Connect with us
Hirdetés

Gazdaság

A Xerox bemutatta legújabb nyomdai innovációs csomagját

A Xerox bemutatta legújabb nyomdai innovációs csomagját

A Xerox bejelentette legújabb nyomdaipari innovációs csomagját, beleértve az új nyomdagépeket, a meglévő nyomtatók technológiai fejlesztéseit, valamint a sebességet és a termelékenységet javító mesterséges intelligenciát és automatizálási funkciókat.

A globális partnerek és ügyfelek körében tartott virtuális eseményen a Xerox a következő újításokat mutatta be:

  • Color Accelerator modul a Baltoro számára, a tintasugaras alkalmazások kibővítéséhez és a tintatakarékos automatizáláshoz
  • A fluoreszkáló rózsaszín hozzáadása az Iridesse nagyteljesítményű színes digitális nyomdagéphez, bővítve annak fémes, fehér és átlátszó színpalettáját
  • Három új nyomtató, amelyek nagyobb mennyiségre, több médiumra és kiterjesztett színválasztékra képesek a VersaLink és a Versant családban
  • Két nyomtatási sebesség frissítés a Xerox Nuvera sorozathoz a piacvezető teljesítmény érdekében
  • AI-képes médiakezelő szoftver, amely kiváló képminőséget tesz lehetővé minimális beállítási és használati idő mellett
  • Automatizált munkafolyamat-frissítések a díszítések zökkenőmentes nyomtatásához a FreeFlow Core 6.0 segítségével

A színes nyomdatechnológiai piac vezetőjeként a Xerox elkötelezett amellett, hogy segítse az ügyfeleket üzleti tevékenységük bővítésében, termelékenységüket új technológiák bevezetésével javítsa és támogassa őket meglévő befektetéseik értékállóságának új eszközökkel és funkciókkal történő megőrzésében.

A digitális nyomtatási funkciók és kapacitások bővítése növeli a jövedelmezőséget, magasabb árrést tesz lehetővé, és könnyebbé teszi a nyomdai szolgáltató szektorban működő ügyfelek számára, hogy új területekre terjeszkedjenek.

A Keypoint Intelligence szerint a digitális nyomtatás bővítése várhatóan évi 25 milliárd dollárt hoz, és 50-400 százalékkal növelheti a nyomtatási szolgáltatók üzleti hasznát. Azáltal, hogy könnyebbé, testreszabhatóbbá és gyorsabbá teszi az egyes oldalak előállítását, a Xerox technológiája számos belépési lehetőséget kínál az ügyfelek számára üzleti tevékenységük bővítése és profitjuk növelése érdekében.

„A nyomtatási funkciók kiterjesztése a leggyorsabban növekvő szegmens a nyomdaiparban, a Xerox pedig a megoldások legszélesebb palettáját kínálja az ügyfelek üzleti növekedéséhez”

– mondta Tracey Koziol, a Xerox globális ajánlatokért felelős alelnöke.

„Az általunk bemutatott új technológiák és alkalmazások kibővítik a meglévő eszközök képességeit és profitpotenciálját, miközben az új nyomtatók megfelelnek a nagyobb mennyiség és a kiterjesztett média- és színpaletták iránti igénynek. Ennek köszönhető, hogy a Xerox továbbra is vezető az ipari nyomtatás területén.”

Xerox Color Accelerator a Baltoro számára

A Xerox Baltoro™ High Fusion Inkjet nyomdagép a B3 vágottív tintasugaras piac első számú szereplője, most helyben frissíthető modult kapott, amely kibővíti eddigi lehetőségeit. A Xerox Baltoro HF Inkjet nyomdagép Xerox Color Accelerator csomagja megnövelt nyomtatási minőséget, kibővített médialehetőségeket és automatizálást tesz lehetővé, hogy a tintasugaras nyomtatás versenyképessé váljon olyan jövedelmező alkalmazási területeken, mint a reklámlevelek, képeslapok és katalógusok nyomtatása. Az intelligens automatizálás révén a Baltoro 50%-kal kevesebb tintát használ a tintasugaras nyomtatófejek tisztításához, mint a versenytársak, növelve az üzemidőt és a termelékenységet, miközben állandó, megbízható minőséget nyújt.

