Gazdaság

Új generációs elvárások a digitális bankolás területén

digitális

A pénzügyi szolgáltató szektor bizonyos szerkezeti sajátosságok miatt az új belépőkkel szemben a már piacon lévő vállalatoknak kedvez: a magas működési költségek, a viszonylag alacsony profitráták, a bonyolult törvényi szabályozás, és a bizalom nagy szerepe mind megnehezíti a kihívók helyzetét, mivel egyfajta természetes versenykorlátozó tényezőként hat.

Azonban a digitális forradalom ezt a szektort is elérte, és komoly kihívások elé állítja az akár évszázados múlttal rendelkező, ügyfeleiket világszerte kiszolgáló bankokat. Ez a bankszertort saját működésében és ügyfélkommunikációban is érinti.

 Az elmúlt évek során nagy figyelmet kapott fintech-forradalom után természetesen a COVID is nagy hatással volt a bankszektorra: egy egyszerű példával élve, a bankfiók szerepe a működési modellben kis túlzással egyik napról a másikra gyökeresen megváltozott. Bár a legtöbb bank már évek óta próbálja az alacsonyabb üzemeltetési költségű digitális csatornák irányába terelni az ügyfeleket, a vírushelyzet miatt még a legmakacsabb ügyfeleknek is be kellett jelentkezniük netbank fiókjukba. Azok a bankok, melyek informatikai infrastruktúrája nem volt erre felkészülve, komoly versenyhátrányba kerültek, a digitálisan fejlettebb bankok pedig elkezdték keresni azokat a termékeket és szolgáltatásokat, amelyek segítségével ismét előnyre tehetnek szert.

Mély strukturális váltás előtt a bankszektor

 A technológiai forradalom a pénzügyi szolgáltató szektorban című könyv megállapításai szerint ebben az iparágban is folyamatos a fejlődés, most mégis egy különlegesen mély, strukturális változással néz szembe a szektor, melynek okait három folyamatban érdemes keresni:

  • Szabályozás: Az open banking és az API-k elterjedése a fintech-ek és egyes technológiák és platformok felemelkedéséhez vezet (pl. felhőalapú megoldások).
  • Technológia: A mesterséges intelligencia, robotizált folyamatautomatizálás (Robotic Process Automation, RPA), gépi tanulás és a felhőszolgáltatások mind felgyorsítják a változás ütemét és lehetővé teszik, hogy a vállalatok rendkívül gyorsan reagáljanak a változó fogyasztói igényekre.
  • Demográfia: Fiatal felnőtté válik egy olyan generáció, akik digitális bennszülöttek, és akik fogyasztóként hozzá vannak szokva a modern, egyszerűen használható és gyors digitális megoldásokhoz – és nem félnek szolgáltatót váltani, ha ezeket nem kapják meg.

A szerző, Michael R. King szerint nem csak a fintech startup-ok hatását érdemes kiemelni, de az olyan big tech cégekét is, mint a Google vagy Facebook, amelyek szintén elkezdtek kísérletezni a pénzügyi szolgáltatások piacán (pl. a Google Pay vagy a Facebook messenger bejelentett fizetési funkciója). Ez azonban nem azt jelenti, hogy ezek a vállalatok bankká alakulnának; éppen ellenkezőleg, úgy tűnik, a nagy technológiai cégek stratégiája arra épül, hogy az ügyfeleikkel meglévő kapcsolatukat egészítenék ki pénzügyi szolgáltatások nyújtásával. A technológiai cégek a bankok termék-fókuszú megközelítésével ellentétben többnyire ügyfélközpontú stratégiákat követnek, és nem egy adott technológiához keresnek megfelelő ügyféligényt, hanem egy meglévő ügyféligényre alkalmazzák a technológiájukat.

