Egyéb kategória
Visszamenőleg is ingyenes roamingot biztosít Izraelben tartózkodó előfizetői számára a Vodafone és a DIGI
A 4iG csoporthoz tartozó Vodafone Magyarország és a DIGI bejelentették, hogy nem számítanak fel roaming díjat Izraelben tartózkodó lakossági, vállalati és feltöltőkártyás ügyfeleiknek, ezzel segítve az ott tartózkodók Magyarországra irányuló kommunikációját a kialakult krízishelyzetben.
A díjmentes roaming visszamenőleg is érvényes, október 7-től.
A Vodafone és a DIGI a havidíjas előfizetések esetében az SMS-, adat- és hívásforgalomra vonatkozó roaming díjakat 2023. október 7-től október 31-ig az aktuális havi számlákban írja jóvá. A feltöltőkártyás ügyfeleket a 2023. október 7-től október 31-ig terjedő izraeli SMS- és hívásfogalmomra vonatkozó roaming díjak esetében utólagos jóváírással kompenzálják.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Egyéb kategória
Világbajnokságra készülnek a női e-sportolók
Egy éve nőnap alkalmából indította útjára a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) a Női E-sport Szakágat a K&H támogatásával, annak érdekében, hogy kiemelt figyelmet fordítson a hölgy játékosok és e-sport szakemberek képviseletére a hazai és nemzetközi színtéren egyaránt.
2025-ben ismét megmérettetnek a Counter Strike2 legjobb női játékosai, nem csak itthoni terepen, hanem az idei világ- és Európa-bajnokságon egyaránt.
Lendületes és eseménydús volt a Női E-sport Szakág első éve. A 2024-es márciusi indulás után az egész év során változatos és izgalmas rendezvények várták a női játékosokat. A magyar női Counter Strike2 válogatott április és július között kiemelkedő eredményt ért el a 2024-es IESF (Nemzetközi E-sport Szövetség) Világbajnokságon, ahol az erős mezőnyben sikerült az 5. helyet megszerezniük a csoportkörben. Szeptemberben, a szakági nap eseményeinek részeként, megrendezték Magyarország első női versenyét, a Valorant 2v2 Spike Queen Challenge döntőjét, amelyben a legjobb 4 hölgycsapat mérhette össze tehetségét. Decemberben, a Valorant 5v5 Charity Queen Challenge versenyen pedig 5 fős csapatokban mérték össze tudásukat, emellett pedig az Esport1.hu szervezésében, egy év végi jótékonysági kezdeményezéshez is hozzájárultak a résztvevők.
„A K&H 2018-ban elsőként kapcsolódott be az e-sport támogatásába a nem iparági vállalatok közül, hogy a hazai tehetségek minél több és színvonalasabb versenyen mutathassák meg elkötelezettségüket, eltökéltségüket, kiváló teljesítményüket ebben a rendkívül dinamikusan fejlődő sportágban. A K&H-nál vállalati stratégiánk része a nemek közötti esélyegyenlőség biztosítása és az, hogy lehetőséget adjunk a nőknek a fejlődésre, hogy kibontakoztathassák tehetségüket. Ezt ültettük át az e-sport támogatásába is a Női E-sport Szakág létrehozásával, hogy a nők minél több módon fejleszthessék magukat, és mutathassák meg, milyen kiemelkedő teljesítményre képesek egy ilyen alapvetően inkább férfiasnak elkönyvelt sportolásban is. Hiszünk benne, hogy a szakág további sikerei az egész játékos közösség örömére szolgálnak majd”
– mondta el Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H Csoport kommunikációs vezetője.
A női e-sport új korszaka: izgalmas események és kiélezett küzdelmek
Idén is rendkívül mozgalmas évre számíthatunk a hölgyek e-sport teljesítmény terén. 2025-ben a Counter Strike2 versenyek kerülnek a középpontba, amelyek a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság részeként kerül megrendezésre.
Természetesen, idén sem maradhat el a nemzetközi megmérettetés, többek között világ- és európa-bajnokságon is részt vehet a Counter Strike2 női válogatott, akinek a kiválasztásáról egy szakmai stáb gondoskodik majd, valamint Asetto Corsában Németh Eszter profi autóversenyző is készen áll a megmérettetésekre.