A tavaly bevezetett Baltoro újradefiniálja a tintasugaras nyomdai piacot. A versenytársak gépei méretének, súlyának és energiafogyasztásának töredékéért a Baltoro alacsonyabb teljes életút költséget (total cost of ownership – TCO) kínál, miközben az egyetlen méretezhető, testreszabható platform kategóriájában.

Fluoreszkáló rózsaszín az Iridesse színpalettáján

A Xerox rendelkezik a legszélesebb színkínálattal és CMYK-színtéren túli lehetőségekkel – bármely portfolióval versenyre kelve. Senki nem kínálja a színek, a fémes hatások és a díszítések a Xeroxhoz hasonlóan széles választékát, a kibővített színskála- és médiaopciókat, illetve a digitális bővítési lehetőségeket.

A Xerox Iridesse® nagyteljesítményű színes digitális nyomdagép fluoreszkáló rózsaszínű speciális száraz festék opcióval egészíti ki meglévő CMYK-színtéren túli arany, ezüst, fehér és átlátszó palettáját. Ezek a díszítések lehetővé teszik a nyomtatószolgáltatók számára, hogy ügyfeleik számára megkülönböztető színvonalon kínáljanak figyelemfelkeltő designt és továbbfejlesztési lehetőségeket.

Új VersaLink grafikai nyomtató

VersaLink családunk legújabb tagja a Xerox VersaLink® C8000W, amely a legkedvezőbb belépési pontot kínálja a díszítések piacán. A fehér tonert sötét és színes állományok alapjaként használva, a ciánkék, a bíborvörös és a sárga tonerek teszik élénkebbé a menük, borítékok, ablakragasztások, matricák és címkék képeit. Kis méretű készülékként a C8000W tisztaságot és minőséget kínál, amely kiemelkedik a négyszínnyomás-technológia tipikus mezőnyéből.

Két új Versant

A Xerox két új géppel bővíti Versant nyomdagép-családját, amelyek szélesebb lehetőségeket nyújtanak a nyomathordozók terén, és olyan automatizálási funkciókkal jelennek meg, amelyek csökkentik a személyzeti igényeket és a beállítási időt.

A Xerox Versant® 280 nyomdagép közepes méretű nyomdai eszköz, amely elsősorban a vastagabb papíropciók miatt (400 GSM) jelent hozzáadott értéket például olyan területeken, mint a névjegykártya-nyomtatás. Az All Stocks on Rated Speed (ASRS) opcióval a Versant 280 gyorsabb, mint bármelyik versenytárs a nehéz nyomdai anyagok nyomtatásában. Az ügyfelek milliónyi speciális színt nyomtathatnak az Adaptive CMYK+ készlet használatával, amely a fehér, arany, ezüst, átlátszó és fluoreszkáló színek hozzáadásával teszi egyedülállóvá a Xerox ajánlatát ebben a termékosztályban.

A Xerox Versant 4100 nyomdagép nagyobb mennyiségeket és nagyobb termelési terheléseket képes kezelni, mint a Versant 280, így a telepítési idő csökkentése és a több lehetséges hordozótípusra történő nyomtatás több munkát tesz házon belül is lehetővé, mint bármely versenytárs nyomdagép esetében. A 4100 vastagabb papírkészleteket is kezel, akár 400 GSM-ig. Az automatizált készletkezelés időt takarít meg és csökkenti az emberi hibák lehetőségét.

Gyorsabb Xerox Nuvera-k

A Xerox Nuvera® család nagyteljesítményű munkakörnyezetek számára készült, ügyfeleink tavaly több mint 35 milliárd nyomatot készítettek. A Xerox Nuvera 157 MX Production System és a Xerox Nuvera MX Perfecting Production System monokróm nyomdagépek a mágneses tinta karakterfelismerés (MICR) nyomtatási sebességét korszerűsítették a versenyelőny megőrzése érdekében. A MICR – az a számsor, amely lehetővé teszi, hogy bizonyos számítógépek olvassák és tárolják az egyedi információkat – kulcsfontosságú a banki, bérszámfejtési és kormányzati számlák feldolgozása során, amelyben a Xerox Nuvera tesztelt és biztonságos partner.