Jön a digitalizált munkaerő

 A World Economic Forum jelentése szerint a pénzügyi szolgáltató vállalatok 70 százaléka dolgozik azon, hogy valamilyen szinten digitalizálja az ügyfélinterakcióit. Becslések szerint az iparág 2020-as IT kiadásainak majdnem fele a felhőszolgáltatásokkal kapcsolatos. A felhőszolgáltatások, és Software-as-a-Service (SaaS) megoldások azért ilyen fontosak, mert ezáltal csökkentik a belépési korlátokat – míg régen egy szerverpark vagy egyéb IT infrastruktúra egy hosszú távra szóló tervezési folyamatnak volt az eredménye, a felhő-alapú megoldások és a SaaS dinamikusan skálázható az ügyféligények alakulása szerint.

Bár az RPA technológia még nem tekinthető érettnek, a mesterséges intelligencia és gépi tanulás megoldások előszobájának kell felfogni azoknál a cégeknél, ahol az RPA kapcsán megszerzett tudást és képességeket egy szinttel tovább akarják vinni, vélekedik Jason Kingdon, a Blue Prism RPA megoldásokat kínáló cég vezérigazgatója. A robotizált folyamatautomatizálás, a repetitív, manuálisan végzett feladatok automatizálására szolgál úgy, hogy a szoftverrobot a különböző rendszerek felhasználói felületét kezeli ahelyett, hogy közvetlenül kezelné az adatokat a rendszerekben. Jó példa erre az HSBC bank, ahol három nap alatt hoztak létre egy COVID-ddal kapcsolatos új terméket RPA robotok segítségével. Több cég pedig elkezdett a hagyományos kollégák mellett olyan „digitális munkavállalók” alkalmazásán is gondolkodni, melyek dinamikusan skálázhatók az igények függvényében. A techológia következő fejlődési fokát a digitális szingularitás fogja jelenteni – ez az a pillanat, amikor az összes létező rendszer, legyen az múlt-, jelen- vagy jövőbeli, képes lesz egymással kölcsönösen kommunikálni és együttműködni, Kingdon szerint. Egy ilyen „post-legacy” környezetben már nem fog problémát jelenteni, ha egy vállalat a múltban egy 20 éves licenszszerződést írt alá, hiszen az RPA „digitális munkavállaló” ugyanúgy tudja majd használni az összes rendszert, architekturától vagy programozási nyelvektől függetlenül, a felhasználói felületen keresztül.

Digitális ügyfélélmény és regionális fókusz

Ahogy ez a szektor is egy digitális jövő felé halad, az ügyfelekkel fenntartott kapcsolat egyre inkább a digitális ügyfélélményen keresztül lesz tapasztalható. Egy olyan korban, ahol a bankok hasonló termékeket és szolgáltatásokat kínálnak, a kiváló ügyfélélmény lehet a megkülönböztető sikertényező – ennek nyújtásához pedig nagyon jól meg kell érteniük a bankoknak az ügyfeleiket, kapcsolatukat a pénzügyi szolgáltatójukkal, annak termékeivel és szolgáltatásaival. A személyre szabott szolgáltatások azért is fontosak, mert elmosódni látszik az üzleti- és magánfelhasználók közötti vonal, tehát a vállalati ügyfeleknél is alapvető elvárássá válnak az olyan fogyasztói élmények, amelyeket magánemberként tapasztalnak.

Az ügyfélélmény lesz a felhasználók következő generációjának körében a megkülönböztető tényező, ezt több folyamat is támogatja és erősíti. Ahogy a Z generáció (az 1995 és 2012 között születettek) tagjai fiatal felnőttekké válnak, az elvárásaikat és szokásaikat magukkal viszik a munka világába: inkább elfogadnak egy MVP terméket (Minimum Viable Product: egy viszonylag szűk funkcionalitással rendelkező termék, melyet a felhasználók visszajelzése alapján fejlesztenek tovább), ahelyett, hogy éveket várnának egy komplex megoldásra. Emellett nagyon érzékenyek a költségekre a pénzügyi szolgáltatások kapcsán, elég csak a Magyarországon is népszerű Revolutra gondolni, amely gyakorlatilag ingyen kínál majdnem teljeskörű banki szolgáltatásokat, jutalékmentes utalásokkal és ingyenes bankkártyával.

