mindazonáltal egyik korosztály internetezési szokásait sem befolyásolta jelentősen. A felmérésben résztvevők többsége (71%) ugyanis újra ugyanannyi időt tölt online, mint a COVID előtt.

Vannak azért kivételek: a kutatásban résztvevők 22 százaléka kevesebb időt tölt digitálisan, mint COVID alatt, de többet, mint COVID előtt. Ennek oka, hogy több mindent intéznek online, mint korábban. 7% számára viszont felértékelődtek a személyes élmények a járványhelyzet hatására, így kevesebb időt töltenek digitálisan, mint COVID előtt.

Erre használjuk az internetet

Leginkább (32 százalékban) munkára használjuk az internetet, amit szorosan követi az ügyintézés (31%) a második helyen. A harmadik, negyedik, illetve ötödik helyen a szabadidős tevékenységek (27%), a kapcsolattartás (26%), illetve a tanulás, információ megszerzése (26%) szerepelnek fej fej mellett.

Ami a rendszeres tevékenységeket illeti, a hírek olvasása (81%) a leggyakoribb gyakran ismétlődő tevékenységünk. 62 százalékunk vásárol, 49 százalékunk hallgat zenét, 42 százalékunk szervez programot, 37 százalékunk fogyaszt videós tartalmakat rendszeresen az interneten.

Úgy tűnik, hogy legkevésbé az online társkeresés szivárgott be a mindennapjainkba (9%), ennél még podcastot (10%) is rendszeresebben hallgatunk.

A járványhelyzet hatására olyan területeken is elérhetővé vált az online ügyintézés, ahol ez korábban nem volt jellemző. A különböző szolgáltatók, bankok, biztosítók egyaránt siettek digitális alternatívát kínálni az ügyfeleiknek. A fogyasztók élnek a digitális lehetőségekkel, és ezt támasztja alá a kutatásban elért előkelő második helye is. A többség (46%) számára egyértelmű, hogy az online ügyintézési lehetőséget választja, amikor lehet, mert gyorsnak, biztonságosnak, és kényelmesnek látja. A megkérdezettek 31 százaléka korlátozások idején a bevásárlás és a pénzügyei intézése során került jobban kapcsolatba különböző mobilos appokkal, webes felületekkel. Maradtak viszont olyan helyzetek, amikor a személyes ügyintézést választják inkább, elővigyázatosságból. 23% továbbra is igyekszik személyesen intézni az ügyeit, mert akkor a legnyugodtabb.

És ennyire félünk

A digitális tevékenységünket több szempontból is az online biztonságérzetünk határozza meg. A megkérdezettek 62 százaléka tart attól, hogy adathalászat áldozata lehet a digitális térben, leginkább a baby boomerek (72%). A Z generáció körében viszont közel annyian félnek tőle, mint ahányan nem (53%). Nemzetközi szinten viszont csak a lakosság 33 százaléka tart a személyes adatokkal való visszaélésektől. Ennél is jobban félünk viszont az álhírektől. A megkérdezettek kétharmada, összesen 67% tart ugyanis tőle, hogy a digitális térben fake newsokkal vezethetik félre. Ettől már a Z generáció tagjai is jobban félnek (67%), náluk csak a baby boomer generáció tagjai ódzkodnak jobban az álhírektől (78%). Mi magyarok ebben a tekintetben is jobban tartunk a fake newstól a nemzetközi átlagnál, világszerte ugyanis mindössze 56 százalékban tartanak ettől az emberek.

A kutatásban résztvevők 72 százaléka nem szokta engedélyezni a személyre szabott online hirdetéseket, a nemzetközi felmérésben résztvevők válaszai alapján globálisan ez a szám kevesebb, 43 százalék. Ennek legfőbb okai, hogy a magyarok úgy érzik, túl sok hirdetés van az interneten (19%), ezek idegesítőek, irrelevánsok számukra (15%), illetve nem akarják, hogy használják a személyes adataikat (14%).

A nemzetközi kutatásában is ugyanazok az indokok szerepelnek az első két helyen. Viszont, míg nálunk dobogós helyet foglal el az adathalászattal kapcsolatos ellenérzés, globális viszonylatban ez csak az utolsó indok a hirdetések letiltásánál. Hazánkban a Z generáció 41 százalékban választja a perszonalizált opciót, ők a leglazábbak ebben a kérdésben az összes korosztály közül. Akik preferálják, leginkább azért engedélyezik őket, mert úgy vannak vele, ha már hirdetésekkel találkoznak, azok olyanok legyenek, amelyek akár érdekelhetik is őket.

Forrás: 24.hu

Tovább

Szórakozás

A Sony új funkciókkal bővíti a BRAVIA XR okostelevíziókat

bravia xr

Hamisítatlan újgenerációs játékélmény a BRAVIA XR televíziók vadonatúj, PlayStation®5 számára fejlesztett funkcióival.