„A Női E-sport Szakág első éve bebizonyította, hogy a női játékosoknak létjogosultságuk lehet a hazai és nemzetközi e-sport világában. Kiemelkedő eredményekkel, izgalmas versenyekkel és egyre bővülő közösséggel bizonyították tehetségüket és elhivatottságukat. A Magyar E-sport Szövetség célja, hogy továbbra is támogassa a női játékosokat, biztosítva számukra a fejlődés és versenyzés lehetőségét. Különösen fontosak az idei HUNESZ által szervezett versenyek, hiszen a tét a világbajnokságra való kijutás, amely hatalmas lehetőség a magyar női e-sport számára. Ahhoz pedig, hogy a legjobb tehetségek kibontakozhassanak és méltóképpen képviselhessék hazánkat a nemzetközi színtéren, elengedhetetlen a folyamatos támogatás és fejlődési lehetőség biztosítása. A Női E-sport Szakág sikerei nemcsak a játékosok számára jelentenek inspirációt, hanem az egész magyar e-sport közösséget erősítik”
– fogalmazott Biro Balázs, a HUNESZ főtitkára.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Egyéb kategória
Új nevet kapott a Veszprémi Kézilabdacsarnok
Újabb mérföldkőhöz érkezett a One Magyarország és a Veszprémi Kézilabda Club tavaly bejelentett együttműködése: mostantól nemcsak a csapat viseli a One Veszprém HC nevet, hanem a város ikonikus sportlétesítménye is One Veszprém Arénaként működik tovább.
A névváltást ünnepélyes keretek között, a teltházas Bajnokok Ligája-mérkőzésen, a One Veszprém HC és a Sporting CP összecsapásán jelentették be. Az eseményen a távközlési szolgáltató bemutatta a kifejezetten a szurkolói közösség számára kínált flotta tarifacsomagjait is.
A 4iG Csoport és a Veszprém Kézilabda Club együttműködése tavaly júliusban kezdődött, amikor hároméves támogatói megállapodást írtak alá. Ennek részeként a felnőtt csapat a 2024/25-ös szezon második felétől One Veszprém HC néven vesz részt a hazai és nemzetközi megmérettetéseken. A partnerség újabb mérföldkőhöz érkezett: február második felétől az emblematikus veszprémi sportlétesítmény, az Aréna is felveszi a One Magyarország nevét, így One Veszprém Aréna név alatt működik tovább.
„A Veszprémi Kézilabda Club a kiválóság, az elhivatottság és a csapatmunka szimbóluma, nemcsak Magyarországon, hanem Európa-szerte is. A játékosok minden mérkőzésen kiváló teljesítményt nyújtanak, hisznek a fejlődésben, és soha nem adják fel. Ugyanez a szemlélet jellemzi a One-t is: elkötelezettség a minőség iránt, folyamatos fejlődés és a kapcsolatok ereje. Ezért is különösen fontos számunkra, hogy támogassuk a csapatot a felkészülésben, hogy még nagyobb sikereket érhessen el. A mai naptól pedig újabb jelentős állomáshoz érkeztünk, a csarnok is felveszi telekommunikációs márkánk nevét, így a mérkőzéseknek és közösségi eseményeknek mostantól a One Aréna Veszprém ad otthont „
– mondta Fekete Péter, a 4iG Csoport vezérigazgatója.
„Nagyon büszke vagyok rá, hogy Magyarország legújabb telekommunikációs márkája, a One mind a Veszprém HC, mind pedig a csapatnak otthont adó aréna nevében megjelenik. Ez a partnerség nemcsak jelentős támogatást nyújt, de egységes megjelenést is kölcsönöz. Köszönöm, a One-nak, hogy hosszú távon tudunk együttműködni, amit a pályán és a közös munkában is igyekszünk meghálálni.”
– hangsúlyozta Dr. Bartha Csaba, a Veszprém Handball Team Zrt. vezérigazgatója.