A fintech cégek az általuk kínált kifinomultabb ügyfélélményekkel meg tudják szerezni az ikumbens bankok ügyfeleit, a nagy pénzügyi szolgáltató cégek azonban rengeteg adatot birtokolnak ügyfeleikről, melyet felhasználhatnak arra, hogy célzott megkeresésekkel és személyreszabott ajánlatokkal megtartsák ügyfeleiket.  A technológia önmagában nem egy stratégia, hanem a stratégia megvalósítására alkalmas eszköz – az embereket nem lehet pótolni, minden cégnek szüksége lesz a megfelelő munkavállalókra a stratégia kialakításához és megvalósításához.

– mondta Jalsovszky Géza, a Deloitte technológiai tanácsadás üzletágának szenior menedzsere.

A digitális bennszülött szegmens tehát a motorja a növekedésnek és változásoknak is, a legtöbb banknak azonban az összes fogyasztói szegmenst sikeresen ki kell szolgálnia, nem csupán demográfiai jellemzőik, de lokáció alapján is. Olyan megoldásokat kell kínálniuk, melyek globálisan is megállják a helyüket, de regionális igények szerint testreszabhatók, például olyan piacokon, ahol még mindig szignifikáns a készpénzhasználat, vagy kevés embernek van hagyományos bankszámlája.

Szabályozás kontra megfelelés

 A perszonalizáció és a törvényi megfelelés között látszólagos ellentét húzódik. A perszonalizáció, vagy személyreszabás kapcsán fontos, hogy a megfelelő kérdést tegyék fel a vállalatok: ha mindent tudunk valakiről, akkor mi számára a következő, lehető legjobb dolog? Erre a kérdésre a technológia segítségével lehet választ adni, még egy olyan szigorúan szabályozott környezetben is, mint a pénzügyi szolgáltatások világa. A Salesforce szakértője, Rob Seaman szerint sok hibát lehet elkövetni a perszonalizációban: lehet ijesztő (pl. reklámot látunk valamiről, amiről épp négyszemközt beszéltünk valakivel), robotszerű (sablon levelek, melyekben a nevünket használják) és elkésett is (reklám egy olyan termékről, amit egy hete vásároltunk meg). Ideális esetben azonban varázslatos élményt ad, például amikor pont olyan lámpa jön szembe velünk egy reklámban, mint amilyenről álmodoztunk. A legfontosabb az ügyfelek beleegyezésének átlátható módon való megszerzése. Ez lehet kellemes élmény is, a hagyományos, több száz oldalas jogi szöveg helyett, amelynek a legtöbb felhasználó csak a végére teker. Ezek az ügyféladatok rendkívül értékesek, ha megfelelően használják fel őket, a GDPR korában azonban fontos a rendszereket úgy kialakítani, hogy az adatokat könnyű legyen törölni, a hozzáférést pedig könnyű legyen ellenőrizni.

„Nem feltétlenül ellenfelek az inkumbens pénzintézetek és fintech vagy big tech kihívóik. A nagy pénzügyi szolgáltatók erősségei a meglévő kapcsolat az ügyfelekkel, a törvényi követelményeknek megfelelő stabil működés, a felépített bizalom és a tárolt – de nem mindig felhasznált – tudás az ügyfeleik igényeiről, míg a kihívók az ügyfélközpontú gondolkodásukra, fejlett technológiai alapjaikra és gyors reagálóképességükre támaszkodhatnak. A két világ remekül ki tudja egészíteni egymást, és ebből a fogyasztók csak nyertesként kerülhetnek ki. Fontos, hogy a döntéshozók észben tartsák: napjainkban a bankok, ahogy minden más cég is, mindig a fogyasztó legutolsó, legjobb élményével kell, hogy versenyezzenek”

– mondta Mujzer Tamás, a Deloitte technológiai tanácsadás üzletágának tanácsadója.