A Sony elindítja „Perfect for PlayStation®5” kampányát azon BRAVIA XR tévékészülékeknél, amelyeket kifejezetten úgy terveztek, hogy tökéletesen működjenek a PlayStation 5 (PS5™) játékkonzol rendszerével, fantasztikus játékélményt nyújtsanak, magával ragadó képpel és hangzással.

A „Perfect for PlayStation 5” televíziók két vadonatúj, PS5-exkluzív funkciót tartalmaznak: az automatikus HDR Tone mapping, valamint az Auto Genre Picture Mode funkciót. A kompatibilis játékoknál a HDMI 2.1 szabványban meghatározott szuperéles 4K felbontásban akár 120fps képkockasebességet is támogatnak. Emellett a Z9J modelleknél a mindössze 6,0 ms Input Lag-nek köszönhetően rendkívüli egyenletesség és reakciókészség érhető el a harci, sport- és a nagy teljesítményű, pörgős akciójátékok esetében.

A Sony BRAVIA XR televíziók lenyűgözően valósághű, élénk színekkel és szemet gyönyörködtető kontraszttal teli képet kínálnak. Mindez kiegészül a képernyő egyedi hangtechnológiájával, amely az akció kellős közepébe helyezi a felhasználót, játék és film közben egyaránt.

„Perfect for PlayStation®5” BRAVIA XR-exkluzív funkciók

Automatikus HDR Tone Mapping

Az automatikus HDR Tone Mapping funkció azonnal optimalizálja a HDR-beállításokat a PS5 üzembe helyezése során. A konzol automatikusan felismeri az egyes BRAVIA TV-modelleket, és ennek megfelelően kiválasztja a televízió számára legmegfelelőbb HDR-beállítást. A BRAVIA kijelző specifikációjának megfelelő optimalizált HDR-Tone Mapping szintnek köszönhetően döntő fontosságú részletek és színek válnak láthatóvá még a nagy kontrasztú jelenetekben is. A Gran Turismo™ 7 esetében a pályán lévő objektumok sokkal kidolgozottabban jelennek meg, így a játékos könnyebben reagálhat a játékbeli történésekre.

Gran Turismo 7: TM & © Sony Interactive Entertainment Inc. Developed by Polyphony Digital Inc.

Auto Genre Picture Mode

A BRAVIA XR TV-k képesek felismerni, hogy a felhasználó éppen játékot játszik vagy filmet/sorozatot néz. Az Auto Genre Picture Mode funkcióval a készülék játék esetén automatikusan átvált játék üzemmódba, amely minimalizálja az Input Lag-et, lehetővé téve a gyors reagálást a képernyőn történő akcióra. A PS5 konzolon keresztül, streaming-szolgáltatókon vagy Ultra HD Blu-ray™ lemezen történő filmfogyasztás esetén a standard üzemmód a képfeldolgozásra helyezi át a hangsúlyt a kifejezőbb képi megjelenítés érdekében.

Az Auto Genre Picture Mode egy jövőbeli szoftverfrissítésen keresztül lesz elérhető a PS5 és a BRAVIA televíziókon 2021 végén.

A Sony termékei új szintre emelik a hangzás élményét

A Sony BRAVIA XR televíziók kiválóan illeszkednek a Sony több hangtechnikai termékhez, köztük a HT-A9 házimozi rendszerhez vagy a HT-A7000 és HT-A5000 hangfalakhoz. A közvetlenül a PS5 konzolhoz csatlakoztatható termékekkel megtapasztalhatók a BRAVIA XR készülékek automatikus HDR Tone Mapping és Auto Genre Picture Mode funkciói.

További, a „Perfect for PlayStation 5” BRAVIA XR televíziókkal kapcsolatos információk elérhetők az alábbi oldalon: https://www.sony.hu/electronics/tevek-jatekokhoz-teremtve

A Sony 30 ezer forint értékű PlayStation™Store ajándékkártyát biztosít a BRAVIA XR TV-t vásárlók számára

A Sony Europe B.V és a Sony Interactive Entertainment (SIE) közös vásárlói promóciójának keretein belül húsz országban (Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Olaszország, Spanyolország, Portugália, Hollandia, Belgium, Svájc, Ausztria, Lengyelország, Görögország, Románia, Csehország, Szlovákia, Magyarország, Dánia, Norvégia, Svédország és Finnország) a promócióban részt vevő BRAVIA XR televíziókat vásárlók számára 30 ezer forint értékű PlayStation™ Store ajándékkártyát biztosít. Az ajánlat minden, a résztvevő kiskereskedőknél a promóciós időszak alatt vásárolt vásárlásra vonatkozik.

Tovább
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Friss