Technológia által vezérelt hatékonyság

AI-képes médiakezelő szoftverként a PredictPrint Media Manager az új Versant 4100 alapfelszereltségének része, illetve hozzáadható az Iridesse-hez is. A mesterséges intelligencia használatával a szoftver automatikusan azonosítja a használt hordozót, és megadja a helyes nyomdai beállításokat. A felhasználók egyszerűen beolvasnak egy vonalkódot, beteszik a papírt egy tálcába, és a beállító varázsló segítségével végigvezetik a rendszert az adott alkalmazáshoz.

A FreeFlow® Core 6.0 automatizálja a fájlok nyomtatási előkészítésének folyamatát, és most magában foglalja a CMYK-színtéren túli kiterjesztéseket is. A FreeFlow Core előre programozott munkafolyamatok segítségével zökkenőmentesen alkalmazza az olyan díszítéseket, mint az arany, ezüst, fehér, átlátszó és fluoreszkáló – a forrásfájl megváltoztatása nélkül.

„Ezek az új termékek és funkciók jelentik jelenleg azt a technológiailag optimális pontot, ahol a végpontok közötti megoldások támogatják ügyfeleinket abban, hogy megkülönböztessék és bővítsék üzleti tevékenységüket bármilyen gazdasági környezetben”

– mondta Marybeth Gilbert, a Xerox termelési üzletágának alelnöke és vezérigazgatója. „Ügyfeleink tudják, hogy üzleti igényeikhez igazítva számíthatnak a Xerox innovációjára.”

Elérhetőség:

  • Xerox Color Accelerator a Xerox Baltoro HF tintasugaras nyomdagéphez – A jelenlegi Baltoro ügyfelek 2021-től megrendelhetik a Color Accelerator-t. Az új Baltoro ügyfelek december 15-től adhatnak le megrendeléseket, várhatóan 2021 első negyedévében történő installálással.
  • A VersaLink C800W azonnal elérhető világszerte.
  • A Xerox Nuvera 157 MX Production System és a Xerox Nuvera 314 MX Perfecting Production System – rendelésfelvétel és rendelkezésre állás 2020. december 1-jétől.
  • A Xerox Versant 280 már elérhető az értékesítési csatorna és a földrajzi elhelyezkedés függvényében.
  • A Xerox Versant 4100 a PredictPrint Media Manager szoftverrel már elérhető az értékesítési csatorna és a földrajzi elhelyezkedés függvényében.
  • Az Iridesse rózsaszín speciális száraz tinta opció és a PredictPrint Media Manager szoftver opció rendelhető 2020. december 1-jétől és elérhető 2021. március 1-től.
  • Az Iridesse számára elérhető XLS Automatic Feeding Kit opció világszerte elérhető.

Gazdaság

Egyre jobban bíznak a vállalatok a karbonkreditekben a Schneider Electric tanácsadó üzletágának, az SE Advisory Servicesnek a felmérése szerint

Az üzleti vezetők és a fenntarthatósággal foglalkozó szakemberek egyre inkább a klímaváltozás elleni küzdelem megbízható eszközeként tekintenek a karbonkreditekre – derül ki a Schneider Electric új, globális tanácsadó üzletága, az „SE Advisory Services” felméréséből.

A kutatás során a megkérdezettek 40 százaléka jelezte, hogy a szabályozási bizonytalanság ellenére cégük már részt vesz a karbonkreditek kereskedelmében, több mint felük pedig arról számolt be, hogy 2030-ig kibővítik az ezzel kapcsolatos tevékenységüket.    