Gazdaság

Szabadalmi megállapodást kötött a Huawei a világ két vezető technológiai vállalatával

Globális szabadalmi keresztlicenc-megállapodást kötött a Huawei Technologies az Amazonnal és a kínai Vivo okostelefon-gyártó céggel.

Az új partnerségek a szellemi tulajdon értékének kölcsönös elismerését jelentik a vállalatok között, valamint az iparág együttműködését tükrözik a kutatásokba való befektetések, a termékek és a szolgáltatások fejlesztése terén. A Huawei folyamatosan fektet be kutatásba és fejlesztésbe, és a benyújtott szabadalmi kérelmek számát tekintve is a ranglisták élén áll. A vállalat újításait az iparág is elismeri: az idei GLOMO Awards-on a Huawei több kategóriában nyert elismerést vezető mobiltechnológiai megoldásaival.

Hosszú távú szabadalmi keresztlicenc-megállapodást kötött az Amazon és a Huawei Technologies, amely rendezi a két vállalat közötti jogi nézeteltéréseket. A megállapodás értelmében mindkét cég használhatja egymás szabadalmaztatott technológiáit, amely elősegíti az innovációt és a fogyasztók érdekeit.

„A Huawei örömmel osztja meg szellemitulajdon-jogait az Amazonnal. A szabadalmi engedélyezés kibővíti azon cégek számát, amelyek használhatják a védett technológiákat, és ez innovatívabb termékeket, szolgáltatásokat kínál a fogyasztóknak”

– mondta Alan Fan, a Huawei szellemi tulajdonjogokkal foglalkozó részlegének vezetője.

„Az Amazon elismeri a Huawei világszintű szabadalmi portfólióját, újításait és hozzájárulásait a szabványosítási folyamathoz. Továbbá tiszteletben tartja a Huawei azon erőfeszítéseit is, hogy szabadalmait olyan vállalatok számára engedélyezze, mint az Amazon”

– hangsúlyozta Scott Hayden, az Amazon szellemi tulajdonjogokért felelős alelnöke.

A Huawei megállapodott a Vivo okostelefon-gyártóval is, az egyezség részeként a két vállalat alapvető kommunikációs technológiákat, köztük 5G szabadalmi jogokat oszthat meg egymással. A megállapodás lehetővé teszi a vállalatoknak, hogy kulcsfontosságú technológiákhoz férjenek hozzá további üzleti fejlődésük érdekében, valamint segítik az együttműködést a digitalizáció és az IKT-szabványok globális szintű előmozdításában, tiszteletben tartva a kölcsönös szellemi tulajdon értékét.

2023-ban ismét a Huawei nyújtotta be a legtöbb szabadalmi kérelmet

A Huawei nagy hangsúlyt fektet a kutatás-fejlesztés területére, beruházásainak összege 2022-ben meghaladta a 110,5 milliárd kínai jüant, míg az elmúlt tíz évben összesen 845 milliárd kínai jüan összegben fektetett ebbe a területbe. A Szellemi Tulajdon Világszervezetének (WIPO – World Intellectual Property Organization) legfrissebb jelentése szerint a vállalat 2023-ban 6494 szabadalmi bejelentéssel ismét vezető helyet foglal el a benyújtott kérelmek számát tekintve. A Huawei 2020-ban lett először világelső, és 2022-ben is a legtermékenyebb vállalatnak számított több mint 7600 benyújtott szabadalmi bejelentésével.