Különleges tarifacsomagok több ezer szurkolónak
A One Magyarország egy fontos bejelentéssel is készült a szurkolók számára: a közösség iránti elkötelezettségét két speciálisan kialakított, kedvezményes flotta mobil tarifacsomaggal fejezi ki. A One Veszprém HC szurkolói kártyával rendelkezők számára elérhető Flotta Super 15X csomag havi 5990 forintért 15GB adatforgalmat és korlátlan belföldi beszélgetést biztosít, míg a Flotta Super V csomag 8990 forintért korlátlan belföldi adatforgalmat és beszélgetést kínál, 42GB EU roaming kerettel. Mindkét tarifacsomagra az ajánlat 1 éves határozott idejű előfizetői szerződés megkötése, valamint e-pack választása esetén érvényes.
Újra Bajnokok Ligája mérkőzés itthon
Az 5500 férőhelyes csarnok névadó ünnepségét a kézilabda Bajnokok Ligája teltházas mérkőzésére időzítették. A One Veszprém és a Sporting CP összecsapását az Európai Kézilabda Szövetség (EHF) a hét kiemelt mérkőzésének nevezte. A veszprémi szurkolók számára ez különösen fontos esemény, mivel a csapat három hónap után először léphet pályára hazai környezetben Bajnokok Ligája-mérkőzésen.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Egyéb kategória
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei.
Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
A mobiltársaság egyre nagyobb fókuszt helyez a digitális ügyfélélményre, hivatalos alkalmazásában is egyre több hasznos és kényelmi funkciót biztosít, ami megkönnyíti az ügyfelek mindennapi életét, vagy szükség esetén a kapcsolattartást a vállalattal. A kényelmes, digitális megoldások előretörésével a személyes kapcsolatfelvétel lehetőségét biztosító Yettel üzletek továbbra is várják az ügyfeleket, sőt, a szolgáltató teljesen újragondolta, amit a személyes ügyintézésről eddig ismerhettek az emberek: a kiszolgálásban mostantól a közvetlenség kapja a főszerepet. Ezt erősíti az új üzletkialakítás is, elsősorban, hogy a megszokottól eltérően nem egymással szemben elhelyezkedő asztalok és székek alkotják a berendezést, hanem egy kényelmes kanapén, egymás mellett ülhetnek az ügyintézők és a vendégek. A készülékgyártók termékei is új módon jelennek meg az üzlet területén: nem különálló eszközöket, hanem azok teljes ökoszisztémáját mutatják be az erre kialakított prémium felületeken.
Az új design mellett a Yettel digitális vállalatként eddig is nagy hangsúlyt fektetett új funkciók bevezetésére; most az akadálymentesítés terén vezetnek be egy új innovációt. A fogyatékossággal élő vendégek az online időpontfoglalásnál jelezhetik speciális igényeiket, ezt követően pedig a helyszínen már a vállalat kollégái segítik őket. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a bejelentkezéskor SMS-ben kapott válaszban található linkre kattintva nemcsak az üzleten belüli eligazodáshoz kérhetnek személyes támogatást, hanem a megközelítéshez és a bejutáshoz is. A funkció novembertől országszerte közel 90 üzletben érhető el.
Az új, egységes dizájnt valamennyi Yettel országban alkalmazzák majd; a tervek szerint több hazai üzlet is ennek megfelelően alakul át. Az előkészítő szakasz után, mérlegelve a tapasztalatokat, a mobilcég azon dolgozik, hogy további üzletei is e szerint újuljanak meg.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
-
Mozgásban2 hét ago
A Kia PV5 PBV újradefiniálja a tér és a mobilitás fogalmát
-
Gazdaság2 hét ago
Világszerte megnőtt az érdeklődés a biológiai megoldások iránt a mezőgazdaságba
-
Mozgásban2 hét ago
Érdemes időben gondolni az abroncsok szezonális cseréjére – figyelmeztet a Hankook szakértője
-
Gazdaság2 hét ago
100 millió forintos támogatással segíti a Richter Gedeon Nyrt. Centenáriumi Alapítvány a közoktatási intézmények természettudományos fejlesztését
-
Zöld2 hét ago
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
-
Tippek2 hét ago
Ezek a legkecsegtetőbb pályák a mai fiataloknak
-
Tippek2 hét ago
Az európaiak 71%-a aggódik amiatt, hogy gyereke megrongálja telefonját
-
Gazdaság2 hét ago
A magyar befektetők több mint fele hatalmas lehetőséget hagy ki