A karbonkreditek korábban szkepticizmussal övezett piaca napjainkra egy strukturált és célorientált piaccá érett. A vállalatok ma már rendelkeznek a szükséges önbizalommal, motivációval és erőforrásokkal ahhoz, hogy bekapcsolódjanak a karbonkreditek kereskedelmébe, és egyre aktívabban meg is teszik ezt – ez az egyik fő megállapítása a Schneider Electric „SE Advisory Services” üzletága által készített „Carbon Credit Outlook 2025” jelentésének. Az ehhez készített felmérésből kiderült, hogy a megkérdezett vállalatok kétharmada ma már az ICROA (International Carbon Reduction and Offset Alliance) szabványait alkalmazza, 55 százalékuk pedig az „Integrity Council for the Voluntary Carbon Market” (ICVCM) által kidolgozott, a bolygónk és a társadalom szempontjából valóban értékes kezdeményezések és az azokból származó karbonkreditek beazonosítására alkalmas „Core Carbon Principles” (CCP) rendszer elveit használja a projektek minőségének értékeléséhez.

A kutatás során a válaszadók 40 százaléka jelezte, hogy a szervezet, ahol dolgozik aktív résztvevője a karbonkreditek piacának vásárlás, befektetés, vagy projektfejlesztés révén. Ezt a lehetőséget az éghajlati kockázatok kezelésére, az ellátási lánc rugalmasságának erősítésére és a hosszú távú értékteremtésre használják.

A felmérés egy másik fontos eredménye, hogy a válaszadók 55 százaléka arról számolt be, hogy 2030-ig az önkéntes karbonkredit-piacon való részvételének növelését tervezi. A megkérdezettek mindössze 12 százaléka jelezte azt, hogy stratégiájában nem foglalkozik a karbonkreditekkel. Ez a növekvő elkötelezettség szemléletmódbeli változást tükröz: a karbonkreditek stratégiai befektetésekké válnak, amelyeket a vállalatok az éghajlati kötelezettségvállalások és célok teljesítésére, valamint az érdekelt felek elvárásainak kielégítésére használnak – állapítja meg az SE Advisory Services jelentése.

„Mivel a globális dekarbonizációs törekvések példátlan beruházásokat igényelnek, és csak a fejlődő országokban 2030-ra évente ezermilliárd dollárra lenne szükség ezek megvalósításához, a karbonkredit-kereskedelem bevált mechanizmust kínál a vállalatoknak az elismert klímavédelmi intézkedések támogatására és a stratégiai érték építésére. Alapvető változás zajlik a vállalatok karbonkreditekhez való hozzáállásában. Abból, hogy a válaszadók közel egyötöde saját projekteket fejleszt, egyértelműen látszik, hogy a piac kezd lendületbe jönni. Ezek a vállalatok felismerik, hogy egy saját szén-dioxid-stratégia megalkotása egyben azt is jelenti, hogy a klímaváltozásra gyakorolt hatásukat is a saját kezükbe vehetik”

– mondta el Mathilde Mignot, az SE Advisory Services „Nature & Technology-Based Solutions” területért felelős igazgatója.

Egyensúly a rövid távú éghajlati hatások és a hosszú távú innováció között

A karbonkreditek piacán a természetalapú kezdeményezések – mint például az erdőtelepítés, az újraerdősítés és az ökoszisztéma-restauráció – továbbra is egyértelműen prioritást élveznek, a válaszadók 50 százaléka tartja ezeket portfóliójuk legfontosabb elemeinek. Az ilyen projektek azonnali éghajlati hatást gyakorolnak, miközben elősegítik a biológiai sokféleséget, és a közösségek számára is előnyöket nyújtanak.

A kibocsátáselkerülési és -csökkentési kreditek, beleértve az erdővédelmet, a megújuló energiát és az energiahatékonysági projekteket, a második helyen állnak, 34 százalék tartja ezeket prioritásnak. A válaszadók 16 százaléka viszont most már a technológiai alapú és hibrid szén-dioxid-kivonási módszerekből származó karbonkrediteket részesíti előnyben.