A Huawei európai szinten is vezeti a ranglistákat; az Európai Szabadalmi Hivatal (EPO) legutóbbi, 2022-es szabadalmi indexe szerint a vállalat a harmadik egymást követő évben foglalja el az európai szabadalmi ranglista első helyét. A Huawei tavaly 4505 nemzetközi találmányt nyújtott be bejegyzésre, amely a bejelentések csaknem egynegyedét teszi ki.

A vállalat innovációs törekvéseit az iparág szakértői is elismerik. Az idei Mobil Világkongresszuson a Huawei több terméke és megoldása is elnyerte az egyik legnagyobb presztízsű elismerést, a GLOMO Awards-ot. Többek között „A legjobb mobilhálózati infrastruktúra”, „A legjobb mobiltechnológiai áttörés”, „A legjobb hálózati szoftver áttörés”, „A legjobb magánhálózati megoldás” és „A legjobb mobil innováció a feltörekvő piacokon” alkategóriákban vívtak ki elismerést a vállalat fejlesztései.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Gazdaság

Alig emelkedett az új építésű lakások négyzetméterára

építésű

Egy százalék alatti áremelkedést mért az Otthon Centrum az új építésű lakások négyzetméterárában az első negyedévben, ilyen csekély növekedés legutóbb a Covid-időszak alatt volt a vidéki ingatlanpiacon. Debrecen árban és projektszámban is listavezető.

Az első negyedévet összesítő adatsor szerint az új építésű lakások kínálati négyzetméterára átlagosan 1,035 millió forint, ami mindössze 0,7 százalékkal haladja meg a korábbi negyedéves értéket, és éves összevetésben is tíz százalék alatti, 9,4 százalékos áremelkedést jelent – derült ki az Otthon Centrum legfrissebb összegzéséből. Ilyen kismértékű emelkedésre legutóbb a Covid második hulláma alatt volt példa az új építésű lakások piacán. A cég tapasztalata szerint a legtöbb projektben nem, vagy csak minimálisan emeltek árat a fejlesztők. Ugyanakkor a vidéki városok közötti ársorrend változott, és már Debrecen a legdrágább 1,22 millió forintos fajlagos négyzetméterárral, ami a településen az utóbbi negyedévben indult, jelentős számú új projekttel magyarázható. Sopron négyzetméterenként 1,18 millió forinttal a második, míg Szeged 1,12 millió forinttal a harmadik. Egymillió forint feletti fajlagos ár jellemző még Érdre, Pécsre és Veszprémre. A nagyvárosok mindegyike megközelítette az egymilliós átlagot, és Miskolcon is 900 ezer forint fölé nőtt az átlagérték.

A kisebb városokban egyaránt meghaladta a kínálati négyzetméterár a 600 ezer forintot. Továbbra is Békéscsaba a legolcsóbb, itt 605 ezer forintért kínálják az új lakások négyzetméterét, míg Hódmezővásárhelyen 700 ezer forint az átlag. A legtöbb városban a 750-950 ezer forint közötti sávban mozog az átlagos négyzetméterár.

Az Otthon Centrum első negyedéves felmérése szerint a 25 megyei jogú városban összesen 259 projektben 6003 lakás épül, ami nagyjából azonos az előző negyedéves adatokkal. A projektek száma, valamint az épülő lakások száma 2,5 százalékkal kevesebb, ugyanakkor az 1,035 millió forintos átlagos kínálati négyzetméterár 0,7 százalékkal magasabb a három hónappal ezelőttinél.

Ahogy az árversenyt, úgy a projektszámokat is Debrecen vezeti, a legtöbb beruházás itt található (46), majd Szeged (33) és Pécs (24) a sorrend. Ezután a százezer főnél népesebb városok következnek: Győr, Kecskemét, Nyíregyháza és Székesfehérvár. A sorból Miskolc lóg ki, mindössze öt projekttel. A kisebb városokban azonban ennél jóval kevesebb projekt jellemző. A lista végét Hódmezővásárhely és Békéscsaba zárja, ahol mindössze egy, kisebb lakásszámú projekt épül, míg Esztergomban, Dunaújvárosban és Salgótarjánban továbbra sincs aktív beruházás.

A lakások számában Szeged végzett az élen, majdnem ezer épülő ingatlannal, míg Debrecen a második, megközelítőleg 700 lakással. A harmadik helyen 610 lakással Nyíregyháza szerepel.

Az idei negyedévben elindított 30 projekt 470 lakása közül 26 projekt 415 lakásának az értékesítését kezdték el a fejlesztők, a többi projekt tervként szerepel, illetve az engedélyezési eljárást indították el. A legtöbb, hét projekt kivitelezése Debrecenben indult el idén.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Gazdaság

Újabb Apple Premium Partner üzlettel erősít az iSTYLE a Westendben

istyle

Az iSTYLE, az Apple termékek vezető hazai viszonteladója, a mai napon megnyitotta második Apple Premium Partner üzletét a Westend City Centerben.

A lépés fontos mérföldkő az iSTYLE életében, hiszen az új flagship store árukínálata, magasan képzett munkatársai és minőségi szolgáltatásai még közelebb hozzák az ikonikus Apple Store-ok vásárlási élményét a hazai közönséghez.

Az első Apple Premium Partner üzlet megnyitása az Árkádban egy olyan sikertörténet, amellyel az iSTLYE egy teljesen új mércét vezetett be a hazai piacon, és amely mind árbevételben, mind kosárértékben kétszámjegyű növekedést hozott a cégnek a tavalyi évben. Ezt a trendet tervezi folytatni a Westend City Centerben második APP üzletével a hálózat.

Az Apple új kiskereskedelmi üzletkoncepciója alapján kialakított második kiemelt márkabolt nagyobb területen, közel 150 négyzetméteren, a bevásárlóközpont földszintjén helyezkedik el. Modern, letisztult dizájnjával mind a technológiai trendekre érzékeny kozmopolita vásárlók, mind pedig a vállalati szegmens képviselői számára kényelmes hozzáférést nyújt a legújabb Apple választékhoz a főváros szívében.

Az első iSTYLE Apple Prémium Partner üzlet sikere után nagy büszkeséggel tölt el bennünket, hogy megnyithatjuk új APP márkaboltunkat a Westend City Centerben. Szakértő csapatunk elkötelezett, hogy a legmagasabb színvonalú Apple-termékek mellett minőségi szolgáltatásokat kínáljunk mind a nagyközönség, mind pedig vállalati ügyfeleink számára, így mindenki megtalálhatja az igényeinek megfelelő tökéletes megoldást.”

– emelte ki Gyarmati Csaba, az iSTYLE regionális igazgatója.

Az elsősorban magánfelhasználók számára nyújtott kiskereskedelmi szolgáltatásairól ismert iSTYLE B2B részlege is több mint 10 éve segíti a hazai cégek és vállalkozók munkáját. A vállalati partnerek számára nyújtott szolgáltatások 2024-ben még nagyobb szerepet kapnak a hálózat stratégiájában, amelynek keretében a vásárlói élmény és a kiskereskedelmi teljesítmény növelése mellett a kkv szektor kiemelt megszólítását tervezi a vállalat.

A magas minőségű Apple termékek mellett az iSTYLE átfogó, egyedi igényekre szabott B2B megoldásokat kínál a vállalati partnerei számára. Az eszközbeszerzéstől a telepítésig és folyamatos támogatásig komplex üzleti szolgáltatásokat biztosít, melyek célja a munkahelyi termelékenység és hatékonyság növelése mind IT, mind HR, mind pénzügyi területen.

Miért érdemes vállalati szinten is az Apple termékeket választani? – erre ad választ a nemzetközi kutatócég, a Forrester tanulmánya[1], amely a Mac-ek vállalati környezetre gyakorolt gazdasági hatásait vizsgálja.