A kutatás során a problémákra is rákérdeztek. A válaszadók közel fele (46%) azt látja a legnagyobb akadálynak a karbonkreditek használatának elterjedése kapcsán, hogy egyelőre nincs megfelelő iránymutatás arra vonatkozóan, hogyan épülhet be ez a piac a klímavédelmi törekvésekbe. A második legnagyobb probléma – a megkérdezettek 40 százaléka emelte ezt ki –, hogy egyelőre bizonytalannak látják az ezzel kapcsolatos kormányzati politikákat. Az SE Advisory Services jelentésében megjegyzi, hogy ezek a hiányosságok a vállalatok erős cselekvési szándéka ellenére is lassíthatják a beruházásokat.

„A vállalatvezetők egyre jobban bíznak a napjainkra kialakult minőségi infrastruktúrában, azonban egyértelmű útmutatásra van szükségük azzal kapcsolatban, hogy az önkéntes karbonkredit jogok hogyan illeszthetők be a megfelelési követelmények közé. Az önkéntes kezdeményezések és a szervezetek vagy kormányok által támogatott szabályozások, keretrendszerek közötti transzparens átjárhatósági útvonalak létrehozása a következő állomás ahhoz, hogy nagyszabású vállalati lépéseket láthassunk”

– mutatott rá William Theisen, az SE Advisory Services „Nature & Technology-Based Solutions” részlegének kereskedelmi igazgatója.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Gazdaság

Rekorddöntő Black Friday – Rekorddöntő Black Friday

A magyarok idén bátrabban nyúltak a pénztárcájukhoz: a Black Friday és a karácsonyi vásárlási szezon a visszafogott előzetes becsléseket jóval túlszárnyalta, és a költések volumene elérte a 260 milliárd forintot.

A PwC Magyarország októberi és novemberi lakossági kutatása szerint az online vásárlók stabilabbnak érzik jövedelmi helyzetüket és egyre tudatosabbak – 67% az akciók és kedvezmények alapján veszi meg a karácsonyi ajándékot, és az ünnepi költések mértéke elérheti a 340 milliárd forintot.

 Az akciók ereje: Hogyan lett a bizonytalanságból rekordköltés?

 A Black Friday akciók idén felülmúlták az előzetes várakozásokat: a PwC október végi kutatásában előrejelzett 17%-hoz képest az online vásárlók 44%-a, mintegy 1,9 millió fő vásárolt a Black Friday (BF) időszak akcióiban. A magas szám azt jelzi, hogy az előzetesen bizonytalanok köréből sokakat sikerült megszólítani egy-egy jó ajánlattal. Miközben a realizált és a tervezett fejenkénti költés – 138 ezer és 130 ezer forint – nem tér el érdemben egymástól, a vásárlók tényleges száma végül jóval nagyobb vásárlási összeget eredményezett: az online költés elérte a 260 milliárd forintot (az előzetesen becsült 175-220 milliárdhoz képest).

„A kiemelkedő részvétel mögött az idei, valóban kedvező akciók állnak, amelyek sokakat ösztönöztek vásárlásra. Másrészt az év közbeni óvatosabb költést felváltotta a bátrabb vásárlás. Ez a két tényező együtt jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy az előzetes várakozásokat ilyen mértékben túlszárnyalják a Black Friday-költések”

– mutatott rá Timár Szabolcs, a PwC Magyarország vezető menedzsere, a kutatás vezetője.

A vásárlók 55%-a olyan terméket vett saját részre, amelyet egyébként is megvásárolt volna, de most olcsóbban jutott hozzá. 48% karácsonyi ajándékot is vásárolt, sőt, a karácsonyi ajándékok 30%-a már a BF-időszak alatt került a kosarakba. Ez arra utal, hogy a fogyasztók egyre tudatosabban használják ki az akciós időszakokat az ünnepi készülődés során.

„Az online vásárlás tovább erősödött, a külföldi webáruházak szerepe is nőtt, miközben a fizikai boltok háttérbe szorultak. A vásárlók tudatosabbá váltak, jobban kihasználják az akciókat, és egyre többen tervezik előre az ünnepi költéseket”

– hívta fel a figyelmet a Timár Szabolcs.

Az online vásárlók 78%-a hazai webáruházat választott, de minden harmadik vásárló külföldi webshopból is rendelt. A hagyományos boltok szerepe visszaszorult: mindössze 16% vásárolt BF-akció keretében fizikai üzletben. A legnépszerűbb termékkategóriák a műszaki cikkek (39%), ezen belül is az okostelefonok és tartozékaik, de a ruházati termékek (25%), smink (17%), játékok és könyvek (14-14%) is előkelő helyen szerepeltek. A vásárlói elégedettség magas, ötfokú skálán 4,14-es értéket ért el.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Gazdaság

Az adózást is átalakítja a mesterséges intelligencia

Világszerte a mesterséges intelligenciától (MI) várják az üzleti világot sújtó nehézségek megoldását a pénzügyi és adózási vezetők – derül ki az EY legújabb, 30 országra kiterjedő nemzetközi felméréséből.

A válaszadók szerint az MI a következő két évben közel harmadával növelheti az adózási és pénzügyi területek hatékonyságát, és ötödével több erőforrást szabadíthat fel stratégiai feladatokra.

Az összesen 1600 döntéshozó bevonásával készült kutatás szerint az adóosztályok jelenleg egyszerre néznek szembe példátlan geopolitikai feszültségekkel, szabályozói nyomással és a munkaerőhiányból adódó nehézségekkel. Tízből nyolc válaszadónak a globális minimumadó bevezetése jelenti a legnagyobb jogszabályi kihívást, ami véleményük szerint összességében növelni fogja az adóterhelésüket. Ugyanakkor csupán töredékük érzi magát teljes mértékben felkészültnek az ezzel kapcsolatos jelentési kötelezettségek teljesítésére. A megkérdezettek többsége szerint az adatok és az MI összehangolt kezelése hozhatna valódi áttörést az adózásban, de alig több mint a válaszadók felének van hosszú távon működőképes terve ennek eléréséhez.

A kutatás résztvevői úgy látják, az új technológia nagyban hozzájárulhat az egyre nyomasztóbb munkaerőhiány enyhítéséhez is. A válaszadók közel kétharmada szerint a tapasztalt adószakemberek nyugdíjba vonulása jelentős hatással lesz a mindennapi működésükre. Sokan attól tartanak, hogy a pályakezdő könyvelők csökkenő száma miatt nehezebb lesz pótolni a kieső tudást. A szakemberek jelenleg munkaidejük több mint felét rutinfeladatokra fordítják, az MI segítségével viszont több mint kétszeresére növelnék az olyan stratégiai tevékenységekre szánt időt, amelyekhez átfogó iparági ismeretre van szükség.

„A mesterséges intelligencia önmagában nem csodafegyver, hiszen akkor teremt valódi értéket, ha felkészült szakemberek strukturált adatok és átgondolt működési modellek alkalmazásával jól meghatározott célokra használják ki a képességeit. Azok a vállalatok, amelyek most időt és pénzt fektetnek az adózási és pénzügyi funkciók átalakításába, komoly versenyelőnyre tehetnek szert. A kérdés ma már az, hogy a cégek hajlandók-e elég gyorsan és bátran dönteni ahhoz, hogy ne csak kövessék, hanem formálják is a piaci változásokat”

– emelte ki Módos András, az EY adó- és jogi szolgáltatásokkal foglalkozó üzletágának vezetője.

A válaszadók a piaci elvárásoknak megfelelően jelenleg MI-képességekkel rendelkező csapatokat alakítanak ki. Szinte minden cégnél a meglévő munkatársak átképzését tartják a legfontosabb feladatnak, a válaszadók közel háromnegyede adatkutatókat és adótechnológiai szakértőket is toboroz, tízből nyolcan pedig külső szakértőkre is támaszkodnak. A társaságoknak olyan szakemberekre van szükségük, akik egyszerre értenek az adózáshoz, az adatelemzéshez, a technológiához, és képesek a szervezet átalakításában is részt venni.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement Hirdetés
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Advertisement

Friss