  • Csökkenő IT támogatási és üzemeltetési költségek, kevesebb meghibásodás és gyorsabb javítás

A Mac gépek használata lehetővé teszi a munkatársak számára, hogy a munkájukra koncentráljanak, az informatikus számára pedig, hogy nagyobb eszközparkot felügyeljen. Ebben az Apple Business Manager segít, amellyel az Apple eszközöket egyetlen helyről nyomon lehet követni és integrált szolgáltatásainak köszönhetően zökkenőmentesen működik együtt a vállalatok eszközmenedzsment (MDM) rendszereivel, ezáltal egyszerűvé téve az eszközök telepítését, kezelését és az adatmegosztást. Az iSTYLE emellett migrációs asszisztenciával, távdiagnosztikával, és a javítás ideje alatti csereeszközzel is támogatja az IT adminisztrátorok munkáját.

  • 50%-kal kisebb adatbiztonsági kockázat

Az Apple Mac-ek rendkívül biztonságos platformot nyújtanak, amely kevesebb kiberbiztonsági fenyegetést jelent a vállalatok számára. Az Apple által fejlesztett operációs rendszer, alapértelmezett kriptográfiai védelmet, szigorú alkalmazásellenőrzést és beépített tűzfalat kínál, ezáltal minimalizálva a biztonsági kockázatokat. Ezenkívül az Apple Mac-ek könnyen integrálhatók a vállalati hálózatokba, felhőszolgáltatásokba, ezzel támogatva az egységes IT infrastruktúra kialakítását.

Az iSTYLE a vállalatok meglévő rendszereinek felmérése alapján, annak integrált részeként alakítja ki egyedi eszköz és szolgáltatás ajánlatát, a flotta menedzselő megoldásoktól, a tesztelési lehetőségekig és üzemeltetési tanácsadásig, amelyet a partner egyedi igényeihez igazítva biztosít.

  • Gyorsabban megtérülő hardver és szoftver költségek

Általában az Apple Mac számítógépek árai magasabbak lehetnek más gyártók számítógépeinek árainál, de ez a többletkiadás a jobb minőség és megbízhatóság, valamint az új eszközökön ingyenesen elérhető operációs és beépített biztonsági rendszereknek köszönhetően akár már 6 hónap alatt megtérülhet.

Emellett az iSTYLE által kínált különböző finanszírozási, lízing vagy bérleti konstrukciók lehetővé teszik a vállalati partnereknek, hogy maguk válasszák ki a számukra legmegfelelőbb költségelszámolást. További előny a cégek számára, hogy a Health Check Program keretében az eszközök aktuális állapotának felmérésével és karbantartásával a flotta életciklusa meghosszabbítható, az új beruházás kitolható. 3 év után az Apple eszközök megtérülése 2,5-szeres és még mindig 25%-os maradványértékkel bírnak, így a Készülékbeszámítási Programmal az új flotta beszerzési ára szintén csökken.

  • 5%-os teljesítménynövekedés és 20%-os javulás a Mac-et használó munkavállalók megtartásában

Az Apple Mac-ek intuitív felhasználói felülettel rendelkeznek, amely segíti a dolgozókat a gyorsabb és hatékonyabb munkavégzésben. A jobb felhasználó élmény miatt az Apple eszközök bizonyítottan nagyra értékelt céges juttatások a dolgozók körében, amelyek egyaránt támogatják az értékes munkaerő megszerzését és megtartását.

Ehhez az iSTYLE is hozzájárul Employee Choice és Employee Purchase Programjaival, amelyek keretében a munkavállalók havi törlesztőrészlet fejében jobb eszközre válthatnak, vagy magáncélra kedvezményesen vásárolhatnak.

A Westend City Center földszintjén megnyitott új iSTYLE Apple Premium Partner üzlet mostantól nyitva áll a nagyközönség és a vállalkozások előtt, hogy egy innovatív és dinamikus környezetben fedezzék fel az Apple termékek világát.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Facebook

Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Friss